Ja vreselijk he? Dat wachten telkens... ik heb dus ook vandaag getest omdat ik niet kon wachten, maar mijn man had ook liever gehad dat ik er nog een paar daagjes mee gewacht had... maarja, eigenwijs als ik ben toch getest... had ik dus beter niet kunnen doen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
@Ciscostar! pff die testen roepen me ook vanuit de badkamer, maar mijn vriend wil nog wel een paar (lees: veel) dagen wachten, maar pfff wat is wachten toch een irritante bezigheid!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
MijsjeIk kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:
[ afbeelding ]
(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:![]()
![]()
![]()
Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!
Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!
Hurminatore, dikkequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef Hurminatore het volgende:
Ik ben helaasgeworden op naar ronde 9
![]()
![]()
![]()
Wordt er zo moedeloos van geloof werkelijk dat het niet meer voor ons is weggelegd. Het is ons 1 x gelukt en ik vrees dat het daarbij zal blijven
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
MijsjeIk kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:
[ afbeelding ]
(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:![]()
![]()
![]()
Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!
Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |