abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63834229
Ik heb em dichtgegooid dus open een nieuwe,hopelijk lukt het me anders mag iemand em aanpassen (weet niet hoe ik alles mee moet overnemen naar het volgende topic)

Het vorige deel: Wachten op het 2e streepje deel 122

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

07 december prinseszondererwt NOD
07 december Rubey NOD
10 december Chan (10-2008) NOD
13 december Kersjes NOD
14 december Poppedein (10-2008) NOD
15 december Mefke79 (07-2008) NOD
18 december XXXKarinXXX (08-2008) NOD
22 december mijsje NOD
25 december Takkembah NOD
26 december Vlindur (01-2008) NOD
06 januari bumbaloe (10-2008) NOD
07 januari Happyme28 (07-2007) NOD
08 januari Judes NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 12-12-2008 15:03:34 ]
01-08-2008
pi_63834251
Geloof niet dat het een suc6 is met de linkjes enzo,help me!?
01-08-2008
pi_63834372
Wachten op het tweede streepje deel 122
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

07 december prinseszondererwt NOD
07 december Happyme28 (07-2007) NOD
07 december Rubey NOD
08 december bumbaloe (10-2008) NOD
10 december Chan (10-2008) NOD
13 december Kersjes NOD
14 december Poppedein (10-2008) NOD
15 december Mefke79 (07-2008) NOD
18 december XXXKarinXXX (08-2008) NOD
22 december mijsje NOD
25 december Takkembah NOD
26 december Vlindur (01-2008) NOD
08 januari Judes NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door XXXKarinXXX op 07-12-2008 21:44:25 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63834416
(pp, effe linkje kopieren uit je adresbalk, ik kan jouw opening niet aanpassen, BE wel geloof ik)

Nog effe een herhaling van mezelf, ik was de eennalaatste en anders zien jullie mijn geluk niet voor de wachtenden onder ons...
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef mefke79 het volgende:
Hurminatore, ik denk dat Be gelijk heeft. Even gejat van zwangerstraks.nl "Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger." Het hangt natuurlijk ook nog van je leeftijd af, maar onder de 35 raden ze aan om pas na een jaar proberen na een huisarts te gaan. En ja, een gyn vraagt dan om een temperatuuroverzicht en dan kun je daar dus tijd mee winnen.
Over de onregelmatige cyclus. Die van mij is na mijn miskraam iets minder stipt, ipv standaard 28 dagen is het nu soms 30. Toen ik dat vertelde aan de gyn vorige maand, was het antwoor dat dat gewoon heel regelmatig is en dat het dus 'binnen de marges' valt.

Pff, spannend hier hoor. PZE, Kersjes, Bubma, ik duim voor jullie!
Zelf nog niet echt iets te merken/voelen (inbeelden ). Als ik enige twijfel heb en volgende week maandag niet ongesteld ben, ga ik testen. Niet eens uit nieuwsgierigheid, maar ik mag niet zwanger zijn voor de echo van vrijdag. Ben ik wel zwanger, moet ik dus het ziekenhuis afbellen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63834420
thanks
01-08-2008
pi_63834514
Aha en Karin kan het ook. Karin, hoe gaat ie?
  zondag 7 december 2008 @ 21:47:18 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63834672
Ik heb de OP gefixt.
pi_63834738
jaja ik kan ook es wat. Zag trouwens in het vorige deel dat Judes een nieuwe datum had doorgegeven. Dus meteen maar even veranderd. Alleen kan ik dus niet bij de openingspost.

Hier is alles oke. Weet niet wat ik ervan moet denken hoor deze maand.
Ik durf ook niet zo goed positief te zijn, bang voor de teleurstelling.
Maar het lijkt soms wel of er al wat gaande is hier.
Afgelopen dagen een aantal keer ontzettend buikpijn.
En toen Meike geboren was lag mijn bekkenbodem een beetje aan gruzelementen, althans zo voelde het, en ik heb nu bijv. ook weer dat als ik moet plassen het ook meteen moet gebeuren.....misschien toch een teken dat er iets gebeurt? Ik weet het niet, en het duurt nog veel te lang voordat ik uberhaupt wel iets weet.

Ik hoop dat jij je bezoekje aan de gyn aan je voorbij mag laten gaan Mefke, dat zou echt te gek zijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63834821
Oeeeh Mefke, doe maar lekker afbellen ja!

BE je hebt wel gelijk hoor dat het nog kort dag is, maar ik kan me ook voorstellen dat je misschien toch wat meer duidelijkheid wilt. En zo'n sperma-testje is inderdaad vrij snel gedaan, als je daar dan al wat duidelijkheid uit krijgt dan geeft dat misschien weer frisse moed. Of juist aanleiding om bijv. te stoppen met roken ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63834976
Ik HOOP dat ik mag afbellen ja, maar stiekum...ik denk het niet Of misschien heb ik er gewoon even geen vertrouwen in, dat kan ook. Ach ja, we wachten af, iets anders gaat toch niet...
  zondag 7 december 2008 @ 22:01:44 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_63835178
Kersjes

't Is ook gewoon kloterig die onzekerheid.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63835266
Dank je BE

Dit was trouwens mijn laatste post:

Gisteren had ik echt het gevoel ongesteld te worden,vandaag nergens last van,lijkt in de verste verte nog niet of ik ongi moet worden.Heb nu toch weer klein beetje hoop....zucht...

De gynecoloog heeft trouwens tegen ons gezegt dat als we niet binnen een half jaar zwanger zijn we langs mogen komen,maar dat zal ook wel verschillend zijn,ook je leeftijd en gezondheid zal er mee te maken hebben.
01-08-2008
pi_63835739
Echt spannend hier... ik duim...
Fake it till you make it...
pi_63836159
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Dank je BE

Dit was trouwens mijn laatste post:

Gisteren had ik echt het gevoel ongesteld te worden,vandaag nergens last van,lijkt in de verste verte nog niet of ik ongi moet worden.Heb nu toch weer klein beetje hoop....zucht...

De gynecoloog heeft trouwens tegen ons gezegt dat als we niet binnen een half jaar zwanger zijn we langs mogen komen,maar dat zal ook wel verschillend zijn,ook je leeftijd en gezondheid zal er mee te maken hebben.
Heb de laatste berichten niet meer gelezen in gesloten topic, maar van de week heb je dus NOD als ik het goed begrijp, of had je het dit weekend moeten worden?
iig duim ik voor je !

Allemaal kerststreeeepjes wil ik zien!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63837985
in de gesloten topic ging ook de discussie over wanneer de HA actie zou gaan ondernemen... maar mijn HA stuurde me voor het jaar weg. Hij zei dat geen enkele gyn wat doet voor het eerste jaar proberen om is, omdat het gemiddeld gewoon een jaar kan duren...
nu heb ik de pech dat we aan het eind van dat eerste jaar een miskraam hadden... We hebben er een hele rompslomp van achter de rug ondertussen, maar de gyn zei me dat ik niet binnen 9 maanden terug hoefde te komen. dat was de tijd dat na de operaties die ik heb gehad dan weer gemiddeld is om zwanger te worden... als het dan nog niet is gelukt, dan mag ik terugkomen voor het hele medische circus.

@ Mefke, ik hoop dat we allebei niet lang hier zullen zijn! We gaan het merken...
  maandag 8 december 2008 @ 08:13:59 #16
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63843094
Hier nog steeds een negatieve test. Helaas mijn ei niet gevoeld deze maand dus ik wacht af en anders test ik woensdag of donderdagochtend weer.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 8 december 2008 @ 09:37:41 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63844399
Succes bumbaloe!!!

Ikzelf gisteren een positieve ovutest gehad. Alleen heb met sporten een fikse knieblessure opgelopen gisteren (dik en pijijijijijijn!!!)

Klussen wordt penibel denk ik

*of gooit zich vol met para's en klussen maar *
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 8 december 2008 @ 09:42:08 #18
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63844493
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:37 schreef Takkembah het volgende:
Succes bumbaloe!!!

Ikzelf gisteren een positieve ovutest gehad. Alleen heb met sporten een fikse knieblessure opgelopen gisteren (dik en pijijijijijijn!!!)

Klussen wordt penibel denk ik

*of gooit zich vol met para's en klussen maar *
Dit lijkt me juist een gelegenheid om een nieuw standje uit te vinden. En we noemen het 'de takkembah' dan leg je je been helemaal naar voren dan gaat de man via de zijkant onderdoor langs etc.....
pi_63848312
Het is hier weer spannend!! Succes!

Hier geen nieuws.. Dag 12 vandaag.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63848426
Mensen met ervaring, hoe ziet een innestelingsbloeding eruit, hoeveel en wat voor kleur bloed? En waar in de cyclus kun je dit hebben?
Ik heb gisteravond/vannacht en vanmorgen wat drupjes bruin bloed verloren, mijn cylus is echt een complete zooi, ALS ik het goed inschat ahv ovulatietesten zou ik over 10/11 dagen kunnen testen, kan dit dit dan een innesteling zijn?
Of misschien toch ongesteldheid die eraan komt, maar dan lijkt me niet dat ik positieve ovutesten had kunnen krijgen rond de 5 dagen geleden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 8 december 2008 @ 12:59:50 #21
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63848759
Ik heb daar (helaas) geen ervaring mee. Maar het lijkt mij dat een innestelling gepaard zou moeten gaan met helder bloed. En niet met oud bruin bloed.
pi_63848881
Oud bloed betekend bij mij dat ik ongesteld word.. Dus ik kan je ook niet verder helpen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63849326
Bij t afvegen is het, echt minimaal en beetje rozig.
Afwachten maar weer, pff moeilijk om mezelf niet helemaal gek te maken hoor
  maandag 8 december 2008 @ 13:32:05 #24
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63849527
Hier nu ook bij het afvegen roze, dat betekent voor mij dat het elke dag door kan zetten. Zal zo mn nieuwe NOD eesn gaan berekenen.
Als vandaag mijn NOD was en mijn vorige cyclus 29 dagen. Is deze cyclus dan 30 dagen geweest?
(1 dag overtijd dus).
  maandag 8 december 2008 @ 13:36:22 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_63849622
Poppejans, kan het niet een gesprongen vaatje zijn van het vele malen klussen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties