abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65517487
Maar Fiemeeltje, HcG verdubbelt in principe ongeveer iedere drie dagen. Dus realistisch gezien zou je eigenlijk pas over een dag of 2 een flink donkerdere streep mogen verwachten. Het kan nu namelijk ook nog wel zo zijn dat je urine toch iets minder geconcentreerd was of dat het ding iets minder opgenomen heeft enz enz.

Ik blijf hoe dan ook duimen en test over een dag of 2/3 nog maar es
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65519850
Wederom even snel lurken op mijn werk (wat ben ik toch slecht)

Balen fiemeeltje dat de streep niet duidelijker is dan gisteren...
Misschien over 2 dagen wel (omdat je hcg dan meer is), ik hoop voor je dat het in ieder geval zo is!
In ieder geval dikke knuffel en succes met het wachten en onzeker zijn
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65520427
Dank voor alle lieve reacties hier

Ik zal inderdaad moeten afwachten, vriendlief zegt dat zonder bloed nog altijd hoop is en uit niets blijkt dat er een menstruatie aan zit te komen. Misschien ben ik door het late ei idd wat vroeg met testen. Afwachten dus... (met angst en beven, maar goed)
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:42:15 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65520491
Je gaat gewoon in de Pupo-stand. Pregnant Until Proven Otherwise
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65530881
Fiemeeltje, ik duim net als iedereen mee!! natuurlijk ben je zwanger, een streep hoe onduidelijk dan ook is een streep! Spannend hoor.
pi_65539215
Spannend Fiemeeltje, maar ik denk dat het goed zit hoor

Vandaag voor controle geweest en alles was zover ze konden zien goed!!
We gaan op dezelfde voet verder, over zes maanden weer opnieuw overleg.
pi_65539356
Fijn dat alles goed is Rubey! Hopelijk blijft er snel iets bij je 'plakken'.

Hier nog niets nieuws onder de zon, nog geen bloed in ieder geval. Ik moet mezelf echt inhouden om er niet weer een test tegenaan te gooien, maar ik wacht tot zondag heb ik besloten. Als het niet is blijven plakken zou ik tegen die tijd ook al wel duivels moeten hebben gok ik zo.
pi_65542256
Fiemeetje dat is echt een streepje hoor
mijn streepje was ook heel vaag en nu loopt ze

Proficiat
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_65550806
fiemeeltje ik hoop zo dat je streepje blijft plakken... (hoe meer hier weer uit het topic gaan, hoe beter het is... )
pi_65554932
Heb er een hard hoofd in mijsje, de vage klachten die ik had zijn inmiddels ook verdwenen. Alleen nog geen druppel bloed en daar klamp ik mezelf nog een beetje aan vast. Heb er weinig vertrouwen meer in dus. Vriendlief is ervan overtuigd dat testenmakers bewust slechte testen er tussen stoppen, bij wijze van marketing "dan gaan vrouwen alleen maar meer testen"

Maar goed, genoeg over mij even. We wachten het testen van zondag maar af, als ik niet eerder de duivels op bezoek krijg.

Hoe is het met de rest? Alles in orde?

Vlindur, heeft het doorgezet?

MamavanSheryl: wat zei de dokter?

Ciscostar: Nog kaas kunnen maken van je eisprong?
pi_65561526
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.

Hier heeft het vanochtend doorgezet.. Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.

Een dikke zoen voor jullie allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 30-01-2009 12:01:56 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:14:35 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65562203
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.

Hier heeft het vanochtend doorgezet.. Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.

Och wat jammer Vlindur! Volgende maand wordt jouw maand!! samen met de andere dames bij wie het deze ronde niet gelukt is
pi_65562239
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Och wat jammer Vlindur! Volgende maand wordt jouw maand!! samen met de andere dames bij wie het deze ronde niet gelukt is
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65562263
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:49 schreef Fiemeeltje het volgende:

Ciscostar: Nog kaas kunnen maken van je eisprong?
Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.

Hele week was mijn temparatuur laag, lager dan afgelopen zaterdag en zondag (toen 37.0 a 1) en de rest van de week 36.8. Maar vanmorgen was mijn temparatuur ineens 37.0 en 2de keer 37.1.
Ook zat er iets van cervixslijm in het toiletpapiertje vanmorgen en net
Nu mijn vraag: is mijn eisprong dan vandaag of is dit een teken dat het eraan zit te komen en dat hij morgen is?
Gisteravond rond 23 uur nog geklust, vandaag dan wel of niet doen?? Ze raden je aan om het om de dag te doen, maar als mijn eisprong vandaag is....
pi_65562367
quote:

balen zeg
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:09:04 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65563963
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.

Hele week was mijn temparatuur laag, lager dan afgelopen zaterdag en zondag (toen 37.0 a 1) en de rest van de week 36.8. Maar vanmorgen was mijn temparatuur ineens 37.0 en 2de keer 37.1.
Ook zat er iets van cervixslijm in het toiletpapiertje vanmorgen en net
Nu mijn vraag: is mijn eisprong dan vandaag of is dit een teken dat het eraan zit te komen en dat hij morgen is?
Gisteravond rond 23 uur nog geklust, vandaag dan wel of niet doen?? Ze raden je aan om het om de dag te doen, maar als mijn eisprong vandaag is....
Wij klussen beetje wisselend. In elk geval elke 2 dagen maar ook als we zin hebben (dus dan kan het elke dag zijn). Ik ga me nu (ronde 2) er verder niet druk om maken.
btw als je denkt dat je eisprong vandaag is en je wil de kans op een jongetje vergroten dan moet je vandaag klussen

Kortom: als je zin hebt: gewoon doen!
pi_65564147
ik zou gewoon klussen als ik jou was en mijn verhaal lijkt wel op die van jou dus moet vriend vanavond ook maar verleiden!
pi_65564690
Vlindur Klote zeg...

Cisco, ik zou er gewoon voor gaan vandaag. Ik las in m'n 'Zwangerschap voor Dummies' ( ) boekje dat om de dag presteren alweer achterhaald begint te worden en dat iets dergelijks eigenlijk alleen maar geld voor mannen die kwalitatief al minder zaad hebben.

Sterrenmunt, heel veel succes met klussen. En vergeet vooral ook het plezier niet

Hier nog steeds geen bloed, dus hoop. Ook geen krampen ofzo, heb alleen jeuk aan m'n tepels. Ik probeer (met nadruk op probéér) er niet te veel aan te denken. Deze pogingen mislukken jammerlijk en ik zit gemiddeld eens per uur op de wc te checken of er al bloed zit. Zondag pas weer testen, ik hoop dat het trek tot dan. Duurt in ieder geval m'n weekend een keertje lekker lang
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:21:50 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65566569
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Fiemeeltje het volgende:
Zondag pas weer testen, ik hoop dat het trek tot dan. Duurt in ieder geval m'n weekend een keertje lekker lang
Sorry ik moest lachen
pi_65567760
Rocka en Fiemeeltje gefeliciteerd!

@ Fiemeeltje: toen ik zwanger was van mijn zoontje zag de eerste test (ook van CB) er exact hetzelfde uit! toen ik 2 ochtenden later testte dat zou dus voor jou vanochtend zijn geweest ....was hij super dik! Ik adviseer je dus om morgen gewoon voor je eigen gevoel (want zwanger ben je gewoon) nog een x testen en dan zul je zien dat de test duidelijker is als je tot zondag probeert te wachten zit je alleen maar te stressen en dat is zeker niet goed voor je zwangerschap .....De fabrikanten doen er echt geen false testen tussen want vrouwen testen toch wel dubbel........... Al was het maar om te kijken of de streep er nog een keer komt !
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65567828
hey hey

nou ik ben woensdag naar de dokter geweest en die heeft mij een ontstekingremmende ibuprofen gegeven.
omdat ik zoon pijn had.
als ik woensdag nog niet ongie ben dan moet ik weer komen dan klopt er wat niet.
ik heb gister morgen weer een test gedaan en die gaf een heel heel licht streepje(bijna niet te zien)
nu maar weer afwachten dus:s

groetjes van mij
pi_65567950
Hoi MamavanSheryl, had je ook tegen de dokter gezegd dat er een hele dunnen streep te zien was? Mocht het namelijk zo zijn dat je zwanger bent dan kun je volgens mij beter geen ibuprofen gebruiken aangezien dit je bloed verdunt.....
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65568507
nee ik heb de test de volgende dag gedaan maar ik ga die medicijnen niet gebruiken hoor.straks ben ik wel zwanger!!
pi_65570512
quote:

voor jou vlindur... een knuffel voor de nieuwe ronde...

fiemeeltje, jij ook , balen zeg, dat je zo'n tijd in spanning en stress zit... ik hoop dat de tijd gauw om is om nog eens te testen, en inderdaad PUPO! (pregnant until proven otherwise)

Ciscostar, veel plezier met de klus... ik zou het gewoon doen...

mamavansheryl, anders bel je de ha even, zodat je zeker weet of je de medicijnen gewoon kan nemen, of je beter iets anders kan halen... ik hoop dat jouw streepje over een paar dagen ook een dikke streep is! sterkte met het afwachten...

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 30-01-2009 16:17:42 ]
pi_65571595
Fiemeeltje, ik zou gewoon morgen nog eens testen hoor, want ik vermoed dat die streep echt duideljiker zal zijn al... tenzij je goed in wachten bent natuurlijk...

Vlindur , op naar de nieuwe ronde!

mamavansheryl, hopelijk over een paar dagen een dikke streep!
Fake it till you make it...
pi_65571844
Ik zou volgens mij direct denken: Een streep is een streep. HCG komt niet anders voor in je lichaam, dan dat je zwanger bent!!!!! Maar ook snap ik de onzekerheid wel.... Je wilt zoiets is toch zeker weten.

Maar over een aantal dagen, regent het hier streepjes... Mijn ongestelheid is bijna voorbij. Dus de voorpret kan snel beginnen En hopelijk is dit mijn laatste ongesteldheid voor voorlopig geweest, maar dat verwacht ik niet Zou mooi zijn, maar zo moet je niet denken.
pi_65572105
MamavanSheryl: snap dat je die medicijnen niet wil nemen, maar ook ik zou ff overleggen met je HA...die weten het beste wat je in zon situatie kunt doen.....weet je waarom de HA die ibuprofen heeft voorgeschreven?
pi_65573709
Een streep is ook een streep ymme en ik ben er ook wel van overtuigd dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden... Ik denk door de lichtere test alleen dat het niet is blijven plakken. De vage klachten zijn ook een flink stuk verminderd tot weg. Ik heb zo'n eigenaardige cyclus achter de rug dat het zomaar kan zijn dat ik te vroeg getest heb en het bevruchte eitje gewoon niet genesteld is. Ik zit nu op de 28e dag waar ik normaliter rond de 22/23 dagen zit.

Enne Nijna, ik goed in wachten??? No way!!

Maar goed, morgenochtend nog maar eens testen dan.

MamavanSheryl, ga inderdaad ff terug naar de HA, misschien dat die ook nog even wil testen en je wellicht iets anders voor kan schrijven.

Enne een streepjesregen, laten we het hopen! Gaan we lekker met z'n allen het Z&G topic overnemen.
pi_65574791
Ik duim hoor fiemeeltje
Fake it till you make it...
pi_65574997
Als jullie zeggen dat het om de dag niet uit maakt. dan gaan we vanavond natuurlijk ffies klussen..
Meer kans op een jongen als je klust op de dag van eisprong... ik wil een jongen

De rest succes en we gaan voor de streepjes regen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')