abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64912586
Mefke en Sssserpente van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_64912834
Goed zeg Ssssserpente! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier nog niks. Maar ook geen goed gevoel.
Ik denk dat ik morgen gewoon ongesteld word.

Dat wachten is toch wel killing hoor. Als je nou wist dat het bijv. over 4 maand raak zou zijn, dan teken je daar meteen voor, maar zo werkt het helaas niet. Of misschien maar goed ook, want dan zou het ook allemaal niet zo wonderlijk meer zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64913281
Gefeliciteerd SSSerpente! Hoe lang probeerden jullie zwanger te worden?

THNX Poppejans!

Ik ga donderdag ff afspraak maken bij de HA Hoop dat ze me willen helpen met de controle van de zwemmers van lief.....
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64913322
@XXXKarinXXX
Hoop voor je dat je zwanger bent! Duim iig voor je dat de wegblijven
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64913732
Bumba zijn er bij jou al tekenen van Als ik heel eerlijk ben dan denk ik namelijk toch dat je zwanger bent . Heb je zelf nog een beetje hoop of ben je er voor jezelf al uit? Of ben je missch bang dat als je het hoopt de teleurstelling des te groter zal zijn?
  zondag 11 januari 2009 @ 14:53:36 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64914478
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Verwen em maar lekker met sinaasappeltjes,vitamientjes en een heerlijke massage,knapt ie vast snel op
Hoe is het bij jou vandaag?
pi_64916467
Ssserpente, Gefeliciteerd!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64917378
Wat leuk, de een na de ander met leuk nieuws
Van harte gefeliciteerd Ssserpente!

En de meiden die nog geen zekerheid hebben wil ik graag een knuffel geven
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64918888
Bumba al weer thuis met (goed) nieuws misschien? Je NOD is morgen alweer een week geleden....
pi_64920400
Ja, ik ben ook heel benieuwd Bumba...

(Hier nog steeds niet ongesteld... dinsdag maar weer testen)
pi_64920695
Ssserpente, van harte. Hihi, naar de buren rennen, wat vonden ze ervan?

Bumba? Ben ook wel benieuwd.
Fake it till you make it...
pi_64923686
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:15 schreef Hurminatore het volgende:
Gefeliciteerd SSSerpente! Hoe lang probeerden jullie zwanger te worden?

THNX Poppejans!

Ik ga donderdag ff afspraak maken bij de HA Hoop dat ze me willen helpen met de controle van de zwemmers van lief.....
Zoiets kan nooit kwaad! Altijd handig om zo'n uitslag te weten, succes alvast!

Karin, ja was dat maar zo, dat je gewoon van te voren zou weten wanneer je zwanger zou gaan raken haha, maar dan is wel weer de verrassing eraf.
Hoop dat je voorgevoel onjuist is,duimen draaien weer hoor!
Ik hoop zo dat wij vlak na/bij elkaar gaan zwangeren straks! Leuk met iemand met wie je al maanden kletst zoiets door te lopen.

Bumba, hoe is het bij jou?

Gefeliciteeeeeerd Serpente, waaaah leuk man!

Ik heb gewoon echt ''zin'' in het gyn bezoek de 22e, want dan hopelijk een echte start maken, en lekker echt iedere maand kunnen hopen enzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64925178
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Dat wachten is toch wel killing hoor. Als je nou wist dat het bijv. over 4 maand raak zou zijn, dan teken je daar meteen voor, maar zo werkt het helaas niet. Of misschien maar goed ook, want dan zou het ook allemaal niet zo wonderlijk meer zijn.
Dit gevoel vind ik ook zo erg,al zou ik nog een jaartje moeten wachten dat geduld kan ik wel opbrengen als ik maar zeker weet dat het gaat lukken!
01-08-2008
  zondag 11 januari 2009 @ 20:07:10 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64925439
**O Gefeliciteerd Ssserpente!
Kom je nu ook uit de kast?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64925576
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe is het bij jou vandaag?
Hetzelfde eigenlijk een beetje,kan alle kanten op.Hoofdpijn/misselijk maar dat kan ook door de (eventueel) aankomende menstruatie zijn.Heb al weer een paar dagen het gevoel ongi te worden,elke keer als ik naar de wc moet vind ik het dan ook spannend,NOD dag is pas de 14e dus we wachten maar af!!

Ssserpente ,gefeliciteerd,geweldig
01-08-2008
  zondag 11 januari 2009 @ 20:26:16 #166
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64926208
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bumba al weer thuis met (goed) nieuws misschien? Je NOD is morgen alweer een week geleden....
Hoe weet jij dat ik vandaag de hele dag weg zou zijn???
hahaha

Ik ben inderdaad weer thuis
En ik heb vandaag (en gisteren) geen test gedaan. Maar ik ben ook nog niet ongesteld.

Ik denk toch dat ik niet zwanger ben (of in ieder geval niet meer). Die positieve test was er wel, maar waarschijnlijk geen innesteling ofzo? Ik weet het niet.
Ik ga denk ik morgenvroeg of anders woensdagvroeg weer testen.
Dinsdag niet want ik krijg morgen twee logees en het gaat ze natuurlijk geen zak aan wat 's morgens op de wc doe
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 11 januari 2009 @ 20:28:03 #167
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64926282
Ssssssssssssserpente, gefeliciteerd.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:28:29 #168
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64926305
Mefke, wat fijn dat je tohc nog op je uitgerekende dag zwanger was.

Karin ga je deze week nog testen??
pi_64926565
Wow, Mefke, gefeliciteerd!
Echt leuk!

En Serpente is wel weer het bewijs dat, als je er niet zo mee bezig bent, het dan juist raak kan zijn! Ook gefeliciteerd!

Tierr, ik ken dat gevoel ook heel goed hoor, dit is ronde 3 voor ons en ik baalde bij ronde 1 al dat het niet raak was. En als je hier dan leest dat sommige meiden al meer dan een jaar bezig zijn, voel je je eigenlijk heel stom. Het is wat Poppedein zei, we zijn zo gewend alles maar te kunnen krijgen wat we willen, dus komt het dubbel zo hard aan als er een uitzondering is.
pi_64926704
Bumba, wie weet!?! Ik duim voor je
pi_64927209
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:34 schreef judes het volgende:
Tierr, ik ken dat gevoel ook heel goed hoor, dit is ronde 3 voor ons en ik baalde bij ronde 1 al dat het niet raak was. En als je hier dan leest dat sommige meiden al meer dan een jaar bezig zijn, voel je je eigenlijk heel stom. Het is wat Poppedein zei, we zijn zo gewend alles maar te kunnen krijgen wat we willen, dus komt het dubbel zo hard aan als er een uitzondering is.
Ja, dat is het inderdaad... gewoon het machteloze gevoel dat je er heel weinig aan KAN doen en je niet zeker weet of het wel gaat lukken... maargoed, zo is het nou eenmaal...
pi_64928211
Serpente gefeliciteeerd!

Bumba ik hoop dat je snel positief test (doe maar morgen, weten wij het ook sneller ) en dan anders de snel komen (ben je in ieder geval ook uit die onzekerheid, want duurt nu wel lang) En als ze niet komen (wat ik hoop want ik hoop zo dat je zwanger bent...) en anders zou ik eens bij de HA langs gaan, bloedtest etc laten doen...

Hier nog 2 dagen wachten tot nod... ik kan niet tegen wachten
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64929193
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef bumbaloe het volgende:
Mefke, wat fijn dat je tohc nog op je uitgerekende dag zwanger was.

Karin ga je deze week nog testen??
Voorlopig nog niet.ik denk dat ik morgen ongesteld wordt.
Als het niet zo is vreet ik mijn schoen op.
En dan test ik vast wel een keer deze week...!

Wat irritant bij jou zeg, geen positieve test en niet ongesteld.
Doe dan duivels, dan kun je ook weer verder.
Of heel snel die positieve test!
Dit is een geklooi van niks natuurlijk.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64930419
Je schoen opvreten... hmmz dat vind ik altijd gevaarlijke uitspraken... hopelijk zijn er fatsoenlijke receptjes voor handen voor het geval dat... .
Ik hoop dat je aan je schoen kan gaan beginnen dan, al klink je er behoorlijk van overtuigd dat die rode lui op komst zijn...
Fake it till you make it...
pi_64931496
Bumba: volgens mij maakt je lichaam pas HCG aan nadat een eicel is ingenesteld....Daarom kun je ook pas zwangerschapsverschijnselen krijgen als je eitje is ingenesteld en niet als het bevrucht is... Maar goed ik kom op internet wel vaker tegenstrijdigheden tegen en ik ben geen dokter dusss Maarrr Het is inmiddels al bijna 1 week na je NOD en nog steeds geen bloed dus dat is ZEER positief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')