abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64882371
Mefke...jaaaaaaaaaaaaaa!!! Wat heeeeeeeeeerlijk! een plus joh, een echte, een plus, je bent zwanger! Want ongelooflijk fijn voor je! Ik wist het gewoon!

Happy en Mefke allebei zwanger, ik vind het zo heerlijk voor jullie! Ik hoop dat t jullie allebei lukt om naast alle spanning echt ontzettend van te genieten!

En Tierrr... wat jammer joh! En wat nou, "geen recht"..potverdikkie, zodra de knop om is dat je besloten hebt ervoor te gaan is elke maand er 1 te lang... het is gewoon moeilijk om iets wat je zo graag wil los te laten en maar af te moeten wachten, dat zijn we gewoon niet meer gewend, als we iets willen, dan werken we ervoor tot we t krijgen.. hierbij kun je alleen maar wachten en dat is soms zo machteloos! Dan zou die glazen bol zou fijn zijn, die je vertelde dat t over een half jaar 'sowieso goed zat, dan vond je alle rust weer terug.. maar helaas werkt het leven niet zo! Of je nou lang bezig bent of niet, ik hoop dat ook jou wens en die van alle andere lieve dames hier heel gauw in vervulling mag gaan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64882394
Mefke van harte !!! En we zien je snel verschijnen in Z&G oké!!
Hé wat lekker 2 hier weg in 2 dagen tijd
Mama van Isa en Ties
pi_64882980
Mefke!!!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64883144
Mefke gefeliciteerd!

Ik ben helaas geworden op naar ronde 9
Wordt er zo moedeloos van geloof werkelijk dat het niet meer voor ons is weggelegd. Het is ons 1 x gelukt en ik vrees dat het daarbij zal blijven
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64884177
Voor Mefke!!!!
Super van harte gefeliciteerd meid!!!!

Mijsje , kom op meid! hoewel ik je best snap hoor
Hurminatore , balen!

En sorry dat ik de boel op onstuur bracht met mijn reactie gister, het was dus idd een reactie op Bumbaloe! Mijn vriend had de laptop in gebruik, en ik kon tussendoor even gauw spieken, vandaar de korte reactie.

Geen duivels hier hoor. (nog niet in ieder geval)
Gatsie, hoe dichter bij de NOD hoe meer hoop je krijgt he.
Ik ben zo bang om straks weer zo teleurgesteld te zijn.
Maar goed, ik wil ook heel graag met Mefke en Happy mee....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:06:40 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64884583
Mefke wiehoe!!!! En dat terwijl je eventjes een baalperiode had :D:D:D WAUW
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64884703
@ Karin: als mefke al getest heeft, kunnen wij dat ook al doen Haar nod maar 1 dag voor die van ons..
Wil het gewoon weten, dinsdag duurt nog zoooo lang

Mefke super!!!!! Gefeliciteerd!!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64884765
@Ciscostar! pff die testen roepen me ook vanuit de badkamer, maar mijn vriend wil nog wel een paar (lees: veel) dagen wachten, maar pfff wat is wachten toch een irritante bezigheid! O ja, mijn NOD is eigenlijk maandag zelfs al....(had niet goed geteld)
Maar Mefke had ook niet goed geteld he, haar NOD was ook vandaag.
pi_64885020
Ciscostar, Karin heeft gelijk, ik kan niet tellen. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen voor mijn mk. Daarna was dat ook zo, dacht ik. Totdat ik het van de week eens ging natellen en bleek dat ik het aantal dagen fout geteld had (menstruatiedag meetellen bij cyclus ervoor) en dat de cyclus uberhaupt korter was de laatste keren. Al met al was de cyclus dus 26 dagen, was mijn NOD daardoor officieel gisteren en heb ik vandaag getest. En ik denk, gezien de vrij lichte plus, dat het vandaag NOD was, want anders was dat plusje wel donkerder geweest. Dus om teleurstellingen te voorkomen zou ik nog even wachten met testen. Een dagje voor NOD zou ik wel durven, maar verder ervoor niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64885225
Dat tellen is zowiezo een lastig iets.
De dag dat je ongesteld wordt hoort dus niet bij je oude cyclus maar bij je nieuwe.
Stel dat ik maandag ongesteld wordt (dag 28) dan is mijn cyclus 27 dagen geweest, en telt vanaf maandag weer dag 1. Toch?
pi_64885295
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
@Ciscostar! pff die testen roepen me ook vanuit de badkamer, maar mijn vriend wil nog wel een paar (lees: veel) dagen wachten, maar pfff wat is wachten toch een irritante bezigheid!
Ja vreselijk he? Dat wachten telkens... ik heb dus ook vandaag getest omdat ik niet kon wachten, maar mijn man had ook liever gehad dat ik er nog een paar daagjes mee gewacht had... maarja, eigenwijs als ik ben toch getest... had ik dus beter niet kunnen doen...

Heb trouwens sinds gisteren ineens een heleboel beginnende puistjes in mijn gezicht, terwijl ik dat normaal nooit heb... dat kan toch ook met een zwangerschap te maken hebben?
Nouja, om teleurstelling te voorkomen, bereid ik me er maar op voor dat de test klopt en dat mijn lichaam gewoon nog steeds in de war is na het stoppen met de pil een aantal maanden geleden... wel erg balen dan, omdat je dan helemaal niet weet waar je aan toe bent... maarja...
pi_64885405
Tja Tierr, dat is toch moeilijk te zeggen waar die puistjes van komen, kan natuurlijk ook van de naderende menstruatie zijn.
Wel balen dat de test negatief was...

En mannen kunnen geloof ik makkelijker geduld opbrengen als vrouwen wat testen aangaat.
Wij zijn daar als vrouw veel meer mee bezig als een man.
pi_64885676
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
Yes! Gefeliciteerd meid!
pi_64885695
mannen voelen nou eenmaal ook niet ieder steekje volgend door de "zou het?" gedachte... ik kan me goed voorstellen dat je als man dan niet "snapt" waarom je je er zo druk om kunt maken als je ook gewoon rustig kunt afwachten tot je een antwoord hebt... tsja, wij vrouwen werken toch een beetje (boel) anders

Ik hoop dat het je lukt om nog even te wachten Karin...de dagen gaan soms zoooo langzaam! Ik duim voor je! Zoals je nu je berekening hebt gemaakt is t goed trouwens hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64887727
Mefke! Wat geweldig voor je! Ook genieten hoor.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:54:50 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64887946
Karin, het klopt dat de dag waarop je ongesteld wordt als dag 1 telt...
pi_64888459
Mefke wat fijn! Ik wens je weinig zenuwen de komende weken en een goede zwangerschap toe.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64889047
Mefke, wieeeeeeeeej wat gaaaahaaaaaaaaf super en ik duim dat het mooi blijft plakken enzo .
Fake it till you make it...
pi_64889432
Wat gaat het hier snel zeg met posten...
Mefke en Happy gefeliciteerd!! Wie weet is dit weer het begin van een nieuwe streepjesregen!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:48 #120
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64890236
Mefke, wat gaaf! Dikke proficiat. Dat is een mooi kruisje wat je daar hebt.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64891357
Mefke, wat goeeeeeeed, oh wat geweldig!!!
Hoop dat de spannende weken je mee gaan vallen en dat het allemaal goed zit!
Wat heerlijk!
Wederom Leeglooooooop hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64891407
quote:
Mijsje Ik kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:

[ afbeelding ]

(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:

Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!

Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!

hier maak je me zeker blij mee!!!!! Fijn dat het je nu gelukt is! Ik hoop dat die 5 weken heel snel omgaan, want ik kan me die zenuwen in de eerste tijd voorstellen! Ik blijf voor je duimen dat het kruimeltje blijft zitten en zich goed vastzet! en ik ben heel blij voor je!

en ik ga m'n moed weer bij elkaar rapen! was ook beetje verdrietig om m'n moeder die slecht nieuws over haar chemo gekregen had, en ik wil haar zo graag een kleinkindje laten zien... maar we gaan weer door... bedankt voor de lieve reacties van jullie!
pi_64891502
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef Hurminatore het volgende:

Ik ben helaas geworden op naar ronde 9
Wordt er zo moedeloos van geloof werkelijk dat het niet meer voor ons is weggelegd. Het is ons 1 x gelukt en ik vrees dat het daarbij zal blijven
Hurminatore, dikke wat balen hoor. Maar uitzonderlijk ben je echt nog niet gelukkig, wie weet ben je binnen een jaar nog zwanger, alhoewel ik helemaal begrijp dat positief denken soms met de dag lastiger wordt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:43 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64891923
Gaaf hoor mefke!! Ik ben superblij voor je!

Hier zijn de 1 dag te vroeg gearriveerd dus ik ga samen met de andere dames op naar de volgende maand...
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:18:08 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64892294
quote:
Mijsje Ik kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:

[ afbeelding ]

(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:

Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!

Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!
Mefke wat een geweldig nieuws!!! Heel veel sterkte de komende weken!!! Ik hoop zo voor je dat het nu wel goedgaat!!!

Happy heb ik al gefeliciteerd in Z&G
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')