abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65567828
hey hey

nou ik ben woensdag naar de dokter geweest en die heeft mij een ontstekingremmende ibuprofen gegeven.
omdat ik zoon pijn had.
als ik woensdag nog niet ongie ben dan moet ik weer komen dan klopt er wat niet.
ik heb gister morgen weer een test gedaan en die gaf een heel heel licht streepje(bijna niet te zien)
nu maar weer afwachten dus:s

groetjes van mij
pi_65567950
Hoi MamavanSheryl, had je ook tegen de dokter gezegd dat er een hele dunnen streep te zien was? Mocht het namelijk zo zijn dat je zwanger bent dan kun je volgens mij beter geen ibuprofen gebruiken aangezien dit je bloed verdunt.....
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65568507
nee ik heb de test de volgende dag gedaan maar ik ga die medicijnen niet gebruiken hoor.straks ben ik wel zwanger!!
pi_65570512
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.

Hier heeft het vanochtend doorgezet.. Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.

Een dikke zoen voor jullie allemaal!
voor jou vlindur... een knuffel voor de nieuwe ronde...

fiemeeltje, jij ook , balen zeg, dat je zo'n tijd in spanning en stress zit... ik hoop dat de tijd gauw om is om nog eens te testen, en inderdaad PUPO! (pregnant until proven otherwise)

Ciscostar, veel plezier met de klus... ik zou het gewoon doen...

mamavansheryl, anders bel je de ha even, zodat je zeker weet of je de medicijnen gewoon kan nemen, of je beter iets anders kan halen... ik hoop dat jouw streepje over een paar dagen ook een dikke streep is! sterkte met het afwachten...

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 30-01-2009 16:17:42 ]
pi_65571595
Fiemeeltje, ik zou gewoon morgen nog eens testen hoor, want ik vermoed dat die streep echt duideljiker zal zijn al... tenzij je goed in wachten bent natuurlijk...

Vlindur , op naar de nieuwe ronde!

mamavansheryl, hopelijk over een paar dagen een dikke streep!
Fake it till you make it...
pi_65571844
Ik zou volgens mij direct denken: Een streep is een streep. HCG komt niet anders voor in je lichaam, dan dat je zwanger bent!!!!! Maar ook snap ik de onzekerheid wel.... Je wilt zoiets is toch zeker weten.

Maar over een aantal dagen, regent het hier streepjes... Mijn ongestelheid is bijna voorbij. Dus de voorpret kan snel beginnen En hopelijk is dit mijn laatste ongesteldheid voor voorlopig geweest, maar dat verwacht ik niet Zou mooi zijn, maar zo moet je niet denken.
pi_65572105
MamavanSheryl: snap dat je die medicijnen niet wil nemen, maar ook ik zou ff overleggen met je HA...die weten het beste wat je in zon situatie kunt doen.....weet je waarom de HA die ibuprofen heeft voorgeschreven?
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65573709
Een streep is ook een streep ymme en ik ben er ook wel van overtuigd dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden... Ik denk door de lichtere test alleen dat het niet is blijven plakken. De vage klachten zijn ook een flink stuk verminderd tot weg. Ik heb zo'n eigenaardige cyclus achter de rug dat het zomaar kan zijn dat ik te vroeg getest heb en het bevruchte eitje gewoon niet genesteld is. Ik zit nu op de 28e dag waar ik normaliter rond de 22/23 dagen zit.

Enne Nijna, ik goed in wachten??? No way!!

Maar goed, morgenochtend nog maar eens testen dan.

MamavanSheryl, ga inderdaad ff terug naar de HA, misschien dat die ook nog even wil testen en je wellicht iets anders voor kan schrijven.

Enne een streepjesregen, laten we het hopen! Gaan we lekker met z'n allen het Z&G topic overnemen.
pi_65574791
Ik duim hoor fiemeeltje
Fake it till you make it...
pi_65574997
Als jullie zeggen dat het om de dag niet uit maakt. dan gaan we vanavond natuurlijk ffies klussen..
Meer kans op een jongen als je klust op de dag van eisprong... ik wil een jongen

De rest succes en we gaan voor de streepjes regen!!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65575484
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als jullie zeggen dat het om de dag niet uit maakt. dan gaan we vanavond natuurlijk ffies klussen..
Meer kans op een jongen als je klust op de dag van eisprong... ik wil een jongen

De rest succes en we gaan voor de streepjes regen!!!
dat was helaas hier niet..
Geklust op eisprongdag en er zit toch echt een meisje in mijn buik..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:15:35 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65576162
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat was helaas hier niet..
Geklust op eisprongdag en er zit toch echt een meisje in mijn buik..
Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan van
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:22:29 #213
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65576343
Bij ons moet het statistisch gezien dan wel een meisje zijn
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65576378
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan van
uhh ja dat kan ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65577543
hey hey

ik kon niet wachten met een test doen en heb vandaag weer getest en geen streepje te zien !!!!
ik snap er niks meer van ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
pi_65577738
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef mamavansheryl het volgende:
hey hey

ik kon niet wachten met een test doen en heb vandaag weer getest en geen streepje te zien !!!!
ik snap er niks meer van ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
wanneer je nod dan?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:12:00 #217
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65577855
Ik heb bij mijn dochter ook voor mn ei geklust, een paar dagen zelfs. Tenminste dat denk ik.
En ja, een dochter dus een meid.

Mamavanshirley heb je vananavond nog een test gedaan? Ik sluit me aan bij de rest van de meiden en zou gewoon de ha vragen wat je moet doen. HIj schrijft je iets niet voor niets voor. En jij moet naar je ha toe zo volledig mogelijk zijn lijkt me .

@ Fiemeltje. Ik hoop voor je dat je ernaast zit, en dat je streepje gewoon dikker gaat worden. Laten we er maar niet vanuit gaan dat jouw theorie klopt. Nee. Jij bent gewoon zwanger. Klaar.
Ik zal ook even een clichetje er tegen aan gooien.
Ik had ook een vaag streepje, en toen weer een vaag streepje. En dat streepje ligt nu boven te gillen/chillen in haar bed.
(Pas bij MvM was het een knalstreep, paar weekjes later, had daarvoor máár 2 testjes gedaan!!)
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:16:02 #218
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65577986
Misschien een rare vraag, maar ik ben een leek. Ik heb even terug zitten lezen. En ik lees dat je aan de prikpil was. Maar dat je ook clomid hebt geslikt.
Is het niet zo dat wanneer je clomid moet slikken, dat dat beteketn dat je geen eisprong hebt?
Waarom dan toch aan de (prik)pil?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:29:24 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65578449
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ons moet het statistisch gezien dan wel een meisje zijn

Dan heb je een koningskoppel!!

maar het kan ook natuurlijk een volhardend Y spermaatje zijn geweest
pi_65578624
ffies vraagje: waar is de afkorting mvm voor?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:38:24 #221
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65578779
moeders voor moeders
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65579176
hey hey neej ik heb clomid gehad voor mijn eerste zwangerschap en daardoor ben ik zwanger geworden.
clomid heb ik gekregen omdat mijn eisprong niet doorzette en dan ontstond er bij mij een cyste(niet zo fijn dus)
binnen 3 maand zwanger:D
maar ik wacht af tot woensdag en dan moet ik toch naar de huisarts.
voor de tijd doe ik effe een test en anders koop ik effe een ander merk misschien dat dat beter is.
pi_65581162
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
moeders voor moeders
en dat is (sorry)
pi_65581300
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:45 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

en dat is (sorry)
Hahaha, ken je dat niet?
Dan moet je plassen in kannen, ik dacht tot je een week of 10/12 zwanger bent, want dan zit er een hormoon in je lichaam die ''Moeders v moeders'' kunnen gebruiken om vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen te helpen.
Zo is je urine dus heel nuttig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65582051
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hahaha, ken je dat niet?
Dan moet je plassen in kannen, ik dacht tot je een week of 10/12 zwanger bent, want dan zit er een hormoon in je lichaam die ''Moeders v moeders'' kunnen gebruiken om vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen te helpen.
Zo is je urine dus heel nuttig
Oke dus je doet iets goeds met je zwangerschap
Blij dat ik nu weet wat het betekend en ga eraan denken als ik zwanger blijk te zijn

Net ffies op internet gezocht deelnemen kan van 6 tot en met 16de (daarvoor moet je je al aangemeld hebben en komt er iemand kijken of je voldoende hcg hebt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')