quote:Spannend hoor. Niks aan zo'n klote cyclus. Succes maandag. Al hoop ik dat je al sneller duidelijkheid krijgt.. Op hoeveel dagen zit je vandaag al?
Ja, snel door naar het andere topic.Daar ben ik wel zo voor!
![]()
Je bent geweldig BEquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Het is weg Vlindur, en ik zal ook even de linkjes in de OP fixen.
Wat is je langste cyclus geweest?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh mefke, dat klinkt nu wel heul spannend!!
Vlindur, ik zit nu op dag 38. (He, ik wil ook zo'n NOD: 26 december!)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dit is mijn langste cyclus, hiervoor was het 33 en daarvoor 27 dagen. Met logisch tellen kom ik op 39 dagen, maar dat is natuurlijk wel een belachelijk lange cyclus. Hoe moeten we zo in godsnaam raak klussen. (ja, temperaturen. ik weeeeeet het... ik sla mezelf al dagen voor mijn kop dat ik dat niet gedaan heb deze maand.)
Je bent liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
[ afbeelding ] Ik herken je gevoel helemaal Vlindur, en dan ben ik eigenlijk pas sinds deze zomer bezig. Het gaat idd bij iedereen goed, zo lijkt het. Waarom moet het bij ons met al die stomme toeters en bellen? Ik baal deze week dus ook heel erg, maar uiteindelijk gaan we natuurlijk gewoon verder. Hupsakee! (En ik vind temperaturen eigenlijk ook niks, daarom deed ik het tot nu niet. Maarja, je moet toch wat.)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Och meiden, ik herken het zo. En hoe lang je al bezig bent, maakt eigenlijk niet uit. Ik ben ook 'pas' sinds de zomer weer bezig, maar ja, als je eenmaal besloten hebt dat je er voor wilt gaan. En ik herken ook het gevoel over temperaturen. Dat stel ik zo lang mogelijk uit. Was daarom ook zo blij dat de gyn de laatste keer bij de echo al opmerkte dat het er wat dat betreft gewoon goed uit ziet.
kop op! Tis bijna weekend, lekker een beetje uitblazen dit weekend en gewoon van elkaar genieten. Komt goed (zei zij heel dapper).
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef Takkembah het volgende:
Ben ik drie dagen weg voor mijn werk, en zomaar een ware streepjesreden!!!
![]()
![]()
Huupje, Chan, Kersjes gefeliciteerd!!!!!!
![]()
![]()
![]()
voor de rest: succes in het algemeen en vooral met die klotedagenikzelf inmiddels in de 'wacht' weken... dinsdag eisprong gehad, maar die is tot vandaag blijven rommelen grrrr dat je ergens loopt en dan opeens zo'n enorme messteek in je eggsticks....
Eigenlijk geen idee...quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens felle steken, maar dat gebeurd dan als ik opsta, dat koppel ik nooit aan eisprong... Zou ik dat eens moeten doen? Dan ga ik het bij houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |