abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65497497
mijne moest je anders tegen het licht houden om em te zien hoor haha maar ik ben gelukkig wel heul zwanger nu
dus ik ga gewoon voor je duimen dat je morgen gaten mag springen, en anders overmorgen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:56:27 #152
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65497770
Fiemeeltje, ik zie ook echt een streep die je echt niet krijgt als je niet zwanger bent. (En echt, ik heb er heul wat gedaan. Ik gelooofde zelfs niet meer in zwangerschapstesten.) Morgenochtend (of avond Nog een keer plassen en alssie dikker word stijgt je HCG en ben je dus hartstikke zwanger. Succes nog met de zenuwen even.
Ik hoop met je mee!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65497800
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier dan twee keer de CB test. Getest rond drie uur 's middags. Deze foto's zijn overigens genomen ná de tien minuten dat je nog af mag lezen. Ze zijn niet bewerkt en het is wel iets donkerder dan op de foto heur.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, ben gematigd positief aan het raken. Morgenochtend dus nog maar eens testen.
Das echt wel een streep! Gefeliciteerd zeg!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65498803
Volgens mij is het ook een streep hoor.

Stiekem alvast gefeliciteerd
pi_65499188
@ Cisco, wat zijn jouw lage waarden en hoge waarden normaal gesproken dan? Bij mij is 37 of 37.1 meestal wel het hoogste. Is er na dag 11 wel een stijging geweest dan?
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:48:11 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65499615
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier dan twee keer de CB test. Getest rond drie uur 's middags. Deze foto's zijn overigens genomen ná de tien minuten dat je nog af mag lezen. Ze zijn niet bewerkt en het is wel iets donkerder dan op de foto heur.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, ben gematigd positief aan het raken. Morgenochtend dus nog maar eens testen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Daar is helemaal niks lichts of matigs aan hoor. Dat is gewoon hardstikke positief!
Gefeliciteerd jullie! Tof!
pi_65500654
ik zie toch ook een streep hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65500876
STREEEEEEEEEEP!! Gefeliciteerd!!

Ik ga zo maar weer eens een ovutestje piesen..
pi_65501656
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:33 schreef judes het volgende:
@ Cisco, wat zijn jouw lage waarden en hoge waarden normaal gesproken dan? Bij mij is 37 of 37.1 meestal wel het hoogste. Is er na dag 11 wel een stijging geweest dan?
Normaal is hij 36.8 a .9
Ik zal wel zien of hij morgen stijgt of anders vrijdag of zaterdag.
En anders volgende maand met ovulatietesten werken
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65502388

gefeliciteerd!
pi_65502703
Idd positief hoor Fiemeeltje!! Alvast gefeliciteerd!!
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:26:09 #162
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65502865
Gefeliciteerd Fiemeeltje!
pi_65503984
Fiemeeltje...:D ik had het helemaal gemist, maar dat zijn hele mooie strepen hoor!! Gefeliciteerd!!
pi_65504591
Fiemeeltje! Dat zijn echt wel strepen.
pi_65506303
Dat zijn streepjes!
Gefeliciteerd!!
Hopelijk staan er morgen een hele duidelijke plus!
En anders de testen halen met zwanger/niet zwanger
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:02:59 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_65506434
jeeeeeeuy
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_65506535
Ik geloof dat ik het nu toch maar moet gaan geloven Ik was ervan overtuigd dat dit echt té licht is/was om als resultaat gelezen te kunnen worden. Blijkbaar is het duidelijk genoeg

Morgenochtend voor het eigen gevoel nog maar een extra testje ertegenaan. Als die duidelijk genoeg is heb ik ook nog een zwanger/niet zwanger test liggen voor de foto. En dan maar hopen dat ie blijft plakken. Ik ga denk ik toch maar een topic opschuiven nu. Voel mezelf best schuldig dat ik er zo 'makkelijk' doorheen vlieg, de eerste ronde raak, terwijl er hier een aantal al veel langer zitten. Bizar is het wel in ieder geval.

Succes meiden!
pi_65506774
Fiemeeltje, ik zie toch ook echt een streep hoor! van harte!
Fake it till you make it...
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:10:46 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65506815
Die zwanger/niet zwanger kan nu ook echt wel hoor! Ik had een supervaag streepje en een paar uur later om 2 uur 's nachts een hele duidelijke zwanger hoor.
Maar goed, morgen nog een keer testen is natuurlijk altijd leuk!

Gefeliciteerd!
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:16:01 #170
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65507019
Streep is een streep hoe vaag ook van harte Fiemeeltje
pi_65507564
Zo, na een hele drukke periode eindelijk weer tijd om hier te posten!
Takkembah, Rockabella, Fiemeeltje gefeliciteerd, het gaat goed hier

Ik heb morgen een afspraak bij de gyn voor controle, ik heb er een goed gevoel over maar het is toch wel spannend. De tijd gaat zo snel, ronde 4 zit er al bijna weer op!
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:06:42 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65511681
Ik zie ook streepjes hoor Fiemeeltje!!
pi_65516427
Aangezien het bji een heel vaag streepje blijft ipv een donkerdere plus te worden blijf ik toch nog maar even hier hangen. Heb er geen goed gevoel meer over. Ben nu wel heel benieuwd hoe lang de cyclus eigenlijk is waar ik in zit. Het wachten is waarschijnlijk op de duivels, een duidelijker streepje zie ik er niet van komen.

Ik weet nu in ieder geval dat we vruchtbaar zijn, nu nog hopen dat het me gaat lukken om er eentje te laten plakken.
pi_65516453
Anno 2009 nog aan kinderen willen beginnen, terwijl de wereld over 3 jaar vergaat
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65516631
Ook goedemorgen Twerk

Heb maar eens even flink zitten googlen en wat daar uitkomt is dat ik het beste maar gewoon kan afwachten. Het is nog steeds een streep en dus heb ik HCG in mijn bloed. Ik kom meldingen tegen van mensen bij wie het afnemen van de streep betekende dat er een MK op komst was, maar ook van mensen die gewoon niet zo veel HCG aanmaken en door schommelingen positief en negatief door elkaar heen getest hebben. Overigens kwam ik ook nog meldingen tegen van mensen die met ochtendurine lichter getest hadden dan de dag ervoor.

Ergo: eigenlijk weet ik nog niets en ik wacht maar gewoon af. Of drie dagen voor een nieuwe test óf tot de duivels arriveren.
pi_65517160
Fiemeltje, waar heb je mee getest?
Die van CB, van de foto van gisteren, staan er toch om bekend dat ze heel veel HCG nodig hebben?
En een streep verschijnt niet zomaar, dus het kan alle kanten op. Geen HCG is geen streep.
Nou weet ik niet of je te vroeg hebt getest ofzo? OF zit je al na je NOD?

Hou in ieder geval moed!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65517165
Zigeunermeisje/Rocka proficiat met je zwangerschap.
pi_65517290
@Bumba

Heb vannacht wederom met CB getest, geeft nog steeds erg licht resultaat. De goedkope kruidvattest geeft nog geen resultaat en de duurdere kruidvattest is zo licht dat ik het stripje er echt uit moet halen om het goed te zien.

Volgens berekeningen zou mijn NOD afgelopen zondag zijn, maar ik kreeg 15 januari pas cervixslijm. Kan een laat ei geweest zijn wat nu niet biljft plakken of ik heb gewoon echt nog te weinig HCG. Hoe dan ook, het wordt wel erg spannend zo. Ik zie wel wat er gaat gebeuren, wacht met angst en beven af....
pi_65517320
HCG verdubbelt zich om de 3 dagen meen ik. Dus nog even een dagje of 2 wachten dan
Spannend hoor. Ik duim voor je.
Ik weet hoe slopend het wachten is
pi_65517356
Fiemeel, het kan ook gerust een paar dagen duren voor hij duidelijker wordt hoor. Als je 15/1 cervixslijm had, kan de eisprong ook pas rond die dag zijn geweest en dan zou vandaag pas je NOD zijn. Ik zou van het weekend weer testen, dan moet ie echt duidelijker zijn.
pi_65517487
Maar Fiemeeltje, HcG verdubbelt in principe ongeveer iedere drie dagen. Dus realistisch gezien zou je eigenlijk pas over een dag of 2 een flink donkerdere streep mogen verwachten. Het kan nu namelijk ook nog wel zo zijn dat je urine toch iets minder geconcentreerd was of dat het ding iets minder opgenomen heeft enz enz.

Ik blijf hoe dan ook duimen en test over een dag of 2/3 nog maar es
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65519850
Wederom even snel lurken op mijn werk (wat ben ik toch slecht)

Balen fiemeeltje dat de streep niet duidelijker is dan gisteren...
Misschien over 2 dagen wel (omdat je hcg dan meer is), ik hoop voor je dat het in ieder geval zo is!
In ieder geval dikke knuffel en succes met het wachten en onzeker zijn
pi_65520427
Dank voor alle lieve reacties hier

Ik zal inderdaad moeten afwachten, vriendlief zegt dat zonder bloed nog altijd hoop is en uit niets blijkt dat er een menstruatie aan zit te komen. Misschien ben ik door het late ei idd wat vroeg met testen. Afwachten dus... (met angst en beven, maar goed)
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:42:15 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65520491
Je gaat gewoon in de Pupo-stand. Pregnant Until Proven Otherwise
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65530881
Fiemeeltje, ik duim net als iedereen mee!! natuurlijk ben je zwanger, een streep hoe onduidelijk dan ook is een streep! Spannend hoor.
pi_65539215
Spannend Fiemeeltje, maar ik denk dat het goed zit hoor

Vandaag voor controle geweest en alles was zover ze konden zien goed!!
We gaan op dezelfde voet verder, over zes maanden weer opnieuw overleg.
pi_65539356
Fijn dat alles goed is Rubey! Hopelijk blijft er snel iets bij je 'plakken'.

Hier nog niets nieuws onder de zon, nog geen bloed in ieder geval. Ik moet mezelf echt inhouden om er niet weer een test tegenaan te gooien, maar ik wacht tot zondag heb ik besloten. Als het niet is blijven plakken zou ik tegen die tijd ook al wel duivels moeten hebben gok ik zo.
pi_65542256
Fiemeetje dat is echt een streepje hoor
mijn streepje was ook heel vaag en nu loopt ze

Proficiat
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_65550806
fiemeeltje ik hoop zo dat je streepje blijft plakken... (hoe meer hier weer uit het topic gaan, hoe beter het is... )
pi_65554932
Heb er een hard hoofd in mijsje, de vage klachten die ik had zijn inmiddels ook verdwenen. Alleen nog geen druppel bloed en daar klamp ik mezelf nog een beetje aan vast. Heb er weinig vertrouwen meer in dus. Vriendlief is ervan overtuigd dat testenmakers bewust slechte testen er tussen stoppen, bij wijze van marketing "dan gaan vrouwen alleen maar meer testen"

Maar goed, genoeg over mij even. We wachten het testen van zondag maar af, als ik niet eerder de duivels op bezoek krijg.

Hoe is het met de rest? Alles in orde?

Vlindur, heeft het doorgezet?

MamavanSheryl: wat zei de dokter?

Ciscostar: Nog kaas kunnen maken van je eisprong?
pi_65561526
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.

Hier heeft het vanochtend doorgezet.. Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.

Een dikke zoen voor jullie allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 30-01-2009 12:01:56 ]
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:14:35 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65562203
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.

Hier heeft het vanochtend doorgezet.. Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.

Och wat jammer Vlindur! Volgende maand wordt jouw maand!! samen met de andere dames bij wie het deze ronde niet gelukt is
pi_65562239
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Och wat jammer Vlindur! Volgende maand wordt jouw maand!! samen met de andere dames bij wie het deze ronde niet gelukt is
pi_65562263
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:49 schreef Fiemeeltje het volgende:

Ciscostar: Nog kaas kunnen maken van je eisprong?
Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.

Hele week was mijn temparatuur laag, lager dan afgelopen zaterdag en zondag (toen 37.0 a 1) en de rest van de week 36.8. Maar vanmorgen was mijn temparatuur ineens 37.0 en 2de keer 37.1.
Ook zat er iets van cervixslijm in het toiletpapiertje vanmorgen en net
Nu mijn vraag: is mijn eisprong dan vandaag of is dit een teken dat het eraan zit te komen en dat hij morgen is?
Gisteravond rond 23 uur nog geklust, vandaag dan wel of niet doen?? Ze raden je aan om het om de dag te doen, maar als mijn eisprong vandaag is....
pi_65562367
quote:

balen zeg
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:09:04 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65563963
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.

Hele week was mijn temparatuur laag, lager dan afgelopen zaterdag en zondag (toen 37.0 a 1) en de rest van de week 36.8. Maar vanmorgen was mijn temparatuur ineens 37.0 en 2de keer 37.1.
Ook zat er iets van cervixslijm in het toiletpapiertje vanmorgen en net
Nu mijn vraag: is mijn eisprong dan vandaag of is dit een teken dat het eraan zit te komen en dat hij morgen is?
Gisteravond rond 23 uur nog geklust, vandaag dan wel of niet doen?? Ze raden je aan om het om de dag te doen, maar als mijn eisprong vandaag is....
Wij klussen beetje wisselend. In elk geval elke 2 dagen maar ook als we zin hebben (dus dan kan het elke dag zijn). Ik ga me nu (ronde 2) er verder niet druk om maken.
btw als je denkt dat je eisprong vandaag is en je wil de kans op een jongetje vergroten dan moet je vandaag klussen

Kortom: als je zin hebt: gewoon doen!
pi_65564147
ik zou gewoon klussen als ik jou was en mijn verhaal lijkt wel op die van jou dus moet vriend vanavond ook maar verleiden!
pi_65564690
Vlindur Klote zeg...

Cisco, ik zou er gewoon voor gaan vandaag. Ik las in m'n 'Zwangerschap voor Dummies' ( ) boekje dat om de dag presteren alweer achterhaald begint te worden en dat iets dergelijks eigenlijk alleen maar geld voor mannen die kwalitatief al minder zaad hebben.

Sterrenmunt, heel veel succes met klussen. En vergeet vooral ook het plezier niet

Hier nog steeds geen bloed, dus hoop. Ook geen krampen ofzo, heb alleen jeuk aan m'n tepels. Ik probeer (met nadruk op probéér) er niet te veel aan te denken. Deze pogingen mislukken jammerlijk en ik zit gemiddeld eens per uur op de wc te checken of er al bloed zit. Zondag pas weer testen, ik hoop dat het trek tot dan. Duurt in ieder geval m'n weekend een keertje lekker lang
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:21:50 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65566569
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Fiemeeltje het volgende:
Zondag pas weer testen, ik hoop dat het trek tot dan. Duurt in ieder geval m'n weekend een keertje lekker lang
Sorry ik moest lachen
pi_65567760
Rocka en Fiemeeltje gefeliciteerd!

@ Fiemeeltje: toen ik zwanger was van mijn zoontje zag de eerste test (ook van CB) er exact hetzelfde uit! toen ik 2 ochtenden later testte dat zou dus voor jou vanochtend zijn geweest ....was hij super dik! Ik adviseer je dus om morgen gewoon voor je eigen gevoel (want zwanger ben je gewoon) nog een x testen en dan zul je zien dat de test duidelijker is als je tot zondag probeert te wachten zit je alleen maar te stressen en dat is zeker niet goed voor je zwangerschap .....De fabrikanten doen er echt geen false testen tussen want vrouwen testen toch wel dubbel........... Al was het maar om te kijken of de streep er nog een keer komt !
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65567828
hey hey

nou ik ben woensdag naar de dokter geweest en die heeft mij een ontstekingremmende ibuprofen gegeven.
omdat ik zoon pijn had.
als ik woensdag nog niet ongie ben dan moet ik weer komen dan klopt er wat niet.
ik heb gister morgen weer een test gedaan en die gaf een heel heel licht streepje(bijna niet te zien)
nu maar weer afwachten dus:s

groetjes van mij
pi_65567950
Hoi MamavanSheryl, had je ook tegen de dokter gezegd dat er een hele dunnen streep te zien was? Mocht het namelijk zo zijn dat je zwanger bent dan kun je volgens mij beter geen ibuprofen gebruiken aangezien dit je bloed verdunt.....
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65568507
nee ik heb de test de volgende dag gedaan maar ik ga die medicijnen niet gebruiken hoor.straks ben ik wel zwanger!!
pi_65570512
quote:

voor jou vlindur... een knuffel voor de nieuwe ronde...

fiemeeltje, jij ook , balen zeg, dat je zo'n tijd in spanning en stress zit... ik hoop dat de tijd gauw om is om nog eens te testen, en inderdaad PUPO! (pregnant until proven otherwise)

Ciscostar, veel plezier met de klus... ik zou het gewoon doen...

mamavansheryl, anders bel je de ha even, zodat je zeker weet of je de medicijnen gewoon kan nemen, of je beter iets anders kan halen... ik hoop dat jouw streepje over een paar dagen ook een dikke streep is! sterkte met het afwachten...

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 30-01-2009 16:17:42 ]
pi_65571595
Fiemeeltje, ik zou gewoon morgen nog eens testen hoor, want ik vermoed dat die streep echt duideljiker zal zijn al... tenzij je goed in wachten bent natuurlijk...

Vlindur , op naar de nieuwe ronde!

mamavansheryl, hopelijk over een paar dagen een dikke streep!
pi_65571844
Ik zou volgens mij direct denken: Een streep is een streep. HCG komt niet anders voor in je lichaam, dan dat je zwanger bent!!!!! Maar ook snap ik de onzekerheid wel.... Je wilt zoiets is toch zeker weten.

Maar over een aantal dagen, regent het hier streepjes... Mijn ongestelheid is bijna voorbij. Dus de voorpret kan snel beginnen En hopelijk is dit mijn laatste ongesteldheid voor voorlopig geweest, maar dat verwacht ik niet Zou mooi zijn, maar zo moet je niet denken.
pi_65572105
MamavanSheryl: snap dat je die medicijnen niet wil nemen, maar ook ik zou ff overleggen met je HA...die weten het beste wat je in zon situatie kunt doen.....weet je waarom de HA die ibuprofen heeft voorgeschreven?
pi_65573709
Een streep is ook een streep ymme en ik ben er ook wel van overtuigd dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden... Ik denk door de lichtere test alleen dat het niet is blijven plakken. De vage klachten zijn ook een flink stuk verminderd tot weg. Ik heb zo'n eigenaardige cyclus achter de rug dat het zomaar kan zijn dat ik te vroeg getest heb en het bevruchte eitje gewoon niet genesteld is. Ik zit nu op de 28e dag waar ik normaliter rond de 22/23 dagen zit.

Enne Nijna, ik goed in wachten??? No way!!

Maar goed, morgenochtend nog maar eens testen dan.

MamavanSheryl, ga inderdaad ff terug naar de HA, misschien dat die ook nog even wil testen en je wellicht iets anders voor kan schrijven.

Enne een streepjesregen, laten we het hopen! Gaan we lekker met z'n allen het Z&G topic overnemen.
pi_65574791
Ik duim hoor fiemeeltje
pi_65574997
Als jullie zeggen dat het om de dag niet uit maakt. dan gaan we vanavond natuurlijk ffies klussen..
Meer kans op een jongen als je klust op de dag van eisprong... ik wil een jongen

De rest succes en we gaan voor de streepjes regen!!!
pi_65575484
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als jullie zeggen dat het om de dag niet uit maakt. dan gaan we vanavond natuurlijk ffies klussen..
Meer kans op een jongen als je klust op de dag van eisprong... ik wil een jongen

De rest succes en we gaan voor de streepjes regen!!!
dat was helaas hier niet..
Geklust op eisprongdag en er zit toch echt een meisje in mijn buik..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:15:35 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65576162
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat was helaas hier niet..
Geklust op eisprongdag en er zit toch echt een meisje in mijn buik..
Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan van
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:22:29 #213
190853 RockabeIIa
pi_65576343
Bij ons moet het statistisch gezien dan wel een meisje zijn
pi_65576378
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan van
uhh ja dat kan ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65577543
hey hey

ik kon niet wachten met een test doen en heb vandaag weer getest en geen streepje te zien !!!!
ik snap er niks meer van ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
pi_65577738
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef mamavansheryl het volgende:
hey hey

ik kon niet wachten met een test doen en heb vandaag weer getest en geen streepje te zien !!!!
ik snap er niks meer van ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
wanneer je nod dan?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:12:00 #217
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65577855
Ik heb bij mijn dochter ook voor mn ei geklust, een paar dagen zelfs. Tenminste dat denk ik.
En ja, een dochter dus een meid.

Mamavanshirley heb je vananavond nog een test gedaan? Ik sluit me aan bij de rest van de meiden en zou gewoon de ha vragen wat je moet doen. HIj schrijft je iets niet voor niets voor. En jij moet naar je ha toe zo volledig mogelijk zijn lijkt me .

@ Fiemeltje. Ik hoop voor je dat je ernaast zit, en dat je streepje gewoon dikker gaat worden. Laten we er maar niet vanuit gaan dat jouw theorie klopt. Nee. Jij bent gewoon zwanger. Klaar.
Ik zal ook even een clichetje er tegen aan gooien.
Ik had ook een vaag streepje, en toen weer een vaag streepje. En dat streepje ligt nu boven te gillen/chillen in haar bed.
(Pas bij MvM was het een knalstreep, paar weekjes later, had daarvoor máár 2 testjes gedaan!!)
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:16:02 #218
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65577986
Misschien een rare vraag, maar ik ben een leek. Ik heb even terug zitten lezen. En ik lees dat je aan de prikpil was. Maar dat je ook clomid hebt geslikt.
Is het niet zo dat wanneer je clomid moet slikken, dat dat beteketn dat je geen eisprong hebt?
Waarom dan toch aan de (prik)pil?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:29:24 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65578449
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ons moet het statistisch gezien dan wel een meisje zijn

Dan heb je een koningskoppel!!

maar het kan ook natuurlijk een volhardend Y spermaatje zijn geweest
pi_65578624
ffies vraagje: waar is de afkorting mvm voor?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:38:24 #221
190853 RockabeIIa
pi_65578779
moeders voor moeders
pi_65579176
hey hey neej ik heb clomid gehad voor mijn eerste zwangerschap en daardoor ben ik zwanger geworden.
clomid heb ik gekregen omdat mijn eisprong niet doorzette en dan ontstond er bij mij een cyste(niet zo fijn dus)
binnen 3 maand zwanger:D
maar ik wacht af tot woensdag en dan moet ik toch naar de huisarts.
voor de tijd doe ik effe een test en anders koop ik effe een ander merk misschien dat dat beter is.
pi_65581162
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
moeders voor moeders
en dat is (sorry)
pi_65581300
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:45 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

en dat is (sorry)
Hahaha, ken je dat niet?
Dan moet je plassen in kannen, ik dacht tot je een week of 10/12 zwanger bent, want dan zit er een hormoon in je lichaam die ''Moeders v moeders'' kunnen gebruiken om vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen te helpen.
Zo is je urine dus heel nuttig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65582051
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hahaha, ken je dat niet?
Dan moet je plassen in kannen, ik dacht tot je een week of 10/12 zwanger bent, want dan zit er een hormoon in je lichaam die ''Moeders v moeders'' kunnen gebruiken om vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen te helpen.
Zo is je urine dus heel nuttig
Oke dus je doet iets goeds met je zwangerschap
Blij dat ik nu weet wat het betekend en ga eraan denken als ik zwanger blijk te zijn

Net ffies op internet gezocht deelnemen kan van 6 tot en met 16de (daarvoor moet je je al aangemeld hebben en komt er iemand kijken of je voldoende hcg hebt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')