quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Hey meiden, ik zag dat ik nog in de OP stond... Ik mag eruit hoor.. Helaas niet om de goede redenen
Ik ben nog niet zwanger, maar wel volop in de medische molen nu!
Heb door persoonlijke redenen besloten te stoppen met schrijven op dit deel van het forum. Maar ben gewoon nog op het forum, dus wie wilt PMmen of mailen, ik hoor het wel!
Heel veel succes voor iedereen, ik gun het jullie allemaal zó!! Ik ga voor jullie duimen en wie weet tot snel in Z&G!
Kusje, Again
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Again het volgende:
Kersjes gefeliciteerd!
Hey meiden, ik zag dat ik nog in de OP stond... Ik mag eruit hoor.. Helaas niet om de goede redenen
Ik ben nog niet zwanger, maar wel volop in de medische molen nu!
Heb door persoonlijke redenen besloten te stoppen met schrijven op dit deel van het forum. Maar ben gewoon nog op het forum, dus wie wilt PMmen of mailen, ik hoor het wel!
Heel veel succes voor iedereen, ik gun het jullie allemaal zó!! Ik ga voor jullie duimen en wie weet tot snel in Z&G!
Kusje, Again
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bumba baloe, waar is die kleine clown?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:13 schreef Poppejans het volgende:
Snif, Mefke,Poppedein,Karin.Pure_Poison: Het wordt nu wel stil hier hoor, hopelijk blijf ik niet helemaal alleen hier achter en schuiven we allen snel door!
Ai dat klinkt wel heel dramatischquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte kers!![]()
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Helaas.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte kers!![]()
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Helaas.
Karin:quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En ik blijf denk ik ook nog wel ff...![]()
PZE, ziekenhuis al gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |