quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Ciscostar het volgende:
Even een vraagje, ik heb sinds gisteren een opgeblazen gevoel(alsof ik heel veel gegeten heb, maar niks op heb) en ook erg last van steken en pijn in mijn onderbuik... nu heb ik een week of 4 geleden blaasontstekking gehad (zelf niks van gemerkt, was dat er per toeval achter is gekomen bij de dokter)
Nu kan het dus zijn dat die steken en pijn in de onderbuik komen van weer een blaasontstekking of misschien wat anders...maar geen idee wat. Komt iemand dit soort pijnen bekend voor?
Ga morgen een plasje brengen bij de dokter om te zien of het blaasontstekking is..
Maar snap sommige wel, je weet dat je nu pijn kan hebben vanwege eisprong/zwanger worden etc en stiekem hoop je dat ook wel... maar hou er erg rekening mee dat het een blaasontstekking is!
Morgen meteen vragen of antibiotica geen kwaad kan bij eventueel zwanger zijn/worden
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Het zou van een eisprong kunnen komen gezien het moment in je cyclus. Zwangerschap is eigenlijk onmogelijk omdat je nog te kort na je ongi zit toch?
Het zou inderdaad van een blaasontsteking kunnen komen, dus goed dat je naar de dokter gaat.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef missCMS het volgende:
toen de laatste blaasontsteking had, kreeg ik pijn scheuten in mijn onderbuik wat doortrok naar achteren,
maar de ene blaasontsteking ( de pjn ervan dan ) is weer anders dan de andere...
hoop dat je morgen duidelijkheid hebt
zo net wer terug van mijn werk ( helaas moest ik werken met oud en nieuw)
en nu lekker genieten van een vrij weekend!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:32 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier netjes op tijd ongesteld geworden. Dat betekent dat we nu echt de eerste ronde in gaan. Vind het erg spannend worden nu, zit te twijfelen of niet alsnog maar zal gaan temperaturen of andere kaarten bij te houden, maar dat moet ik gewoon niet doen. Ik probeer toch altijd alles in mijn leven al te controleren en als het langer duurt kan ik altijd nog beginnen met dat soort dingen. Laten we het vooralsnog maar eens op de 'spontane' manier proberen.
Mijn nieuwe NOD is overigens 25 januari! Mag ik in het lijstje?
was jij nog niet bezig dan?? Dacht echt dat je al (tijdje) bezig was namelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nee temperaturen doen we nog niet hier, maar de neiging is er wel
Nu we eenmaal besloten hebben ervoor te gaan is de verleiding natuurlijk erg groot om direct álle mogelijkheden die er zijn om de kansen te vergroten uit te proberen. Maar zoals gezegd, eerst maar eens proberen of het spontaan allemaal gaat lukken. Als het wat langer duurt kan ik altijd nog hulpmiddelen gebruiken.
De vruchtbaarheidskalender heb ik trouwens wel uitgeprint liggen hier, wil natuurlijk wel weten wanneer een hartstochtelijke vrijpartij het beste uit zou komen
Nee hoor, officieel zijn we dus vandaag gestart. Ik was overigens wel al een poos gestopt met de pil, had nogal flink wat klachten van de vervanger van mijn vertrouwde pil en toen ik even gestopt was voelde ik mezelf zo goed dat ik niet meer ben begonnen. Ik weet dus wel hoe lang mijn gemiddelde cyclus is en hoef niet te 'ontpillen'.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:19 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
was jij nog niet bezig dan?? Dacht echt dat je al (tijdje) bezig was namelijk![]()
Succes in ieder geval
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Rubey het volgende:
Hier zijn de eerste tekenen van de menstruatie er alweer, helaas.... Iemand anders moet deze maand dus voor de streepjes zorgen!
Maandag bellen voor een afspraak bij de gyn om te kijken of we zo door kunnen of niet. Heb de laatste maand veel last van m'n buik gehad dus ben er niet helemaal gerust op...
Jammer Rubey!! Bah, balen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Rubey het volgende:
Hier zijn de eerste tekenen van de menstruatie er alweer, helaas.... Iemand anders moet deze maand dus voor de streepjes zorgen!
Maandag bellen voor een afspraak bij de gyn om te kijken of we zo door kunnen of niet. Heb de laatste maand veel last van m'n buik gehad dus ben er niet helemaal gerust op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |