abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64931673
BE mag mijn nieuwe NOD naar 01-02-2009 ?
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64931881
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Zigeunermeisje het volgende:

En de meiden die nog geen zekerheid hebben wil ik graag een knuffel geven
Ik knuffel graag even mee... grouphug...

Mefke, hadden jullie evengoed bij de HA een onderzoek laten doen naar de zwemmers van je ? Of had je dat voor deze maand staan? Fijn in ieder geval dat dat niet meer nodig is...

ssssssserpente, gefeliciteerd! weer een tweede streepje... (al heb ik je nog niet eerder gesproken hier, ik ben blij voor je, en voor de hoop/moed hier...)
  maandag 12 januari 2009 @ 07:30:25 #178
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64938324
Gisteravond wat bruinverlies vanmorgen was het al helderrood. Neem aan dat mijn menstruatie door gaat zetten.
Moet nu ff uit gaan rekenen wanneer mijn nieuwe NOD is, heb er geen flauw idee van.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64939503
Bumba, aan de ene kant balen. Aan de andere kant... dan weet je wel waar je aan toe bent .
Fake it till you make it...
  maandag 12 januari 2009 @ 11:46:50 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64943190
Bumba, wat jammer joh, maar iig weet je dan nu waar je aan toe bent...
pi_64943284
Bumba, balen zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64943683
bumba, jammer!

(volgens mij kan Mefke wel uit de NOD lijst? aan haar + te zien?)
pi_64943759
Ja hoor, haal me maar uit de lijst. Nog geen nieuwe test gedaan, maar hier hoor ik ook niet meer thuis. Hopelijk blijf ik nou ook een jaar minimaal weg uit dit lijstje. Succes allemaal en tot snel
(ik blijf hier echt nog wel lezen hoor, kan jullie niet missen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64944267
Jammer Bumba..

Ja, Mefke, hoepel op!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64948897
Hmm Bumba, dus toch.... wat overheerst? Baalgevoel of toch opgelucht omdat je nu weer verder kunt?
In ieder geval een knuffel voor jou.

Hier zijn nog geen duivels????!!!!!!
had ze al wel verwacht, maar de dag is nog lang. En anders misschien morgen?
(of helemaal niet....maar dat durf ik haast niet te hopen)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 12 januari 2009 @ 14:31:11 #186
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64949010
Ohhhhh Karin, ik hoop het zooooo. Lijkt me gezelli

Bumba... bah! Maar even afwachten of het doorzet. Je weet immers nooit. En anders toch fijn dat je weer vooruit kunt denken.
pi_64949088
Wanneer ga je testen Karin?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64949456
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer ga je testen Karin?
hmmm weet niet, in ieder geval nu nog niet.
Zowiezo nog maar een paar daagjes wachten.
Ik denk zelf aan vrijdag....als ik dan nog niet ongesteld ben durf ik vast wel te testen

En Happy, het lijkt mij ook gezellig!
Ik ben voor! Maar ja, nu moet mijn lijf nog meewerken.

Ciscostar, hoe is het met jou dan?
Trek je het nog, het wachten?
Tierrr ben jij inmiddels al ongesteld geworden?
En Pure-poison, oeeeeh nog maar 2 daagjes tot je NOD....eindelijk! hoe voel je je?

[ Bericht 10% gewijzigd door XXXKarinXXX op 12-01-2009 14:56:08 ]
  maandag 12 januari 2009 @ 14:43:52 #189
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64949603
Bumba had je graag zien vertrekken hier
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64952960
Tot mijn grote verbazing ban ik nog steeds niet ongi terwijl ik al wel een paar dagen het idee heb dat te worden.(NOD is bij mij tussen dag 29-33,neem altijd maar de langste cyclus voor NOD-dag)Ik wacht dus gewoon af,hopelijk ben ik zwanger,als dat niet zo is wil graag zsm ongi worden natuurlijk! (nu aan het werk dus goede afleiding,morgen vrij das erger!)
01-08-2008
pi_64953031
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Pure-Poison het volgende:
(nu aan het werk dus goede afleiding,morgen vrij das erger!)
daarom ben ik blij dat ik morgen de hele dag mag werken, woei!
pi_64957186
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ciscostar, hoe is het met jou dan?
Trek je het nog, het wachten?
Tierrr ben jij inmiddels al ongesteld geworden?
En Pure-poison, oeeeeh nog maar 2 daagjes tot je NOD....eindelijk! hoe voel je je?

Hier gaat het prima.. was vanmiddag beetje misselijk..zeurderig gevoel in me buik dus ik naar de wc om te kijken of de ongesteldheid was doorgekomen, maar zag nog niks...
Rest van de week vrij... helpt niet als je moet wachten, ben liever bezig

Ja tierrr, hoe is het nu met jou?? Al paar dagen over je NOD..
Bumba, balen dat begin van eraan zit te komen... maar dan weet je nu wel inderdaad waar je aan toe bent
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  maandag 12 januari 2009 @ 17:50:58 #193
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_64957731
Wow, weer een hele lading zwanger
Gefeliciteerd Mefke, Happy en Ssserpente

Heb zelf helemaal de kriebels. Heb net tegen mijn vriend gezegd dat ik er meteen voor wil gaan zodra we een koopcontract voor een huis hebben getekend
pi_64957876
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Ciscostar het volgende:
Ja tierrr, hoe is het nu met jou?? Al paar dagen over je NOD..
Ik heb er vanochtend weer een testje tegenaan gegooid... weer negatief... echt niet zwanger dus... en ik heb momenteel ook eigenlijk niet echt zwangerschapskwaaltjes ofzo, dus dat zal ook wel kloppen.
Alleen de zijn er ook nog niet...

Al met al baal ik dus gigantisch, doe me dan of een positieve test of , zodat ik me daarna tenminste weer suf kan klussen... maar hier is echt niks aan!!

Voor jou ook balen, Bumba... ik had echt het gevoel dat het wel eens raak had kunnen zijn bij jou... heeft het al doorgezet??
pi_64958394
Bedankt voor de felicitaties! Jullie zijn lief!

Wij waren ongeveer vanaf mei bezig. Maar wel op het gemakje hoor, er zat weinig druk achter. Daarnaast heb ik een erg onregelmatige cyclus, dus er was eigenlijk geen pijl op te trekken. Daarom focuste ik me maar op m'n cervixslijm, dat bleek nog het meest betrouwbaar.

Heel veel succes gewenst voor de lady's die nog een streepje moeten plassen. Vooral jij, Bumba.

O ja, de buren waren erg blij voor ons. Hoewel ze het volgens mij wel een beetje vreemd vonden dat ik zomaar met die test voor hun deur stond te zwaaien. We kennen ze dan ook nog maar een half jaar of zo... Maar ik moest het gewoon kwijt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 12-01-2009 18:47:25 ]
pi_64958585
Nou Bumba, daar zijn je duivels dan... op naar volgende maand!
Karin, wat is het nog spannend bij jou! En bij p-p ook al! Duimduim.
Tierr, jammer joh. Hopelijk is er snel duidelijkheid.
Poohy, wat gezellig dat je mee kan komen kletsen. Wanneer gaan jullie tekenen?

Ik zit op dag 15 hier, met een heul lage ochtendtemperatuur van 36,2. Misschien wel ei-tijd...
  maandag 12 januari 2009 @ 18:21:38 #197
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_64958653
Nou ehh.. we moeten nog een huis kopen
We hebben wel twee bezichtigingen deze week waar ik voor het eerst een goed gevoel over heb, dus wie weet
pi_64958705
Oh, maar dan kan het gauw gaan! Wij zaten na een week al met het voorlopig koopcontract op schoot hoor. Ik hoop dat het wat wordt met de huizen.
pi_64959536
BE heb verkeerd gekeken in mn agenda NOD moet 08-02-2009 zijn
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64959978
Bumba: BALEN! Had echt gedacht dat het raak was Kl*te Sensitest dingen! En nog wel 4 x positief! Nou ik gooi ze maar meteen de prullenbak in! Vind het heel knap van je dat er zo nuchter onder blijft!
Hopelijk is het de volgende x wel raak!

Voor de rest duim ik voor jullie
XXXKarinXXX, Ciscostar, Pure-Poison, mijsje, Takkembah en Zigeunermeisje
En de rest zal wellicht nog druk aan het klussen zijn of binnenkort gaan klussen
Fiemeeltje, Vlindur, prinseszondererwt, Rubey, Judes

Ik heb in ieder geval een afspraak gemaakt bij de HA donderdag en HOOP dat ze me serieus nemen en toch de zwemmertjes willen controleren. En ach als ik er dan toch ben kunnen ze misschien meteen een uitstrijkje doen Bedacht me namelijk laatst dat tijdens mijn bevalling van mn zoontje voelde de VK iets bij mijn baarmoedermond ik heb toen inwendige echo's gehad en een hoop geloer en gevoel ook door de GYN maar ze konden niks vinden en nu denk ik eigenlijk HMMMM maar wat is dat dan geweest toen Maar goed ik hou jullie op de hoogte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')