Kan niet missen hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef happyme28 het volgende:
Hij is dus wel wat gammel, maar duidelijk te zien:
en dan ga ik me nu zachtjes melden in Z&G
Ik loop sinds juli al bij het ziekenhuis. Ik heb PCOS.quote:Jeetje... echt balen... zo'n topic als dit is hartstikke leuk, maar niet voor zo lang...
Heb je ook al medische stappen ondernomen, of niet? (vergeef me als dit een domme vraag is, maar ik ben hier natuurlijk nog maar net, dus lang niet van alles op de hoogte...)
Ik hoop dat jullie gelijk hebben en ik hier morgen alweer weg ben...
Ja, Clomid. Moet in april weer terug naar het ziekenhuis voor controle enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef tessie het volgende:
Mooie streep Happy!
Vlindur, balen zeg PCOS. (ik heb het ook). Krijg je ook al pillen ofzo?
Ja hoor, still going strong!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Ciscostar het volgende:
Trier: Welkom!
Humi: Mijn bruinverlies was inderdaad iets voor ovulatie (2 a 3 dagen ervoor geloof ik)
Karin: Gat het nog goed met je broekje loeren? Ik doe het ook nog zorgvuldig bij iedere keer dat ik naar de wc ga!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De man van Happy is idd wel heel lief om die foto te mailen!!!
Heel soms beetje steekjes, en verder totaal geen trek in eten (beetje buikpijn idee, vol zitten idee)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja hoor, still going strong!
Hoe voel jij je verder? Nog kwaaltjes ofzo?
O ja, en Rottdog, ik weet heus wel dat 1 kindje geen garantie geeft voor een 2e zwangerschap. Maar het geeft mij genoeg positieve flow om lekker zo door te gaan als we nu doen.
En ja, misschien is Meike wel een lucky shot geweest, maar daar komen we dan gaandeweg 2009 vast wel een keer achter. Vooralsnog bekijk ik het positief.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:39 schreef bumbaloe het volgende:
Snap mn eigen lichaam ook niet meer.
Hoop dat ik dan snel ongesteld mag worden want dit is ook niks zo.
Ik kan wel eten, en eet ook wel hele dag door.. koekje hier, dropje daar... maar geen honger gevoelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hmm geen trek....? ik heb juist het omgekeerde. ik vreet me te barsten. Vooral snoep is niet aan te slepen.
Ik wou ook wel dat het alvast volgende week was. Dan weet je in ieder geval meer als nu!
Bumba, ga jij maar lekker veel drinken dan! Veel succes straks
Spannend, ik kom morgen even kijken of je twee streepjes hebt geplast!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef mefke79 het volgende:
We hebben even overlegd en ik heb nog een keer geteld (ik kan echt niet tellen blijkt) en we hebben besloten pas morgen te testen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:43 schreef bumbaloe het volgende:
En bij deze adviseer ik iedereen om geen test te kopen waarmee je voor NOD kun testen. Ik had er 4 die positief waren en toch niet zwanger.
Bedankt voor het meedenken, maar hetis juist andersom. Heb positief met sensitest en negatief met kruidvat huismerk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef owlet het volgende:
Bumba, als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou je het nog eens met een "normale" test kunnen proberen.
Bij de zwangerschap van Avalon gaf de etostest (en de predictor en die van het kruidvat en de clearblue) positief aan terwijl er op verschillende van de sensiteststripjes niets te zien was.
Volgens mij is haar shit reactie op bumba.. dat hoop ik tenminste anders is ze 3 a 4 dagen te vroeg metquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef mefke79 het volgende:
Karin? Wat is er? Toch geen![]()
? Dat zou wel errug vroeg zijn dan, of niet? Of verlies je juist weer rose slijm?
mijsje je moet echt de moed niet opgeven hoor! Ik heb ook periodes gehad waarin ik daar van overtuigd was, maar toch weer de hoop gevonden. Je bent eerder zwanger geweest dus het kan! Kop op! Ik voel met je mee, meisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:01 schreef mijsje het volgende:
Hier alles net als anders, maar voel me nu niet als vorige maand alsof ik zwanger zou kunnen zijn... ik begin het idee te krijgen dat het voor mij gewoon niet is weggelegd, zwanger en een kindje... Ik weet dat ik niet degene ben die het langst wacht, maar ik begin de moed te verliezen na een jaar en 5 maanden en een miskraam tussendoor...zucht... (ben er erg verdrietig van, ook al weet ik nog niet hoe het een en ander nog gaat lopen...)
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef owlet het volgende:
Bumba, als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou je het nog eens met een "normale" test kunnen proberen.
Bij de zwangerschap van Avalon gaf de etostest (en de predictor en die van het kruidvat en de clearblue) positief aan terwijl er op verschillende van de sensiteststripjes niets te zien was.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef mefke79 het volgende:
Vicky...ik krijg het plaatje niet goed gefixt nu, maar inderdaad...dit is het!
Ik heb vannacht (vannacht ja... ik werd wakker moest plassen en dacht: ik doe het n u gewoon!) getest en hij gaf negatief aan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:22 schreef bumbaloe het volgende:
Goedemorgen.
Tierr, heb jij al getest? Vandaag is je NOD.
Thanks!! Ik was net (echt toevallig!!) een PM aan het schrijven naar je. Wist niet hoe vaak je nog kwam spiekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Happy!!!!!![]()
![]()
Ik kom even spieken hoe het met je is en wat zie ik: twee strepen!!! Geweldig zeg, ontzettend gefeliciteerd!
Ik had al zoveel hoop omdat de laatste keer dat ik iets van je las je je zo energiek en gelukkig voelde; dat leken me heel mooie voortekenen en gelukkig waren ze dat ook. Geniet ervan!
Liefs
Ja tuurlijk! Echt een heel duidelijk kruis hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef mefke79 het volgende:jullie vinden em dus ook duidelijk genoeg he
Ja vreselijk he? Dat wachten telkens... ik heb dus ook vandaag getest omdat ik niet kon wachten, maar mijn man had ook liever gehad dat ik er nog een paar daagjes mee gewacht had... maarja, eigenwijs als ik ben toch getest... had ik dus beter niet kunnen doen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
@Ciscostar! pff die testen roepen me ook vanuit de badkamer, maar mijn vriend wil nog wel een paar (lees: veel) dagen wachten, maar pfff wat is wachten toch een irritante bezigheid!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
MijsjeIk kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:
[ afbeelding ]
(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:![]()
![]()
![]()
Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!
Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!
Hurminatore, dikkequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef Hurminatore het volgende:
Ik ben helaasgeworden op naar ronde 9
![]()
![]()
![]()
Wordt er zo moedeloos van geloof werkelijk dat het niet meer voor ons is weggelegd. Het is ons 1 x gelukt en ik vrees dat het daarbij zal blijven
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
MijsjeIk kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:
[ afbeelding ]
(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:![]()
![]()
![]()
Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!
Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!
Ehhh, ja, krap aan. Ik heb effe teruggekeken. De vijfde was de eigenlijk uitgerekende dag. Mijn eisprong moet ergens rond de 27/28ste zijn geweest. Als je dan rekent met zeven dagen voor innestteling, dan wel. Leuk hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef bumbaloe het volgende:
mefke, als je nou terugrekent, was je dan toch wel zwanger op je uitgerekende datum van je vorige zwangerschap?
ja, m'n duimen zijn helemaal rood en de vellen hangen eraan! Maar het was voor jou, en het was helemaal goed! Ik ben heel blij voor je!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:08 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, heb je al blaren van het duimen? Het was iig niet voor niets!
Hoe is het bij jou vandaag?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Verwen em maar lekker met sinaasappeltjes,vitamientjes en een heerlijke massage,knapt ie vast snel op
Zoiets kan nooit kwaad! Altijd handig om zo'n uitslag te weten, succes alvast!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:15 schreef Hurminatore het volgende:
Gefeliciteerd SSSerpente! Hoe lang probeerden jullie zwanger te worden?
THNX Poppejans!
Ik ga donderdag ff afspraak maken bij de HA Hoop dat ze me willen helpen met de controle van de zwemmers vanlief.....
Dit gevoel vind ik ook zo erg,al zou ik nog een jaartje moeten wachten dat geduld kan ik wel opbrengen als ik maar zeker weet dat het gaat lukken!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat wachten is toch wel killing hoor. Als je nou wist dat het bijv. over 4 maand raak zou zijn, dan teken je daar meteen voor, maar zo werkt het helaas niet. Of misschien maar goed ook, want dan zou het ook allemaal niet zo wonderlijk meer zijn.
Hetzelfde eigenlijk een beetje,kan alle kanten op.Hoofdpijn/misselijk maar dat kan ook door de (eventueel) aankomende menstruatie zijn.Heb al weer een paar dagen het gevoel ongi te worden,elke keer als ik naar de wc moet vind ik het dan ook spannend,NOD dag is pas de 14e dus we wachten maar af!!quote:
Hoe weet jij dat ik vandaag de hele dag weg zou zijn???quote:Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bumba al weer thuis met (goed) nieuws misschien? Je NOD is morgen alweer een week geleden....
Ja, dat is het inderdaad... gewoon het machteloze gevoel dat je er heel weinig aan KAN doen en je niet zeker weet of het wel gaat lukken... maargoed, zo is het nou eenmaal...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:34 schreef judes het volgende:
Tierr, ik ken dat gevoel ook heel goed hoor, dit is ronde 3 voor ons en ik baalde bij ronde 1 al dat het niet raak was. En als je hier dan leest dat sommige meiden al meer dan een jaar bezig zijn, voel je je eigenlijk heel stom. Het is wat Poppedein zei, we zijn zo gewend alles maar te kunnen krijgen wat we willen, dus komt het dubbel zo hard aan als er een uitzondering is.
Voorlopig nog niet.ik denk dat ik morgen ongesteld wordt.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef bumbaloe het volgende:
Mefke, wat fijn dat je tohc nog op je uitgerekende dag zwanger was.
Karin ga je deze week nog testen??
Ik knuffel graag even mee...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Zigeunermeisje het volgende:
En de meiden die nog geen zekerheid hebben wil ik graag een knuffel geven
hmmm weet niet, in ieder geval nu nog niet.quote:
daarom ben ik blij dat ik morgen de hele dag mag werken, woei!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Pure-Poison het volgende:
(nu aan het werk dus goede afleiding,morgen vrij das erger!)
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ciscostar, hoe is het met jou dan?
Trek je het nog, het wachten?
Tierrr ben jij inmiddels al ongesteld geworden?
En Pure-poison, oeeeeh nog maar 2 daagjes tot je NOD....eindelijk! hoe voel je je?
Ik heb er vanochtend weer een testje tegenaan gegooid... weer negatief... echt niet zwanger dus... en ik heb momenteel ook eigenlijk niet echt zwangerschapskwaaltjes ofzo, dus dat zal ook wel kloppen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Ciscostar het volgende:
Ja tierrr, hoe is het nu met jou?? Al paar dagen over je NOD..
ik hoop ook zeker dat je niet in het lijstje terugkomt in de komende tijd! Wel hoop ik dat je hier nog af en toe leest en af en toe wat post...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef mefke79 het volgende:
Ja hoor, haal me maar uit de lijst. Nog geen nieuwe test gedaan, maar hier hoor ik ook niet meer thuis. Hopelijk blijf ik nou ook een jaar minimaal weg uit dit lijstje. Succes allemaal en tot snel![]()
(ik blijf hier echt nog wel lezen hoor, kan jullie niet missen)
Het viel me met name op omdat ik vorige maand dus exact op de datum dat ik volgens babybrabbel het meest vruchtbaar was ik ook cervixslijm had. Ik zat er dus deze maand weer op te wachten, maar net zoals met zoveel dingen doet het lichaam lekker toch nooit wat we zelf willen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fiemeeltje, dat cervixslijm heb ik nog nooit kunnen ontdekken hoor. Misschien is dat niet bij iedereen zo duidelijk.
Nog niks, maar mijn gevoel zegt dat het wel komt vandaag of morgen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
CISCOSTAR, WEET JE AL IETS MEER?
welkom Becky, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Iedereen is welkom, en hopelijk ook zo snel mogelijk weg! (door naar Z&G)
Nee precies.. Ik bedenk me dat ik verder wel zonder alles zou kunnen... Behalve mn sigaretten, maar als ik ooit zwanger word dan moet ik toch stoppen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook niet hoor Vlindur, als ze me vandaag zouden vertellen dat ik nooit meer chocola zou kunnen eten zou ik dat ook helemaal niet erg vinden.
Je vriend eet het ook? Wat is er dan zo lekker aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Fiemeeltje het volgende:
Chocolade![]()
Ik mag het ook alleen van mezelf als ik ongesteld moet worden, anders kan ik echt best veel op. Al is vriendlief een grotere verslaafde en hebben we daarom bewust geen chocolade in huis over het algemeen.
PZE, het hoeft niet altijd in 1 keer te gaan hoor, kan best zijn dat hij morgen doorstijgt. Dat zou ook goed zijn. Welke dag zit je inmiddels?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik had na die 36,2 van gisteren een spectaculaire temperatuurstijging verwacht/gehoopt, maar hij was vanmorgen weer ouderwets 36,5... Hmm... Wazige boel weer.
Chips, kaas, worst en Bier in ons gevalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nou nee, vriendlief is wel van de snoep en ik betrap mezelf op onbewust mee-eten. Gewoon omdat het in huis is. Dom hoor eigenlijk. Ik ben geen snoepkont, maar ben meer van de hartig. Dus chipjes en kaasjes enzo... wijntje erbij.... hmm...
Ik hoop dat het raak zal zijn voor je!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lief dat je even reageert happy, ik zit op dag 16 en zou ongeveer morgen dus ovuleren. Maar kan ook iets eerder of later, gezien mijn warrige cyclus. Eens kijken of de temperatuur hoger gaat worden nog. Geruststellend dat het ook in een paar dagen 'mag'.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Komt niet goed hier denk ik
P_P, je klinkt nog vrij rustig eronder. ben benieuwd hoe lang je dat nog volhoudt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA dat heb ik ook vaak!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
Hebben jullie dat ook? Koop je een pak koekjes, eet je 's avonds een paar en kom je er een week later achter dat je de koekjes nog steeds niet ophebt en dat je dus de rest kan wegdonderen?![]()
Dat is dus hier het geval.
Das handig!! Ik vind chocola toch wel heel erg lekker!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik eet het ook nooit zomaar. Op een koekje vind ik het nog wel lekker, maar om hele brokken naar binnen weg te werken vind ik niks aan.
Hier idem dito...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik was sinds ik met de pil ben gestopt eigenlijk best regelmatig....
4 keer 28 dagen en de vorige ronde 27
Wij ook. Zodra ik niet meer bloed ga ik om de dag erop. Tegen de muren omhoog, als konijnen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
test was weer negatief vanmorgen
nou laat die stomme duivels ook maar komen dan
en volgende maand gaan we het maar anders aanpakken
nu steeds geklust rond ei-dag, maar ik heb het gevoel dat mijn ei dan helemaal niet springt, dus nu maar wat vaker klussen en hopen dat we dan een keer raak schieten.
Damn wat KUT!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Wij ook. Zodra ik niet meer bloed ga ik om de dag erop. Tegen de muren omhoog, als konijnen!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 Schreef bumbaloe het volgende:
Wij ook. Zodra ik niet meer bloed ga ik om de dag erop. Tegen de muren omhoog, als konijnen!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog helemaal niet zelfs. Gisterochtend een klein drupje bruin/geelslijm, maar verder niks meer. Ook vandaag niet. Alleen de afscheiding die ik anders ook wel heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef happyme28 het volgende:
Hè bah meiden. Even een knuffel voor jullie!
Karin, dikke kus, maar toch houd ik nog een slag om de arm, zonder je hoop te willen geven, ben je nog niet echt ongi natuurlijk.
Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef Ciscostar het volgende:
als het vanavond helemaal doorzet dan is mijn cyclus 29 dagen ipv de gedachten 28 dagen!
Maar we zullen zien,hier nog steeds niks te zien!
Mannen snappen het inderdaad niet helemaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nog helemaal niet zelfs. Gisterochtend een klein drupje bruin/geelslijm, maar verder niks meer. Ook vandaag niet. Alleen de afscheiding die ik anders ook wel heb.Ik vind het raar. Als ik morgen niet ongesteld wordt dan mikken we er vrijdagochtend weer een testje tegen aan!
![]()
Tjonge, ik ben zo gefrustreerd, mijn vriend was helemaal de klos vanavond. En dan zegt ie ook nog: "goh dat je daar zo gefrustreerd van raakt zeg!" nou toen ontplofte ik helemaal.![]()
MANNEN! wat moet je er soms mee. Kindjes maken....dat dan weer wel!
Inmiddels lekker afgereageert met een potje Mario-karten, en nu is de bui weer oke.
Alleen zoooooooooooo moe. dus ik duik mijn mandje zo maar in!
Je hebt helemaal gelijk, heb flink scheel zitten kijken zie ik nu. ff aanpassen, tnx!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef bumbaloe het volgende:
fummeltje, als jij in oktober moeder zou worden dan is je kindje geen stier hoor, eerder een weegschaal
Hahaha dat deed ik ook steedsquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
maar dan nog heb ik wel de eerstkomende cyclussen wel uitgezocht hoe het dan met de uitgerekende periodes zit enzo
Als het deze maand zou lukken bijvoorbeeld zou ik begin oktober mama worden, zwangerschapsverlof hebben van september t/m december en m'n broedsel zou als sterrenbeeld stier hebben![]()
Dat uitrekenen neemt ernstige vormen aan hoor, heb berekent dat als ik nog één of twee cyclussen wacht ik volgend jaar de hele winterperiode zwangerschapsverlof heb en ik dus niet in de kou naar m'n werk hoef te fietsenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha dat deed ik ook steedsVolgens mij ga ik dat weer iedere maand doen zodra we hier van start kunnen.
En als je inderdaad in oktober zou bevallen wordt je kindje een weegschaal, en vanaf de 24e oktober een schorpioen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Dat uitrekenen neemt ernstige vormen aan hoor, heb berekent dat als ik nog één of twee cyclussen wacht ik volgend jaar de hele winterperiode zwangerschapsverlof heb en ik dus niet in de kou naar m'n werk hoef te fietsen![]()
Je kunt jezelf maar ergens mee bezig houden
Tierr is helaas ongesteld geworden.....quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:38 schreef Takkembah het volgende:
Tierr, hoe staat het er bij jou eigenlijk voor???
(of heb ik al iets gemist)
Karin, geennog steeds? Jeetje! Ik hoop het zo voor je!!!
Waaah rieten retro wipstoeltje is ook gaaaff!! Ben gek op oude spulletjes. Wat jammer dattie niet meer te gebruiken is, zoiets is extra leuk als het van jezelf geweest is! Leuk dat je die nog hebt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:17 schreef Takkembah het volgende:
Wauw Poppejans, wat mooi dat riet! Was je daar speciaal naar op zoek??
Ik heb van mezelf nog een soort rieten wipstoel uit het jaar nul, natuurlijk niet meer te gebruiken (iig niet voor baby's, wel als krantenbak)
Dat hoop ik ook voor jou.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik hoop natuurlijk dat er maar gauw een baby in mag liggen![]()
Is echt erg leuk, er zit natuurlijk ook wel 9 van de 10 keer veel rotzooi tussen hoor, maar dat maakt het des te leuker als je wat moois op de kop tikt voor weinig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou.![]()
Toch maar een idee om ook hier eens in de kringloopwinkel te gaan neuzen, pak daar eigenlijk nooit de tijd voor.
12 December de laaste keer de pil in de ochtend geslikt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil?
Vraag het mezelf even af omdat dit pas je eerste 'probeermaand' is en het ontpillen over het algemeen sowieso wat langer duurt dan een reguliere cyclus. Ik had met de pil altijd cyclussen van 28 dagen (net als iedereen), maar na het stoppen duurde het zo'n 6 weken voor ik de eerste keer ongesteld werd. Daarna werd mijn cyclus weer korter en nu zit ik op 23 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |