abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:18:39 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64848685
Wachten op het tweede streepje deel 126

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

06 januari bumbaloe (10-2008) NOD
10 januari Tierrr (10-2008) NOD
13 januari XXXKarinXXX (08-2008) NOD
13 januari Ciscostar (12-2008) NOD
14 januari Pure-Poison NOD
19 januari mijsje NOD
19 januari Takkembah NOD
24 januari Zigeunermeisje (12-2008) NOD
25 januari Fiemeeltje (01-2009) NOD
30 januari Vlindur (01-2008) NOD
30 januari prinseszondererwt NOD
01 februari Hurminatore (06-2008) NOD
03 februari Rubey (10-2008) NOD
07 februari Judes NOD
16 februari becky27 (12-2008) NOD

Beessie-Jen (12-2007)
missCMS
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 13-01-2009 20:14:17 ]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:19:19 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64848718
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef happyme28 het volgende:
Hij is dus wel wat gammel, maar duidelijk te zien:

en dan ga ik me nu zachtjes melden in Z&G
Kan niet missen hoor!
pi_64848824
happy, hij is echt
Wat een lieve man heb je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64848863
Oooh happy wat een mooie streepjes heb je gepiest gefeliciteerd en ik hoop dat alles gewoon goed is hoor.
(ter geruststelling misschien ik had bij de zwangerschap van Isa de eerste dagen ook bloedverlies)
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:23:52 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64848911
Happy! Wat ontzettend leuk!
Van harte gefeliciteerd!
Nu lekker blijven plakken en geniet ervan

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64849063
Happy da's een hele echte hoor

Gefeliciteerd
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:32:16 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64849210
Jaaaaaaaaaaaa!!!

Happy is zwanger!!!!

Nou bumba eerstvolgende streepje, dan mefke, dan Karin en dan ikke en daartussenin en daarna natuurlijk al die andere meiden die ik nu alweer vergeten ben zou dit een teken zijn van zwangerschapsdementie?
pi_64849331
quote:
Jeetje... echt balen... zo'n topic als dit is hartstikke leuk, maar niet voor zo lang...
Heb je ook al medische stappen ondernomen, of niet? (vergeef me als dit een domme vraag is, maar ik ben hier natuurlijk nog maar net, dus lang niet van alles op de hoogte...)

Ik hoop dat jullie gelijk hebben en ik hier morgen alweer weg ben...
Ik loop sinds juli al bij het ziekenhuis. Ik heb PCOS.
ik hoop dat je snel door kan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64849575
Mooie streep Happy!

Vlindur, balen zeg PCOS. (ik heb het ook). Krijg je ook al pillen ofzo?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64849601
whaaaaah Happy! Ik ben helemaal happy voor je!
Super!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:43:18 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64849654
Happyme28, gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:47:41 #12
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64849807
Dat is een mooie foto Happy. En wat een leuke man heb je! Hij komt hier lekker spieken en zorgt ervoor dat jij ons kan verblijden met je foto.
Jeeeeeej! Lekker naar Z&G meid!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64849853
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef tessie het volgende:
Mooie streep Happy!

Vlindur, balen zeg PCOS. (ik heb het ook). Krijg je ook al pillen ofzo?
Ja, Clomid. Moet in april weer terug naar het ziekenhuis voor controle enzo.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64849883
Bumba.....ik dacht: yeah een post van Bumbaloe, en weer 2 strepen!!
Hoe laat kunnen we bericht verwachten? Ben zo benieuwd!

De man van Happy is idd wel heel lief om die foto te mailen!!!
pi_64849975
Wat gaan jullie soms toch snel

Happy: Gefeliciteerd!!!!!!! (en wat is je man toch lief dat hij je die foto stuurt )
Bumbaloe: Snel testen vandaag hoor, ben erg benieuwd... zou fijn zijn als jij de 2de was dit jaar met 2 streepjes

Trier: Welkom!
Hurmi: Mijn bruinverlies was inderdaad iets voor ovulatie (2 a 3 dagen ervoor geloof ik)
Karin: Gat het nog goed met je broekje loeren? Ik doe het ook nog zorgvuldig bij iedere keer dat ik naar de wc ga!

Gisteren gingen we zwemmen en dan is er ook zwangerschapsgym/zwemmen... mijn man zei meteen, ik hoop dat jij daar binnenkort bij zit
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64850089
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Ciscostar het volgende:
Trier: Welkom!
Humi: Mijn bruinverlies was inderdaad iets voor ovulatie (2 a 3 dagen ervoor geloof ik)
Karin: Gat het nog goed met je broekje loeren? Ik doe het ook nog zorgvuldig bij iedere keer dat ik naar de wc ga!

Ja hoor, still going strong!
Hoe voel jij je verder? Nog kwaaltjes ofzo?

O ja, en Rottdog, ik weet heus wel dat 1 kindje geen garantie geeft voor een 2e zwangerschap. Maar het geeft mij genoeg positieve flow om lekker zo door te gaan als we nu doen.
En ja, misschien is Meike wel een lucky shot geweest, maar daar komen we dan gaandeweg 2009 vast wel een keer achter. Vooralsnog bekijk ik het positief.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:58:09 #17
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64850214
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De man van Happy is idd wel heel lief om die foto te mailen!!!

En dat te bedenken dat hij ziek thuis zit en toch zo lief is om 'm te uploaden
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:59:03 #18
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64850245
Karin, hij hoopte zo rond 5en thuis te zijn. DUs vanaf een uur of 3 ga ik mn plas ophouden zodat het een hoge concentratie bevat
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64850270
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ja hoor, still going strong!
Hoe voel jij je verder? Nog kwaaltjes ofzo?

O ja, en Rottdog, ik weet heus wel dat 1 kindje geen garantie geeft voor een 2e zwangerschap. Maar het geeft mij genoeg positieve flow om lekker zo door te gaan als we nu doen.
En ja, misschien is Meike wel een lucky shot geweest, maar daar komen we dan gaandeweg 2009 vast wel een keer achter. Vooralsnog bekijk ik het positief.
Heel soms beetje steekjes, en verder totaal geen trek in eten (beetje buikpijn idee, vol zitten idee)
Verder niet echt ergens last van...
Wil eigenlijk dat het al dinsdag is(en het liefste 3 dagen erna)... maar eigenlijk ook niet (beetje bang als het nee is etc)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64850446
hmm geen trek....? ik heb juist het omgekeerde. ik vreet me te barsten. Vooral snoep is niet aan te slepen.
Ik wou ook wel dat het alvast volgende week was. Dan weet je in ieder geval meer als nu!

Bumba, ga jij maar lekker veel drinken dan! Veel succes straks
pi_64850763
Happy wat een feest Ik ben zo blij voor je,zeker na al die moeite en tijd Nou hopen dat ie mooi blijft plakken maar we bekijken het positief en gaan daar gewoon van uit,je hoort wel vaker dat er wat bloed bij komt kijken in het begin.

Ik kwam vanochtend uit bed en had krampjes in mijn buik en wat meer afscheiding dus had zoiets van ga gewoon ongi worden.Nu is het weer gezakt en voel me weer hetzelfde als de afgelopen dagen.Alleen 2 dagen terug had ik nog zoiets van als ik niet zwanger ben eet ik mijn schoen op,zo overtuigd,maar nu weet ik het gewoon niet meer

Tierrr,welkom! Hopelijk mag je snel door!
01-08-2008
pi_64851268
HAPPY Gefeliciteerd Het is je SUPER gegund. Jullie lange wachten is eindelijk beloond!
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_64851350
Spannend bumba: Ik hoop voor jou ook dat het gelukt is

Ik heb vanochtend weer wat bruinverlies gehad....Wel anders dan anders is nu inmiddels weg....Maarrr ik zal wel gewoon worden morgen ofzo........
Mijn vorige cyclus was 26 dagen Nooit eerder gehad en hij zal nu dus ook wel weer 26 dagen zijn als ik morgen wordt....
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_64851507
oooooooooooohhhhh Happy! Wat goed! wat gaaf! wat fijn! Gewoon zwanger joh! Jemigdepemig, nu mag je jezelf echt een nog wel dikke veer in je kont steken dat t je zo goed gelukt is om zoveel af te vallen! Ontzettend gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64851562
Bumba, jeetje joh, wat spannend voor jou ook! Ik hoop ontzettend dat ook jij een duidelijke 2e streep mag piesen vanmiddag!

En voor alle andere dames op t wachtbankje, ook voor jullie duim ik nog steeds heel hard! Er mag wel weer iemand aanslutien na mij in Z&G hoor!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')