Kan niet missen hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef happyme28 het volgende:
Hij is dus wel wat gammel, maar duidelijk te zien:
en dan ga ik me nu zachtjes melden in Z&G
Ik loop sinds juli al bij het ziekenhuis. Ik heb PCOS.quote:Jeetje... echt balen... zo'n topic als dit is hartstikke leuk, maar niet voor zo lang...
Heb je ook al medische stappen ondernomen, of niet? (vergeef me als dit een domme vraag is, maar ik ben hier natuurlijk nog maar net, dus lang niet van alles op de hoogte...)
Ik hoop dat jullie gelijk hebben en ik hier morgen alweer weg ben...
Ja, Clomid. Moet in april weer terug naar het ziekenhuis voor controle enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef tessie het volgende:
Mooie streep Happy!
Vlindur, balen zeg PCOS. (ik heb het ook). Krijg je ook al pillen ofzo?
Ja hoor, still going strong!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Ciscostar het volgende:
Trier: Welkom!
Humi: Mijn bruinverlies was inderdaad iets voor ovulatie (2 a 3 dagen ervoor geloof ik)
Karin: Gat het nog goed met je broekje loeren? Ik doe het ook nog zorgvuldig bij iedere keer dat ik naar de wc ga!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De man van Happy is idd wel heel lief om die foto te mailen!!!
Heel soms beetje steekjes, en verder totaal geen trek in eten (beetje buikpijn idee, vol zitten idee)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja hoor, still going strong!
Hoe voel jij je verder? Nog kwaaltjes ofzo?
O ja, en Rottdog, ik weet heus wel dat 1 kindje geen garantie geeft voor een 2e zwangerschap. Maar het geeft mij genoeg positieve flow om lekker zo door te gaan als we nu doen.
En ja, misschien is Meike wel een lucky shot geweest, maar daar komen we dan gaandeweg 2009 vast wel een keer achter. Vooralsnog bekijk ik het positief.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:39 schreef bumbaloe het volgende:
Snap mn eigen lichaam ook niet meer.
Hoop dat ik dan snel ongesteld mag worden want dit is ook niks zo.
Ik kan wel eten, en eet ook wel hele dag door.. koekje hier, dropje daar... maar geen honger gevoelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hmm geen trek....? ik heb juist het omgekeerde. ik vreet me te barsten. Vooral snoep is niet aan te slepen.
Ik wou ook wel dat het alvast volgende week was. Dan weet je in ieder geval meer als nu!
Bumba, ga jij maar lekker veel drinken dan! Veel succes straks
Spannend, ik kom morgen even kijken of je twee streepjes hebt geplast!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef mefke79 het volgende:
We hebben even overlegd en ik heb nog een keer geteld (ik kan echt niet tellen blijkt) en we hebben besloten pas morgen te testen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:43 schreef bumbaloe het volgende:
En bij deze adviseer ik iedereen om geen test te kopen waarmee je voor NOD kun testen. Ik had er 4 die positief waren en toch niet zwanger.
Bedankt voor het meedenken, maar hetis juist andersom. Heb positief met sensitest en negatief met kruidvat huismerk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef owlet het volgende:
Bumba, als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou je het nog eens met een "normale" test kunnen proberen.
Bij de zwangerschap van Avalon gaf de etostest (en de predictor en die van het kruidvat en de clearblue) positief aan terwijl er op verschillende van de sensiteststripjes niets te zien was.
Volgens mij is haar shit reactie op bumba.. dat hoop ik tenminste anders is ze 3 a 4 dagen te vroeg metquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef mefke79 het volgende:
Karin? Wat is er? Toch geen![]()
? Dat zou wel errug vroeg zijn dan, of niet? Of verlies je juist weer rose slijm?
mijsje je moet echt de moed niet opgeven hoor! Ik heb ook periodes gehad waarin ik daar van overtuigd was, maar toch weer de hoop gevonden. Je bent eerder zwanger geweest dus het kan! Kop op! Ik voel met je mee, meisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:01 schreef mijsje het volgende:
Hier alles net als anders, maar voel me nu niet als vorige maand alsof ik zwanger zou kunnen zijn... ik begin het idee te krijgen dat het voor mij gewoon niet is weggelegd, zwanger en een kindje... Ik weet dat ik niet degene ben die het langst wacht, maar ik begin de moed te verliezen na een jaar en 5 maanden en een miskraam tussendoor...zucht... (ben er erg verdrietig van, ook al weet ik nog niet hoe het een en ander nog gaat lopen...)
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef owlet het volgende:
Bumba, als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou je het nog eens met een "normale" test kunnen proberen.
Bij de zwangerschap van Avalon gaf de etostest (en de predictor en die van het kruidvat en de clearblue) positief aan terwijl er op verschillende van de sensiteststripjes niets te zien was.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef mefke79 het volgende:
Vicky...ik krijg het plaatje niet goed gefixt nu, maar inderdaad...dit is het!
Ik heb vannacht (vannacht ja... ik werd wakker moest plassen en dacht: ik doe het n u gewoon!) getest en hij gaf negatief aan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:22 schreef bumbaloe het volgende:
Goedemorgen.
Tierr, heb jij al getest? Vandaag is je NOD.
Thanks!! Ik was net (echt toevallig!!) een PM aan het schrijven naar je. Wist niet hoe vaak je nog kwam spiekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Happy!!!!!![]()
![]()
Ik kom even spieken hoe het met je is en wat zie ik: twee strepen!!! Geweldig zeg, ontzettend gefeliciteerd!
Ik had al zoveel hoop omdat de laatste keer dat ik iets van je las je je zo energiek en gelukkig voelde; dat leken me heel mooie voortekenen en gelukkig waren ze dat ook. Geniet ervan!
Liefs
Ja tuurlijk! Echt een heel duidelijk kruis hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef mefke79 het volgende:jullie vinden em dus ook duidelijk genoeg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |