abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64960029
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef mefke79 het volgende:
Ja hoor, haal me maar uit de lijst. Nog geen nieuwe test gedaan, maar hier hoor ik ook niet meer thuis. Hopelijk blijf ik nou ook een jaar minimaal weg uit dit lijstje. Succes allemaal en tot snel
(ik blijf hier echt nog wel lezen hoor, kan jullie niet missen)
ik hoop ook zeker dat je niet in het lijstje terugkomt in de komende tijd! Wel hoop ik dat je hier nog af en toe leest en af en toe wat post... Ik blijf met je meeleven die eerste 5 weken vanaf nu hoor!
pi_64960234
Hurminatore, bedankt voor het duimen... dat ga ik volgende week zeker nodig hebben! Ik moest van Mefke mee naar Z&G, en ik luister altijd heel goed, dus ik doe m'n best... (maar ben er bang voor)
wat raar dat ze niks konden vinden na de onderzoeken... had de VK niet iets gezegd van: het lijkt op... ? Hoop dat je HA je zeker serieus neemt, en dat je gauw meer zekerheid hebt!
  maandag 12 januari 2009 @ 19:13:45 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64960307
Mefke, ik heb je eruit gehaald hoor.
pi_64960506
Ik doe mn best met duimen !
Nee ze hebben niks gevonden het is uiteindelijk een keizersnee geworden en tja als je dan zon gupje in je handen hebt dan ebt dat weg naar de achtergrond en denk je er niet meer aan tot nu eigenlijk.... omdat ik nu probeer zwanger te raken ga je denken wat zou het kunnen zijn en toen dacht ik ineens terug aan dat de VK iets had gevoeld
Maar goed ik hoop na donderdag iets meer duidelijkheid te hebben en ik duim dat de zwemmers goed zijn en dat mijn BMM (BaarMoederMond) ook gewoon in orde is........en tja dan heb ik toch wel weer wat nieuwe moed voor een paar rondes.......
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64960635
Nee dat zei ze jammer genoeg niet
Ze was aan het voelen en toen was het he? HMMM ik voel iets voel jij eens (tegen de ass.GYN) Die natuurlijk ook voelen en die voelde toen niks ...... De navelstreng zat wel om zn nekje dus misshien is dat het geweest i don't know op de echo was niks te zien door VK niet door ass.GYN niet en door GYN niet duss het zal denk ik wel niks geweest zijn maar toch...... Stom eigenlijk dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64961008
Vorige post min de
pi_64961414
oke, doe die dan maar bij mij! (ben zoooo moe)
maar goed, ik hoop dat ze natuurlijk snel iets vinden en dat je ook snel een tweede streepje hebt... (net als iedereen hier eigenlijk, zodat dit een leeg en verlaten topic kan worden en blijven... dromen is mooi...)
pi_64962174
Jammer Bumba, al is zekerheid natuurlijk ook wel goed. Dat zenuwslopende wachten is ook niet fijn natuurlijk.

Spannend Karin en Pure-Poison. Ben hier pas een paar weken in dit topic maar hoop dat ik jullie beiden al snel niet meer hier zie

Ciscostar, al iets aan de hand inmiddels of blijven de duivels weg?

Prinses, succes met klussen als je ei onderweg is.

Mijsje, hopelijk ben je snel Mefke achterna. Goed naar d'r luisteren dus.

Poohy, hopelijk gaat het allemaal een beetje vlotjes met de huizenjacht en kunnen we je hier officieel verwelkomen.

Bij mij zouden volgens de vruchtbaarheidskalender de vruchtbare dagen voorbij moeten zijn, maar aangezien ik geen cervixslijm ben tegengekomen twijfel ik een beetje. Mijn cyclus is over het algemeen zeer stabiel en vorige maand viel het nog wel precies samen met de voorspellingen van de vruchtbaarheidskalender. Ik ga er dus nog maar even vanuit dat het deze maand nog niets gaat worden.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:20:46 #209
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_64963480
Ik ga inderdaad hier nog even meelezen op de achtergrond.
Heb de laatste paar maanden ook al een paar keer gedacht dat ik zwanger was, maar nee.. We zijn nog geen eens aan het proberen. Maar, heel naief misschien, heb ik het liefst dat het 'per ongeluk' gebeurt.

Als je namelijk al tegen jezelf zegt dat je ermee gaat beginnen dan leg je meteen zo''n druk op jezelf. Maar goed eerst even een huis kopen

Intussen duim ik voor iedereen dat het snel zal gaan lukken
pi_64963801
Fiemeeltje, dat cervixslijm heb ik nog nooit kunnen ontdekken hoor. Misschien is dat niet bij iedereen zo duidelijk.
pi_64965231
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fiemeeltje, dat cervixslijm heb ik nog nooit kunnen ontdekken hoor. Misschien is dat niet bij iedereen zo duidelijk.
Het viel me met name op omdat ik vorige maand dus exact op de datum dat ik volgens babybrabbel het meest vruchtbaar was ik ook cervixslijm had. Ik zat er dus deze maand weer op te wachten, maar net zoals met zoveel dingen doet het lichaam lekker toch nooit wat we zelf willen.
pi_64966810
Hier dus ook geen cervixslijm op het moment dat het er zou moeten zijn....
Pas veel later, en dan tot NOD.
Wat toch leuk dat iedereen hier zo meeleeft.
Mijn vriend was ook altijd de nuchterheid zelve, en die loopt nu ook al te zeuren wanneer ik ga testen. Ik wil in ieder geval morgen nog afwachten. Ik ben eerder ongesteld geweest op dag 28.
Heb overigens nog steeds geen goed gevoel erover....

hmmm mijn banner is maar overnieuw begonnen.... dus die mik ik er maar uit.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64983321
Hier nog geen duivels, maarja de dag is pas net begonnen...We zien het wel!
Het zou fijn zijn als het raak is en anders volgende keer meer geluk

Vanmorgen wel mijn temparatuur opgemeten, die is al 3 a 4 dagen 37.2
Vanmorgen ook kramp (net als gisterenavond) en nu ook beetje! Ga zo maar weer eens kijken
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:26:27 #214
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_64994783
mag ik hier meeschrijven???
ben sinds 1-12-2008 gestopt met de pil, had een cyclus van 38 dagen, nu is mijn NOD 16 februari (op basis van wederom 38 dagen, en dat duurt nog laaaaang)
pi_64995016
Spannend Ciscostar, wanneer wordt er getest?

En becky, welkom hoor! Hopelijk kunnen we je snel weer uitzwaaien.

Ik had na die 36,2 van gisteren een spectaculaire temperatuurstijging verwacht/gehoopt, maar hij was vanmorgen weer ouderwets 36,5... Hmm... Wazige boel weer.
pi_64995306
Welkom Becky!

Maak jezelf nog maar niet te druk over de lengte van je cylcus hoor, kun je pas na een paar keer iets van zeggen als je met de pil gestopt bent. Bij mij duurde de eerste bijna 6 weken om vervolgens een paar keer op 21 dagen te zitten. Nu zit ik vrij netjes op 23 dagen steeds, dus het kan nog minder worden

Spannend Ciscostar! Ben benieuwd, zou wel stoer zijn, eerste maand direct raak.

Ik snap nu echt helemaal niets van dat temperaturen prinseszondererwt, dus ik wil het vage wel bevestigen, maar heb dan geen flauw idee wat ik zeg
pi_64995441
CISCOSTAR, WEET JE AL IETS MEER?

welkom Becky, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Iedereen is welkom, en hopelijk ook zo snel mogelijk weg! (door naar Z&G )
pi_64995605
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
CISCOSTAR, WEET JE AL IETS MEER?

welkom Becky, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Iedereen is welkom, en hopelijk ook zo snel mogelijk weg! (door naar Z&G )
Nog niks, maar mijn gevoel zegt dat het wel komt vandaag of morgen...
Toen ik gisteren in de supermarkt liep moest ik iets van chocolade halen, toen zei mijn man nog 'je weet wat dat betekend' (ongesteld gaan worden) Vanmorgen dus af en toe en kramp maar nu is het vrij rustig.
Ach misschien is mijn cyclus toch iets langer, dus voorlopig nog geen testen hier (op zijn vroegste vrijdag pas als er nog niks is dan)

Becky welkom!!!

Karin... al ongsteld of nog niet?? Jou NOD was tenslotte gisteren
Trierrr... hoe is het daar?? Ook al ongesteld of nog steeds niet Je zou vandaag weer gaan testen toch als er nog geen waren
pi_64995885
Ik heb dat dus helemaal nooit he, dat ik dan ineens chocola MOET halen.
Ik eet het ook nooit zomaar. Op een koekje vind ik het nog wel lekker, maar om hele brokken naar binnen weg te werken vind ik niks aan. Ik kan dus aan de supermarkt inkopen ook nooit weten of ik ongesteld word ja of nee..

Becky, Welkom!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64995994
Ik ook niet hoor Vlindur, als ze me vandaag zouden vertellen dat ik nooit meer chocola zou kunnen eten zou ik dat ook helemaal niet erg vinden.
pi_64996074
Chocolade

Ik mag het ook alleen van mezelf als ik ongesteld moet worden, anders kan ik echt best veel op. Al is vriendlief een grotere verslaafde en hebben we daarom bewust geen chocolade in huis over het algemeen.
pi_64996200
Oh ik ben geen chocolade verslaafde... heb gisteren dan M&M's gekocht, maar na een paar had ik wel genoeg eigenlijk! Iets zei je moet het kopen maar toen ik het eenmaal at.. Tja
pi_64996323
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook niet hoor Vlindur, als ze me vandaag zouden vertellen dat ik nooit meer chocola zou kunnen eten zou ik dat ook helemaal niet erg vinden.
Nee precies.. Ik bedenk me dat ik verder wel zonder alles zou kunnen... Behalve mn sigaretten, maar als ik ooit zwanger word dan moet ik toch stoppen.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Fiemeeltje het volgende:
Chocolade

Ik mag het ook alleen van mezelf als ik ongesteld moet worden, anders kan ik echt best veel op. Al is vriendlief een grotere verslaafde en hebben we daarom bewust geen chocolade in huis over het algemeen.
Je vriend eet het ook? Wat is er dan zo lekker aan?
Volgens mij vind mijn vent chocola ook niet super. We zijn eigenlijk helemaal geen snoepkonten.

Hebben jullie dat ook? Koop je een pak koekjes, eet je 's avonds een paar en kom je er een week later achter dat je de koekjes nog steeds niet ophebt en dat je dus de rest kan wegdonderen?

Dat is dus hier het geval.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64997120
Nou nee, vriendlief is wel van de snoep en ik betrap mezelf op onbewust mee-eten. Gewoon omdat het in huis is. Dom hoor eigenlijk. Ik ben geen snoepkont, maar ben meer van de hartig. Dus chipjes en kaasjes enzo... wijntje erbij.... hmm...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:23:53 #225
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64997209
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik had na die 36,2 van gisteren een spectaculaire temperatuurstijging verwacht/gehoopt, maar hij was vanmorgen weer ouderwets 36,5... Hmm... Wazige boel weer.
PZE, het hoeft niet altijd in 1 keer te gaan hoor, kan best zijn dat hij morgen doorstijgt. Dat zou ook goed zijn. Welke dag zit je inmiddels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')