Het is wel ná tien minuten hè, dus het zou volgens de bijsluiter niet meer 'tellen'. Het streepje ontstond overigens wel al vóór die tien minuten voorbij waren. Ben zo benieuwd naar morgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Die bovenste is duidelijk een streepje (de onderste ook hoor)... geen twijfel mogelijk..
De streep stond er al wel vóór die tien minuten hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Het streepje kleurt alleen onder het hormoon HcG. Dus je krijgt ook geen streep te zien na 10 minuten als je geen HcG hebt (en dus niet zwanger bent).
Aan de foto te zien ben je gewoon zwanger hoor!
maar als je zwanger bent... dan ben je net zo vruchtbaar als je moederquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Als jullie het er zo over eens zijn dat het een echte streep is en geen fata morgana zal het wel een streep zijn dus
Ik blijf nog wel even voorzichtig hoor, want ik vind 'm echt nog te licht om al een gat in de lucht te springen. wie weet is mijn cyclus wel zo f*cked up dat een ei nog moet nestelen ofzo. Eerst maar eens een overtuigde piesen, dan ga ik daadwerkelijk jompelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |