quote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef mefke79 het volgende:
Hurminatore, ik denk dat Be gelijk heeft. Even gejat van zwangerstraks.nl "Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger." Het hangt natuurlijk ook nog van je leeftijd af, maar onder de 35 raden ze aan om pas na een jaar proberen na een huisarts te gaan. En ja, een gyn vraagt dan om een temperatuuroverzicht en dan kun je daar dus tijd mee winnen.
Over de onregelmatige cyclus. Die van mij is na mijn miskraam iets minder stipt, ipv standaard 28 dagen is het nu soms 30. Toen ik dat vertelde aan de gyn vorige maand, was het antwoor dat dat gewoon heel regelmatig is en dat het dus 'binnen de marges' valt.
Pff, spannend hier hoor. PZE, Kersjes, Bubma, ik duim voor jullie!![]()
Zelf nog niet echt iets te merken/voelen (inbeelden). Als ik enige twijfel heb en volgende week maandag niet ongesteld ben, ga ik testen. Niet eens uit nieuwsgierigheid, maar ik mag niet zwanger zijn voor de echo van vrijdag. Ben ik wel zwanger, moet ik dus het ziekenhuis afbellen.
Heb de laatste berichten niet meer gelezen in gesloten topic, maar van de week heb je dus NOD als ik het goed begrijp, of had je het dit weekend moeten worden?quote:Op zondag 7 december 2008 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Dank je BE
Dit was trouwens mijn laatste post:
Gisteren had ik echt het gevoel ongesteld te worden,vandaag nergens last van,lijkt in de verste verte nog niet of ik ongi moet worden.Heb nu toch weer klein beetje hoop....zucht...
De gynecoloog heeft trouwens tegen ons gezegt dat als we niet binnen een half jaar zwanger zijn we langs mogen komen,maar dat zal ook wel verschillend zijn,ook je leeftijd en gezondheid zal er mee te maken hebben.
Dit lijkt me juist een gelegenheid om een nieuw standje uit te vinden. En we noemen het 'de takkembah' dan leg je je been helemaal naar voren dan gaat de man via de zijkant onderdoor langs etc.....quote:Op maandag 8 december 2008 09:37 schreef Takkembah het volgende:
Succes bumbaloe!!!
Ikzelf gisteren een positieve ovutest gehad. Alleen heb met sporten een fikse knieblessure opgelopen gisteren (dik en pijijijijijijn!!!)
Klussen wordt penibel denk ik![]()
*of gooit zich vol met para's en klussen maar*
quote:Op maandag 8 december 2008 13:36 schreef Troel het volgende:
Poppejans, kan het niet een gesprongen vaatje zijn van het vele malen klussen![]()
Ik weet niet meer of jij of poppedein nou de VK was. Maar in ieder geval.quote:Op maandag 8 december 2008 14:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha, nou volgens mij dat ook weer niet hoor.
Er zet nog niks door, er komt alleen een veegje mee als ik net naar de wc geweest ben.
Moet vanmiddag werken, slaapdienst, voor de zekerheid maar maandverband mee in de tas.
Wat lief dat je het vraagtquote:Op maandag 8 december 2008 14:19 schreef Poppedein het volgende:
Chan, bij jou begint het ook spannend te worden!! Hoe gaat ie daar?
Er wordt van een regelmatige cyclus gesproken als er niet meer dan 8 dagen verschil zit tussen de kortste en de langste cyclus... Het ligt dan alleen weer aan waarvoor je dit begrip regelmatig zijn nodig hebt, want bij het maken van een echo om de leeftijd van het vruchtje vast te stellen spreek je hierbij weer niet van regelmatig en wordt de echotermijn aangehouden ipv de cyclustermijn.... lekker onduidelijk dusquote:Op maandag 8 december 2008 19:40 schreef Hurminatore het volgende:
mijn cyclus is valt altijd tussen de 27 en 30 dagen... dus ik vond het wel regelmatig, maar ik kon nergens op internet terug vinden of wat ik vind ook juist is... Maar ik ben blij met jullie hulp en meedenken en wij gaan voorlopig nog even door....
maagzuurquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Bumbaloe, wat een moeilijke keuze...
Kersjes mn duimen draaien zo hard voor je hier!
Hier is er nog niets, geen buikpijn ofzo niets, en -onsmakelijk- mn baarmoedermond zit ook nog potdicht en hoog. Don't aks![]()
![]()
Als ik een korte cyclus heb van 26 dagen, dan zou ik de 10e dus morgen ongesteld moet worden, als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik uit van de 12e, dus een cyclus van 28 dagen.
Ik heb verder nergens last van, behalve dat ik gister toen ik mn parfum opspoot wat ik dagelijks draag ineens ging kijken of ik wel het goede flesje had gepakt, hij rook gek. Niet vies ofzo, maar anders. Het is een heel sportief, licht luchtje zeg maar en nu rook hij ineens anders, zwaarder.
En ik heb last van maagzuur, maar dat kan ook van een heleboel andere dingen komen natuurlijk.
Ik hoop het zo
Ja ik heb normaal nooit echt last van maagzuur, tenzij ik heel erg veel gegeten heb, en dan bedoel ik écht heel veelquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef Troel het volgende:
[..]
maagzuur
Ik heb nooit last gehad van maagzuur, behalve tijdens de zwangerschap. En dat begon ineens tijdens onze huwelijksreis. Waar het van kwam wisten we niet, totdat ik zwanger bleek te zijn
Hé Frups, ik heb haar onlangs een PM gestuurd, was ook benieuwd hoe het met haar is. Helaas niets op gehoord, dus denk dat ze even afstand heeft genomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:50 schreef Fruppel het volgende:
Ik wals even tussen iedereen door hoorben zo benieuwd hoe het met Again is!
Heb haar hier al even niet meer gezien namelijk!
Ik weet via Hyves dat ze inderdaad even afstand genomen had van het "baby gedoe" maar hoopte inmiddels op nieuws van haar!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hé Frups, ik heb haar onlangs een PM gestuurd, was ook benieuwd hoe het met haar is. Helaas niets op gehoord, dus denk dat ze even afstand heeft genomen.
Hopenlijk komt ze snel melden dat ze 2 streepjes heeft geplast!
Nope, het is bij wat veegjes rozig bloed gebleven hier.quote:
Dan hou ik jou hyves extra in de gaten, ik heb dr ook al es een PM gestuurd en niks op gehoord. Ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik weet via Hyves dat ze inderdaad even afstand genomen had van het "baby gedoe" maar hoopte inmiddels op nieuws van haar!
Ik ga haar even Hyven
Nee!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:17 schreef Poppedein het volgende:
Kers...hou je t nog vol?? Heb je al testen in huis?
nee nu niet nee...wacht maar tot je zwanger bent!...Soms vermeerderen ze nog tijdens de eerste 3 maand... Ook nog niet eerder gehoord zeker! Dacht dat jij zo van de google was!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef huuphuup het volgende:
-edit-
Ik ben blij geloof ik dat ik geen augurken lust
Je bent de bobquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Nee!!!!![]()
![]()
En vrijdagavond ga ik met een stel collega's steengrillen en bowlen. Hmmm, even een goede smoes bedenken waarom ik niet aan de wijn ga... Ik vraag anders wel aan de barman of hij mijn cola in een wijnglas wil schenken![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]
nee nu niet nee...wacht maar tot je zwanger bent!...Soms vermeerderen ze nog tijdens de eerste 3 maand... Ook nog niet eerder gehoord zeker! Dacht dat jij zo van de google was!
Dat schijnt niet al te best te zijn, als je het vaak doet, maar ik heb het wel eens gedaan ja. Als ik een vergadering heb, waar ik niet zomaar uit kan, dan doe ik het. En ik loop die dagen met een preventief maandverbandje. Dan is het de eerste vijf minuten nog wel te doen (als ik maar niet te veel ga lopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:51 schreef Kersjes het volgende:
Mefke, dat klinkt niet fijn. En preventief met een tampon in gaan rondlopen ofzo, is dat niks?
Ik heb ze zelf gebruikt, maar toen was mijn cyclus niet echt anders dan anders. Ik heb er bij anderen ook goede verhalen over gelezen. Ik heb ze even niet meer geslikt, maar wil ze, omdat er ook veel andere vitamines naast foliumzuur in zitten, ook weer gaan slikken omdat ik met mijn dieet op het randje van de benodigde vitamines zit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik las trouwens op zw-pagina dat door de Etos-zwanger worden heel je cyclus van slag kan raken,mensen hier ervaring met die pillen?
haha ja erg hè?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
LOL en je hebt gewoon niets verteld van die test van gisteren
Ik zou lekker naar huis gaan als je die mogelijkheid hebt
Hahaha, ja maar de eerste 12 weken kan ik me zo voorstellen dat je best in spanning kan zitten!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:15 schreef Troel het volgende:
Doe maar gewoon 9 maanden erg snel hoor Poppejans
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef huuphuup het volgende:
Oh Jemig ik zit hier helemaal te trillen en te hyperen![]()
ik kon me niet inhouden en heb toch getest, en ik heb een plusje geplast![]()
![]()
![]()
en nu maar hopen dat het goed gaat![]()
Hihi lenaatje, ik heb het mn lief wel eerst verteld hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef Lenaatje het volgende:
HUUP!!! Wat leuk! Gefeliciteerd! Gaahaaf!!![]()
Jeleest toch niet mee hier, straks moet ie het lezen en weet iedereen het hier al.... Snel naar huis en het vertellen!
Done, ben net pas thuis...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:02 schreef huuphuup het volgende:
Dankjulliewel!![]()
pze, wil je me even je mailadres PMen voor secret santa?![]()
Jaaaa nee doe maar doorschuiven daar naartoe hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef Chan het volgende:
Huupwat goed
gefeliciteerd!!
![]()
Maareeh we hadden afgesproken tegelijk door te schuiven naar het volgende topic, dus dat betekent dat ik ook zwanger moet zijn nuVandaag NOD en nog geen menstruatie te bekennen in elk geval... Maar wel al tijdje ongesteld-word-krampen, dus k verwacht dat ik toch niet zwanger ben..
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:00 schreef Marie79 het volgende:
Hieperdehuup gefeliciteerd...![]()
toch dat maagzuur hè?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef mefke79 het volgende:
Meiden, wie wordt de volgende? Iemand nog vage krampjes, rare borsten, maagzuur of stinkend parfum?
Kersjes wellicht, Poppedein misschien wel, en JIJ!!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef mefke79 het volgende:
Meiden, wie wordt de volgende? Iemand nog vage krampjes, rare borsten, maagzuur of stinkend parfum?
bix, je pikt mijn grapquote:Op woensdag 10 december 2008 13:36 schreef snoopy het volgende:
![]()
krijg nou wat! Toch niet van secret Santa hè?
Helaas heb ik dat de hele zwangerschap gehouden...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat maagzuur ja...
Heb de hele dag maar weinig gegeten dankzij dat maagzuur en een raar weeïig gevoel in mn maag en net kokhalzend op de bank gezeten![]()
Maar alles met liefde als het allemaal maar goed gaat natuurlijk
Sinds je die pillen slikte had je geen cyclus of zowiezo niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Poppejans het volgende:
Pure Poison, ik heb ze een paar maanden geslikt, jammergenoeg geen enkele cyclus![]()
Ik las ook die verhalen daar, en toch maar besloten om gewoon foliumzuur (Kruivat huismerk) te gaan slikken en dat doe ik sinds eind vorige maand.
Happy, dat is nog eens extra feestelijk klussen hahaha
ehm.... okee....quote:Op woensdag 10 december 2008 18:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jaaaa nee doe maar doorschuiven daar naartoe hoor!
Haha! Ik dacht gisteren al: "Die krampjes kunnen er gewoon bij horen." Maar ze zijn wél een beetje engig, vond ik dan tenminste. Ik was elke keer zo bang dat ik alsnog ongesteld zou worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:46 schreef Chan het volgende:
ja we hadden t afgesproken he en ik hou me aan mn afspraken![]()
maar JEEEEES zeg k zit helemaal te trillen en te huilen hier
k ben (nog) helemaal niet misselijk en heb telkens gekke krampjes die echt op ongesteldworden lijken... maja, die testen zeggen toch echt dat ik dat niet word als alles goed gaat... ik ben alleen zo verschrikkelijk duizelig al een paar dagen, is dat ook een symptoom? of heb ik gewoon een beginnende oorontsteking?:P
Hup, ga eens testen jij dan!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:39 schreef Kersjes het volgende:
Eigenlijk moet er morgen weer eentje positief testen.
Elke dag een neiuwe zwangere erbij, lijkt me een goede deal!
Nou, gaan met die banaan danquote:Op donderdag 11 december 2008 12:39 schreef Kersjes het volgende:
Eigenlijk moet er morgen weer eentje positief testen.
Elke dag een neiuwe zwangere erbij, lijkt me een goede deal!
Ik niet (zou niet best zijn als ik nu twee streepjes zou plassenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ga jij ook streepjes plassen, troel?
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:13 schreef mefke79 het volgende:
Goeoeoed....wie is de volgende op de lijst?
Kersjes is een goede kandidaat voor het eerstvolgende tweede streepje, die heeft zelfs al in Z&G gepost![]()
Poppedein en Karin, hoe gaat ie daar?
Hier ga ik voorlopig gewoon uit van een afspraak voor een waterecho komende week. Ik durf gewoon niet anders te hopen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijsje, zo voelde ik het ook deze maand. Wat steekjes, maar bij mij was het rechtsonderin. Ik dacht bij mij ook dat het de eisprong was. Dus doe er je voordeel mee he! Aan de klus jij!
Begrijpelijk,soms is het beter om wat afstand te nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Hey meiden, ik zag dat ik nog in de OP stond... Ik mag eruit hoor.. Helaas niet om de goede redenen
Ik ben nog niet zwanger, maar wel volop in de medische molen nu!
Heb door persoonlijke redenen besloten te stoppen met schrijven op dit deel van het forum. Maar ben gewoon nog op het forum, dus wie wilt PMmen of mailen, ik hoor het wel!
Heel veel succes voor iedereen, ik gun het jullie allemaal zó!! Ik ga voor jullie duimen en wie weet tot snel in Z&G!
Kusje, Again
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Hey meiden, ik zag dat ik nog in de OP stond... Ik mag eruit hoor.. Helaas niet om de goede redenen
Heb door persoonlijke redenen besloten te stoppen met schrijven op dit deel van het forum. Maar ben gewoon nog op het forum, dus wie wilt PMmen of mailen, ik hoor het wel!
Heel veel succes voor iedereen, ik gun het jullie allemaal zó!! Ik ga voor jullie duimen en wie weet tot snel in Z&G!
Kusje, Again
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Kusje, Again
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bumba baloe, waar is die kleine clown?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:13 schreef Poppejans het volgende:
Snif, Mefke,Poppedein,Karin.Pure_Poison: Het wordt nu wel stil hier hoor, hopelijk blijf ik niet helemaal alleen hier achter en schuiven we allen snel door!
Ai dat klinkt wel heel dramatischquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte kers!![]()
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Helaas.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte kers!![]()
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Helaas.
Karin:quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En ik blijf denk ik ook nog wel ff...![]()
PZE, ziekenhuis al gebeld?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Karin:Klonk idd dramatisch, komt doordat er ook op mijn werk van alles is gebeurd deze week. Het is even heel veel tegelijk allemaal. Dat heb je soms, morgen is het weer over hoor!
![]()
Ja Vlindur, ik heb net gebeld. Natuurlijk was er geen gyn te bekennen op vrijdagmiddag. Dit weekend afwachten en dan maandag nog een keer bellen. Dan is hij er wel en hoor ik hoe of wat nu. Ook een dikkevoor jou, we gaan de rest snel achterna hoor. Afgesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |