en een lekker bakkie koffie...beetje janken op de bank kan ook geen kwaad...
 en een lekker bakkie koffie...beetje janken op de bank kan ook geen kwaad...

.
.  

voor alle dames die het jaar graag zwanger hadden willen afsluiten. Volgend jaar wordt gauw 2 streepjes plassen de nieuwe trend
 voor alle dames die het jaar graag zwanger hadden willen afsluiten. Volgend jaar wordt gauw 2 streepjes plassen de nieuwe trend   

ben zo benieuwd hoe het met Again is!
 ben zo benieuwd hoe het met Again is! 

maagzuurquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Bumbaloe, wat een moeilijke keuze...
Kersjes mn duimen draaien zo hard voor je hier!
Hier is er nog niets, geen buikpijn ofzo niets, en -onsmakelijk- mn baarmoedermond zit ook nog potdicht en hoog. Don't aks

Als ik een korte cyclus heb van 26 dagen, dan zou ik de 10e dus morgen ongesteld moet worden, als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik uit van de 12e, dus een cyclus van 28 dagen.
Ik heb verder nergens last van, behalve dat ik gister toen ik mn parfum opspoot wat ik dagelijks draag ineens ging kijken of ik wel het goede flesje had gepakt, hij rook gek. Niet vies ofzo, maar anders. Het is een heel sportief, licht luchtje zeg maar en nu rook hij ineens anders, zwaarder.
En ik heb last van maagzuur, maar dat kan ook van een heleboel andere dingen komen natuurlijk.
Ik hoop het zo

Ja ik heb normaal nooit echt last van maagzuur, tenzij ik heel erg veel gegeten heb, en dan bedoel ik écht heel veelquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef Troel het volgende:
[..]
maagzuur
Ik heb nooit last gehad van maagzuur, behalve tijdens de zwangerschap. En dat begon ineens tijdens onze huwelijksreis. Waar het van kwam wisten we niet, totdat ik zwanger bleek te zijn
 en dat heb ik niet, eetlust is erg afgezakt moet ik zeggen. En ik krijg ook maagzuur (en knallende koppijn) van tomatensoep en jus d'orange, maar die laatste twee eet ik om die reden dus niet.
 en dat heb ik niet, eetlust is erg afgezakt moet ik zeggen. En ik krijg ook maagzuur (en knallende koppijn) van tomatensoep en jus d'orange, maar die laatste twee eet ik om die reden dus niet.  

dat je er eigk altijd wel last van kan hebben en soms bij een zwangerschap ook... haha, maar ach, dat houdt het spannend
 dat je er eigk altijd wel last van kan hebben en soms bij een zwangerschap ook... haha, maar ach, dat houdt het spannend  

Hé Frups, ik heb haar onlangs een PM gestuurd, was ook benieuwd hoe het met haar is. Helaas niets op gehoord, dus denk dat ze even afstand heeft genomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:50 schreef Fruppel het volgende:
Ik wals even tussen iedereen door hoorben zo benieuwd hoe het met Again is!
Heb haar hier al even niet meer gezien namelijk!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |