ja is ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk is dan 2 of 3 dagen wachten verstandiger, omdat HCG in een aantal dagen ineens enorm veel toeneemt, en in 1 dag kan dat verschil nog vrij klein zijn, zodat de test niet een veel duidelijker streepje kan geven.
Spannend in ieder gevalIk duim ook
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Fiemeeltje, je kan 2 dingen doen, nou ja, ook wel 3 of 4.
Andere test halen of een paar dagen wachten.
Ik moet je zeggen dat het streepje waardoor ik deze keer wist dat ik zwanger was best heel vaag was en dat ik gelijk een 2e test gedaan heb om het zeker te weten. Dat was de Etos-test.
De digitale clearblue was een paar uur later echt wel heel duidelijk toen.
Tsja... durf je het aan... of niet...
Spannend hoor!
Oh, en wat Huuphuup zegt... als die lijn er niet staat als hij ongebruikt is, staat hij er nog niet ook.
Je kan ook nog dubbel-zeker gaan.
Dus bijv. 2 etos-testen halen. En dan jij eentje en je vriend eentje. Dan kan je nl. vergelijken of hij met zijn mannen (dus zeker niet-zwangere) urine ook een vaag lijntje krijgt.![]()
Bij een eventuele zwangerschap ben ik van plan om in de kast te blijven tot de kritieke periode voorbij is. Als dat eenmaal gebeurd is gaan ze hopelijk niet meer máánden teruglezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef judes het volgende:
Ik vroeg het me gewoon even af!Ik ken namelijk helemaal niemand persoonlijk en ik heb het er ook niet over met vrienden ofzo dat ik hier post. (juist om anoniem te blijven)
Lol, is het dan niet vervelend te bedenken dat je je uiteindelijk bekend maakt en dat je collega's/vrienden je oude posts over je cervixslijm (ik noem maar iets geks) kunnen teruglezen?
Het is wel ná tien minuten hè, dus het zou volgens de bijsluiter niet meer 'tellen'. Het streepje ontstond overigens wel al vóór die tien minuten voorbij waren. Ben zo benieuwd naar morgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Die bovenste is duidelijk een streepje (de onderste ook hoor)... geen twijfel mogelijk..
De streep stond er al wel vóór die tien minuten hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Het streepje kleurt alleen onder het hormoon HcG. Dus je krijgt ook geen streep te zien na 10 minuten als je geen HcG hebt (en dus niet zwanger bent).
Aan de foto te zien ben je gewoon zwanger hoor!
maar als je zwanger bent... dan ben je net zo vruchtbaar als je moederquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Als jullie het er zo over eens zijn dat het een echte streep is en geen fata morgana zal het wel een streep zijn dus
Ik blijf nog wel even voorzichtig hoor, want ik vind 'm echt nog te licht om al een gat in de lucht te springen. wie weet is mijn cyclus wel zo f*cked up dat een ei nog moet nestelen ofzo. Eerst maar eens een overtuigde piesen, dan ga ik daadwerkelijk jompelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |