Ik hoop toch echt dat jij hier eens een keertje opgehoepeld bent, mijssie!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat jij hier eens een keertje opgehoepeld bent, mijssie!
Jajaja, pff stelletje ongeduldigen!!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Aysiniur, je meldplicht geldt ook voor vandaag.
Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )quote:Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ik slik dat vitaal zwanger gebeuren van het kruidvat. Ik was begonnen met alleen foliumzuur, maar las in een boekje dat er vaak een tekort is aan meerdere vitaminen, dus toch maar groter pillen
Mwa, daar let ik niet zo op. Gaat 's ochtends bij de koffie naar binnen. Proef meer koffie dan pilquote:Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )
Als potje leeg is ga ik opzoek naar iets andersquote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Neem dan gravitamon, die zijn kleiner dan een ibuprofen. Oke, wel vrij duur maar dat heb ik er voor over.
Ja nog welquote:Op maandag 9 februari 2009 18:57 schreef Hurminatore het volgende:
Spannend Asyniur kun je de testen weerstaan?
Na jou heb ik als eerste mijn NOD...spannend hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 20:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja nog wel
Heb metafgesproken dat we woensdag testen mits ik dan niet ongesteld ben en ik het volhou natuurlijk
![]()
Oja dames, morgen ben ik overdag werken en 's avonds op visite. Tussendoor zal ik me wel even melden maar niet in paniek raken he?
Ik neem ze in met een glas vruchtensap of ranja ofzo,ff goed doordrinken en nergens last van,en o ja er ook niet aan ruiken!!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )
Rustig maar! Hier is ze al!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Ciscostar het volgende:
ik heb sowiezo geen moeite met pillen slikken, alleen stinken ze een beetje maar dat maakt verder niet uit.
Ik had van de week weer slijm en gisteren ook... raar want mijn NOD is vrijdag.. naja we zien wel
Waar is asyniur met haar meldplicht
Weet ik, maar dacht laat ik eens roepen dan reageert ze vast... en kijk eens aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Rustig maar! Hier is ze al!![]()
Ik had het toch gezegd: verklaring
Nog geenhier
Ja, toevallig he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht laat ik eens roepen dan reageert ze vast... en kijk eens aan
Maar ziet er positief uit, geen bloed!
Morgen ging je testen he
vanaf wanneer was je bezig?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, toevallig he?![]()
Morgen ga ik testen dames![]()
moet wel bekennen dat ik er nu wel een beetje zenuwachtig van word; stel nu dat het raak is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |