abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65489217
eigenlijk ga ik er sowieso niet vanuit dat bekenden terug gaan lezen maar ja je weet maar nooit.

er was hier ook iemand net gestopt met de pil en had een lange cyclus. ik had daar ook last van, 1 december gestopt, 10 januari ongesteld en als het weer 38 dagen gaat duren heb ik dus mijn NOD op de 16e februari. Aangezien ik niet van verrassingen hou (ongesteld kunnen worden op elk gewenst moment) probeer ik een beetje bij te houden dmv ovulatietesten wanneer mijn eisprong is zodat ik enig inzicht heb. Misschien een beetje snel, zo direct de tweede cyclus maar is wel handig. Heb vorige maand drie zwangerschapstesten verspild door die lange cyclus.

ik blijf trouwens ook nog wel even in de kast, maar ik ben geen hele bekende fokker hoor.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:23:06 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65489427
Wil nog even laten zien dat ik vanochtend een veel dikkere streep geproduceerd heb en daarna hou ik op met foto's hier plaatsen, hoor. Di's een verschil van nog geen dag.

[ Bericht 6% gewijzigd door RockabeIIa op 28-01-2009 14:10:25 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65489519
Jeetje wat een verschil zeg qua dikte!
Nog gefeliciteerd trouwens
pi_65491626
En wat een leuke testen met die hartjes! Gefeliciteerd!
pi_65491634
Wauw, ik ben jaloers, Rocka!
pi_65493561
Ik heb net een CB test gedaan. (waar een + of - inkomt)

Hij gaf eigenlijk hetzelfde resultaat als de kruidvat test van vanochtend. Ik vind dit streepje duidelijker, mijn vriend minder. Dus toch afwachten tot morgenochtend de eventuele concentraties beter aantoonbaar zijn.
pi_65493834
he fiemeeltje, nog steeds in onzekerheid, maar een streepje is toch een streepje?
pi_65493835
Fiemeeltje: een of twee topics terug (het topic waar 10 januari in zit) zie je mijn cb test. DIe was toen vrij licht, maar ik ben echt zwanger. Kun je misschien handig mee vergelijken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65494119
Wachten op het tweede streepje deel 127

Het ziet er inderdaad ongeveer zo uit mefke, alleen een tikje lichter.

Ik begin zelf gematigd positief te worden. Ik zeg gematigd omdat de kruidvat test die ik erachteraan deed een stukje lichter was dan die van vanochtend. ik probeer zo een foto te plaatsen. (ook al mag je na 10 minuten niet meer aflezen)

[ Bericht 16% gewijzigd door Fiemeeltje op 28-01-2009 15:20:43 ]
pi_65494303
Fiemeeltje, ik heb al verschillende testen gebruikt (vooral veel de eerste ronde...) kruidvat, clearblue, sensitest en ik heb nog nooit ook maar een vaag streepje kunnen ontdekken. Ook vage streepjes, en dan zeker op meerdere testen, zijn echt gewoon streepjes lijkt me! Van mij alvast voorzichtig gefeliciteerd, hoor!
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:32:05 #136
190853 RockabeIIa
pi_65494820
Fiemeeltje, ik begin enthousiast te worden en wil wel een foto bestuderen
pi_65494964
Fiemeeltje, ik heb die foto wel een beetje bewerkt hoor. Want in het echt was is wel vaag, maar goed zichtbaar. OP de foto was ie bijna niet te zien en toen heb ik de foto donkerder gezet. De foto is van zaterdagochtend (met ochtend urine) en ik heb er dinsdag nog eentje gedaan met weer ochtendurine en die knalde van het scherm.
Ik durf voorzichtig te voor je
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65495545
Nou, hier dan twee keer de CB test. Getest rond drie uur 's middags. Deze foto's zijn overigens genomen ná de tien minuten dat je nog af mag lezen. Ze zijn niet bewerkt en het is wel iets donkerder dan op de foto heur.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, ben gematigd positief aan het raken. Morgenochtend dus nog maar eens testen.

pi_65495608
Die bovenste is duidelijk een streepje (de onderste ook hoor)... geen twijfel mogelijk..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65495682
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Die bovenste is duidelijk een streepje (de onderste ook hoor)... geen twijfel mogelijk..
Het is wel ná tien minuten hè, dus het zou volgens de bijsluiter niet meer 'tellen'. Het streepje ontstond overigens wel al vóór die tien minuten voorbij waren. Ben zo benieuwd naar morgen
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:58:43 #141
190853 RockabeIIa
pi_65495757
Voorzichtige felicitaties van mijn kant
pi_65495791
Het streepje kleurt alleen onder het hormoon HcG. Dus je krijgt ook geen streep te zien na 10 minuten als je geen HcG hebt (en dus niet zwanger bent).

Aan de foto te zien ben je gewoon zwanger hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65495898
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Het streepje kleurt alleen onder het hormoon HcG. Dus je krijgt ook geen streep te zien na 10 minuten als je geen HcG hebt (en dus niet zwanger bent).

Aan de foto te zien ben je gewoon zwanger hoor!
De streep stond er al wel vóór die tien minuten hoor

Maar je mag blijkbaar na tien minuten niet meer aflezen, dus vandaar dat ik het er even bijgezet heb.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:11:18 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65496204
Nou, ik vind het ook wel een tweede streepje hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65496324
een streep is een streep is een streep Van harte hoor Fiemeltje das een voltreffer !!
Mama van Isa en Ties
pi_65497037
Uit lurkmode....je bent zwanger hoor!!
pi_65497058
Oooooh dat is een streep!!

Alvast een voorzichtige gefeli hoor en doe morgenochtend dan maar een heule mooie plassen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65497359
Fiemeeltje als het zo is he.... dan ben ik echt zo ontzettend blij voor je(jullie) (en mijn man ook)
En nog eerder dan ons ook Zei toch dat het bij jullie sneller zou gaan dan bij ons
Ben erg benieuwd naar de uitslag van morgen!

Hier even iets vaags:
Mijn temparatuur neemt niet toe (aangezien morgen mijn eisprong zou moeten zijn, of zondag)
Ik had zaterdag en zondag 37.1 en vanmorgen 36.9 en gisteren 36.8
Of mijn eisprong is al geweest (zondag dus) of temparatuur gaat morgen oplopen...
Maar als die zondag was dan was het de 11de dag van mijn cyclus
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65497394
Als jullie het er zo over eens zijn dat het een echte streep is en geen fata morgana zal het wel een streep zijn dus

Ik blijf nog wel even voorzichtig hoor, want ik vind 'm echt nog te licht om al een gat in de lucht te springen. wie weet is mijn cyclus wel zo f*cked up dat een ei nog moet nestelen ofzo. Eerst maar eens een overtuigde piesen, dan ga ik daadwerkelijk jompelen....
pi_65497431
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Als jullie het er zo over eens zijn dat het een echte streep is en geen fata morgana zal het wel een streep zijn dus

Ik blijf nog wel even voorzichtig hoor, want ik vind 'm echt nog te licht om al een gat in de lucht te springen. wie weet is mijn cyclus wel zo f*cked up dat een ei nog moet nestelen ofzo. Eerst maar eens een overtuigde piesen, dan ga ik daadwerkelijk jompelen....
maar als je zwanger bent... dan ben je net zo vruchtbaar als je moeder Eerste ronde gewoon

Hoop niet dat ik dan de vruchtbaarheid van mijn moeder heb (dan kan ik nog wel 5 jaar wachten ofzo)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')