Mijn antwoord op Fiemeltjequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Ciscostar het volgende:
12 December de laaste keer de pil in de ochtend geslikt.
16 December werdt ik ongesteld
Dus voor we zijn gaan klussen ben ik nog 1 x ongesteld geweest.
zijn er hier inmiddels! Op naar ronde 2
Toen ik vanacht om 03.00 uur naar de toilet ging was het flink rood
Gisterochtend dus beetje rood/bruinig slijm en later die dag (19 uur) weer beetje
Vraag me nu dus af moet ik mijn eerste ongesteldsheiddag vanaf vandaag rekenen de 15de of toch vanaf gisteren de 14de?
Karin helaas zit ik niet bij je op het wachtbankje, het heeft bij mij doorgezet. Hoe is het inmiddels bij jou?
PP, jij ook nog steeds geen duivels? Spannend hoor! Wel raar dat je al dagen die steken etc hebt en er nog niks is verder.
Poppejans: Lief wiegje
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef Trierrr het volgende:
Hee dames!!
Balen Ciscostar... nouja, gaan we samen door naar de volgende ronde. Volgens mij is de dag dat je menstruatie echt doorzet dag 1, dus dat zou dan voor jou vandaag zijn.
Ik ben trouwens altijd in 1 keer ongesteld... direct een hele stroom rood bloed.. zo ook gister... dat was dus mijn dag 1... nu maar begonnen met temperaturen en ik heb gisteren ovutestjes besteld, dus hoop dat dat wat uithaalt.
Karin, jij maakt het wel gigantisch spannend, zeg! Zou super zijn als je het weekend weg wat kan vieren!! En anders heb je inderdaad mooi wat afleiding... maar ik ga voor het feestje!! Je laat de uitslag van de test nog wel weten voor je weggaat he??
P-P... bij jou ook spannend... ik duim voor je!
En Poppejans, wat een prachtig wiegje, echt schattig!!
Wij hopen het oude weigje van mijn man te kunnen gebruiken... dat lijkt me zo mooi!!
Haha kan gebeurenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef Tierrr het volgende:
Haha, oeps...
Had zelf eerst niet in de gaten dat ik het topic dichtgooide... zag ik nu pas, dus direct maar nieuwe aangemaakt.
Linkje is inmiddels toegevoegd!
Mijn NOD kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Tierrr het volgende:
Zo, volgens mij heb ik alle NODjes nu geupdate!
Vaag Fiemeeltje... het schijnt inderdaad dat je bij het slijmerige op je vruchtbaarst bent. Het cervixslijm wordt ongeveer 3 dagen voor de ovulatie draderig, plakkerig en rekbaar. Dus ja... ik weet het niet?
Waarom denk je dat je afgelopen zondag je eisprong had? Dmv ovutest? Of op basis van je cyclus? Want misschien dat je cyclus dit keer langer duurt of je ei misschien altijd later komt dan je verwacht?
Veel plezier en geniet ervanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Vlindur het volgende:
Hurminatore, succes bij de HA.
Ik zit midden in de klusdagen..
Verder geen nieuws.
Mijn temp was zowel vandaag als gisteren 37.1 (vandaag ongesteldheid doorgebroken zeg maar)quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Bedankt voor het aanpassen Tierrr.
Ik ben dinsdag begonnen met tempen. Mag ik vragen wat jouw temp is? Ik heb al 2 dagen 36,3 en mijn man denkt dat ik ziek ben omdat het zo laag is, maar het is toch niet zo heel laag of wel?
Ik weet eignelijk niks van tempen, voer het maar in op FF en meer weet ik ook niet.
Mag je ;s nachts op staan om te pissen of is dat ook al niet goed? HEb vanaf vanochtend 5 uur mn plas zitten ophouden omdat ik om 7 uur moest tempen, heb uiteindelijk om 6.30 getempt en ben toen gaan plassen. Daarna om 7 uur nog eens maar toen was hij al 0,2 hoger. Dus ik heb 36,3 aangehouden.
Karin, hoe gaat het daar??
Ja ik heb ook vandaag verder aangehouden, dus een cyclus van 30 dagenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef bumbaloe het volgende:
Ciscostar, ik denk dat vandaag dag 1 is voor je. Als het gisteren overdag begon dan is het dus vandaag pas dag 1.
Nee hoor Bumba. Mijn basale temperatuur was 36.45 en zat hier vaak iets onder of iets boven. Heb ook wel 36.1 of 36.2 gehad. No worries.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef bumbaloe het volgende:
Is 36,3 dan erg laag? Toch niet zorgwekkend ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |