abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:23:05 #251
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65020697
Karin

*hugs*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65020755
Och Karin toch
pi_65023409
Karin
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65023507
Karin, Wat een stomme dingen kan je lichaam uithalen he?!
Als je niet zeker bent van je eisprong, misschien eens een ovulatietestje proberen? Of gebruikte je die al.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65023627
Ow Karin wat balen,ik snap het helemaal,ik heb vanacht gewoon slecht geslapen van die negatieve test van gisteravond,had zo het gevoel dat het wel eens bingo zou kunnen zijn!

En idd niet zwanger dan wil ik gewoon ongi worden zodat ik iig nog een mooie regelmatige cyclus heb
01-08-2008
pi_65027327
Ongesteldheid is onderweg!

Zoveel pijn in me buik en me rug... voel me erg slecht! (zoveel pijn nog niet gehad met ongesteld worden)
Vanmorgen ook beetje rood/bruinig slijm... wachten op de doorbraak dus! En die mag van mij snel komen dan kunnen we tenminste weer verder

Het is jammer, heel jammer! Maar goed dit was pas de eerste maand... maar daardoor nog wel verdomde KUT

Karin knuffel voor jou... volgende maand beter voor ons 2en!

[ Bericht 29% gewijzigd door Ciscostar op 14-01-2009 13:31:53 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65027403
Karin
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65027432
Karin laat dan idd die duivels maar komen
Fake it till you make it...
pi_65027689
Ik gebruik geen ovulatietesten, ik wil dat ook niet eigenlijk.
Het is zo irritant dit.
Ben nu op dag 30 beland, en niet eerder zo "laat" ongesteld geworden.
Ook geen enkel teken meer van naderende menstruatie.
Dan denk ik: "hmmm het was ook wel een krakkemikkige test.... (apothekerstest, duurt echt heel lang voordat er een uitslag is) zou die test dan niet sporen ofzo?
Maar ja, het enige wat niet spoort is mijn lichaam, en daar heb ik het maar mee te doen.
Kom ik in de supermarkt tot overmaat van ramp mijn tante tegen... "is het zo???!!!!" "euh wat?" "nou dat je zwanger bent!" "nou nee!" "oh ik dacht het gewoon"
Ook maar gezegd dat we het wel graag willen maar nog niet aan de beurt zijn. Dan is dat gezeur ook afgelopen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:35:34 #260
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65027695
Cisco wat een ellende

na de streepjes van mefke en happy gaat het bergafwaarts

@ Karin, wie weet. Zolang die er niet zijn, toch nog hoop??
Ik had het precies hetzelfde vorige maand, van 28, 29 dagen opeens 32. Vier dagen je KUT voelen , zeker als die dan toch komen.
Alexa en Seth zijn lief
pi_65027956
Ik was sinds ik met de pil ben gestopt eigenlijk best regelmatig....
4 keer 28 dagen en de vorige ronde 27

En vergeet ik helemaal Cisco....balen zeg!!!
pi_65028083
Nou, het lijkt erop dat de streepjesregen even is gestopt... Wat een gedoe allemaal meiden! Kom dan maar op met die duivels voor jullie, dit is echt heel vervelend. Been there, done that.
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:50:19 #263
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65028153
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik was sinds ik met de pil ben gestopt eigenlijk best regelmatig....
4 keer 28 dagen en de vorige ronde 27

Hier idem dito...

ontpillen: 36 dagen
27
29
29
32
??

Als mijn cyclus maar niet cumultatief oploopt als zo'n IQ test rekenreeks
Alexa en Seth zijn lief
pi_65028210
He verdorie Karin, ik was er echt zo van overtuigd dat het raak zou zijn voor jullie! Ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt van je lijf! En voor nu een grote dikke Blegh!

Cisco ook, ook al is t pas de eerste keer... het moment dat je weet dat je menstruatie toch gaat komen is hoe dan ook teleurstellend! Misschien "juist" ook wel zo'n eerste keer!

P_P... ook voor jou hoop ik enorm op duidelijkheid, waarbij t liefst atuurlijk een positieve test!

POppejans, wanneer moest je nou weer naar de gyn?> Volgende week toch al? Kijk je er naar uit of zie je er tegenop?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65029789
Lief Poppedein!

Ik zit hier met smart te wachten op duivels, en als ze niet komen ga ik vrijdag naar de DA en haal daar wel een test op. Die bracht me de vorige keer ook meer geluk....haha
Maar vooralsnog denk ik dat we pech hebben.
pi_65030537
He wat irritant Karin, die onzekerheid! Ik hoop het toch zo van harte dat je alsnog positief test, en anders maar gauw de duivels.

Wat lief Poppedein dat je nog even aan me denkt en hier meeleest! Ik moet inderdaad volgende week naar de gyn, volgende week donderdag.
Ik zie er echt niet tegenop, in tegendeel, wil nu erg graag eens weten wat er met mij aan de hand is! En wil dat ik wat meekrijg van medicatie dat een bloeding opwekt.
Dik een half jaar aangeklungeld voor NIKS is echt zo balen.
Ook als de uitslag slecht is denk ik dat ik wel redelijk positief kan blijven, omdat ik dan weet dat ze me vast helpen kunnen met zwanger worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65030708
Wat goed van je Poppejans, dat je ondanks dat het zo lang duurt toch positief kunt zijn! Petje af!
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:52:57 #268
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65030855
Wat is dat nou meiden? Zijn er nog steeds geen streepjes? Dat is tohc helemaal niet de afspraak?
Karin, ik hoop dat het bij jou 'niks' is en dat je een dezer dagen naar de DA mag.

Ciscostar, wat jammer dat je ongesteld bent geworden zeg! niet gaaf!
Maakt niet uit in welke maand je zit. Als je eenmaal voor gaat dan is elke maand een maand teveel hoor.

Mag ik zonder datum in de 2de lijst aub. Ik denk dat die 35 dagen van mij een uitschieter was ofzo. En dat mijn volgende ronde gewoon weer rond de 30 gaat zijn. Dat hoop ik. Daardoor weet ik in ieder geval niet wanneeer mijn ei gaat zijn. Ben gisteren begonnen met tempen maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat dan de boedeling is.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:54:23 #269
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65030939
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
test was weer negatief vanmorgen
nou laat die stomme duivels ook maar komen dan
en volgende maand gaan we het maar anders aanpakken
nu steeds geklust rond ei-dag, maar ik heb het gevoel dat mijn ei dan helemaal niet springt, dus nu maar wat vaker klussen en hopen dat we dan een keer raak schieten.
Damn wat KUT!
Wij ook. Zodra ik niet meer bloed ga ik om de dag erop. Tegen de muren omhoog, als konijnen!
pi_65031112
Jammer, al die negatieve uitslagen! Ik word er zelf ook spontaan een beetje depri van. heeft precies griep gekregen in de klusweek dus heb me er maar vast bij neergelegd dat het deze ronde waarschijnlijk niet zal lukken. Nouja, we moeten met z'n allen maar proberen moed te houden! Gelukkig word ik van de succesverhalen ook iedere keer wel weer vrolijk!
pi_65031495
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Wij ook. Zodra ik niet meer bloed ga ik om de dag erop. Tegen de muren omhoog, als konijnen!
pi_65031716
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:54 Schreef bumbaloe het volgende:

Herkenbaar, al heeft mijn lief de neiging om daarvan een beetje (erg) melig te worden. Hup, tover hem tevoorschijn, melig of niet.
pi_65031806
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

ik zie het helemaal voor me... Zijn jullie er echt zo fanatiek in? Ik probeer het juist niet te zijn, anders gaat het ons misschien tegenstaan. Als het na 6 maanden nog niet gelukt is ga ik toch aan de ovu-sticks denk ik. Het tijdstip van mijn eisprong is me ook een groot raadsel, ik hou maar gewoon anderhalve week ergens in het midden van m'n cyclus aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65035178
Ik dacht dus vanmorgen na het beetje bruinig/rode slijm dat ik wel ongesteld zou worden vandaag zeker met de pijn in me rug en beetje in me buik... Maar nog niks verder te zien, zet niet door.
Misschien straks...

Verder is de pijn weg, is nu andere pijn geworden. Keelpijn, koppijn, hoesten, overal spierpijn en pijn met ademen op de borst... de griep of verkoudheid is onderweg... Rug doet ook nog pijn maar niet ongesteldheids rugpijn maar meer grieppijn! Het is afwachten hier, want jij had ook beetje bloed toch happy?
En anders pech en volgende maand verder...
Bedankt verder iedereen, en ik weet ook wel dat ik mag balen dat ik ongesteld ga worden en dat het niet uitmaakt dat pas eerste maand is, maar wij pas net bezig en sommige veel langer! Die gun ik het zeg maar veel meer dan mezelf nu (want ben pas net bezig etc)

Opzich wel goed teken dat het weer weg is karin, misschien toch wel zwanger Hoop van wel tenminste!
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:33:35 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_65035273
dit is helemaal niet ZenG
pi_65038012
Hmm, niet zoveel goed nieuws de laatste paar dagen... allemaal negatieve testen en/of duivels...

Ik hoop voor je dat je alsnog positief test Karin en anders dat die duivels snel komen, zodat jullie weer verder kunnen! Niks aan als je maar niet ongesteld wordt maar ook niet positief test...

'Gelukkig' ben ik inmiddels ongesteld geworden, na 33 dagen deze keer... kan dus nog niet op mijn cyclus vetrouwen helaas... Maargoed, wij kunnen nu dus ook weer door... en deze keer met temperaturen en ovutesten en in de vruchtbare dagen om de dag er tegenaan... hopsakee, gaan met die banaan!!

Ciscostar, ook voor jou hoop ik het beste... zolang het nog niet door heeft gezet, weet je het maar nooit... Enne, logisch dat je baalt hoor, ook al ben je nog maar 1 maand bezig. Ik ben ook nog maar 4 maanden bezig, maar als je iets graag wilt dan is wachten gewoon heel moeilijk... zeker omdat je eigenlijk maar zo weinig zelf kan doen om je wens te vervullen... nouja, ik duim voor je!!

Oja, mijn NOD mag wel naar 16 februari... houd nu dan maar 33 dagen aan...
pi_65038203
als het vanavond helemaal doorzet dan is mijn cyclus 29 dagen ipv de gedachten 28 dagen!
Maar we zullen zien,hier nog steeds niks te zien!
pi_65038349
Hè bah meiden. Even een knuffel voor jullie!

Karin, dikke kus, maar toch houd ik nog een slag om de arm, zonder je hoop te willen geven, ben je nog niet echt ongi natuurlijk.

Bumbaloe, LOL! als konijnen hihihi
pi_65047787
BE mag mijn NOD naar 08 feb..... had verkeerd gekeken op de kalender
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65049482
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef happyme28 het volgende:
Hè bah meiden. Even een knuffel voor jullie!

Karin, dikke kus, maar toch houd ik nog een slag om de arm, zonder je hoop te willen geven, ben je nog niet echt ongi natuurlijk.

nog helemaal niet zelfs. Gisterochtend een klein drupje bruin/geelslijm, maar verder niks meer. Ook vandaag niet. Alleen de afscheiding die ik anders ook wel heb. Ik vind het raar. Als ik morgen niet ongesteld wordt dan mikken we er vrijdagochtend weer een testje tegen aan!
Tjonge, ik ben zo gefrustreerd, mijn vriend was helemaal de klos vanavond. En dan zegt ie ook nog: "goh dat je daar zo gefrustreerd van raakt zeg!" nou toen ontplofte ik helemaal.
MANNEN! wat moet je er soms mee. Kindjes maken ....dat dan weer wel!

Inmiddels lekker afgereageert met een potje Mario-karten, en nu is de bui weer oke.
Alleen zoooooooooooo moe. dus ik duik mijn mandje zo maar in!
pi_65049717
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef Ciscostar het volgende:
als het vanavond helemaal doorzet dan is mijn cyclus 29 dagen ipv de gedachten 28 dagen!
Maar we zullen zien,hier nog steeds niks te zien!
Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil?

Vraag het mezelf even af omdat dit pas je eerste 'probeermaand' is en het ontpillen over het algemeen sowieso wat langer duurt dan een reguliere cyclus. Ik had met de pil altijd cyclussen van 28 dagen (net als iedereen), maar na het stoppen duurde het zo'n 6 weken voor ik de eerste keer ongesteld werd. Daarna werd mijn cyclus weer korter en nu zit ik op 23 dagen.

Overigens denk ik dat je juist in het begin ook erg teleurgesteld bent als het niet meteen lukt. Ik merk bij mezelf ook dat ik nu het besluit eenmaal gevallen is dan ook maar meteen zwanger wil zijn. Verhalen van de anderen hier hebben me wat dat betreft wel met beide benen op de grond geplant, maar dan nog heb ik wel de eerstkomende cyclussen wel uitgezocht hoe het dan met de uitgerekende periodes zit enzo

Als het deze maand zou lukken bijvoorbeeld zou ik begin oktober mama worden, zwangerschapsverlof hebben van september t/m december en m'n broedsel zou als sterrenbeeld weegschaal hebben

[ Bericht 5% gewijzigd door Fiemeeltje op 14-01-2009 22:17:02 (foutje, tnx bumba!) ]
pi_65049905
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

nog helemaal niet zelfs. Gisterochtend een klein drupje bruin/geelslijm, maar verder niks meer. Ook vandaag niet. Alleen de afscheiding die ik anders ook wel heb. Ik vind het raar. Als ik morgen niet ongesteld wordt dan mikken we er vrijdagochtend weer een testje tegen aan!
Tjonge, ik ben zo gefrustreerd, mijn vriend was helemaal de klos vanavond. En dan zegt ie ook nog: "goh dat je daar zo gefrustreerd van raakt zeg!" nou toen ontplofte ik helemaal.
MANNEN! wat moet je er soms mee. Kindjes maken ....dat dan weer wel!

Inmiddels lekker afgereageert met een potje Mario-karten, en nu is de bui weer oke.
Alleen zoooooooooooo moe. dus ik duik mijn mandje zo maar in!
Mannen snappen het inderdaad niet helemaal Maar dat komt ook gewoon omdat ze wat noodzakelijk hormonen missen, alhoewel noodzakelijk..... Moet eerlijk toegeven dat ik af en toe ook moe van mezelf kan worden wat dat betreft.

Het blijft wel aardig spannend bij jou trouwens, laat het dan doorzetten. Of gewoon een positieve test geven vrijdag natuurlijk
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:13:37 #283
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65050166
fummeltje, als jij in oktober moeder zou worden dan is je kindje geen stier hoor, eerder een weegschaal
pi_65050275
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef bumbaloe het volgende:
fummeltje, als jij in oktober moeder zou worden dan is je kindje geen stier hoor, eerder een weegschaal
Je hebt helemaal gelijk, heb flink scheel zitten kijken zie ik nu. ff aanpassen, tnx!
pi_65050318
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
maar dan nog heb ik wel de eerstkomende cyclussen wel uitgezocht hoe het dan met de uitgerekende periodes zit enzo

Als het deze maand zou lukken bijvoorbeeld zou ik begin oktober mama worden, zwangerschapsverlof hebben van september t/m december en m'n broedsel zou als sterrenbeeld stier hebben
Hahaha dat deed ik ook steeds Volgens mij ga ik dat weer iedere maand doen zodra we hier van start kunnen.
En als je inderdaad in oktober zou bevallen wordt je kindje een weegschaal, en vanaf de 24e oktober een schorpioen.
pi_65051136
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hahaha dat deed ik ook steeds Volgens mij ga ik dat weer iedere maand doen zodra we hier van start kunnen.
En als je inderdaad in oktober zou bevallen wordt je kindje een weegschaal, en vanaf de 24e oktober een schorpioen.
Dat uitrekenen neemt ernstige vormen aan hoor, heb berekent dat als ik nog één of twee cyclussen wacht ik volgend jaar de hele winterperiode zwangerschapsverlof heb en ik dus niet in de kou naar m'n werk hoef te fietsen

Je kunt jezelf maar ergens mee bezig houden
pi_65051263
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Dat uitrekenen neemt ernstige vormen aan hoor, heb berekent dat als ik nog één of twee cyclussen wacht ik volgend jaar de hele winterperiode zwangerschapsverlof heb en ik dus niet in de kou naar m'n werk hoef te fietsen

Je kunt jezelf maar ergens mee bezig houden

Ik ook zoiets soortgelijks, als ik zou bevallen in 1 van bepaald aantal maanden, zou ik op mn werk mn zomervakantie en najaarsvakantieweken erachteraan kunnen plakken
en als ik in november/december/januari zou bevallen hoef ik mooi niet te werken met kerst/oud&nieuw
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:38:40 #288
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65060362
Tierr, hoe staat het er bij jou eigenlijk voor???

(of heb ik al iets gemist)

Karin, geen nog steeds? Jeetje! Ik hoop het zo voor je!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_65060642
Oh vrouwen, wat een zware dagen voor de wachters!
Karin, heb je al nieuws? Ik hoop het zo voor je!

Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij. We hebben alleen niks vruchtbaars gedaan.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_65062020
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:38 schreef Takkembah het volgende:
Tierr, hoe staat het er bij jou eigenlijk voor???

(of heb ik al iets gemist)

Karin, geen nog steeds? Jeetje! Ik hoop het zo voor je!!!
Tierr is helaas ongesteld geworden.....

En hier....nog steeds niks
vanavond fiets mijn vriend langs de DA om een test te halen.
We testen morgenochtend weer. Tenminste....als er dan geen duivels zijn natuurlijk.
Morgen gaan we een weekendje weg met mijn ouders en broertje, dus hopelijk hebben we iets te vieren.
En anders heb ik daar genoeg afleiding! Kan me nu al verheugen op het ouderwets ouwehoeren met mijn broertje!

Hoe is het met Pure-Poison?
En Ciscostar, heeft het inmiddels doorgezet, of kom je bij me op het wachtbankje zitten? Tis wel een zenuwslopend bankje hoor.
Zigeunermeisje. zo gaat het niet lukken he, dat weet je toch?
pi_65062326
Karin. jemig wat hou je het spannend! Succes morgenvroeg, en alvast heel veel plezier met weekendje weg!
pi_65062724
Nou hier nog steeds geen bloed,wel al dagen krampen/steken,als ik weg ga/ werken doe ik alvast maar een maandverbandje in maar er komt maar niks Normaal heb ik 1 dag van te voren echt die krampen,nou ja ik weet niet wat het is maar het is iig een hele vreemde maand!We wachten nog maar af,als ik niet ongi word en ik kan zo lang wachten knal ik er in het weekend nog een testje tegen aan!
01-08-2008
pi_65062833
Het wiegje v de kringloop voor 10 euro, ben er helemaal blij mee
(ja die bekleding gaat er tzt echt onmiddelijk uit)

edit: weer weg

[ Bericht 32% gewijzigd door DustinHenderson op 15-01-2009 22:41:53 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:17:22 #294
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65063225
Wauw Poppejans, wat mooi dat riet! Was je daar speciaal naar op zoek??

Ik heb van mezelf nog een soort rieten wipstoel uit het jaar nul, natuurlijk niet meer te gebruiken (iig niet voor baby's, wel als krantenbak )
Alexa en Seth zijn lief
pi_65063573
Wat een schattig wiegje

Karin en Cisco, jullie maken het wel erg spannend zo hoor....

Ik heb vandaag zomaar ineens cervixslijm, wel vreemd gezien het feit dat ik vorige maand exact gelijk liep met de berekeningen van babybrabbel. Misschien is mijn ene eierstok wat trager dan de andere. Ga ik maar eens bijhouden.
pi_65063915
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:17 schreef Takkembah het volgende:
Wauw Poppejans, wat mooi dat riet! Was je daar speciaal naar op zoek??

Ik heb van mezelf nog een soort rieten wipstoel uit het jaar nul, natuurlijk niet meer te gebruiken (iig niet voor baby's, wel als krantenbak )
Waaah rieten retro wipstoeltje is ook gaaaff!! Ben gek op oude spulletjes. Wat jammer dattie niet meer te gebruiken is, zoiets is extra leuk als het van jezelf geweest is! Leuk dat je die nog hebt!
Ik liep tegen het wiegje aan in de kringloop hier, ik neus er bijna wekelijks wel even.
Kan ik hem uiteindelijk toch niet gebruiken, verkoop ik hem vast wel weer goed, maar ik hoop natuurlijk dat er maar gauw een baby in mag liggen

Fiemeltje, kan heel goed hoor, dat je ei ineens helemaal anders is dan vorige maanden, succes met bijhouden, hopelijk zit je deze maand helemaal goed qua vruchtbare dagen en kom je gauw goed nieuws vertellen hier!
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:38:44 #297
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65064083
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ik hoop natuurlijk dat er maar gauw een baby in mag liggen

Dat hoop ik ook voor jou.

Toch maar een idee om ook hier eens in de kringloopwinkel te gaan neuzen, pak daar eigenlijk nooit de tijd voor.
Alexa en Seth zijn lief
pi_65064155
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook voor jou.

Toch maar een idee om ook hier eens in de kringloopwinkel te gaan neuzen, pak daar eigenlijk nooit de tijd voor.
Is echt erg leuk, er zit natuurlijk ook wel 9 van de 10 keer veel rotzooi tussen hoor, maar dat maakt het des te leuker als je wat moois op de kop tikt voor weinig.
pi_65064479
Wat een mooi wiegje,daar zou ik ook gelijk helemaal verliefd op worden
Ik ben trouwens ook kringloop-fan,al veel leuke spukketjes vandaan gehaald,maar je moet idd gewoon geluk hebben!
01-08-2008
pi_65066353
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil?

Vraag het mezelf even af omdat dit pas je eerste 'probeermaand' is en het ontpillen over het algemeen sowieso wat langer duurt dan een reguliere cyclus. Ik had met de pil altijd cyclussen van 28 dagen (net als iedereen), maar na het stoppen duurde het zo'n 6 weken voor ik de eerste keer ongesteld werd. Daarna werd mijn cyclus weer korter en nu zit ik op 23 dagen.

12 December de laaste keer de pil in de ochtend geslikt.
16 December werdt ik ongesteld
Dus voor we zijn gaan klussen ben ik nog 1 x ongesteld geweest.

zijn er hier inmiddels! Op naar ronde 2

Toen ik vanacht om 03.00 uur naar de toilet ging was het flink rood
Gisterochtend dus beetje rood/bruinig slijm en later die dag (19 uur) weer beetje
Vraag me nu dus af moet ik mijn eerste ongesteldsheiddag vanaf vandaag rekenen de 15de of toch vanaf gisteren de 14de?

Karin helaas zit ik niet bij je op het wachtbankje, het heeft bij mij doorgezet. Hoe is het inmiddels bij jou?
PP, jij ook nog steeds geen duivels? Spannend hoor! Wel raar dat je al dagen die steken etc hebt en er nog niks is verder.

Poppejans: Lief wiegje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')