Het viel me met name op omdat ik vorige maand dus exact op de datum dat ik volgens babybrabbel het meest vruchtbaar was ik ook cervixslijm had. Ik zat er dus deze maand weer op te wachten, maar net zoals met zoveel dingen doet het lichaam lekker toch nooit wat we zelf willen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fiemeeltje, dat cervixslijm heb ik nog nooit kunnen ontdekken hoor. Misschien is dat niet bij iedereen zo duidelijk.
Nog niks, maar mijn gevoel zegt dat het wel komt vandaag of morgen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
CISCOSTAR, WEET JE AL IETS MEER?
welkom Becky, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Iedereen is welkom, en hopelijk ook zo snel mogelijk weg! (door naar Z&G)
Nee precies.. Ik bedenk me dat ik verder wel zonder alles zou kunnen... Behalve mn sigaretten, maar als ik ooit zwanger word dan moet ik toch stoppen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook niet hoor Vlindur, als ze me vandaag zouden vertellen dat ik nooit meer chocola zou kunnen eten zou ik dat ook helemaal niet erg vinden.
Je vriend eet het ook? Wat is er dan zo lekker aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Fiemeeltje het volgende:
Chocolade![]()
Ik mag het ook alleen van mezelf als ik ongesteld moet worden, anders kan ik echt best veel op. Al is vriendlief een grotere verslaafde en hebben we daarom bewust geen chocolade in huis over het algemeen.
PZE, het hoeft niet altijd in 1 keer te gaan hoor, kan best zijn dat hij morgen doorstijgt. Dat zou ook goed zijn. Welke dag zit je inmiddels?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik had na die 36,2 van gisteren een spectaculaire temperatuurstijging verwacht/gehoopt, maar hij was vanmorgen weer ouderwets 36,5... Hmm... Wazige boel weer.
Chips, kaas, worst en Bier in ons gevalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nou nee, vriendlief is wel van de snoep en ik betrap mezelf op onbewust mee-eten. Gewoon omdat het in huis is. Dom hoor eigenlijk. Ik ben geen snoepkont, maar ben meer van de hartig. Dus chipjes en kaasjes enzo... wijntje erbij.... hmm...
Ik hoop dat het raak zal zijn voor je!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lief dat je even reageert happy, ik zit op dag 16 en zou ongeveer morgen dus ovuleren. Maar kan ook iets eerder of later, gezien mijn warrige cyclus. Eens kijken of de temperatuur hoger gaat worden nog. Geruststellend dat het ook in een paar dagen 'mag'.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Komt niet goed hier denk ik
P_P, je klinkt nog vrij rustig eronder. ben benieuwd hoe lang je dat nog volhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |