abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64965231
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fiemeeltje, dat cervixslijm heb ik nog nooit kunnen ontdekken hoor. Misschien is dat niet bij iedereen zo duidelijk.
Het viel me met name op omdat ik vorige maand dus exact op de datum dat ik volgens babybrabbel het meest vruchtbaar was ik ook cervixslijm had. Ik zat er dus deze maand weer op te wachten, maar net zoals met zoveel dingen doet het lichaam lekker toch nooit wat we zelf willen.
pi_64966810
Hier dus ook geen cervixslijm op het moment dat het er zou moeten zijn....
Pas veel later, en dan tot NOD.
Wat toch leuk dat iedereen hier zo meeleeft.
Mijn vriend was ook altijd de nuchterheid zelve, en die loopt nu ook al te zeuren wanneer ik ga testen. Ik wil in ieder geval morgen nog afwachten. Ik ben eerder ongesteld geweest op dag 28.
Heb overigens nog steeds geen goed gevoel erover....

hmmm mijn banner is maar overnieuw begonnen.... dus die mik ik er maar uit.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64983321
Hier nog geen duivels, maarja de dag is pas net begonnen...We zien het wel!
Het zou fijn zijn als het raak is en anders volgende keer meer geluk

Vanmorgen wel mijn temparatuur opgemeten, die is al 3 a 4 dagen 37.2
Vanmorgen ook kramp (net als gisterenavond) en nu ook beetje! Ga zo maar weer eens kijken
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:26:27 #214
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_64994783
mag ik hier meeschrijven???
ben sinds 1-12-2008 gestopt met de pil, had een cyclus van 38 dagen, nu is mijn NOD 16 februari (op basis van wederom 38 dagen, en dat duurt nog laaaaang)
pi_64995016
Spannend Ciscostar, wanneer wordt er getest?

En becky, welkom hoor! Hopelijk kunnen we je snel weer uitzwaaien.

Ik had na die 36,2 van gisteren een spectaculaire temperatuurstijging verwacht/gehoopt, maar hij was vanmorgen weer ouderwets 36,5... Hmm... Wazige boel weer.
pi_64995306
Welkom Becky!

Maak jezelf nog maar niet te druk over de lengte van je cylcus hoor, kun je pas na een paar keer iets van zeggen als je met de pil gestopt bent. Bij mij duurde de eerste bijna 6 weken om vervolgens een paar keer op 21 dagen te zitten. Nu zit ik vrij netjes op 23 dagen steeds, dus het kan nog minder worden

Spannend Ciscostar! Ben benieuwd, zou wel stoer zijn, eerste maand direct raak.

Ik snap nu echt helemaal niets van dat temperaturen prinseszondererwt, dus ik wil het vage wel bevestigen, maar heb dan geen flauw idee wat ik zeg
pi_64995441
CISCOSTAR, WEET JE AL IETS MEER?

welkom Becky, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Iedereen is welkom, en hopelijk ook zo snel mogelijk weg! (door naar Z&G )
pi_64995605
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
CISCOSTAR, WEET JE AL IETS MEER?

welkom Becky, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Iedereen is welkom, en hopelijk ook zo snel mogelijk weg! (door naar Z&G )
Nog niks, maar mijn gevoel zegt dat het wel komt vandaag of morgen...
Toen ik gisteren in de supermarkt liep moest ik iets van chocolade halen, toen zei mijn man nog 'je weet wat dat betekend' (ongesteld gaan worden) Vanmorgen dus af en toe en kramp maar nu is het vrij rustig.
Ach misschien is mijn cyclus toch iets langer, dus voorlopig nog geen testen hier (op zijn vroegste vrijdag pas als er nog niks is dan)

Becky welkom!!!

Karin... al ongsteld of nog niet?? Jou NOD was tenslotte gisteren
Trierrr... hoe is het daar?? Ook al ongesteld of nog steeds niet Je zou vandaag weer gaan testen toch als er nog geen waren
pi_64995885
Ik heb dat dus helemaal nooit he, dat ik dan ineens chocola MOET halen.
Ik eet het ook nooit zomaar. Op een koekje vind ik het nog wel lekker, maar om hele brokken naar binnen weg te werken vind ik niks aan. Ik kan dus aan de supermarkt inkopen ook nooit weten of ik ongesteld word ja of nee..

Becky, Welkom!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64995994
Ik ook niet hoor Vlindur, als ze me vandaag zouden vertellen dat ik nooit meer chocola zou kunnen eten zou ik dat ook helemaal niet erg vinden.
pi_64996074
Chocolade

Ik mag het ook alleen van mezelf als ik ongesteld moet worden, anders kan ik echt best veel op. Al is vriendlief een grotere verslaafde en hebben we daarom bewust geen chocolade in huis over het algemeen.
pi_64996200
Oh ik ben geen chocolade verslaafde... heb gisteren dan M&M's gekocht, maar na een paar had ik wel genoeg eigenlijk! Iets zei je moet het kopen maar toen ik het eenmaal at.. Tja
pi_64996323
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ook niet hoor Vlindur, als ze me vandaag zouden vertellen dat ik nooit meer chocola zou kunnen eten zou ik dat ook helemaal niet erg vinden.
Nee precies.. Ik bedenk me dat ik verder wel zonder alles zou kunnen... Behalve mn sigaretten, maar als ik ooit zwanger word dan moet ik toch stoppen.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Fiemeeltje het volgende:
Chocolade

Ik mag het ook alleen van mezelf als ik ongesteld moet worden, anders kan ik echt best veel op. Al is vriendlief een grotere verslaafde en hebben we daarom bewust geen chocolade in huis over het algemeen.
Je vriend eet het ook? Wat is er dan zo lekker aan?
Volgens mij vind mijn vent chocola ook niet super. We zijn eigenlijk helemaal geen snoepkonten.

Hebben jullie dat ook? Koop je een pak koekjes, eet je 's avonds een paar en kom je er een week later achter dat je de koekjes nog steeds niet ophebt en dat je dus de rest kan wegdonderen?

Dat is dus hier het geval.
pi_64997120
Nou nee, vriendlief is wel van de snoep en ik betrap mezelf op onbewust mee-eten. Gewoon omdat het in huis is. Dom hoor eigenlijk. Ik ben geen snoepkont, maar ben meer van de hartig. Dus chipjes en kaasjes enzo... wijntje erbij.... hmm...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:23:53 #225
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64997209
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik had na die 36,2 van gisteren een spectaculaire temperatuurstijging verwacht/gehoopt, maar hij was vanmorgen weer ouderwets 36,5... Hmm... Wazige boel weer.
PZE, het hoeft niet altijd in 1 keer te gaan hoor, kan best zijn dat hij morgen doorstijgt. Dat zou ook goed zijn. Welke dag zit je inmiddels?
pi_64997315
Lief dat je even reageert happy, ik zit op dag 16 en zou ongeveer morgen dus ovuleren. Maar kan ook iets eerder of later, gezien mijn warrige cyclus. Eens kijken of de temperatuur hoger gaat worden nog. Geruststellend dat het ook in een paar dagen 'mag'.
pi_64997448
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nou nee, vriendlief is wel van de snoep en ik betrap mezelf op onbewust mee-eten. Gewoon omdat het in huis is. Dom hoor eigenlijk. Ik ben geen snoepkont, maar ben meer van de hartig. Dus chipjes en kaasjes enzo... wijntje erbij.... hmm...
Chips, kaas, worst en Bier in ons geval
Maar snoepen, nee..
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lief dat je even reageert happy, ik zit op dag 16 en zou ongeveer morgen dus ovuleren. Maar kan ook iets eerder of later, gezien mijn warrige cyclus. Eens kijken of de temperatuur hoger gaat worden nog. Geruststellend dat het ook in een paar dagen 'mag'.
Ik hoop dat het raak zal zijn voor je!
pi_64999966
Mmm, chocola!!! Dat gaat er bij mij altijd wel in, hele repen tegelijk als ik niet oppas... Uit zelfbescherming haal ik dat ook maar niet al te vaak in huis. Maar ik ben juist weer niet zo van de hartige dingen. Ik heb ook geen typische pms verschijnselen volgens mij. Ik ben gewoon altijd chagrijnig.

Prinses, de temp stijging komt pas na je ovulatie, dus als je morgen zou moeten ovuleren kun je hem pas overmorgen verwachten. Maar het kan idd ook over een paar dagen verspreid zijn. Het lastige is dat je het eigenlijk pas na een paar dagen kunt interpreteren, want je moet hoger zitten dan de voorgaande 6 dagen, en ik geloof minstens 3 dagen een verhoging hebben enz enz. Waar haal jij (en de andere tempers) trouwens je info vandaan? Ik vond de site van (on)vruchtbaarheid.org altijd heel duidelijk maar sinds ze de teksten herschreven hebben vind ik het maar een vaag verhaal geworden. Als iemand nog een goede site weet...
pi_65000286
Judes, ik heb mijn info eigenlijk gewoon van de gyn. Ik weet dat de stijging erna moet komen, maar ik had een temp. dip gisteren en omdat mijn cyclus een zooitje is (ook met clomid) zou het ei best een dag eerder of later kunnen zijn, vandaar.
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 19:01:33 #230
5428 crew  miss_sly
pi_65000468
Het is niet per se zo dat de stijging na de ovulatie komt! De dip en daaropvolgende stijging (eventueel in 2-3 dagen, dat is geen probleem) zijn rondom de eisprong. Wanneer precies konden ze niet zeggen, zei mijn gyn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65000624
Oh okee, dat las ik dan weer nergens. Vage info eigenlijk van al die bronnen. Maar ik heb zowiezo een nogal typische grafiek tot nu toe. Eerst 3 dagen 36,8/36,9 (toen was ik nog wat grieperig, dus dat kan), toen 36,5 voor 5 dagen. Dan een gekke piek van 36,8 en 37 en nu die dip van 36, 2 gevolgd door een 36,5. Ben benieuwd wat het morgen weer is.
pi_65000779
Nee, het blijft toch altijd een indicatie. Soms heb je er ook gewoon helemaal niks aan. In mijn vorige cyclus heb ik helemaal geen interpretatie aan de hand van die regeltjes kunnen doen, ik had nergens een stijging van 0.2 die hoger was dan de 6 voorgaande temps, en mijn tempstijgingen corresponderen ook nooit echt met mijn slijmwaarnemingen enzo. Maarja, ik heb het tempen nu maar even opgegeven, omdat ik het idee heb dat ik er dan gewoon veel te veel mee bezig ben. Misschien als ik er weer mee ga beginnen dat ik maar eens een boekje over dat onderwerp moet aanschaffen!
pi_65002667
welkom Becky,gezellig En hopelijk mag je idd snel door!

Hier merk ik helemaal niks meer van een aankomende menstruatie,morgen kan ik testen maar mischien wacht ik nog een paar dagen als ik het volhoud iig!
Heb al wel 2dgn flink last van obstipatie en normaal heb ik juist een erg soepele stoelgang rond/tijdens mijn menstruatie dus dat vind ik wel raar.Vandaag ook lage rugpijn
01-08-2008
pi_65002787
Spannend PP!!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:13:22 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65003417
Spannend hoor PP, je weet dat obstipatie ook een kwaaltje is he? En dat het al heel vroeg in de zwangerschap kan optreden?
pi_65003568
Komt niet goed hier denk ik
Vanmorgen dacht ik een ieniemienieduivel te bespeuren, dus snel maandverband gepakt....rest van de dag niets meer... Erg vaag
Maar het zal vast snel doorzetten. Ik heb dit vaker gehad zo.

Prinses, wat een gedoe met al die cijfertjes. Zie je door de bomen het bos nog???
En chocola????JA! graag.... en veel!
P_P, je klinkt nog vrij rustig eronder. ben benieuwd hoe lang je dat nog volhoudt.
En Ciscostar, ook nog even succes met wachten!
pi_65003937
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Komt niet goed hier denk ik

P_P, je klinkt nog vrij rustig eronder. ben benieuwd hoe lang je dat nog volhoudt.

Niet dus,pfffffff het ene moment ben ik rustig en dan slaat het weer om.Ik vraag m'n man,zal ik morgenochtend testen of nog wachten,zegt ie wacht nog maar een paar dagen. 5minuten later ren ik naar de wc om te testen,nou ja Negatief dus Ik hoop dat ik te vroeg ben en de nog wegblijven,dan test ik het weekend.
01-08-2008
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:29:11 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65004117
Het kan net aan te vroeg zijn he PP... je bent een dag voor je NOD en wie weet was je eisprong zelfs nog wel een dagje later etc. etc...
pi_65004253
pssst ik heb geheel tegen mijn eigen principes in ook zondag al getest hoor, en ook negatief natuurlijk. voelde me echt een stommeling! voor NOD testen is echt niks voor mij....dat wachten is gewoon #%$^%@&
pi_65004581
Ik snapje helemaal hoor Karin,je weet dat het stom is maar je test toch in de hoop dat je een streepje hebt,ook al is het maar een heeeeel licht streepje. Je leest verhalen van mensen die dgn voor NOD positief testen maar ook pas 2wkn na NOD dus wat dat betrefd kan het gewoon alle kanten op!
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')