Haha! Ik dacht gisteren al: "Die krampjes kunnen er gewoon bij horen." Maar ze zijn wél een beetje engig, vond ik dan tenminste. Ik was elke keer zo bang dat ik alsnog ongesteld zou worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:46 schreef Chan het volgende:
ja we hadden t afgesproken he en ik hou me aan mn afspraken![]()
maar JEEEEES zeg k zit helemaal te trillen en te huilen hier
k ben (nog) helemaal niet misselijk en heb telkens gekke krampjes die echt op ongesteldworden lijken... maja, die testen zeggen toch echt dat ik dat niet word als alles goed gaat... ik ben alleen zo verschrikkelijk duizelig al een paar dagen, is dat ook een symptoom? of heb ik gewoon een beginnende oorontsteking?:P
Hup, ga eens testen jij dan!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:39 schreef Kersjes het volgende:
Eigenlijk moet er morgen weer eentje positief testen.
Elke dag een neiuwe zwangere erbij, lijkt me een goede deal!
Nou, gaan met die banaan danquote:Op donderdag 11 december 2008 12:39 schreef Kersjes het volgende:
Eigenlijk moet er morgen weer eentje positief testen.
Elke dag een neiuwe zwangere erbij, lijkt me een goede deal!
Ik niet (zou niet best zijn als ik nu twee streepjes zou plassenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ga jij ook streepjes plassen, troel?
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:13 schreef mefke79 het volgende:
Goeoeoed....wie is de volgende op de lijst?
Kersjes is een goede kandidaat voor het eerstvolgende tweede streepje, die heeft zelfs al in Z&G gepost![]()
Poppedein en Karin, hoe gaat ie daar?
Hier ga ik voorlopig gewoon uit van een afspraak voor een waterecho komende week. Ik durf gewoon niet anders te hopen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijsje, zo voelde ik het ook deze maand. Wat steekjes, maar bij mij was het rechtsonderin. Ik dacht bij mij ook dat het de eisprong was. Dus doe er je voordeel mee he! Aan de klus jij!
Begrijpelijk,soms is het beter om wat afstand te nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Hey meiden, ik zag dat ik nog in de OP stond... Ik mag eruit hoor.. Helaas niet om de goede redenen
Ik ben nog niet zwanger, maar wel volop in de medische molen nu!
Heb door persoonlijke redenen besloten te stoppen met schrijven op dit deel van het forum. Maar ben gewoon nog op het forum, dus wie wilt PMmen of mailen, ik hoor het wel!
Heel veel succes voor iedereen, ik gun het jullie allemaal zó!! Ik ga voor jullie duimen en wie weet tot snel in Z&G!
Kusje, Again
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Hey meiden, ik zag dat ik nog in de OP stond... Ik mag eruit hoor.. Helaas niet om de goede redenen
Heb door persoonlijke redenen besloten te stoppen met schrijven op dit deel van het forum. Maar ben gewoon nog op het forum, dus wie wilt PMmen of mailen, ik hoor het wel!
Heel veel succes voor iedereen, ik gun het jullie allemaal zó!! Ik ga voor jullie duimen en wie weet tot snel in Z&G!
Kusje, Again
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Kusje, Again
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bumba baloe, waar is die kleine clown?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:13 schreef Poppejans het volgende:
Snif, Mefke,Poppedein,Karin.Pure_Poison: Het wordt nu wel stil hier hoor, hopelijk blijf ik niet helemaal alleen hier achter en schuiven we allen snel door!
Ai dat klinkt wel heel dramatischquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte kers!![]()
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Helaas.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte kers!![]()
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Helaas.
Karin:quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En ik blijf denk ik ook nog wel ff...![]()
PZE, ziekenhuis al gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |