abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63962038
En hier weer verder:

Het vorige deel: Wachten op het 2e streepje deel 123

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

07 december Rubey NOD
22 december mijsje NOD
25 december Takkembah NOD
26 december Vlindur (01-2008) NOD
06 januari bumbaloe (10-2008) NOD
07 januari Happyme28 (07-2007) NOD
08 januari Judes NOD
12 januari Mefke79 (07-2008) NOD
12 januari Hurminatore (06-2008) NOD
13 januari XXXKarinXXX (08-2008) NOD
14 januari Pure-Poison

Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)
prinseszondererwt NOD

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 18-12-2008 19:34:59 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63962063
Be, wat dat PI er voor doet weet ik ook niet hoor!
Wil je het veranderen?
pi_63962100
Het laatste bericht was voor PZE:
quote:
Spannend hoor. Niks aan zo'n klote cyclus. Succes maandag. Al hoop ik dat je al sneller duidelijkheid krijgt.. Op hoeveel dagen zit je vandaag al?
Ja, snel door naar het andere topic. Daar ben ik wel zo voor!
pi_63962109
Bumba: beterschap! Ik hoop dat je snel de pot mag omhelzen om een andere reden
PZE: komt goed en baaldagen mogen altijd, heeft iedereen wel eens. En wat stom dat niemand je even te woord kan staan. Hallo, wij werken ook gewoon op vrijdag.
Vlindur: ook voor jou komt de dag, geloof het!
Karin: spannund! Ik duim voor je!

Hmm.... ik begin toch hoop te krijgen, stom he. En ik had nog wel zo met mezelf afgesproken dat ik dat niet zou doen. Pff. Maar het helpt ook niet dat ik ineens vanalles ruik
(en dat hoort dan weer niet bij de griep waar ik zo net nog even de duizeligheid en misselijkheid bij vlagen onder schoof).

Poppedein, voel jij al iets?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:15:24 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63962283
Het is weg Vlindur, en ik zal ook even de linkjes in de OP fixen.
pi_63962336
Oeh mefke, dat klinkt nu wel heul spannend!!

Vlindur, ik zit nu op dag 38. (He, ik wil ook zo'n NOD: 26 december! )
pi_63962441
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Het is weg Vlindur, en ik zal ook even de linkjes in de OP fixen.
Je bent geweldig BE
pi_63962499
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh mefke, dat klinkt nu wel heul spannend!!

Vlindur, ik zit nu op dag 38. (He, ik wil ook zo'n NOD: 26 december! )
Wat is je langste cyclus geweest?
Dat is mn NOD met 29 dagen. Issie 30 dit keer dan is het al 27 december. Ik klamp me nergens aan vast
pi_63962586
Dit is mijn langste cyclus, hiervoor was het 33 en daarvoor 27 dagen. Met logisch tellen kom ik op 39 dagen, maar dat is natuurlijk wel een belachelijk lange cyclus. Hoe moeten we zo in godsnaam raak klussen. (ja, temperaturen. ik weeeeeet het... ik sla mezelf al dagen voor mijn kop dat ik dat niet gedaan heb deze maand.)
pi_63962748
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dit is mijn langste cyclus, hiervoor was het 33 en daarvoor 27 dagen. Met logisch tellen kom ik op 39 dagen, maar dat is natuurlijk wel een belachelijk lange cyclus. Hoe moeten we zo in godsnaam raak klussen. (ja, temperaturen. ik weeeeeet het... ik sla mezelf al dagen voor mijn kop dat ik dat niet gedaan heb deze maand.)

Ik vind temperaturen niks.. Dan wordt het helemaal zo'n verplichting..
"oh schat, het is donker rood! We moeten nu!" Nee dank je. "ergens deze week" vind ik fijner. Ik reken van te voren uit wanneer de eisprong moet zijn en dan doen we het rond die dagen gewoon een paar keer. Normale mensen worden zo ook zwanger, dus waarom ik niet. Ik moet al medicijnen slikken. Ik wil gewoon niet meer.
pi_63962950
Ik herken je gevoel helemaal Vlindur, en dan ben ik eigenlijk pas sinds deze zomer bezig. Het gaat idd bij iedereen goed, zo lijkt het. Waarom moet het bij ons met al die stomme toeters en bellen? Ik baal deze week dus ook heel erg, maar uiteindelijk gaan we natuurlijk gewoon verder. Hupsakee! (En ik vind temperaturen eigenlijk ook niks, daarom deed ik het tot nu niet. Maarja, je moet toch wat.)
pi_63963088
Och meiden, ik herken het zo . En hoe lang je al bezig bent, maakt eigenlijk niet uit. Ik ben ook 'pas' sinds de zomer weer bezig, maar ja, als je eenmaal besloten hebt dat je er voor wilt gaan. En ik herken ook het gevoel over temperaturen. Dat stel ik zo lang mogelijk uit. Was daarom ook zo blij dat de gyn de laatste keer bij de echo al opmerkte dat het er wat dat betreft gewoon goed uit ziet.

kop op! Tis bijna weekend, lekker een beetje uitblazen dit weekend en gewoon van elkaar genieten. Komt goed (zei zij heel dapper).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63963134
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
[ afbeelding ] Ik herken je gevoel helemaal Vlindur, en dan ben ik eigenlijk pas sinds deze zomer bezig. Het gaat idd bij iedereen goed, zo lijkt het. Waarom moet het bij ons met al die stomme toeters en bellen? Ik baal deze week dus ook heel erg, maar uiteindelijk gaan we natuurlijk gewoon verder. Hupsakee! (En ik vind temperaturen eigenlijk ook niks, daarom deed ik het tot nu niet. Maarja, je moet toch wat.)
Je bent lief
Het is gewoon kut en kloten.. Maar ik kijk het toch nog ff aan met tempen.
En nu ga ik naar $tuinwinkel want we hadden gister weer een vogeltje voor in de boom gekocht, maar toen we thuis kwamen had zn wiebelstokje los gelaten Dus nu kan ik weer terug

Tot straks
pi_63963203
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Och meiden, ik herken het zo . En hoe lang je al bezig bent, maakt eigenlijk niet uit. Ik ben ook 'pas' sinds de zomer weer bezig, maar ja, als je eenmaal besloten hebt dat je er voor wilt gaan. En ik herken ook het gevoel over temperaturen. Dat stel ik zo lang mogelijk uit. Was daarom ook zo blij dat de gyn de laatste keer bij de echo al opmerkte dat het er wat dat betreft gewoon goed uit ziet.

kop op! Tis bijna weekend, lekker een beetje uitblazen dit weekend en gewoon van elkaar genieten. Komt goed (zei zij heel dapper).

Ja, jij bent hier ook al veels te lang.. We gaan gewoon zo snel mogelijk met ons drieën door!
Doei!
pi_63963421
voor de dames die al enige tijd wachten en hier steeds weer iemand zien vertrekken.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:03:58 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_63963680
Dames, ik heb een goed gevoel, ik kan me niet voorstellen dat er niet nog snel meer streepjes gaan komen
Jullie zouden allemaal naar Z&G moeten mogen verhuizen vandaag (alhoewel dat dan wel ineens een heel grote babyboom zou zijn )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63965702
Kersjes!! Whieeeeeeeeeeeeehoeeeeeee!!! JE BENT ZWANGER JOH! Ik ben zo blij voor je, vind het zo fijn voor je...en wil zo zo graag achter je aan... Je kunt hier gewoon geen halve dag uit t topic blijven, de strepen vliegen je om de oren gewoon!!

Ik weet t niet hier... de druk achter mn symfyse is een beetje weg, heb af en toe wat steekjes in mn borsten, maar verder nog weinig noemenswaardig wat doet denken aan zwangerschap...van menstruatieklachten heb ik nooit veel last, terwijl ik nu toch echt al wel een dikke week een zeurderige menstruatiepijn in mn onderbuik voel... ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik zit nu op dag 27 na vorige keer op dag 24 en de keer daarvoor op dag 32 ongesteld te zijn geworden... omdat ik me niet meer kon bedwingen heb ik gister een test gedaan, maar die was negatief helaas..... ik test zondagochtend nog een keer en daarna wacht ik maar gewoon rustig af op wat komen gaat...

En ik ga dinsdag weer naar de sauna...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:15:48 #18
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63965718
Ben ik drie dagen weg voor mijn werk, en zomaar een ware streepjesreden!!!

Huupje, Chan, Kersjes gefeliciteerd!!!!!!

voor de rest: succes in het algemeen en vooral met die klotedagen ikzelf inmiddels in de 'wacht' weken... dinsdag eisprong gehad, maar die is tot vandaag blijven rommelen grrrr dat je ergens loopt en dan opeens zo'n enorme messteek in je eggsticks....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63965772
Poppedein! Nee joh, zoiets gebeurt geen twee keer!

Takkembah: eggsticks!
pi_63965852
Poppedein, kun je die sauna niet op andere dagen plannen?
pi_63965859
Gefeliciteerd, Kersjes ! Top !
pi_63965916
Hey meiden, thanks voor alle lieve berichtjes! Ik heb superkeiveelmegahoop hoor! In 2009 word ik zwanger, ik voel het
Jullie allemaal hele fijne feestdagen en een vruchtbaar en heel gelukkig 2009 toegewenst alvast!!

Enne, BE, maak je niet druk, je had ontzettend gelijk hihi. Ik denk er toch wel met plezier aan terug, Frups en ik zo enthousiast. Toch duurde het bij beide langer, maar we komen er wel!!

Nou nu ben ik echt weg Doeiiiiiiii!
pi_63965964
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef Takkembah het volgende:
Ben ik drie dagen weg voor mijn werk, en zomaar een ware streepjesreden!!!

Huupje, Chan, Kersjes gefeliciteerd!!!!!!

voor de rest: succes in het algemeen en vooral met die klotedagen ikzelf inmiddels in de 'wacht' weken... dinsdag eisprong gehad, maar die is tot vandaag blijven rommelen grrrr dat je ergens loopt en dan opeens zo'n enorme messteek in je eggsticks....

Ik heb ook wel eens felle steken, maar dat gebeurd dan als ik opsta, dat koppel ik nooit aan eisprong... Zou ik dat eens moeten doen? Dan ga ik het bij houden..
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:37:40 #24
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63966217
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens felle steken, maar dat gebeurd dan als ik opsta, dat koppel ik nooit aan eisprong... Zou ik dat eens moeten doen? Dan ga ik het bij houden..
Eigenlijk geen idee...

Maar goed, mijn eisprong voelt ook altijd zo, alleen enkel op de dag van de eisprong (ovu-pijn ). Nu kreeg ik na mijn eisprong van dinsdag, ook donderdag en vandaag wat steken.

of steken... stoppen-met-lopen-om-krom-te-gaan-staan-anders-kom-ik-niet-vooruit-steken

Maar goed, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht, zeg maar....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63966393
hehe, Nou, ik ga het gewoon bijhouden, het kan vast geen kwaad. Balen dat het jou zo zeer doet zeg. Daar is niks aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')