Och wat jammer Vlindur!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.
Hier heeft het vanochtend doorgezet..Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.
Een dikke zoen voor jullie allemaal!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Och wat jammer Vlindur!Volgende maand wordt jouw maand!! samen met de andere dames bij wie het deze ronde niet gelukt is
Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:49 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ciscostar: Nog kaas kunnen maken van je eisprong?
balen zegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.
Hier heeft het vanochtend doorgezet..Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.
Wij klussen beetje wisselend. In elk geval elke 2 dagen maar ook als we zin hebben (dus dan kan het elke dag zijn). Ik ga me nu (ronde 2) er verder niet druk om maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.
Hele week was mijn temparatuur laag, lager dan afgelopen zaterdag en zondag (toen 37.0 a 1) en de rest van de week 36.8. Maar vanmorgen was mijn temparatuur ineens 37.0 en 2de keer 37.1.
Ook zat er iets van cervixslijm in het toiletpapiertje vanmorgen en net
Nu mijn vraag: is mijn eisprong dan vandaag of is dit een teken dat het eraan zit te komen en dat hij morgen is?
Gisteravond rond 23 uur nog geklust, vandaag dan wel of niet doen?? Ze raden je aan om het om de dag te doen, maar als mijn eisprong vandaag is....
Sorry ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Fiemeeltje het volgende:
Zondag pas weer testen, ik hoop dat het trek tot dan. Duurt in ieder geval m'n weekend een keertje lekker lang
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |