abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65068783
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 127

14 januari Pure-Poison NOD
24 januari Zigeunermeisje (12-2008) NOD
25 januari Fiemeeltje (01-2009) NOD
30 januari prinseszondererwt NOD
02 februari Vlindur (01-2008) NOD
03 februari Rubey (10-2008) NOD
07 februari Judes NOD
08 februari Hurminatore (06-2008) NOD
14 februari Ciscostar (12-2008) NOD
16 februari sterrenmunt (12-2008) NOD
16 februari Tierrr (10-2008) NOD
20 februari mijsje (08-2007) NOD

Beessie-Jen (12-2007)
missCMS
ymme (08-2008)
bumbaloe (10-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 26-01-2009 20:27:55 ]
pi_65068859
Oeps dubbel Dacht er is nog geen nieuw topic geopend en blijkbaar dachten we het zelfde
Mijn mag dus dicht

Mis hier alleen linkje naar vorig topic
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65068922
Haha, oeps...
Had zelf eerst niet in de gaten dat ik het topic dichtgooide... zag ik nu pas, dus direct maar nieuwe aangemaakt.
Linkje is inmiddels toegevoegd!
pi_65069003
Laatste berichten vorige topic:
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Ciscostar het volgende:

12 December de laaste keer de pil in de ochtend geslikt.
16 December werdt ik ongesteld
Dus voor we zijn gaan klussen ben ik nog 1 x ongesteld geweest.

zijn er hier inmiddels! Op naar ronde 2

Toen ik vanacht om 03.00 uur naar de toilet ging was het flink rood
Gisterochtend dus beetje rood/bruinig slijm en later die dag (19 uur) weer beetje
Vraag me nu dus af moet ik mijn eerste ongesteldsheiddag vanaf vandaag rekenen de 15de of toch vanaf gisteren de 14de?

Karin helaas zit ik niet bij je op het wachtbankje, het heeft bij mij doorgezet. Hoe is het inmiddels bij jou?
PP, jij ook nog steeds geen duivels? Spannend hoor! Wel raar dat je al dagen die steken etc hebt en er nog niks is verder.

Poppejans: Lief wiegje
Mijn antwoord op Fiemeltje
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef Trierrr het volgende:

Hee dames!!

Balen Ciscostar... nouja, gaan we samen door naar de volgende ronde. Volgens mij is de dag dat je menstruatie echt doorzet dag 1, dus dat zou dan voor jou vandaag zijn.

Ik ben trouwens altijd in 1 keer ongesteld... direct een hele stroom rood bloed.. zo ook gister... dat was dus mijn dag 1... nu maar begonnen met temperaturen en ik heb gisteren ovutestjes besteld, dus hoop dat dat wat uithaalt.

Karin, jij maakt het wel gigantisch spannend, zeg! Zou super zijn als je het weekend weg wat kan vieren!! En anders heb je inderdaad mooi wat afleiding... maar ik ga voor het feestje!! Je laat de uitslag van de test nog wel weten voor je weggaat he??

P-P... bij jou ook spannend... ik duim voor je!

En Poppejans, wat een prachtig wiegje, echt schattig!!
Wij hopen het oude weigje van mijn man te kunnen gebruiken... dat lijkt me zo mooi!!
pi_65069080
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef Tierrr het volgende:
Haha, oeps...
Had zelf eerst niet in de gaten dat ik het topic dichtgooide... zag ik nu pas, dus direct maar nieuwe aangemaakt.
Linkje is inmiddels toegevoegd!
Haha kan gebeuren Heb het gezien je dat je het hebt aangepast
Mijn topic zal zo wel gesloten worden!

Dus vandaag moet ik aanhouden als 1ste menstruatie dag.. dan had ik deze maand dus cyclus van 30 dagen
pi_65069154
Mijn NOD mag dan naar 14 februari! Kun jij dit wijzigen trierrr?
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:10:34 #7
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65069756
Schaamteloze TVP

dat mag ik heb het nog nooooit gedaan
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65070347
Ah, een nieuw topic!

Inderdaad een duidelijk gevalletje cervixslijm hier, terwijl ik eigenlijk afgelopen zondag m'n eisprong gehad zou hebben. Best wel vaag eigenlijk.

Hoe zit het nou ook weer, tijdens dat slijmerige ben je dus op z'n vruchtbaarst? En hoe lang duurt dat dan?
pi_65071460
Probeer het nog een laatste x (3x is scheepsrecht) Mag mijn NOD naar 08 feb..........? Had verkeerd gekeken
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65072260
Zo, volgens mij heb ik alle NODjes nu geupdate!

Vaag Fiemeeltje... het schijnt inderdaad dat je bij het slijmerige op je vruchtbaarst bent. Het cervixslijm wordt ongeveer 3 dagen voor de ovulatie draderig, plakkerig en rekbaar. Dus ja... ik weet het niet?

Waarom denk je dat je afgelopen zondag je eisprong had? Dmv ovutest? Of op basis van je cyclus? Want misschien dat je cyclus dit keer langer duurt of je ei misschien altijd later komt dan je verwacht?
pi_65072501
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Tierrr het volgende:
Zo, volgens mij heb ik alle NODjes nu geupdate!

Vaag Fiemeeltje... het schijnt inderdaad dat je bij het slijmerige op je vruchtbaarst bent. Het cervixslijm wordt ongeveer 3 dagen voor de ovulatie draderig, plakkerig en rekbaar. Dus ja... ik weet het niet?

Waarom denk je dat je afgelopen zondag je eisprong had? Dmv ovutest? Of op basis van je cyclus? Want misschien dat je cyclus dit keer langer duurt of je ei misschien altijd later komt dan je verwacht?
Mijn NOD klopt
Tenminste als ik vandaag als dag 1 moet rekenen of gisteren (toen beetje begon)

PP is er wat?
Karin en bij jou?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ciscostar op 15-01-2009 15:35:06 ]
pi_65072785
Terug vind Streepje....

Karin wat spannend, hoe laat is je lief thuis? En nog altijd geen rooie rakkers?
En PP...?
Fake it till you make it...
pi_65072887
Fiemeeltje:
het kan heel goed zijn dat je eerder je eisprong al gehad hebt maar dat je nu pas het cervixslijm voelt. Daarom wordt aangeraden om een beetje slijm bij je baarmoedermond weg te halen en dat op rekbaarheid te testen dan ben je er op tijd bij.... nu kan het al dagen eerder teekbaar zijn zonder dat je het meteen merkt..... Maarrr het kan natuurlijk ook dat je je eisprong nog moet krijgen.

Ik ga zo naar de HA...Ben benieuwd wat ze zal zeggen

zal straks verslag doen.......
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65072921
teekbaar = rekbaar
pi_65074857
Hurminatore, succes bij de HA.

Ik zit midden in de klusdagen..
Verder geen nieuws.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65074970
Bedankt voor het aanpassen Tierrr.
Ik ben dinsdag begonnen met tempen. Mag ik vragen wat jouw temp is? Ik heb al 2 dagen 36,3 en mijn man denkt dat ik ziek ben omdat het zo laag is, maar het is toch niet zo heel laag of wel?

Ik weet eignelijk niks van tempen, voer het maar in op FF en meer weet ik ook niet.

Mag je ;s nachts op staan om te pissen of is dat ook al niet goed? HEb vanaf vanochtend 5 uur mn plas zitten ophouden omdat ik om 7 uur moest tempen, heb uiteindelijk om 6.30 getempt en ben toen gaan plassen. Daarna om 7 uur nog eens maar toen was hij al 0,2 hoger. Dus ik heb 36,3 aangehouden.

Karin, hoe gaat het daar??
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65074997
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Vlindur het volgende:
Hurminatore, succes bij de HA.

Ik zit midden in de klusdagen..
Verder geen nieuws.
Veel plezier en geniet ervan
pi_65075004
Ciscostar, ik denk dat vandaag dag 1 is voor je. Als het gisteren overdag begon dan is het dus vandaag pas dag 1.
pi_65075050
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Bedankt voor het aanpassen Tierrr.
Ik ben dinsdag begonnen met tempen. Mag ik vragen wat jouw temp is? Ik heb al 2 dagen 36,3 en mijn man denkt dat ik ziek ben omdat het zo laag is, maar het is toch niet zo heel laag of wel?

Ik weet eignelijk niks van tempen, voer het maar in op FF en meer weet ik ook niet.

Mag je ;s nachts op staan om te pissen of is dat ook al niet goed? HEb vanaf vanochtend 5 uur mn plas zitten ophouden omdat ik om 7 uur moest tempen, heb uiteindelijk om 6.30 getempt en ben toen gaan plassen. Daarna om 7 uur nog eens maar toen was hij al 0,2 hoger. Dus ik heb 36,3 aangehouden.

Karin, hoe gaat het daar??
Mijn temp was zowel vandaag als gisteren 37.1 (vandaag ongesteldheid doorgebroken zeg maar)
pi_65075089
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef bumbaloe het volgende:
Ciscostar, ik denk dat vandaag dag 1 is voor je. Als het gisteren overdag begon dan is het dus vandaag pas dag 1.
Ja ik heb ook vandaag verder aangehouden, dus een cyclus van 30 dagen
Nod ook op deze gegevens uitgerekent
pi_65075586
Is 36,3 dan erg laag? Toch niet zorgwekkend ofwel?
pi_65076029
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Veel plezier en geniet ervan
Zal wel lukken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65077636
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef bumbaloe het volgende:
Is 36,3 dan erg laag? Toch niet zorgwekkend ofwel?
Nee hoor Bumba. Mijn basale temperatuur was 36.45 en zat hier vaak iets onder of iets boven. Heb ook wel 36.1 of 36.2 gehad. No worries.
pi_65079549
Bumba: dat is niet erg hoor ik heb wel eens 36,28 gehad!

Net terug van de HA en ik heb een verwijsbrief voor de GYN gekregen. Ga morgen bellen om een afspraak te maken. Ze heeft wel op de brief een jaar gezet dat we bezig zijn omdat dat de maatstaf is..... Dusss aan de ene kant ben ik opgelucht, maar aan de andere kant HOOOOOOOP ik zo dat het allemaal niet nodig is en dat het de volgende ronde hupsa raak is
pi_65079857
Bumba, de ene mens zn "normale" temperatuur is wat hoger of lager dan die van een ander. Voor mij is normaal ook zo ergens rond de 36.4 ofzo. Misschien ben ik gewoon niet zo warmbloedig
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')