quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Memmel het volgende:
Rocka! Helemaal super!![]()
Even een vraagje aan de dames hier. Ik vraag het me gewoon af: waarom zie ik bijna nooit iemand hier met een Predictor test testen? Zijn die in verhouding duur, onbetrouwbaar, onhandig? Heb het zelf nl wel gedaan, vandaar dat ik het me afvraag.
En ik hoop natuurlijk dat veel meiden hier ook snel verder kunnen!
Mail ze maar naar mij!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb net ook nog maar een testje ertegen aan gegooid
Wel foto's maar geen webspace.
Mooie verzamelingen testjes heb je daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn testjes:
de onderste is van zonet, die daarboven van gisterenavond (dipstick en een kruidvattest) en de 2 erboven zijn pos. ovutestjes die ik had liggen en voor de lol probeerde gisteren bij gebrek aan een zw.test)
En ja het is echt een k**fotoMooi kwaliteitje!
Sollie! Maar ik hoop dat jullie toch streepjes zien ondanks dat het contrast veel lager is dan in het echt.
[ afbeelding ]
buuf, geen idee. Eigenlijk wist niemand het op een paar lieden na... En sowieso was dit compleet een verrassing.
Wat uberstoer! gefeliciteerd dan zeg! Ik snapte er echt helemaal geen hol meer van!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry voor de confuzzles VlindurMaar het is mij
![]()
Neej, Nog niet doorgezet. Maar nog steeds wel oudbloed. Ik word dus straks gewoon ongesteld.. En dan bel ik de gyn maar weer op..quote:
Lekker focked up hoor.. Bah..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oud bloed, dan ben je verder dan ik. Nog steeds niks hier, lijkt een flashback van vorige maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |