abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65483193
Ja ik zou een dagje wachten, dan moet die lichte lijn in principe alleen maar donkerder en dus duidelijker worden, en dan nog eens testen met een ander merk test. Voor zover ik weet hebben testen van tegenwoordig eigenlijk geen voorgedrukte lijntjes meer. Je zou even kunnen proberen om, als je een nieuwe test hebt gehaald die voor je gaat gebruiken tegen het licht te houden, zie je niets dan zit er dus niets

Succes en ik duim!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 10:23:11 #102
5428 crew  miss_sly
pi_65483256
Eigenlijk is dan 2 of 3 dagen wachten verstandiger, omdat HCG in een aantal dagen ineens enorm veel toeneemt, en in 1 dag kan dat verschil nog vrij klein zijn, zodat de test niet een veel duidelijker streepje kan geven.

Spannend in ieder geval Ik duim ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:24:10 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65483286
k** is dat he, met die testjes. Afgelopen donderdag heb ik getest maar had ik geen resultaat, vandaar dat ik dacht dat ik wel ongesteld zou worden.
Vandaag echter vette strepen.
Geduld hebben maar dat is heel moeilijk als je ergens wel wat verwacht...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:26:04 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65483341
Fiemeeltje, je kan 2 dingen doen, nou ja, ook wel 3 of 4.
Andere test halen of een paar dagen wachten.

Ik moet je zeggen dat het streepje waardoor ik deze keer wist dat ik zwanger was best heel vaag was en dat ik gelijk een 2e test gedaan heb om het zeker te weten. Dat was de Etos-test.
De digitale clearblue was een paar uur later echt wel heel duidelijk toen.

Tsja... durf je het aan... of niet...
Spannend hoor!

Oh, en wat Huuphuup zegt... als die lijn er niet staat als hij ongebruikt is, staat hij er nog niet ook.

Je kan ook nog dubbel-zeker gaan.
Dus bijv. 2 etos-testen halen. En dan jij eentje en je vriend eentje. Dan kan je nl. vergelijken of hij met zijn mannen (dus zeker niet-zwangere) urine ook een vaag lijntje krijgt.
pi_65483397
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk is dan 2 of 3 dagen wachten verstandiger, omdat HCG in een aantal dagen ineens enorm veel toeneemt, en in 1 dag kan dat verschil nog vrij klein zijn, zodat de test niet een veel duidelijker streepje kan geven.

Spannend in ieder geval Ik duim ook
ja is ook maar ik kan me voorstellen dat 3 dagen wachten wel erg veel gevraagd is nu haha. Zou het wel voor mij zijn in elk geval
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:29:12 #106
190853 RockabeIIa
pi_65483427
sjongejonge wat een opties BE. Tis maar goed dat de lonen net gestort zijn!
pi_65483434
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Fiemeeltje, je kan 2 dingen doen, nou ja, ook wel 3 of 4.
Andere test halen of een paar dagen wachten.

Ik moet je zeggen dat het streepje waardoor ik deze keer wist dat ik zwanger was best heel vaag was en dat ik gelijk een 2e test gedaan heb om het zeker te weten. Dat was de Etos-test.
De digitale clearblue was een paar uur later echt wel heel duidelijk toen.

Tsja... durf je het aan... of niet...
Spannend hoor!

Oh, en wat Huuphuup zegt... als die lijn er niet staat als hij ongebruikt is, staat hij er nog niet ook.

Je kan ook nog dubbel-zeker gaan.
Dus bijv. 2 etos-testen halen. En dan jij eentje en je vriend eentje. Dan kan je nl. vergelijken of hij met zijn mannen (dus zeker niet-zwangere) urine ook een vaag lijntje krijgt.

mijn vriend plaste over het verkeerde eind van het dingetje heen dus daar gebeurde helemaal niets stomme drol hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:32:19 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65483521
Huup! Hoe moeilijk is het...

En Rocka... sorry Maar dat kon mij op dat moment niet zo heel veel uitmaken. Ik mocht van mezelf me 1 keer te buiten gaan en dan zou ik me daarna gedragen.
Zo ging het bij Sasha ook. 1 keer vals gestest en daarna nooit meer tot ik echt zwanger was...
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:33:40 #109
190853 RockabeIIa
pi_65483562
Is ook zo. Ze moeten die dingen veel goedkoperder maken! Of beter: GRATIS!
pi_65483695
Geduld is nu eenmaal niet 'my middle name' en het salaris is nét binnen Zometeen dus maar even een rondje drogist doen.

Vriendlief is ervan overtuigd dat ik over een paar dagen een vette plus ga plassen. Om zijn woorden te gebruiken. "dit lijkt de aanzet tot een lijntje te gaan worden" Heb de kruidvattest uit elkaar gesloopt en het is gewoon echt een schaduw met een tikje blauw er doorheen. Het ligt eraan hoe je het stripje houdt of je het goed ziet. Overigens is het geen heel dun lijntje, het lijkt eigenlijk wel een beetje op de controlelijn, een hele scherpe (en iets donkerdere) afbakening en daarnaast nog een uitvloeisel. Net zo breed als de controlelijn dus. Het trok echter na een minuutje of vijf bijna helemaal weg.

Misschien dat het morgen met geconcentreerde ochtendurine wat beter gaat. Drie dagen wachten gaat me écht té ver...
pi_65483793
Ik heb trouwens ineens onnoemelijk veel zin in een sigaret

zenuwen, maar ik hou vol hoor
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:44:08 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65483915
Bij mij was het 2e streepje op de eerste test die ik deed later ook veel slechter (bijna niet) te zien dan meteen na de wachttijd zeg maar.

Ik ben gewoon heel egoistisch en hoop vooral dat je zwanger bent omdat je dan vast wel uit de kast komt. Ik ben echt zo erg. Te nieuwsgierig voor mijn eigen bestwil. Ik wil weten of ik in de goede hoek zit.
pi_65483925
Huup , hoe moeilijk kan het zijn?

Dank allemaal voor het meedenken trouwens, heb ook nog eens m'n vrije dag dus afleiding is er niet echt nu.
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 10:47:47 #114
5428 crew  miss_sly
pi_65484036
Ik had de eerste test 's nachts gedaan, een predictor. Moest 5 minuten wachten, dat was echt veel te lang. Dus na 4 minuten nog niets te zien, ben ik teruggegaan naar bed. Volgende ochtend toch een streep op die test Volgens hun site was het als ie binnen een half uur verschenen was, het toch een positieve test. Maar ja, dat wist ik natuurlijk niet, want ik lag alweer te pitten

Toen heb ik er schaap op uit gestuurd en een Clearblue laten halen, en die was voor de minuut om was hartstikke positief! Verschil tussen de predictor en de clearblue vind ik echt heel groot, dus ik zweer bij de, weliswaar duurdere, CB. In de loop van de dag nog een keer testen kan best hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65484042
Ja nee nou, ik had het dopje erop laten zetten. Met de gedachte van goh, dat snapt ie wel dat die eraf moet enzo. Maar hij had dus heul nie gemerkt dat dat een dopje was en zo over dat venster heen geplast

Nouja hoe dan ook we duimen! kun je niet iets gaan doen? met een vriendin de stad in ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65484188
miss_sly, dit is al m'n zoveelste test in de afgelopen dagen Ik ben, zoals gezegd, niet heel erg geduldig en ik voel gewoon van alles wat ik niet kan plaatsen. Dit was overigens wel de eerste dure kruidvattest, ik zag dat die wat gevoeliger zijn. (hiervoor steeds met de goedkope kruidvattest bezig geweest)

Ik zal zometeen van alles wat pakken en dan morgenochtend, met ochtendurine (of vannacht als ik niet kan slapen) de boel nog eens testen.

Zometeen maar de stad in dus, alleen, maar dat is ook leuk.
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:54:34 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65484288
Mijn CB digitaal was overigens om 2 uur 's nachts.
pi_65485090
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
4 weken en 4 dagen?
En wie was jouw secret Santa????

Gefeliciteerd!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_65485577
Ja hier ben ik weer.

Het gaat weer super met mij. En we gaan de 'strijdt' weer aan!!!!!!

Momenteel is het maandelijkse gedoetje aanwezig. Dus volgende week maar eens beginnen KVK
pi_65486317
Fiemeeltje, spannend. HIer nog een liefhebben van de CB test (de gewone), snel, zeker en duidelijk. En negatief is ook echt negatief, positief echt positief. Een nadeel: de testen blijven geen weken mooi, dus snel foto's maken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65486512
Rockabella, gefeliciteerd!
Fiemeeltje, spannend!!! Vals positief komt niet vaak voor, volgens mij, dus het klinkt veelbelovend!
Ymme, welkom terug.

Hier dag 27 nu en ik heb een beetje spotting dus ga er maar van uit dat ik ongesteld word... Ik voel me echt een beetje depri vandaag.

Hoe zit dat eigenlijk met al die klonen? Kennen jullie zoveel fokkers in het 'echt' ofzo? Waarom al die geheimzinnigheid?
pi_65487880
Judes, ik antwoord even namens de klonen voor een hoop van de fokkers geldt dat er meelezers zijn. Misschien familieleden, misschien collega's of misschien wel gewoon vrienden of bekenden. Ik kan me voorstellen dat je niet altijd wilt dat iedereen weet dat je aan het proberen bent enzo. Zeker in het geval van fokkende collega's.

Vervelend dat je spotting hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65488149
Judes

Dag ymme, welkom terug...

Judes, ik ben bewust kloon omdat ik heel veel FOK!kers ook persoonlijk ken. Daarnaast is mijn vriend ook geen geheel onbekende FOK!ker. Reden genoeg dus even 'low profile' te blijven. Bovendien is mijn primaire nick bij mijn vrienden en familie ook bekend. Het is verder niet echt een groot geheim, maar het kloon zijn maakt dat ik even wat 'vrijer' mee kan doen hier....
pi_65488351
Ik vroeg het me gewoon even af! Ik ken namelijk helemaal niemand persoonlijk en ik heb het er ook niet over met vrienden ofzo dat ik hier post. (juist om anoniem te blijven)
Lol, is het dan niet vervelend te bedenken dat je je uiteindelijk bekend maakt en dat je collega's/vrienden je oude posts over je cervixslijm (ik noem maar iets geks ) kunnen teruglezen?
pi_65488413
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef judes het volgende:
Ik vroeg het me gewoon even af! Ik ken namelijk helemaal niemand persoonlijk en ik heb het er ook niet over met vrienden ofzo dat ik hier post. (juist om anoniem te blijven)
Lol, is het dan niet vervelend te bedenken dat je je uiteindelijk bekend maakt en dat je collega's/vrienden je oude posts over je cervixslijm (ik noem maar iets geks ) kunnen teruglezen?
Bij een eventuele zwangerschap ben ik van plan om in de kast te blijven tot de kritieke periode voorbij is. Als dat eenmaal gebeurd is gaan ze hopelijk niet meer máánden teruglezen
pi_65489217
eigenlijk ga ik er sowieso niet vanuit dat bekenden terug gaan lezen maar ja je weet maar nooit.

er was hier ook iemand net gestopt met de pil en had een lange cyclus. ik had daar ook last van, 1 december gestopt, 10 januari ongesteld en als het weer 38 dagen gaat duren heb ik dus mijn NOD op de 16e februari. Aangezien ik niet van verrassingen hou (ongesteld kunnen worden op elk gewenst moment) probeer ik een beetje bij te houden dmv ovulatietesten wanneer mijn eisprong is zodat ik enig inzicht heb. Misschien een beetje snel, zo direct de tweede cyclus maar is wel handig. Heb vorige maand drie zwangerschapstesten verspild door die lange cyclus.

ik blijf trouwens ook nog wel even in de kast, maar ik ben geen hele bekende fokker hoor.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:23:06 #127
190853 RockabeIIa
pi_65489427
Wil nog even laten zien dat ik vanochtend een veel dikkere streep geproduceerd heb en daarna hou ik op met foto's hier plaatsen, hoor. Di's een verschil van nog geen dag.

[ Bericht 6% gewijzigd door RockabeIIa op 28-01-2009 14:10:25 ]
pi_65489519
Jeetje wat een verschil zeg qua dikte!
Nog gefeliciteerd trouwens
pi_65491626
En wat een leuke testen met die hartjes! Gefeliciteerd!
pi_65491634
Wauw, ik ben jaloers, Rocka!
pi_65493561
Ik heb net een CB test gedaan. (waar een + of - inkomt)

Hij gaf eigenlijk hetzelfde resultaat als de kruidvat test van vanochtend. Ik vind dit streepje duidelijker, mijn vriend minder. Dus toch afwachten tot morgenochtend de eventuele concentraties beter aantoonbaar zijn.
pi_65493834
he fiemeeltje, nog steeds in onzekerheid, maar een streepje is toch een streepje?
pi_65493835
Fiemeeltje: een of twee topics terug (het topic waar 10 januari in zit) zie je mijn cb test. DIe was toen vrij licht, maar ik ben echt zwanger. Kun je misschien handig mee vergelijken.
pi_65494119
Wachten op het tweede streepje deel 127

Het ziet er inderdaad ongeveer zo uit mefke, alleen een tikje lichter.

Ik begin zelf gematigd positief te worden. Ik zeg gematigd omdat de kruidvat test die ik erachteraan deed een stukje lichter was dan die van vanochtend. ik probeer zo een foto te plaatsen. (ook al mag je na 10 minuten niet meer aflezen)

[ Bericht 16% gewijzigd door Fiemeeltje op 28-01-2009 15:20:43 ]
pi_65494303
Fiemeeltje, ik heb al verschillende testen gebruikt (vooral veel de eerste ronde...) kruidvat, clearblue, sensitest en ik heb nog nooit ook maar een vaag streepje kunnen ontdekken. Ook vage streepjes, en dan zeker op meerdere testen, zijn echt gewoon streepjes lijkt me! Van mij alvast voorzichtig gefeliciteerd, hoor!
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:32:05 #136
190853 RockabeIIa
pi_65494820
Fiemeeltje, ik begin enthousiast te worden en wil wel een foto bestuderen
pi_65494964
Fiemeeltje, ik heb die foto wel een beetje bewerkt hoor. Want in het echt was is wel vaag, maar goed zichtbaar. OP de foto was ie bijna niet te zien en toen heb ik de foto donkerder gezet. De foto is van zaterdagochtend (met ochtend urine) en ik heb er dinsdag nog eentje gedaan met weer ochtendurine en die knalde van het scherm.
Ik durf voorzichtig te voor je
pi_65495545
Nou, hier dan twee keer de CB test. Getest rond drie uur 's middags. Deze foto's zijn overigens genomen ná de tien minuten dat je nog af mag lezen. Ze zijn niet bewerkt en het is wel iets donkerder dan op de foto heur.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, ben gematigd positief aan het raken. Morgenochtend dus nog maar eens testen.

pi_65495608
Die bovenste is duidelijk een streepje (de onderste ook hoor)... geen twijfel mogelijk..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65495682
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Die bovenste is duidelijk een streepje (de onderste ook hoor)... geen twijfel mogelijk..
Het is wel ná tien minuten hè, dus het zou volgens de bijsluiter niet meer 'tellen'. Het streepje ontstond overigens wel al vóór die tien minuten voorbij waren. Ben zo benieuwd naar morgen
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:58:43 #141
190853 RockabeIIa
pi_65495757
Voorzichtige felicitaties van mijn kant
pi_65495791
Het streepje kleurt alleen onder het hormoon HcG. Dus je krijgt ook geen streep te zien na 10 minuten als je geen HcG hebt (en dus niet zwanger bent).

Aan de foto te zien ben je gewoon zwanger hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65495898
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Het streepje kleurt alleen onder het hormoon HcG. Dus je krijgt ook geen streep te zien na 10 minuten als je geen HcG hebt (en dus niet zwanger bent).

Aan de foto te zien ben je gewoon zwanger hoor!
De streep stond er al wel vóór die tien minuten hoor

Maar je mag blijkbaar na tien minuten niet meer aflezen, dus vandaar dat ik het er even bijgezet heb.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:11:18 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65496204
Nou, ik vind het ook wel een tweede streepje hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65496324
een streep is een streep is een streep Van harte hoor Fiemeltje das een voltreffer !!
Mama van Isa en Ties
pi_65497037
Uit lurkmode....je bent zwanger hoor!!
pi_65497058
Oooooh dat is een streep!!

Alvast een voorzichtige gefeli hoor en doe morgenochtend dan maar een heule mooie plassen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65497359
Fiemeeltje als het zo is he.... dan ben ik echt zo ontzettend blij voor je(jullie) (en mijn man ook)
En nog eerder dan ons ook Zei toch dat het bij jullie sneller zou gaan dan bij ons
Ben erg benieuwd naar de uitslag van morgen!

Hier even iets vaags:
Mijn temparatuur neemt niet toe (aangezien morgen mijn eisprong zou moeten zijn, of zondag)
Ik had zaterdag en zondag 37.1 en vanmorgen 36.9 en gisteren 36.8
Of mijn eisprong is al geweest (zondag dus) of temparatuur gaat morgen oplopen...
Maar als die zondag was dan was het de 11de dag van mijn cyclus
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65497394
Als jullie het er zo over eens zijn dat het een echte streep is en geen fata morgana zal het wel een streep zijn dus

Ik blijf nog wel even voorzichtig hoor, want ik vind 'm echt nog te licht om al een gat in de lucht te springen. wie weet is mijn cyclus wel zo f*cked up dat een ei nog moet nestelen ofzo. Eerst maar eens een overtuigde piesen, dan ga ik daadwerkelijk jompelen....
pi_65497431
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Als jullie het er zo over eens zijn dat het een echte streep is en geen fata morgana zal het wel een streep zijn dus

Ik blijf nog wel even voorzichtig hoor, want ik vind 'm echt nog te licht om al een gat in de lucht te springen. wie weet is mijn cyclus wel zo f*cked up dat een ei nog moet nestelen ofzo. Eerst maar eens een overtuigde piesen, dan ga ik daadwerkelijk jompelen....
maar als je zwanger bent... dan ben je net zo vruchtbaar als je moeder Eerste ronde gewoon

Hoop niet dat ik dan de vruchtbaarheid van mijn moeder heb (dan kan ik nog wel 5 jaar wachten ofzo)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')