abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64873054
post je 2 dagen niet, mis je meteen een heleboel!!!

Happy, nu is het echt tijd om happy te zijn!!! GEFELICITEERD

mefke, balen dat je je zo onzeker voelt! Hoop dat het onterecht is!

Bumba, wat K... voor je! Hoop dat de sensitest toch gelijk had en de kruidvat test nog niet... (was bij mij ook pas laat positief...) Maar toch een arm om je schouder en een !

Hier alles net als anders, maar voel me nu niet als vorige maand alsof ik zwanger zou kunnen zijn... ik begin het idee te krijgen dat het voor mij gewoon niet is weggelegd, zwanger en een kindje... Ik weet dat ik niet degene ben die het langst wacht, maar ik begin de moed te verliezen na een jaar en 5 maanden en een miskraam tussendoor... zucht... (ben er erg verdrietig van, ook al weet ik nog niet hoe het een en ander nog gaat lopen...)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 08:23:04 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64878455
mijsje Kop op! Probeer moed te houden! al valt dat lang niet altijd mee
pi_64878866
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:01 schreef mijsje het volgende:
Hier alles net als anders, maar voel me nu niet als vorige maand alsof ik zwanger zou kunnen zijn... ik begin het idee te krijgen dat het voor mij gewoon niet is weggelegd, zwanger en een kindje... Ik weet dat ik niet degene ben die het langst wacht, maar ik begin de moed te verliezen na een jaar en 5 maanden en een miskraam tussendoor... zucht... (ben er erg verdrietig van, ook al weet ik nog niet hoe het een en ander nog gaat lopen...)
mijsje je moet echt de moed niet opgeven hoor! Ik heb ook periodes gehad waarin ik daar van overtuigd was, maar toch weer de hoop gevonden. Je bent eerder zwanger geweest dus het kan! Kop op! Ik voel met je mee, meis
  zaterdag 10 januari 2009 @ 10:07:55 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_64879164
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef owlet het volgende:
Bumba, als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou je het nog eens met een "normale" test kunnen proberen.
Bij de zwangerschap van Avalon gaf de etostest (en de predictor en die van het kruidvat en de clearblue ) positief aan terwijl er op verschillende van de sensiteststripjes niets te zien was.
Dat dus.

Het is ongelooflijk hoeveel verschil er zit in de verschillende tests.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64879330
Goedemorgen.
Tierr, heb jij al getest? Vandaag is je NOD.

Mijsje, wat vervelend dat je zo onzeker bent. Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt. Bedankt voor je hart onder de riem trouwens. Wie weet....

Hier nog steeds geen bloed. Dus we wachten rustig af. Weet nog niet of ik een test van een ander merk ga kopen. Vind het een beetje zonde van mn geld. Kan net zo goed wachten tot de duivels doorbreken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64880204
Mijsje Ik kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:

(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:

Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!

Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!

[ Bericht 6% gewijzigd door mefke79 op 10-01-2009 11:30:25 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64880289
het is Mefke zelf gelukt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64880326
Vicky...ik krijg het plaatje niet goed gefixt nu, maar inderdaad...dit is het!
pi_64880349
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef mefke79 het volgende:
Vicky...ik krijg het plaatje niet goed gefixt nu, maar inderdaad...dit is het!

WAT GAAF!!!
Tis je zo gegund!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64880415
Mijsje: sterkte... probeer de moed erin te houden!!

Mefke: geweldig meid, gefeliciteerd!! Ben blij voor je!! geniet ervan!!
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:22 schreef bumbaloe het volgende:
Goedemorgen.
Tierr, heb jij al getest? Vandaag is je NOD.
Ik heb vannacht (vannacht ja... ik werd wakker moest plassen en dacht: ik doe het n u gewoon!) getest en hij gaf negatief aan... Wel vreemd trouwens: het duurde langer dan 10 minuten voordat ie eruit was...
Maar echt geen tweede streepje te bekennen... Verdorie!!

Ik weet dat ik pas heel kort bezig ben en dat ik eigenlijk geen recht heb om verdrietig te zijn, maar toch is het een teleurstelling... ik had zo gedacht dat dit hem wel eens wezen kon... en dan zo'n negatieve test. En nog steeds geen bloedjes nu op dag 29... terwijl het de vorige keren 27-11-27 was... dat vind ik misschien nog wel het vervelend... dat die cyclus dus gewoon nog niet deugt... want dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op om zwanger te raken.

Ik bedenk me nu trouwens: ik heb een poosje aan de teunisbloemolie gezeten en daar ben ik 3 weken geleden ofzo mee gestopt (had telkens zo'n hoofdpijn en dacht dat het misschien daar wat mee te maken kon hebben)... misschien komt het daardoor wel dat ik nog niet menstrueer en het ook nog niet aan voel komen?

Nouja... ik hoop stiekem dat het toch nog zo is en anders dat de bloedjes maar snel komen...
  zaterdag 10 januari 2009 @ 11:43:28 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_64880585
mefke van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 januari 2009 @ 11:47:09 #87
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64880656
Mefke wat een goed nieuws!!!!
Gefelciteerd!!!
No more games, no more drama...
pi_64880657
mefke gefeliciteerd
pi_64880685
He he..tis nog een beetje onwerkelijk, maar ik ben wel echt heel erg blij....

en mocht het nou alsnog snel misgaan, dan hebben we het op foto voor de gyn, neemt ze me ook daarin serieus
pi_64880765
Mefke........jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wat geweldig voor jullie! Spannende tijden komende weken, wij hebben hetzelfde, maar ik heb wel besloten te genieten vanaf het begin, want die weken krijg je niet meer terug.

Streepjesregen

Tierrrr.. misschien toch wel iets te vroeg? Geen bloed geeft moed ofzo
  zaterdag 10 januari 2009 @ 11:59:37 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64880914
Jaaaaaaaaaaaa Mefke! Gefeliciteerd! Wat fijn zeg!
Sterkte nu de komende weken. Ik kan me voorstellen dat dat voor jullie heel spannend wordt!
pi_64880951
Happy!!!!!

Ik kom even spieken hoe het met je is en wat zie ik: twee strepen!!! Geweldig zeg, ontzettend gefeliciteerd!
Ik had al zoveel hoop omdat de laatste keer dat ik iets van je las je je zo energiek en gelukkig voelde; dat leken me heel mooie voortekenen en gelukkig waren ze dat ook. Geniet ervan!
Liefs
pi_64880953
Tierrr..wat Happy zegt, misschien te vroeg? En het maakt niet uit hoe lang je al bezig bent, de teleurstelling wordt er niet minder door. Als ik naar je cyclus kijk zou het ook nog kunnen zijn dat je moet ontpillen, duurt soms ook even (niet dat je daar heel vrolijk van wordt).
pi_64880994
mefke, wat goed
Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64881104
Wow, ik heb mijn post nog niet ingevoerd of ik zie dat er alweer een tweede 2-streper is. Mefke; ook gefeliciteerd! Ik postte hier 'vroeger' onder een andere naam dus ik 'ken' jullie allemaal nog en leuk om jullie dan nog te zien vertrekken uit dit wacht-topic.

Tierrr: iedereen heeft er recht op verdrietig zijn. Je wilt iets heel graag en als zo'n stomme stick dan zegt dat je pech hebt is dat klote. Maar misschien is het wat happy zegt; te vroeg getest.
pi_64881244
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Happy!!!!!

Ik kom even spieken hoe het met je is en wat zie ik: twee strepen!!! Geweldig zeg, ontzettend gefeliciteerd!
Ik had al zoveel hoop omdat de laatste keer dat ik iets van je las je je zo energiek en gelukkig voelde; dat leken me heel mooie voortekenen en gelukkig waren ze dat ook. Geniet ervan!
Liefs
Thanks!! Ik was net (echt toevallig!!) een PM aan het schrijven naar je. Wist niet hoe vaak je nog kwam spieken Ik hoop echt dat jij dit ook over niet al te lange tijd mag meemaken. Het is echt een mooi wondertje!
pi_64881281
jullie vinden em dus ook duidelijk genoeg he
pi_64881291
Mefke, gefeliciteerd!
pi_64881327
mefke & happyme, wat een goed nieuws allebei! gefeliciteerd, en allebei een hele voorspoedige zwangerschap gewenst!
pi_64881985
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef mefke79 het volgende:
jullie vinden em dus ook duidelijk genoeg he
Ja tuurlijk! Echt een heel duidelijk kruis hoor
pi_64882371
Mefke...jaaaaaaaaaaaaaa!!! Wat heeeeeeeeeerlijk! een plus joh, een echte, een plus, je bent zwanger! Want ongelooflijk fijn voor je! Ik wist het gewoon!

Happy en Mefke allebei zwanger, ik vind het zo heerlijk voor jullie! Ik hoop dat t jullie allebei lukt om naast alle spanning echt ontzettend van te genieten!

En Tierrr... wat jammer joh! En wat nou, "geen recht"..potverdikkie, zodra de knop om is dat je besloten hebt ervoor te gaan is elke maand er 1 te lang... het is gewoon moeilijk om iets wat je zo graag wil los te laten en maar af te moeten wachten, dat zijn we gewoon niet meer gewend, als we iets willen, dan werken we ervoor tot we t krijgen.. hierbij kun je alleen maar wachten en dat is soms zo machteloos! Dan zou die glazen bol zou fijn zijn, die je vertelde dat t over een half jaar 'sowieso goed zat, dan vond je alle rust weer terug.. maar helaas werkt het leven niet zo! Of je nou lang bezig bent of niet, ik hoop dat ook jou wens en die van alle andere lieve dames hier heel gauw in vervulling mag gaan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64882394
Mefke van harte !!! En we zien je snel verschijnen in Z&G oké!!
Hé wat lekker 2 hier weg in 2 dagen tijd
Mama van Isa en Ties
pi_64882980
Mefke!!!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64883144
Mefke gefeliciteerd!

Ik ben helaas geworden op naar ronde 9
Wordt er zo moedeloos van geloof werkelijk dat het niet meer voor ons is weggelegd. Het is ons 1 x gelukt en ik vrees dat het daarbij zal blijven
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_64884177
Voor Mefke!!!!
Super van harte gefeliciteerd meid!!!!

Mijsje , kom op meid! hoewel ik je best snap hoor
Hurminatore , balen!

En sorry dat ik de boel op onstuur bracht met mijn reactie gister, het was dus idd een reactie op Bumbaloe! Mijn vriend had de laptop in gebruik, en ik kon tussendoor even gauw spieken, vandaar de korte reactie.

Geen duivels hier hoor. (nog niet in ieder geval)
Gatsie, hoe dichter bij de NOD hoe meer hoop je krijgt he.
Ik ben zo bang om straks weer zo teleurgesteld te zijn.
Maar goed, ik wil ook heel graag met Mefke en Happy mee....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:06:40 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64884583
Mefke wiehoe!!!! En dat terwijl je eventjes een baalperiode had :D:D:D WAUW
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64884703
@ Karin: als mefke al getest heeft, kunnen wij dat ook al doen Haar nod maar 1 dag voor die van ons..
Wil het gewoon weten, dinsdag duurt nog zoooo lang

Mefke super!!!!! Gefeliciteerd!!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64884765
@Ciscostar! pff die testen roepen me ook vanuit de badkamer, maar mijn vriend wil nog wel een paar (lees: veel) dagen wachten, maar pfff wat is wachten toch een irritante bezigheid! O ja, mijn NOD is eigenlijk maandag zelfs al....(had niet goed geteld)
Maar Mefke had ook niet goed geteld he, haar NOD was ook vandaag.
pi_64885020
Ciscostar, Karin heeft gelijk, ik kan niet tellen. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen voor mijn mk. Daarna was dat ook zo, dacht ik. Totdat ik het van de week eens ging natellen en bleek dat ik het aantal dagen fout geteld had (menstruatiedag meetellen bij cyclus ervoor) en dat de cyclus uberhaupt korter was de laatste keren. Al met al was de cyclus dus 26 dagen, was mijn NOD daardoor officieel gisteren en heb ik vandaag getest. En ik denk, gezien de vrij lichte plus, dat het vandaag NOD was, want anders was dat plusje wel donkerder geweest. Dus om teleurstellingen te voorkomen zou ik nog even wachten met testen. Een dagje voor NOD zou ik wel durven, maar verder ervoor niet.
pi_64885225
Dat tellen is zowiezo een lastig iets.
De dag dat je ongesteld wordt hoort dus niet bij je oude cyclus maar bij je nieuwe.
Stel dat ik maandag ongesteld wordt (dag 28) dan is mijn cyclus 27 dagen geweest, en telt vanaf maandag weer dag 1. Toch?
pi_64885295
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
@Ciscostar! pff die testen roepen me ook vanuit de badkamer, maar mijn vriend wil nog wel een paar (lees: veel) dagen wachten, maar pfff wat is wachten toch een irritante bezigheid!
Ja vreselijk he? Dat wachten telkens... ik heb dus ook vandaag getest omdat ik niet kon wachten, maar mijn man had ook liever gehad dat ik er nog een paar daagjes mee gewacht had... maarja, eigenwijs als ik ben toch getest... had ik dus beter niet kunnen doen...

Heb trouwens sinds gisteren ineens een heleboel beginnende puistjes in mijn gezicht, terwijl ik dat normaal nooit heb... dat kan toch ook met een zwangerschap te maken hebben?
Nouja, om teleurstelling te voorkomen, bereid ik me er maar op voor dat de test klopt en dat mijn lichaam gewoon nog steeds in de war is na het stoppen met de pil een aantal maanden geleden... wel erg balen dan, omdat je dan helemaal niet weet waar je aan toe bent... maarja...
pi_64885405
Tja Tierr, dat is toch moeilijk te zeggen waar die puistjes van komen, kan natuurlijk ook van de naderende menstruatie zijn.
Wel balen dat de test negatief was...

En mannen kunnen geloof ik makkelijker geduld opbrengen als vrouwen wat testen aangaat.
Wij zijn daar als vrouw veel meer mee bezig als een man.
pi_64885676
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
Yes! Gefeliciteerd meid!
pi_64885695
mannen voelen nou eenmaal ook niet ieder steekje volgend door de "zou het?" gedachte... ik kan me goed voorstellen dat je als man dan niet "snapt" waarom je je er zo druk om kunt maken als je ook gewoon rustig kunt afwachten tot je een antwoord hebt... tsja, wij vrouwen werken toch een beetje (boel) anders

Ik hoop dat het je lukt om nog even te wachten Karin...de dagen gaan soms zoooo langzaam! Ik duim voor je! Zoals je nu je berekening hebt gemaakt is t goed trouwens hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64887727
Mefke! Wat geweldig voor je! Ook genieten hoor.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:54:50 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64887946
Karin, het klopt dat de dag waarop je ongesteld wordt als dag 1 telt...
pi_64888459
Mefke wat fijn! Ik wens je weinig zenuwen de komende weken en een goede zwangerschap toe.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64889047
Mefke, wieeeeeeeeej wat gaaaahaaaaaaaaf super en ik duim dat het mooi blijft plakken enzo .
Fake it till you make it...
pi_64889432
Wat gaat het hier snel zeg met posten...
Mefke en Happy gefeliciteerd!! Wie weet is dit weer het begin van een nieuwe streepjesregen!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:48 #120
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64890236
Mefke, wat gaaf! Dikke proficiat. Dat is een mooi kruisje wat je daar hebt.
pi_64891357
Mefke, wat goeeeeeeed, oh wat geweldig!!!
Hoop dat de spannende weken je mee gaan vallen en dat het allemaal goed zit!
Wat heerlijk!
Wederom Leeglooooooop hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64891407
quote:
Mijsje Ik kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:

[ afbeelding ]

(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:

Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!

hier maak je me zeker blij mee!!!!! Fijn dat het je nu gelukt is! Ik hoop dat die 5 weken heel snel omgaan, want ik kan me die zenuwen in de eerste tijd voorstellen! Ik blijf voor je duimen dat het kruimeltje blijft zitten en zich goed vastzet! en ik ben heel blij voor je!

en ik ga m'n moed weer bij elkaar rapen! was ook beetje verdrietig om m'n moeder die slecht nieuws over haar chemo gekregen had, en ik wil haar zo graag een kleinkindje laten zien... maar we gaan weer door... bedankt voor de lieve reacties van jullie!
pi_64891502
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef Hurminatore het volgende:

Ik ben helaas geworden op naar ronde 9
Wordt er zo moedeloos van geloof werkelijk dat het niet meer voor ons is weggelegd. Het is ons 1 x gelukt en ik vrees dat het daarbij zal blijven
Hurminatore, dikke wat balen hoor. Maar uitzonderlijk ben je echt nog niet gelukkig, wie weet ben je binnen een jaar nog zwanger, alhoewel ik helemaal begrijp dat positief denken soms met de dag lastiger wordt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:43 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64891923
Gaaf hoor mefke!! Ik ben superblij voor je!

Hier zijn de 1 dag te vroeg gearriveerd dus ik ga samen met de andere dames op naar de volgende maand...
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:18:08 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64892294
quote:

[ afbeelding ]

Mefke wat een geweldig nieuws!!! Heel veel sterkte de komende weken!!! Ik hoop zo voor je dat het nu wel goedgaat!!!

Happy heb ik al gefeliciteerd in Z&G
Make love, not war ☮
pi_64893094
Mefke!! Gefeliciteerd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64893573
Happy, ik doe nog even zo voor je

En Mefke! Wat een verrassingseffect! Gefeliciteerd!
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
  Jubileum moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 19:52:18 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64895343
Mefke gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:19:08 #129
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64896253
mefke, als je nou terugrekent, was je dan toch wel zwanger op je uitgerekende datum van je vorige zwangerschap?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:37:20 #130
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64896842
Mefke, van harte gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64899304
Mefke gefeliciteerd
pi_64899722
mefke,wat een supergoed nieuws,gefeliciteerd

Ik denk dat hier nu de eraankomen,snap er niks meer van,paar dgn geleden nog overtuigd dat is zwanger zou zijn nu voel ik ongi krampjes
01-08-2008
pi_64901293
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef bumbaloe het volgende:
mefke, als je nou terugrekent, was je dan toch wel zwanger op je uitgerekende datum van je vorige zwangerschap?
Ehhh, ja, krap aan. Ik heb effe teruggekeken. De vijfde was de eigenlijk uitgerekende dag. Mijn eisprong moet ergens rond de 27/28ste zijn geweest. Als je dan rekent met zeven dagen voor innestteling, dan wel. Leuk he
pi_64901346
P-P: kijk eens naar mijn laatste post van gisteren...ik dacht precies hetzelfde. Wilde eigenlijk vanochtend ook niet testen, maar toch maar gedaan. En je kent het resultaat. Ik duim nog voor je hoor!

Mijsje, heb je al blaren van het duimen? Het was iig niet voor niets!
pi_64901421
Ik hoop het Mefke,dan gil ik het echt uit van geluk Maar ben er bang voor...
01-08-2008
pi_64903742
PP, troost je, ik denk (en dan ben ik vast niet de enige hier ) ook elke maand dat ik zwanger ben
Maar helaas.. Het heeft nog niet zo mogen wezen..
pi_64904017
Tja ik zei het van de week nog tegen m'n vriendin.Zou ik niet gewoon schijnzwanger zijn....ze zegt ach hou op,ik ben zowat 1,5 jaat schijnzwanger geweest
Ze heeft nu wel 2 schatten van kids trouwens
01-08-2008
pi_64904169
Het is wel fijn als er een goeie afloop bij hoort!

Vandaag dag 11 hier. De klus dagen zitten er weer aan te komen. Maar mn vriend is al een week ziek. Dus ik hoop dat ie nou snel opknapt..
pi_64904407
Verwen em maar lekker met sinaasappeltjes,vitamientjes en een heerlijke massage,knapt ie vast snel op
01-08-2008
pi_64904510
Daar ben ik al sinds dinsdag mee bezig, ben er nu wel flauw van hoor
Nu mag ie wel weer beter zijn!
pi_64907519
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:08 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, heb je al blaren van het duimen? Het was iig niet voor niets!
ja, m'n duimen zijn helemaal rood en de vellen hangen eraan! Maar het was voor jou, en het was helemaal goed! Ik ben heel blij voor je!
pi_64907534
Mefke gefeliciteerd!
  zondag 11 januari 2009 @ 10:12:23 #143
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64908024
Happy ik heb helemaal over jou streepjes heen gelezen!! WAT GOOOED!! Gefeliciteerd meis!!

Mefke, ook jij van harte met de positieve test
pi_64908080
Happy en Mefke

Ben je effe een weekendje weg, worden er meteen dubbele streepjes gepiest

Feli meiden...
pi_64909741
Happy en Mefke!

Gefeliciteerd!

Ik heb al schandalig lang niet in dit topic gepost. Was dan ook eigenlijk niet zo meer bezig met zwanger worden. Natuurlijk probeerde ik zoveel mogelijk seks te hebben rond m'n eisprong, maar ik focuste mezelf de weken daarna niet meer op elk steekje en pijntje. En de testen bleven ook wat langer in de kast liggen.

En nu, ben ik zomaar opeens, zwanger!

Ik was ongemerkt een week overtijd. Zo'n goedkoop stripje dat ik via Internet had besteld, vertelde me eergister dat ik niet zwanger was. Maar de DA-test liet me net een dikke vette tweede streep zien!

Heb precies 19 en 21 dagen geleden voor het laatst seks gehad. Maar m'n laatste menstruatie was 27 november al. Dat betekent dus dat mezelf nu 46 dagen zwanger mag noemen!

Kan het nog niet helemaal bevatten. Heb wel iedereen al gebeld: moeder, schoonouders, twee vriendinnen... Ben zelfs met m'n testje naar de buren gerend...

Aaaaaargh! Ik ben zwanger!
  zondag 11 januari 2009 @ 12:11:07 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64909846
Hey Ssserpente!! Gefeliciteerd! Snel naar Zwanger en geboorte dan

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik blijf hier uiteraard nog wel meelezen (was toch een beetje mijn thuis voor anderhalf jaar ) maar hopenlijk kom ik hier niet meer terug in het lijstje. Ik blijf doorduimen voor alle andere dames natuurlijk!
  zondag 11 januari 2009 @ 12:14:51 #147
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64909941
Serpente, wauw

en r.e.s.p.e.c.t. dat je gewoon ongemerkt overtijd was!!! Ik moet duidelijk bij jou in de leer
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64910797
Wow Ssserpente, jij ook al! Gaaf, gefeliciteerd!! geniet ervan!!

En inderdaad, knap hoor, dat het je lukte om er minder mee bezig te zijn en zelfs een week over tijd was!! Super! Wou dat ik dat kon..
pi_64910890
Serpente leuk joh, gefeliciteerd!
  zondag 11 januari 2009 @ 13:20:30 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64911669
Gefeliciteerd Ssserpente! Leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')