abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65761817
quote:
Fiemeeltje quote:Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
Ik laat me niet meer zo snel gek maken hoor ... ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld wordt. Ik heb namelijk nergens last van!

PS Wanneer was jou NOD? En hoelang ben je nu uiteindelijk ongesteld geweest? Ik wil je natuurlijk geen false hoop geven maar er zijn meerdere dames geweest met bloedingen die toch echt zwanger zijn!
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65761911
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......

Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65764295
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Hurminatore het volgende:
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......

Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65766421
Klopt Poppejans. Ben bij de HA geweest en zij heeft ons toch doorverwezen.
Mijn man en ik hebben namelijk in het verleden chlamydia gehad .....(tja het is nou niet iets om van de daken af te schreeuwen, maar helaas wel een feit) Het kan zo zijn dat je hierdoor verklevingen krijgt(als je er laat bij bent met ontdekken) Het is wel zo dat we gewoon op natuurlijke wijze en nog wel in 1 keer ook ons zoontje hebben gekregen. En dat was na de chlamydia....Ze acht de kans dus heel klein, maar die is hoe klein ook wel aanwezig. Bovendien zei ze dat ze wel een zaadonderzoek kon laten uitvoeren, maar dat zal de GYN ook doen.. Ik heb een keizersnee gehad en in zeldzame gevallen kan er littekenweefsel ontstaan in de baarmoeder waardoor het zaad soms niet eens kan binnenkomen in de baarmoeder of soms kan het bevruchte eitje daardoor niet nestelen... Deze zaken hebben er toe bijgedragen dat ze toch heeft besloten om ons nu door te verwijzen...
Vandaar......
pi_65766724
Ow.. wat balen zoiets zeg!
Maar wel weer ''voordeeltje'' dat jullie wat sneller geholpen kunnen worden, maar ik hoop natuurlijk dat jij binnen een paar dagen gewoon komt melden dat je zwanger bent
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65767020
Jaaah
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans klein Na 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
pi_65768731
Net mijn eerste ovulatietest gedaan, toch wel leuk om eindelijk eens ergens een tweede streepje op te zien verschijnen... Stom, want het betekent natuurlijk niks. Het is echt een heeeeel licht streepje, maar toch. Wie heeft er ook ervaring met ovu-testen? Zien jullie altijd een licht streepje behalve bij de piek, of kan het ook dat je helemaal geen streepje krijgt?
pi_65769130
Het kan ook dat er helemaal geen streepje komt hoor. Dus het lijkt erop dat je ovulatie in aantocht is (kan wel nog 5 dagen duren misschien hoor).
pi_65773845
Bumba, AUW! Doe lekker rustig aan met je rug, hopelijk voel je jezelf snel weer beter. Kan mezelf trouwens ook wel voorstellen dat het rust geeft als je je NOD niet weet. Aan de andere kant, hoe weet je dan wanneer je zou moeten testen?

Hurminatore, je hoeft jezelf niet te schamen voor de chlamydia hoor. Wel fijn dat je redelijk snel al bij de gyn terecht kunt. Hopelijk is alles gewoon in orde.

Ik denk niet dat mijn bloedverlies te maken heeft met innesteling hoor Vandaag nog een heel klein beetje verlies, dus uiteindelijk toch wel 5 dagen gebloed. De duur van een menstruatie, maar veel minder heftig. Heb nog een zwangerschapstest gedaan en de HCG is nu echt wel uit m'n lichaam. Klote, maar wel de realiteit.

judes, ik ben zelf ook pas net begonnen met ovu-testen. Had de eerste dag een hele lichte streep en de tweede niets. (gok dat de eerste streep nog van een restje HCG was). Welke ovutesten heb jij eigenlijk?

Hier gaat alles inmiddels wel weer het gangetje, had gisteren m'n parttime dag nog dus ben vandaag weer begonnen met werken. Alles loopt gewoon door heb ik gemerkt. Ik dus ook maar
pi_65775123
Hier met pijn in me rug afwachten tot mijn NOD

Goed dat je je leven weer oppakt fiemeeltje
Bumba wat rot van je rug, doe maar rustig aan!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65776043
Dank je fiemeel!
pi_65778405
hurminatore inderdaad fijn dat je nu al terecht mag bij je gyn! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt! maar eerst hoop ik op een tweede streepje zondag of maandag! dat zou het gynbezoek heel anders maken...

Hier hebben we besloten om deze ronde nog een keer af te wachten. Als deze ronde weer negatief is, dan gaan we naar de ha, en vragen een doorverwijzing naar de gyn. als de ha dat niet doet, probeer ik m'n gyn te bellen waar ik in de afgelopen zomer bij geweest ben. (weet niet zeker of ik daar direct naartoe moet/kan/wil gaan, dus eerst maar via ha...)

balen fiemeeltje dat je hcg nu echt verdwenen is. het is wel duidelijk! ik hoop dat je heel gauw weer twee streepjes hebt, en dan langer in Z&G kunt blijven!
pi_65781553
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
Ik was ook nog geen jaar bezig, maar als er een indicatie is dat er iets mis is/kan zijn dan onderzoeken ze je wel hoor.
pi_65782107
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65782336
Fiemeeltje, ik heb de tests van sensitest. Ik heb wel gelezen dat er bij sommigen altijd een vaag streepje te zien is, aangezien LH in principe altijd wel aanwezig is. Als het nu betekent dat mijn ovulatie er aan zit te komen, is het wel erg vroeg! (nu dag 7) Maar daarom test ik ook, om te checken of ik het wel goed bereken. Mijn moeder heeft me ooit verteld dat zij er op een gegeven moment achter kwam dat haar eisprong al op dag 10 was. Als ik mijn temp enzo nu moet geloven, is de mijne pas rond dag 18. Dus ik wil nu gewoon even weten of dat wel klopt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:35:20 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65784050
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Hurminatore het volgende:
Jaaah
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans klein Na 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
Ik duim voor je Hurminatore
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
pi_65784282
hey hey
heb weer een test gedaan en kwam toch weer een heel licht streepje.
maar goed morgen moet ik naar de dokter en dan zien we het wel.
ik heb ook steeds veel slijm misschien een beejte raar om te zeggen maja.
ik hoor het morgen wel in denk dat ze me doorstuurd naar de gyn want daar sta ik al bekend vanwege mijn vorige zwangerschap en het gebruik van clomid.
ik laat het wel even weer weten .
pi_65784551
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
Zou ik ook doen hoor,ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar mocht het bij ons zo zijn dan bel ik ook gelijk de gyn,die weet ook van onze kinder wens.

Ik heb 2mnd ovu testen gebruikt,kreeg er echt de zenuwen van.Kon geen duidelijke streep vinden en daardoor werd ik superonzeker.Deze maand alleen NOD-dag berekend en voel me een heel stuk rustiger,nou is NOD dag nog niet in zicht,ik hoop dat ik in die week van te voren ook m'n rust kan bewaren
01-08-2008
pi_65786478
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik duim voor je Hurminatore
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:21:27 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65789462
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is? (dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
pi_65793660
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65794149
P-P, ik hoop juist dat de ovu-testen me wat meer rust geven. Ik heb het vorige maand geprobeerd met alleen NOD berekenen, omdat ik dacht dat ik er misschien teveel me bezig was door het tempen enzo. Maar ik werd er juist onrustig van dat ik niet echt wist wanneer de goede klusdagen waren etc. Maarja, je komt er pas achter waar je het beste gevoel bij hebt als je het uitprobeert... Dus misschien wordt het met de ovu-testen bij mij ook wel niks.

Ik heb trouwens wel eens geprobeerd een afspraak te maken bij mijn gyn zonder een verwijsbrief (ik was er al vaker geweest) maar dat vonden ze niet goed. In mijn vorige woonplaats, ander ziekenhuis dus, ging dat wel. Dus het ligt aan de afspraken bij de gyn denk ik. Maar ik zou het ook gewoon proberen.
pi_65802555
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is? (dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
Ja maar ik dacht mijn eisprong 1 dag eerder te voelen/zien dan ik zou hebben als ik de 14de mijn NOD zou hebben en daarbij weet ik nog steeds niet welke dag nou begin moest zien van mijn menstruatie...
Dus of de 12de mijn NOD of de 14de... dus we houden de 13de a 14de aan
pi_65802593
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
En voel je je anders dan anders? Wat denk je dat je kansen zijn?
Spannend hoor Ik ga duimen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:14:36 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65806093
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Ja, voel je al wat? Of juist niks wat je normaal wel voelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')