quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:08 schreef mefke79 het volgende:
Dag dames!![]()
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Voorlopige conclusie: alles zag er goed uit, er is weer een folikel aan het rijpen (tja, als je toch een echo krijgt, kijken ze daar ook effe naar), maandag officiele uitslag, maar hoogstwaarschijnlijk alles oke. Pff, zucht van verlichting hier. Fijn was de echo niet, maar het viel me niet tegen. En oja, ook een verklaring gevonden voor het feit dat ik altijd rechts buikpijn heb tijdens de menstruatie: mijn baarmoeder ligt gekanteld. Waarop mijn zussie net tegen me zei: oja, dat heb ik ook, had ik je wel kunnen zeggen...![]()
Goed, maandag dus bellen, dan ga ik om een spermatest vragen. Maar eerst maar eens genieten van het weekend...te beginnen met een paracetamolletje voor de pijn.
Mijsje, klinkt spannend! Ik duim voor je!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef miss_sly het volgende:
mefke, fijn dat het meeviel en fijn dat er niets naars gevonden is! Rustig aan doen vandaag en een beetje bijkomen, want prettig is het natuurlijk ook weer niet, zo'n echo.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah dat klinkt positief Mefke!
Hopelijk is het nog maar een kwestie van tijd dan tot je zwanger bent. En dan maar hopen dat die tijd niet te lang meer duurt.
Geniet maar lekker van je weekend!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef huuphuup het volgende:
Hè Mefke wat fijn zo'n positieve uitslagen die follikel, ja, dat wordt hem dan hè, dat begrijp je wel
Poppejans veel succes vandaag hoor! Ik hoop dat alles bij jou ook in orde is, geen rarigheid ofzo.
is er nog een modje die de links in de tweede post, echte links kunnen laten zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef mijsje het volgende:
[..]
dank je, dan duimen we samen!!! (voor elkaar dus...)![]()
Ik ben blij dat het meeviel met de echo. Fijn is het nooit als ze met van alles bij je naar binnen gaan, maar goed, ik ben blij dat het mee is gevallen. Wel fijn dat ze hebben kunnen verklaren dat je steeds rechts buikpijn hebt. dat is al iets waar je je niet meer druk over hoeft te maken.
Fijn weekend meid!quote:Dag dames!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Voorlopige conclusie: alles zag er goed uit, er is weer een folikel aan het rijpen (tja, als je toch een echo krijgt, kijken ze daar ook effe naar), maandag officiele uitslag, maar hoogstwaarschijnlijk alles oke. Pff, zucht van verlichting hier. Fijn was de echo niet, maar het viel me niet tegen. En oja, ook een verklaring gevonden voor het feit dat ik altijd rechts buikpijn heb tijdens de menstruatie: mijn baarmoeder ligt gekanteld. Waarop mijn zussie net tegen me zei: oja, dat heb ik ook, had ik je wel kunnen zeggen...
Goed, maandag dus bellen, dan ga ik om een spermatest vragen. Maar eerst maar eens genieten van het weekend...te beginnen met een paracetamolletje voor de pijn.
Ja klopt, die S zal wel voor Syndrome staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Hurminatore het volgende:
Poppejans: bedoel je misschien PCOS? Zo niet lijkt PCO dan op PCOS?
Ja ik herken mezelf daar niet zo in, ik ben wel iets te zwaar(waar ik nu heel hard aan werken ga) maar ik heb toch echt geen overbeharing, weet ook niet wanneer iets echt overbeharing heet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef Troel het volgende:
[Centraal] - PCO of PCOS
Ik wist dat er ergens een topic over was
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, besef me opeens dat ik nog maar 3 dagen voor NOD zit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:23 schreef Takkembah het volgende:
Hier zeven dgn voor NOD, en het lijkt alsof er messen in mijn eierstokken zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |