G-K Gefeliciteerd! Het loopt echt leeg hier...ik wil ook!
Hier vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Na het doen van mijn verhaal (heftige menstruatie, maar wel heel kort en pijnlijk en twee keer het idee gehad zwanger te zijn) kreeg ik een inwendige echo. Blijft toch leuk om te zien. Ze zag zowel links als rechts rijpend folikels (

) dus daar is niets mis mee. Al doet zo'n echo apparaat tegen je eierstok best zeer, ik voel het nog. Wat ze ook zag was dat er wat vocht in de baarmoeder zit. Al met al lijkt het iig geen verklevingen waar ik zo bang voor was.
Maar dat vocht is eigenlijk ook niet heel normaal, wel rond de eisprong, maar niet op dag 9. En toevallig verloor ik vandaag ook ineens weer wat bruinige afscheiding. Uiteindelijk is besloten dat ze het gaat overleggen met haar collega's en dat ik donderdag gebeld wordt. Eventueel krijg ik dan een waterecho, dan kunnen ze meer zien. Zo'n echo willen eigenlijk alleen de eerste 14 dagen van je cyclus doen, dus kan zijn dat het pas volgende maand wordt. Ook niet erg, ik ben allang blij dat ik serieus genomen werd. En de arts viel ook mee (dus ik was de vorige keer echt wel onder invloed van kwade hormonsters en het lange wachten in de wachtruimte).