mijsje je moet echt de moed niet opgeven hoor! Ik heb ook periodes gehad waarin ik daar van overtuigd was, maar toch weer de hoop gevonden. Je bent eerder zwanger geweest dus het kan! Kop op! Ik voel met je mee, meisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:01 schreef mijsje het volgende:
Hier alles net als anders, maar voel me nu niet als vorige maand alsof ik zwanger zou kunnen zijn... ik begin het idee te krijgen dat het voor mij gewoon niet is weggelegd, zwanger en een kindje... Ik weet dat ik niet degene ben die het langst wacht, maar ik begin de moed te verliezen na een jaar en 5 maanden en een miskraam tussendoor...zucht... (ben er erg verdrietig van, ook al weet ik nog niet hoe het een en ander nog gaat lopen...)

Dat dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef owlet het volgende:
Bumba, als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou je het nog eens met een "normale" test kunnen proberen.
Bij de zwangerschap van Avalon gaf de etostest (en de predictor en die van het kruidvat en de clearblue) positief aan terwijl er op verschillende van de sensiteststripjes niets te zien was.

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef mefke79 het volgende:
Vicky...ik krijg het plaatje niet goed gefixt nu, maar inderdaad...dit is het!

Ik heb vannacht (vannacht ja... ik werd wakker moest plassen en dacht: ik doe het n u gewoon!) getest en hij gaf negatief aan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:22 schreef bumbaloe het volgende:
Goedemorgen.
Tierr, heb jij al getest? Vandaag is je NOD.

Thanks!! Ik was net (echt toevallig!!) een PM aan het schrijven naar je. Wist niet hoe vaak je nog kwam spiekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Happy!!!!!![]()
![]()
Ik kom even spieken hoe het met je is en wat zie ik: twee strepen!!! Geweldig zeg, ontzettend gefeliciteerd!
Ik had al zoveel hoop omdat de laatste keer dat ik iets van je las je je zo energiek en gelukkig voelde; dat leken me heel mooie voortekenen en gelukkig waren ze dat ook. Geniet ervan!
Liefs

Ja tuurlijk! Echt een heel duidelijk kruis hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef mefke79 het volgende:jullie vinden em dus ook duidelijk genoeg he

Ja vreselijk he? Dat wachten telkens... ik heb dus ook vandaag getest omdat ik niet kon wachten, maar mijn man had ook liever gehad dat ik er nog een paar daagjes mee gewacht had... maarja, eigenwijs als ik ben toch getest... had ik dus beter niet kunnen doen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
@Ciscostar! pff die testen roepen me ook vanuit de badkamer, maar mijn vriend wil nog wel een paar (lees: veel) dagen wachten, maar pfff wat is wachten toch een irritante bezigheid!

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
MijsjeIk kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:
[ afbeelding ]
(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:![]()
![]()
![]()
Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!
Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!

Hurminatore, dikkequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef Hurminatore het volgende:
Ik ben helaasgeworden op naar ronde 9
![]()
![]()
![]()
Wordt er zo moedeloos van geloof werkelijk dat het niet meer voor ons is weggelegd. Het is ons 1 x gelukt en ik vrees dat het daarbij zal blijven

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef mefke79 het volgende:
MijsjeIk kan me zoooo goed voorstellen hoe je voelt! Kop op...misschien heb ik iets om je blij te maken:
[ afbeelding ]
(waarbij ik dan even moet aangeven dat het streepje in het echt wel ietsje beter zichtbaar is). Maar goed, voorlopig zijn we erg blij. We hebben het ook nog even vergeleken met een de positieve test van 9 maanden geleden en die is niet heel veel duidelijker. Over een paar dagen dus nog een test maar voor nu:![]()
![]()
![]()
Nog 5 weken nagelbijten te gaan om voorbij de vorige keer te komen, maar ik ga proberen van elke seconde te genieten nu!
Karin nu jij en Mijsje, jij gaat ook mee!

Ehhh, ja, krap aan. Ik heb effe teruggekeken. De vijfde was de eigenlijk uitgerekende dag. Mijn eisprong moet ergens rond de 27/28ste zijn geweest. Als je dan rekent met zeven dagen voor innestteling, dan wel. Leuk hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef bumbaloe het volgende:
mefke, als je nou terugrekent, was je dan toch wel zwanger op je uitgerekende datum van je vorige zwangerschap?

ja, m'n duimen zijn helemaal rood en de vellen hangen eraan! Maar het was voor jou, en het was helemaal goed! Ik ben heel blij voor je!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:08 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, heb je al blaren van het duimen? Het was iig niet voor niets!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |