quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.
Hier heeft het vanochtend doorgezet..Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.
Een dikke zoen voor jullie allemaal!
dat was helaas hier niet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als jullie zeggen dat het om de dag niet uit maakt. dan gaan we vanavond natuurlijk ffies klussen..
Meer kans op een jongen als je klust op de dag van eisprong... ik wil een jongen
De rest succes en we gaan voor de streepjes regen!!!
Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat was helaas hier niet..
Geklust op eisprongdag en er zit toch echt een meisje in mijn buik..
uhh ja dat kan ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan van![]()
wanneer je nod dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef mamavansheryl het volgende:
hey hey
ik kon niet wachten met een test doen en heb vandaag weer getest en geen streepje te zien !!!!
ik snap er niks meer van ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ons moet het statistisch gezien dan wel een meisje zijn
Hahaha, ken je dat niet?quote:
Oke dus je doet iets goeds met je zwangerschapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha, ken je dat niet?
Dan moet je plassen in kannen, ik dacht tot je een week of 10/12 zwanger bent, want dan zit er een hormoon in je lichaam die ''Moeders v moeders'' kunnen gebruiken om vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen te helpen.
Zo is je urine dus heel nuttig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |