abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65038012
Hmm, niet zoveel goed nieuws de laatste paar dagen... allemaal negatieve testen en/of duivels...

Ik hoop voor je dat je alsnog positief test Karin en anders dat die duivels snel komen, zodat jullie weer verder kunnen! Niks aan als je maar niet ongesteld wordt maar ook niet positief test...

'Gelukkig' ben ik inmiddels ongesteld geworden, na 33 dagen deze keer... kan dus nog niet op mijn cyclus vetrouwen helaas... Maargoed, wij kunnen nu dus ook weer door... en deze keer met temperaturen en ovutesten en in de vruchtbare dagen om de dag er tegenaan... hopsakee, gaan met die banaan!!

Ciscostar, ook voor jou hoop ik het beste... zolang het nog niet door heeft gezet, weet je het maar nooit... Enne, logisch dat je baalt hoor, ook al ben je nog maar 1 maand bezig. Ik ben ook nog maar 4 maanden bezig, maar als je iets graag wilt dan is wachten gewoon heel moeilijk... zeker omdat je eigenlijk maar zo weinig zelf kan doen om je wens te vervullen... nouja, ik duim voor je!!

Oja, mijn NOD mag wel naar 16 februari... houd nu dan maar 33 dagen aan...
pi_65038203
als het vanavond helemaal doorzet dan is mijn cyclus 29 dagen ipv de gedachten 28 dagen!
Maar we zullen zien,hier nog steeds niks te zien!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65038349
Hè bah meiden. Even een knuffel voor jullie!

Karin, dikke kus, maar toch houd ik nog een slag om de arm, zonder je hoop te willen geven, ben je nog niet echt ongi natuurlijk.

Bumbaloe, LOL! als konijnen hihihi
pi_65047787
BE mag mijn NOD naar 08 feb..... had verkeerd gekeken op de kalender
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65049482
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef happyme28 het volgende:
Hè bah meiden. Even een knuffel voor jullie!

Karin, dikke kus, maar toch houd ik nog een slag om de arm, zonder je hoop te willen geven, ben je nog niet echt ongi natuurlijk.

nog helemaal niet zelfs. Gisterochtend een klein drupje bruin/geelslijm, maar verder niks meer. Ook vandaag niet. Alleen de afscheiding die ik anders ook wel heb. Ik vind het raar. Als ik morgen niet ongesteld wordt dan mikken we er vrijdagochtend weer een testje tegen aan!
Tjonge, ik ben zo gefrustreerd, mijn vriend was helemaal de klos vanavond. En dan zegt ie ook nog: "goh dat je daar zo gefrustreerd van raakt zeg!" nou toen ontplofte ik helemaal.
MANNEN! wat moet je er soms mee. Kindjes maken ....dat dan weer wel!

Inmiddels lekker afgereageert met een potje Mario-karten, en nu is de bui weer oke.
Alleen zoooooooooooo moe. dus ik duik mijn mandje zo maar in!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65049717
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef Ciscostar het volgende:
als het vanavond helemaal doorzet dan is mijn cyclus 29 dagen ipv de gedachten 28 dagen!
Maar we zullen zien,hier nog steeds niks te zien!
Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil?

Vraag het mezelf even af omdat dit pas je eerste 'probeermaand' is en het ontpillen over het algemeen sowieso wat langer duurt dan een reguliere cyclus. Ik had met de pil altijd cyclussen van 28 dagen (net als iedereen), maar na het stoppen duurde het zo'n 6 weken voor ik de eerste keer ongesteld werd. Daarna werd mijn cyclus weer korter en nu zit ik op 23 dagen.

Overigens denk ik dat je juist in het begin ook erg teleurgesteld bent als het niet meteen lukt. Ik merk bij mezelf ook dat ik nu het besluit eenmaal gevallen is dan ook maar meteen zwanger wil zijn. Verhalen van de anderen hier hebben me wat dat betreft wel met beide benen op de grond geplant, maar dan nog heb ik wel de eerstkomende cyclussen wel uitgezocht hoe het dan met de uitgerekende periodes zit enzo

Als het deze maand zou lukken bijvoorbeeld zou ik begin oktober mama worden, zwangerschapsverlof hebben van september t/m december en m'n broedsel zou als sterrenbeeld weegschaal hebben

[ Bericht 5% gewijzigd door Fiemeeltje op 14-01-2009 22:17:02 (foutje, tnx bumba!) ]
pi_65049905
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

nog helemaal niet zelfs. Gisterochtend een klein drupje bruin/geelslijm, maar verder niks meer. Ook vandaag niet. Alleen de afscheiding die ik anders ook wel heb. Ik vind het raar. Als ik morgen niet ongesteld wordt dan mikken we er vrijdagochtend weer een testje tegen aan!
Tjonge, ik ben zo gefrustreerd, mijn vriend was helemaal de klos vanavond. En dan zegt ie ook nog: "goh dat je daar zo gefrustreerd van raakt zeg!" nou toen ontplofte ik helemaal.
MANNEN! wat moet je er soms mee. Kindjes maken ....dat dan weer wel!

Inmiddels lekker afgereageert met een potje Mario-karten, en nu is de bui weer oke.
Alleen zoooooooooooo moe. dus ik duik mijn mandje zo maar in!
Mannen snappen het inderdaad niet helemaal Maar dat komt ook gewoon omdat ze wat noodzakelijk hormonen missen, alhoewel noodzakelijk..... Moet eerlijk toegeven dat ik af en toe ook moe van mezelf kan worden wat dat betreft.

Het blijft wel aardig spannend bij jou trouwens, laat het dan doorzetten. Of gewoon een positieve test geven vrijdag natuurlijk
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:13:37 #283
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65050166
fummeltje, als jij in oktober moeder zou worden dan is je kindje geen stier hoor, eerder een weegschaal
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65050275
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef bumbaloe het volgende:
fummeltje, als jij in oktober moeder zou worden dan is je kindje geen stier hoor, eerder een weegschaal
Je hebt helemaal gelijk, heb flink scheel zitten kijken zie ik nu. ff aanpassen, tnx!
pi_65050318
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
maar dan nog heb ik wel de eerstkomende cyclussen wel uitgezocht hoe het dan met de uitgerekende periodes zit enzo

Als het deze maand zou lukken bijvoorbeeld zou ik begin oktober mama worden, zwangerschapsverlof hebben van september t/m december en m'n broedsel zou als sterrenbeeld stier hebben
Hahaha dat deed ik ook steeds Volgens mij ga ik dat weer iedere maand doen zodra we hier van start kunnen.
En als je inderdaad in oktober zou bevallen wordt je kindje een weegschaal, en vanaf de 24e oktober een schorpioen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65051136
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hahaha dat deed ik ook steeds Volgens mij ga ik dat weer iedere maand doen zodra we hier van start kunnen.
En als je inderdaad in oktober zou bevallen wordt je kindje een weegschaal, en vanaf de 24e oktober een schorpioen.
Dat uitrekenen neemt ernstige vormen aan hoor, heb berekent dat als ik nog één of twee cyclussen wacht ik volgend jaar de hele winterperiode zwangerschapsverlof heb en ik dus niet in de kou naar m'n werk hoef te fietsen

Je kunt jezelf maar ergens mee bezig houden
pi_65051263
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Dat uitrekenen neemt ernstige vormen aan hoor, heb berekent dat als ik nog één of twee cyclussen wacht ik volgend jaar de hele winterperiode zwangerschapsverlof heb en ik dus niet in de kou naar m'n werk hoef te fietsen

Je kunt jezelf maar ergens mee bezig houden

Ik ook zoiets soortgelijks, als ik zou bevallen in 1 van bepaald aantal maanden, zou ik op mn werk mn zomervakantie en najaarsvakantieweken erachteraan kunnen plakken
en als ik in november/december/januari zou bevallen hoef ik mooi niet te werken met kerst/oud&nieuw
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:38:40 #288
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65060362
Tierr, hoe staat het er bij jou eigenlijk voor???

(of heb ik al iets gemist)

Karin, geen nog steeds? Jeetje! Ik hoop het zo voor je!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65060642
Oh vrouwen, wat een zware dagen voor de wachters!
Karin, heb je al nieuws? Ik hoop het zo voor je!

Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij. We hebben alleen niks vruchtbaars gedaan.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_65062020
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:38 schreef Takkembah het volgende:
Tierr, hoe staat het er bij jou eigenlijk voor???

(of heb ik al iets gemist)

Karin, geen nog steeds? Jeetje! Ik hoop het zo voor je!!!
Tierr is helaas ongesteld geworden.....

En hier....nog steeds niks
vanavond fiets mijn vriend langs de DA om een test te halen.
We testen morgenochtend weer. Tenminste....als er dan geen duivels zijn natuurlijk.
Morgen gaan we een weekendje weg met mijn ouders en broertje, dus hopelijk hebben we iets te vieren.
En anders heb ik daar genoeg afleiding! Kan me nu al verheugen op het ouderwets ouwehoeren met mijn broertje!

Hoe is het met Pure-Poison?
En Ciscostar, heeft het inmiddels doorgezet, of kom je bij me op het wachtbankje zitten? Tis wel een zenuwslopend bankje hoor.
Zigeunermeisje. zo gaat het niet lukken he, dat weet je toch?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65062326
Karin. jemig wat hou je het spannend! Succes morgenvroeg, en alvast heel veel plezier met weekendje weg!
pi_65062724
Nou hier nog steeds geen bloed,wel al dagen krampen/steken,als ik weg ga/ werken doe ik alvast maar een maandverbandje in maar er komt maar niks Normaal heb ik 1 dag van te voren echt die krampen,nou ja ik weet niet wat het is maar het is iig een hele vreemde maand!We wachten nog maar af,als ik niet ongi word en ik kan zo lang wachten knal ik er in het weekend nog een testje tegen aan!
01-08-2008
pi_65062833
Het wiegje v de kringloop voor 10 euro, ben er helemaal blij mee
(ja die bekleding gaat er tzt echt onmiddelijk uit)

edit: weer weg

[ Bericht 32% gewijzigd door DustinHenderson op 15-01-2009 22:41:53 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:17:22 #294
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65063225
Wauw Poppejans, wat mooi dat riet! Was je daar speciaal naar op zoek??

Ik heb van mezelf nog een soort rieten wipstoel uit het jaar nul, natuurlijk niet meer te gebruiken (iig niet voor baby's, wel als krantenbak )
Alexa en Seth zijn lief
pi_65063573
Wat een schattig wiegje

Karin en Cisco, jullie maken het wel erg spannend zo hoor....

Ik heb vandaag zomaar ineens cervixslijm, wel vreemd gezien het feit dat ik vorige maand exact gelijk liep met de berekeningen van babybrabbel. Misschien is mijn ene eierstok wat trager dan de andere. Ga ik maar eens bijhouden.
pi_65063915
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:17 schreef Takkembah het volgende:
Wauw Poppejans, wat mooi dat riet! Was je daar speciaal naar op zoek??

Ik heb van mezelf nog een soort rieten wipstoel uit het jaar nul, natuurlijk niet meer te gebruiken (iig niet voor baby's, wel als krantenbak )
Waaah rieten retro wipstoeltje is ook gaaaff!! Ben gek op oude spulletjes. Wat jammer dattie niet meer te gebruiken is, zoiets is extra leuk als het van jezelf geweest is! Leuk dat je die nog hebt!
Ik liep tegen het wiegje aan in de kringloop hier, ik neus er bijna wekelijks wel even.
Kan ik hem uiteindelijk toch niet gebruiken, verkoop ik hem vast wel weer goed, maar ik hoop natuurlijk dat er maar gauw een baby in mag liggen

Fiemeltje, kan heel goed hoor, dat je ei ineens helemaal anders is dan vorige maanden, succes met bijhouden, hopelijk zit je deze maand helemaal goed qua vruchtbare dagen en kom je gauw goed nieuws vertellen hier!
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:38:44 #297
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65064083
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ik hoop natuurlijk dat er maar gauw een baby in mag liggen

Dat hoop ik ook voor jou.

Toch maar een idee om ook hier eens in de kringloopwinkel te gaan neuzen, pak daar eigenlijk nooit de tijd voor.
Alexa en Seth zijn lief
pi_65064155
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook voor jou.

Toch maar een idee om ook hier eens in de kringloopwinkel te gaan neuzen, pak daar eigenlijk nooit de tijd voor.
Is echt erg leuk, er zit natuurlijk ook wel 9 van de 10 keer veel rotzooi tussen hoor, maar dat maakt het des te leuker als je wat moois op de kop tikt voor weinig.
pi_65064479
Wat een mooi wiegje,daar zou ik ook gelijk helemaal verliefd op worden
Ik ben trouwens ook kringloop-fan,al veel leuke spukketjes vandaan gehaald,maar je moet idd gewoon geluk hebben!
01-08-2008
pi_65066353
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil?

Vraag het mezelf even af omdat dit pas je eerste 'probeermaand' is en het ontpillen over het algemeen sowieso wat langer duurt dan een reguliere cyclus. Ik had met de pil altijd cyclussen van 28 dagen (net als iedereen), maar na het stoppen duurde het zo'n 6 weken voor ik de eerste keer ongesteld werd. Daarna werd mijn cyclus weer korter en nu zit ik op 23 dagen.

12 December de laaste keer de pil in de ochtend geslikt.
16 December werdt ik ongesteld
Dus voor we zijn gaan klussen ben ik nog 1 x ongesteld geweest.

zijn er hier inmiddels! Op naar ronde 2

Toen ik vanacht om 03.00 uur naar de toilet ging was het flink rood
Gisterochtend dus beetje rood/bruinig slijm en later die dag (19 uur) weer beetje
Vraag me nu dus af moet ik mijn eerste ongesteldsheiddag vanaf vandaag rekenen de 15de of toch vanaf gisteren de 14de?

Karin helaas zit ik niet bij je op het wachtbankje, het heeft bij mij doorgezet. Hoe is het inmiddels bij jou?
PP, jij ook nog steeds geen duivels? Spannend hoor! Wel raar dat je al dagen die steken etc hebt en er nog niks is verder.

Poppejans: Lief wiegje
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')