abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 20:46:39 #51
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63860216
pp, gewoon over 3 dagen testen hoor, dit was gewoon te vroeg
Humi, fijn dat we je kunnen helpen, zo samen trekken we elkaar erdoorheen. Overigens was ik juist andersom van de 1e in 1 keer zomaartoevalligtussendoor raak. En nu ben ik zo gefocused dat het niet lukt, en dat frustreert me enorm. Vooral omdat de mensen met wie ik toen tegelijk zwanger was stuk voor stuk allemaal al wel zwanger zijn
Kut-hormonen, kan wel janken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 8 december 2008 @ 20:47:39 #52
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63860245
Letterlijk KUThormonen.

pi_63860608
Bumba
Tis ook gewoon K*T zooi. Tijd voor chocolade? en een lekker bakkie koffie...beetje janken op de bank kan ook geen kwaad...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63860685
oh Bumba
pi_63862233
Herkenbaar hoor Bumba, en ook dat mensen je nu gaan vragen omdat het in de lijn der verwachting ligt dat er weleens een 2e zou kunnen komen zo langzamerhand..."en, nog geen 2e op komst???"
ik kan die lui wel wat doen. Ze moesten eens weten.

en duivels zijn stom!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63864134
Bumba, blegh .

PP misschien was je toch te vroeg als je over een paar dagen nog geen ongi hebt dan zou ik er nog een testje tegenaan gooien.
Fake it till you make it...
pi_63869108
Bumba, ik begrijp je volkomen

Hier nog steeds behoorlijke buikpijn. Ik kon er zelfs niet meer van slapen nadat ik er rond 3 uur voor Devin uit moest
Zou het kunnen dat ik (pril!) zwanger ben en dat mijn darmen (??) nu daarom zo pijnlijk aanvoelen, of is dat nog te vroeg? Hmmm, ik denk eigenlijk dat het nog te vroeg is daarvoor. Of is buikpijn wel een van de vroege signalen van een zwangerschap?
Grappig, ik bedenk me ineens dat ik al 'n jaar of 3 geen last heb gehad van pds (prikkelbare darm)... Toevallig dat het er ineens weer is, of....... het is toch iets anders
Hmmm.... we wachten verder. Gelukkig ben ik deze week overdag merendeels te druk om me ermee bezig te houden.
De nachten daarentegen

voor alle dames die het jaar graag zwanger hadden willen afsluiten. Volgend jaar wordt gauw 2 streepjes plassen de nieuwe trend
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:36:08 #58
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63869915
Bedankt voor de lieve woordjes dames.

Kersjes, ik hoop zo voor jou dat het raak is, en voor PP ook.
En poppedein en Mefke mogen ook al bijna testen. Erg spannend dus.

Ik zit in beetje met de volgende ronde in mn maag. Als ik nu zwanger raak dan ben ik uitgerekend rond 16-09
en 19-09 is de sterfdag van mijn broer. En ik ben er nog helemaal niet uit of ik dat kan handlen, dat een eventueel beebje op die dag wordt geboren. Dus aan de ene kant overweeg ik om de maand over te slaan, en aan de andere kant denk ik, het kan ook iets speciaals hebben. Maar zo voelt het nog niet.
Maarja, zomaar een maand 'weggooien' vind ik ook zoiets. Dus ik ga daar eens even heel diep over nadenken en mijn man over praten. Hoewel ik me kan voorstellen dat hij er niet zo mee zit, hij heeft mijn broer niet eens gekend.
pi_63870616
Lastig bumba. Succes met afwegen
pi_63870833
Bumbaloe, wat een moeilijke keuze...

Kersjes mn duimen draaien zo hard voor je hier!

Hier is er nog niets, geen buikpijn ofzo niets, en -onsmakelijk- mn baarmoedermond zit ook nog potdicht en hoog. Don't aks
Als ik een korte cyclus heb van 26 dagen, dan zou ik de 10e dus morgen ongesteld moet worden, als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik uit van de 12e, dus een cyclus van 28 dagen.

Ik heb verder nergens last van, behalve dat ik gister toen ik mn parfum opspoot wat ik dagelijks draag ineens ging kijken of ik wel het goede flesje had gepakt, hij rook gek. Niet vies ofzo, maar anders. Het is een heel sportief, licht luchtje zeg maar en nu rook hij ineens anders, zwaarder.
En ik heb last van maagzuur, maar dat kan ook van een heleboel andere dingen komen natuurlijk.
Ik hoop het zo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63874305
Wat spannend huuphuup
Toen mijn zus zwanger was van dr 1e vond ze dr parfum ineens heel vies, die heb ik dus gekregen
Ik duim voor je!!

Kers bij jou is t ook al zo spannend!

Rubey? Is er bij jou al iets bekend? Of heb ik er overheen gelezen?

En P-P en PzE? Al nieuws??

Pff ik ben zo zenuwachtig voor jullie
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:48:10 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_63874326
Bumbaloe, de kans dat je op een bepaalde dag bevalt is zo ontzettend klein, dat ik er geen rekening mee zou houden.

Kersjes, hier wordt veel aan je gedacht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:48:50 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63874340
Hier wordt ook verder geduimd voor iedereen!!!

bumba, succes met je keuze. Het zal niet meevallen inderdaad, bijzonder vs. teveel. Aan de ene kant misschien teveel om te handlen, aan de andere kant is het 'maar' een datum. Je moet zelf beslissen hoe je daar tegenover staat.

PP... aahgrrrr wat kan je dol worden he?

Kersjes, succes ik help het je hopen! Kom dan maar op met die pds of niet

En de 'takkembah' is gedaan en wordt op dit moment gepattenteerd
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:50:31 #64
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63874372
Ik wals even tussen iedereen door hoor ben zo benieuwd hoe het met Again is!
Heb haar hier al even niet meer gezien namelijk!
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:54:00 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_63874455
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Bumbaloe, wat een moeilijke keuze...

Kersjes mn duimen draaien zo hard voor je hier!

Hier is er nog niets, geen buikpijn ofzo niets, en -onsmakelijk- mn baarmoedermond zit ook nog potdicht en hoog. Don't aks
Als ik een korte cyclus heb van 26 dagen, dan zou ik de 10e dus morgen ongesteld moet worden, als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik uit van de 12e, dus een cyclus van 28 dagen.

Ik heb verder nergens last van, behalve dat ik gister toen ik mn parfum opspoot wat ik dagelijks draag ineens ging kijken of ik wel het goede flesje had gepakt, hij rook gek. Niet vies ofzo, maar anders. Het is een heel sportief, licht luchtje zeg maar en nu rook hij ineens anders, zwaarder.
En ik heb last van maagzuur, maar dat kan ook van een heleboel andere dingen komen natuurlijk.
Ik hoop het zo
maagzuur

Ik heb nooit last gehad van maagzuur, behalve tijdens de zwangerschap. En dat begon ineens tijdens onze huwelijksreis. Waar het van kwam wisten we niet, totdat ik zwanger bleek te zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63874821
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef Troel het volgende:

[..]

maagzuur

Ik heb nooit last gehad van maagzuur, behalve tijdens de zwangerschap. En dat begon ineens tijdens onze huwelijksreis. Waar het van kwam wisten we niet, totdat ik zwanger bleek te zijn
Ja ik heb normaal nooit echt last van maagzuur, tenzij ik heel erg veel gegeten heb, en dan bedoel ik écht heel veel en dat heb ik niet, eetlust is erg afgezakt moet ik zeggen. En ik krijg ook maagzuur (en knallende koppijn) van tomatensoep en jus d'orange, maar die laatste twee eet ik om die reden dus niet.

Vandaar dat ik me al de hele week een beetje over vallen voel door het maagzuur...

Ik hoop maar dat het van een zwangerschap komt, want ik zit niet te wachten op permanent last van maagzuur
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:12:46 #67
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63874903
* Marie79 meldt zich met maagzuur alleen tijdens de zwangerschap en ook vanaf het begin meteen...
alleen wil ik je niet gelijk teveel hoop geven Huup, want dan is het zo'n domper als je niet zwanger bent
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63874989
Haha, woei, meer meer!

Nee hoor Marie, ik hoop er hoe dan ook op, maar ik ben (denk ik) wel realisitisch genoeg om te beseffen dat het pas ronde twee is, dat het snel zou zijn en dat het helemaal niet daarvan hoeft te komen.
Das het mooie van al dat zwangerschapskwaaltjes dat je er eigk altijd wel last van kan hebben en soms bij een zwangerschap ook... haha, maar ach, dat houdt het spannend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:18:32 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_63875067
Pas ronde 2 zegt helemaal niets huup
WIj waren nog bezig aan ronde -veel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63875317
Ja daarom hoop ik stiekem toch wel een klein beetje, het moet ooit gebeuren, waarom niet in ronde twee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63875551
ja parfum dat ineens raar ruikt, dat ken ik ook! Ik duim dus voor je ! Ikzelf heb gewoon geen nieuws ik voel niks.
pi_63875651
Bumba, wat rot dat je je zo voelt
En over die datum, wat iemand anders hier ook al zegt: die kans is echt nihil dat je dan bevalt, ik zou er gewoon voor gaan hoor!

Huup met maagzuur, spannend of het een aankondiging is van iets prils!
Wanneer is je NOD? edit"LE-ZEN Poppejans!
Oeeh spannend Huup!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63875944
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:50 schreef Fruppel het volgende:
Ik wals even tussen iedereen door hoor ben zo benieuwd hoe het met Again is!
Heb haar hier al even niet meer gezien namelijk!
Hé Frups, ik heb haar onlangs een PM gestuurd, was ook benieuwd hoe het met haar is. Helaas niets op gehoord, dus denk dat ze even afstand heeft genomen.

Hopenlijk komt ze snel melden dat ze 2 streepjes heeft geplast!
pi_63876012
Nou eindelijk eens toegegeven aan mijn gevoel.
Dat het al niet langer goed ging met mij was duidelijk. Chronische hyperventilatie en angstaanvallen. Maar voordat dat over ging moest de oorzaak gevonden worden.

Ik weken lang blijven modderen, en maar niet naar de huisarts gaan. Gisteren toch de stoute schoenen aangedaan (ja het is moeilijk) en na de huisarts gegaan.

En ja, toen kwam alles eruit, van mijn jongere jaren, jeugd en afgelopen jaar vooral.. Het is me allemaal teveel geworden. Ik hoopte een sterk persoon te zijn. Maar dat hoeft niet altijd. Niet iedereen is sterk genoeg om alles te kunnen verwerken (en dat is in de afgelopen jaren veel geweest).

Ik heb een depressie. Ik schaam mij hiervoor. Maar dat hoeft juist niet!!!!!! Ik ben niet zielig, wil dit ook niet gevonden worden. Maar ik moet dit ook niet voor mij houden. Ik ben ziek, ja en dat is niet erg!!! En dat gaat ook weer over.
Ik ben er op tijd bijgeweest. Had ook niet langer hiermee moeten blijven lopen. Maar goed, dat ALS hebben we nu niets aan.

Ik moet rust nemen, alles op een rijtje proberen te zetten. Alle gebeurtenissen in mijn leven een plaats geven. Praten praten, en vooral praten. En tja, dat vind ik moeilijk want ben echtelijk nooit zo met mezelf bezig, of over mezelf pratend.

Maar he, uiteindelijk zal ik hier sterker dan ooit uitkomen!!!!! Vooral samen met mijn lieve Antoine, die het ook niet makkelijk heeft, en mij toch blijft steunen!!!!!!!! En mijn ouders die ik ontzettend dankbaar ben, voor de goede gesprekken.

Zo nu weten de jullie wat er is. Hoop dat jullie mij gewoon blijven zien als Emmy. En niet als iemand die zielig is of gek. Want dat is het dus echt niet.....

Vandaar hier dus ook geen 2 streepjes.. Stress is zo slecht om zwanger te raken.
Mijn vriend en ik hebben besloten het even erbij te laten. En volgend jaar zien we weer verder.
Het zou helemaal super zijn, maar omdat ik nu (niet elke ag hoor) zo nu en dan medicijnen slik die niet goed voor een baby zijn, is het beter helemaal niet zwanger te raken. Een grote domper die alles nog even moeilijker maakt, maar volgend jaar komt het er vast weer van. En ik ben nog jong.

Het komt vanzelf in 2009.
pi_63876028
Voor de rest: Wil ik volgend jaar heel veel dubbelen streepjes zien hiero
pi_63876070
Ha, parfum!
Dat heb ik de eerste 7 maanden van de zwangerschap niet kunnen opspuiten zonder in kotsen uit te barsten
Huup, alles bij elkaar genomen denk ik dat je hier heel snel weg mag

Dank voor het duimen allemaal, hopelijk werkt het

Bumba, de kans dat je juist op de sterfdag van je broer zal bevallen is zo klein! Het zou zonde zijn om daarvoor een ronde over te slaan, vooral omdat het wachten sowieso al zo lang duurt. Hoeveel vrouwen bevallen er niet 2 weken te laat, of juist 3 weken te vroeg? Joh, en voor hetzelfde geld hoor je bij die 3% die gewoon op de uitgerekende datum bevalt, er zijn zo veel mogelijkheden!
Ik gun het je dat je idd aankomende ronde zwanger raakt, maar als je er naarmate de tijd vordert toch veel moeite mee zult blijven houden (hormonen enzo ) dan kun je dit misschien met de vk bespreken. Als het psychisch namelijk te zwaar wordt dan zou je kindje misschien eerder gehaald kunnen worden bijvoorbeeld, hoewel dit nooit de voorkeur zou hebben.
Anyway, eerst maar eens zwanger raken jij

Nog iemand wat???
Huphup, ALLEMAAL zwanger worden, en snel een beetje
pi_63876198
Ymme, dapper dat je dit allemaal hebt opgeschreven hier.
Een moeilijke situatie, maar je klinkt sterk en vastbesloten deze ziekte te overwinnen.
Ik wens je sterkte en beterschap toe.
Eerst beter worden, dan komt dat kindje er vanzelf wel
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:35:16 #78
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63877111
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hé Frups, ik heb haar onlangs een PM gestuurd, was ook benieuwd hoe het met haar is. Helaas niets op gehoord, dus denk dat ze even afstand heeft genomen.

Hopenlijk komt ze snel melden dat ze 2 streepjes heeft geplast!
Ik weet via Hyves dat ze inderdaad even afstand genomen had van het "baby gedoe" maar hoopte inmiddels op nieuws van haar!
Ik ga haar even Hyven
pi_63880198
Ymme, lastig maar ik denk ook een wijs besluit om het gaan voor het tweede streepje even uit te stellen tot je alles wat meer op een rijtje hebt en je weer beter voelt!
Succes daarmee

Wat is het hier spannend! Hopelijk komen er nog decemberstreepjes, zet em op dames
pi_63880483
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:59 schreef Kersjes het volgende:

Nog iemand wat???

Nope, het is bij wat veegjes rozig bloed gebleven hier.

Ymme, jeetje wat zit je in een moeilijke periode momenteel, dapper dat je dat allemaal durft op te schrijven hier. Hoop dat je gauw weer helemaal jezelf bent en gauw weer mee komt praten hier wanneer je daar aan toe bent!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:39:21 #81
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63880515
Ymme wat een dapper besluit.

Kersjes, je hebt helemaal gelijk. Ik heb er ook over zitten nadenken. Natuurlijk is de kans erg klein. En mocht het zo zijn dat ik nu zwanger raak dan kan ik tegen die tijd altijd nog beslissen om me met 40w0 te laten inleiden.
Als ik uitleg waarom dan zou dat denk ik geen probleem hoeven zijn.
En tja, als het dan is dat de baby op de 19de komt dan is dat ook zo, en dan leren we daar ook mee leven.

Ik ga het vanavond eens met hubbie bespreken.

Huup, ik hoop zo dat je zwanger bent en dat daarmee je kwaaltjes te verklaren zijn!

Spannende tijden hier zeg!
pi_63881826
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ik weet via Hyves dat ze inderdaad even afstand genomen had van het "baby gedoe" maar hoopte inmiddels op nieuws van haar!
Ik ga haar even Hyven
Dan hou ik jou hyves extra in de gaten, ik heb dr ook al es een PM gestuurd en niks op gehoord. Ben ook wel benieuwd.

Ymme, knap van je hoor, hoop dat je alles weer helder krijgt het komende jaar!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63882818
Oh ja, Hyves... Ik vergeet tegenwoordig steeds dat ik het heb

Ik zat vanmiddag oude foto's te kijken van o.a. mijn zwangere buik en ik kon me zelfs voor de geest halen hoe het ook alweer voelde, zo'n friemelend kleintje in me...
Hebben jullie het horen rammelen?
pi_63883170
huuphuup,hiephiep! ik hoop zo voor je dat het raak is, het klinkt allemaal zo raak! Ik hoop echt dat je nog lang mag kotsen van je parfun

Bumba, ik kan me heel goed voorstellen dat je nadenkt over wel of niet uitgerekend "willen" zijn rond de sterfdag van je broer. Wat ontzettend verdrietig dat je m moet missen! Je verhaaltje klinkt alsof de wond nog erg vers is... Toch zou ik net als de andere dames om die reden ook geen ronde voorbij laten gaan. Er zijn nog zoveel opties als het wel raak blijkt te zijn, zoveel alternatieven! En weet je, mocht je komende ronde zwanger worden... wie weet heeft je broer je daar dan wel een handje bij geholpen en zou hij juist verschrikkelijk trots zijn om de verdrietigste dag in jouw familie te delen met het geluk van een nieuw neefje of nichtje!

Ymme, wat kanp dat je je verhaal hier neerzet en je stappen hebt ondernomen... als je jezelf weer teruggevonden hebt en er weer helemaal klaar voor bent hoop ik dat de 2 streepjes heel gauw op je liggen te wachten! En tot die tijd hoop ik dat je gewoon op een fijne manier je eigen ik weer terugvindt!!

Mefke, lastig te interpreteren als je niks voelt nu! En toch... ik lees zo vaak verhalen van vrouwen zich werkelijk elke cyclus zwanger waanden door allerhande verdachte klachtjes en juist in de cyclus dat ze dat een keer niet hadden zwanger bleken te zijn...dus wie weet joh!

Kers...hou je t nog vol?? Heb je al testen in huis?

Mijn gevoel was heel sterk dat t niet raak was deze ronde, maar vandaag zit ik op dag 24 na vorige keer op die dag ongesteld geworden te zijn en merk ik dat ik toch wel enorm aan t broekloeren ben... Ik heb wat druk boven mn schaambot en heb mn heerlijk ruikende winterkaars net een douw naar de andere kant van de tafel gegeven...stinkding! Blegh... ik wou geen stille hoop hebben!! Nou ja...de cyclus ervoor was 32 dagen, dus ik ben voor t gemak uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, dus mag ik van mezelf zondag testen... we zullen zien hoe ver t komt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63883181
Kersjes was jij dat Ik vroeg me al af wat ik hier hoorde
pi_63883448
Dag 35. Niks, geen positieve test en ook geen bloed. Grr. Stomme cyclus.

Wel spannend hier! Maagzuur... tsja, dat heb ik ook. En misselijk ook. En een negatieve test als bonus. (zou ochtendurine nog veel verschil maken tegenwoordig?)
pi_63883905
In principe moet dat helaas niets uitmaken PZE, tenzij je echt heel erg veel gedronken hebt....
pi_63885040
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:17 schreef Poppedein het volgende:
Kers...hou je t nog vol?? Heb je al testen in huis?
Nee!!!!

En vrijdagavond ga ik met een stel collega's steengrillen en bowlen. Hmmm, even een goede smoes bedenken waarom ik niet aan de wijn ga... Ik vraag anders wel aan de barman of hij mijn cola in een wijnglas wil schenken

Stiemie, ik hoor anders ook oorverdovend gerammel vanuit your side of town

Poppedein, dat belooft veel goeds! Hoewel... ik heb eens een geurkaars kado gekregen die zo verschrikkelijk stonk! Misselijkmakend gewoon, en op dat moment was ik absoluut niet zwanger. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou nu anders is.

PZE, klote zeg, dat onduidelijke gedoe steeds...
pi_63885239
jamaar jamaar jamaar...hij ruikt normaal zo lekker dat ik m gewoon tussen mezelf en de laptop in heb staan..recht onder mn neus
Maar nee hoor... je hebt helemaal gelijk! Mn voorgevoel is gewoon zo sterk dat t NIET raak is en toch laat je je dan weer "afleiden" door klachtjes die je anders zouden kunnen doen vermoeden (oef.hoeveel werkwoorden passen er in een zin )

Misschien kun je zeggen dat je AB hebt voor een blaasontsteking kers..en dat dat niet samengaat met alcohol...
pi_63885279
Mwuahaha, Kers! jaaa, is zwarte wijn met bubbels, das nie, ken je dat niet joh?!
Nee joh, gewoon zeggen dat je nog een beetje een kater hebt van gister en dat je vandaag de alcohol maar even laat voor wat het is. Zoiets?
Wel leuk, haha, oldskool die steengrillen/bowlen combi

Ik heb hier voor de derde keer op rij poffertjes op als avondeten, ben ik nu zwanger?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63885321
Oooh Poppedein, voor jou ook spannend dus! *duimduimduim*

En ik moest heel hard lachen om je "broekloeren" hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63886224
Iets wat je normaal erg lekker vind ruiken en dan ineens vind stinken, het was vorige keer bij mij echt een kwartje dat viel. Tis trouwens niet aan te raden om dan in een schouwburg vol mensen te gaan zitten (die allemaal opgedoft en goed in de parfum binnenkomen...) .
Poppedein, broekloeren is een paar dagen per maand mijn hobby . Het erge is dat ik dat de eerste weken dat ik zwanger was ook nog deed. Hoezo onzeker? (oke, achteraf met reden)
Enne, ik kan daar zo slecht tegen he, als mensen dan gaan vragen waarom je niet drinkt (of geen biefstuk eet of geen carpacio). Echt, als mensen die me goed kennen en die het verhaal van mijn miskraam meegekregen hebben, me daarop aanspreken...kijk dan maar uit voor mijn reactie.

Spannend hoor Kersjes, Huuphuup en Poppedien..pff. Ik duim me suf.
En dat gerommel, dat was jij dus...weer wat verklaard. Ik dacht al, onweer tijdens een sneeuwbui?!

(en even offtopic, ik ben zo trots op mezelf. Ik mag van mezelf niet inloggen op fok op mijn werkcomputer vanwege privacy en controle en zo, maar nou heb ik fok aan de praat via de telefoon en kan ik dus gewoon via de telefoon hier alles bij houden )
pi_63886377
Hahahhahaha.... en dat noemen ze dan niet te veel ermee bezig proberen te zijn hè Mefke

En Huup...joh, heb je dat niet gehoord?? Als je 3x achter elkaar poffertjes eet betekent dat dat je binnen een week zwanger zult zijn van een drieling!
pi_63886442
Hahahaha, ik dacht toen ik het las dat je niet wilde fokken op werk vanwege je productiviteit Maar je hebt gewoon een omweg

Ja mefke ik vind het ook hoogst irritant als mensen zulke vragen stellen, beetje not done ook wel.
Laat iedereen dat lekker zelf bepalen of ze wel of geen alcohol drinken, zonder dat daar gelijk allerlei conclusies uit getrokken worden enzo. Ik weet niet, soms kan het toch ook gewoon dat je er even geen zin in hebt? Net als biefstuk of carpaccia, soms kan het toch best dat je gewoon meer trek hebt in de tomatensoep en varkenshaas?
Domme drollen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63886451
Poppedein..hahahaha...juist ja en als je vier keer binnen 6 dagen poffertjes eet en die afwisselt met alleen maar augurken, dan wordt het een vijfling...

Broekloeren heb ik trouwens sinds mijn miskraam wel veel minder gedaan. Reden is heel simpel (en ietsje onsmakelijk): als ik nou ongesteld word, voel ik het gewoon direct lopen. Ik hoef niet te kijken of het al begonnen is, er moeten gewoon meteen maatregelen getroffen worden.
pi_63886463
Jaaaa daag, je hoela!
Ik wil geen drieling!
Zoveel slaapkamers heeft mn nieuwe huis niet

-edit-
Ik ben blij geloof ik dat ik geen augurken lust
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63886483
Misschien mag je wel uitbouwen van Maneki
pi_63886559
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef huuphuup het volgende:

-edit-
Ik ben blij geloof ik dat ik geen augurken lust
nee nu niet nee...wacht maar tot je zwanger bent!...Soms vermeerderen ze nog tijdens de eerste 3 maand... Ook nog niet eerder gehoord zeker! Dacht dat jij zo van de google was!
pi_63886690
Wat lastig en apart zeg Mefke, dat dat zo veranderd is... Voel je meestal dan op zn minst wel aankomen dat je ongesteld gaat worden of ben je heel regelmatig?
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:40:26 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_63886867
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Nee!!!!

En vrijdagavond ga ik met een stel collega's steengrillen en bowlen. Hmmm, even een goede smoes bedenken waarom ik niet aan de wijn ga... Ik vraag anders wel aan de barman of hij mijn cola in een wijnglas wil schenken

Je bent de bob Je slikt een antibiotica kuur omdat je een ooronsteking hebt, verzin maar wat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')