abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65672714
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: deel 129

14 februari Ciscostar (12-2008) NOD
16 februari sterrenmunt (12-2008) NOD
16 februari Tierrr (10-2008) NOD
20 februari mijsje (08-2007) NOD
24 februari Pure-Poison (09-2008) NOD
01 maart Judes (11-2008) NOD
02 maart Vlindur (01-2008) NOD
08 maart Hurminatore (06-2008) NOD

bumbaloe (10-2008)
Fiemeeltje
missCMS
prinseszondererwt NOD
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-02-2009 18:59:41 ]
pi_65672776
Rubey postte in het vorige deel dat ze vandaag 2 streepjes heeft geplast! Gefeliciteerd!
pi_65672835
Ik had Rubey in het vorige topic al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals. Heb ik in ieder geval m'n tvp hier
pi_65673102
Rubey
Fake it till you make it...
  maandag 2 februari 2009 @ 21:43:20 #5
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65673106
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Rubey het volgende:
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het AMC worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.

MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast
en dat nieuws op 1 dag
Wihihi!!!
Morgen bel je die gyn terug en dan zeg je 'IN YOUR FACE!!!'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65673265
Gefeliciteerd Rubey
01-08-2008
pi_65673285
Bij deze! En inderdaad in de vierde ronde...
Ik ga morgen inderdaad de doorverwijzing voorlopig maar even on hold zetten. Hij heeft altijd gezegd dat hij de eerste echo wilde maken, ik ben benieuwd of dat nog steeds zo is. Het is trouwens een hele fijne arts!

pi_65673370
Wow Rubey, die is heel duidelijk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65673465
Yesssss, weer een tweede streepje!! Gefeliciteerd Rubey!!
  maandag 2 februari 2009 @ 22:05:22 #10
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65674060
Rubey, wat een prachtige streep!
Van harte gefeliciteerd!
Nu lekker 9 mnd broeden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:19:53 #11
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65674735
Rubey gefeliciteerd... wat een duidelijke 2 strepen

No more games, no more drama...
pi_65675470
hey rubey gefeliciteerd!!!
nu lekker 9 maandjes genieten voor je het weet zijn ze om
pi_65675525
Dank jullie wel allemaal!
pi_65676194
Rubey, die is duidelijk, tjemig. Gefeliciteerd en geniet er van! Wanneer was je NOD? Mijn streepjes zagen er zelfs na een paar dagen nog niet zo mooi uit. Nog een tip: bewaren gaat niet met deze test. Die van mij is nu (amper drie weken later) al niet mooi meer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65676602
Rubey, dat is ook niet een beetje een streepje, hij knalt er gewoon vanaf! Geen twijfel mogelijk!!!
  maandag 2 februari 2009 @ 23:18:51 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65677419
Rubey, gefeliciteerd!
Wie is de volgende? behalve ik dan natuurlijk
  maandag 2 februari 2009 @ 23:20:16 #17
190853 RockabeIIa
pi_65677470
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef Asyniur het volgende:
Rubey, gefeliciteerd!
Wie is de volgende? behalve ik dan natuurlijk
Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?
pi_65677635
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef Fiemeeltje het volgende:
Cake iemand?
* deelt cake uit
Fiemeeltje, ik kan me het verdriet van de teleurstelling heel goed voorstellen. ga je wel nog even bij je ha langs? (en, lekker, cake! doe maar een stukje )

Rubey!!!
zo blijft er helemaal niemand meer over in het lijstje!!! (zoals de bedoeling is!!! )

(sorry als ik er weer overheen gelezen heb, maar het gaat ook zo snel hier... Asyniur, stond jij ook niet in het lijstje?)

en nu lekker naar bedje toe... iedereen!
pi_65681506
Van harte met je plusje Rubey!
pi_65681596
Van welk merk is die zw-test Rubey?
Ik ben harstikke ziek hier,volgens mij heb ik flink de griep ofzo,er blijft niks in!
Bij mij mag er in het lijstje trouwens bij dat we sinds september 08 bezig zijn (en dat ik heeeeeeeeel snel hier weg wil ;-) )
01-08-2008
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:35:52 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65681671
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?
NOD is aankomende maandag. Ik heb er geen gevoel over. Ik heb echt geen idee
Ik heb wel iets wat afwijkt van het 'normale' voor zover je bij mij van normaal kan spreken : normaal heb ik nu dus een ontzettend pijnlijke voorgevel maar nu dus niet (wel beetje gevoelig, maar niet pijnlijk)

wolletjebol, ik stond niet in het lijstje en ik hoef ook niet in een lijstje
nou ja, wel uiteindelijk in Z&G lijstje natuurlijk
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:42:03 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_65681700
Rubey van harte
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 februari 2009 @ 08:27:59 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65682085
Gefeliciteerd Rubey!
pi_65682529
ah vandaar Asyniur ik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!
  Jubileum moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 09:02:24 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65682555
Rubey wat geweldig, gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65682640
Rubey gefeliciteerd

Vandaag is vriendlief jarig.. Dus KVK wordt vandaag niets...
Maar van de week moeten we toch echt aan de slag gaan En dan tot mijn ongesteldheid (of niet), ga niet temperaturen enzo. We doen 'het' gewoon. En wel iets vaker omdat in ons achterhoofd een baby'tje zit.
Maar is er een dag dat we echt geen zin (moe, hoofdpijn etc) hebben, dan gaan we lekker knuffelen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:09:36 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65682666
Verjaardagsseks is toch juist leuk?
pi_65682718
Dat is het zeker

Maar, mijn vriend is gewoon werken. Hij is vanacht om 03.00 uur gegaan. En vanmiddag rond 15.0 uur terug.
Dan komt er eigenlijk ook direct visite. 'S avonds gourmetten, en tja, rond 21.00 uur moet meneer echt weer gaan slapen, omdat vanacht om 02.30 de wekker weer gaat. Dus tja, om nou tegen de visite te zeggen om 19.0 uur ofzo, willen jullie vertrekken want... Hihi
pi_65682745
Rubey Super zeg! Van harte gefeliciteerd!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:14:52 #30
190853 RockabeIIa
pi_65682751
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
ah vandaar Asyniur ik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!

Waar staat dat?
Dit keer had ik toevallig geen last van mijn (oYo) maar de vorige keer wel.
pi_65683093
Ook hier geen pijnlijke voorgevel hoor... het is bij iedereen anders... denk dat je er geen conclusie uit kan trekken wolletje...
Asyniur, ik hoop dat anders in dit geval betekent dat er geen ongi komt .
pi_65683207
Rubey! gefeliciteerd meid! super! En wat een mooie duidelijke test!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
Huh? Ik heb nog nooit van leven last van zere tetten gehad en ook nu niet, met 12 weken. Wel of geen zere borsten of wel of geen misselijkheid is geen definitief teken van een zwangerschap, alleen een positieve test is dat.
En Asyniur gaat gewoon mee naar Z&G natuurlijk, want dat vind ik gezellig *duimduimduim*

* huuphuup Strooit nog even wat HCG rond voor alle wachtenden hier. Dat er maar zo snel mogelijk een complete leegloop mag zijn!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65683297
iedereen die ik ken met zwangerschap heeft het erover, dus inderdaad, verkeerde aanname... sorry

in dat geval: Asyniur, dat is een goed teken! (ik blijf meeduimen voor je...)
pi_65683952
Ymme gefeliciteerd met je vriend
Rubey nogmaals gefelciteerd met je streepje, en wat is hij duidelijk zeg!

Bleh hier keelpijn en beetje slapjes (lang leve verkoudheden etc..) Gelukkig de belangrijkste klusdagen voorbij... want voel me niet echt lekker
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65684013
Fiemeeltje hoe gaat het nu daar met jou met bloedverlies etc...
Al minder of gestopt etc
Nogmaals dikke en een knuffel voor jou
pi_65687172
Rubey gefeliciteerd!
pi_65687461
Over die pijnlijke borsten. Ik kreeg altijd een week voor ongi worden last van mijn borsten. Pijnlijk, maar alleen op bepaalde plaatsen. En nu, tijdens mijn zwangerschap, doen ze ook pijn, maar dan anders. Ze doen nu overal pijn, zijn ook echt veel gegroeid en hebben een andere vorm. Dus het kan wel, dat ze pijnlijk worden, maar het ligt er denk ik maar net aan hoe je borstweefsel reageert op hormoonwisselingen. Ik heb littekens van een operatie op mijn borsten en ja, die reageren dus sterk helaas
pi_65689455
Asyniur, spannend! Hopen dat je snel meer weet!

Ik durf niet veel te zeggen over m'n borsten, het 'strak staan' van m'n borsten was één van de eerste symptomen dit keer, maar het is nu volledig weg, dus ik weet het ook niet.

@cisco, klote dat je niet lekker bent zeg. Gelukkig wel de klusdagen al achter de rug.

Ymme, een verjaardagvluggertje kan toch ook

Nou, hier geen enkel zwangerschapskwaaltje meer, alles zit weer in de reguliere stand. Bloedverlies is vrijwel verdwenen, het was minder dan een gewone menstruatie, dus ik weet niet of ik nu een nieuwe cyclus kan gaan draaien of dat ik nog moet wachten op een eigenlijke menstruatie. Ach we zien wel, ik heb van die sensitest dingetjes dus ik ga m'n cyclus maar even volgen om na te gaan of ik weer een ovulatie krijg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We weten in ieder geval dat het kan...

Aangezien ik nog steeds een klein beetje depri ben heb ik vandaag koekjes gebakken...

* uitdeelt
pi_65689587
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef Fiemeeltje het volgende:

Ymme, een verjaardagvluggertje kan toch ook

Nou, hier geen enkel zwangerschapskwaaltje meer, alles zit weer in de reguliere stand. Bloedverlies is vrijwel verdwenen, het was minder dan een gewone menstruatie, dus ik weet niet of ik nu een nieuwe cyclus kan gaan draaien of dat ik nog moet wachten op een eigenlijke menstruatie. Ach we zien wel, ik heb van die sensitest dingetjes dus ik ga m'n cyclus maar even volgen om na te gaan of ik weer een ovulatie krijg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We weten in ieder geval dat het kan...

Aangezien ik nog steeds een klein beetje depri ben heb ik vandaag koekjes gebakken...

* uitdeelt
Dat zou kunnen. Maar daar houdt ik meestal niet zo van

En die koekjes, heb je verdient
pi_65692077
Ja ymme ,een vluggertje kan toch wel Het is voor het goede doel

Ga je aan het einde van de week nog zwangerschapstest doen fiemeeltje? Misschien ben je nog steeds zwanger en was het een soort van innestelingsbloed.. je weet maar nooit.

Verkouden zijn sucks, maar gelukkig werken de vitamine pillen, extra fruit etc wel al beetje
Morgen leuke dag in het vooruitzicht (opnames van holland got talent (sbs6) bijwonen met mijn werk) dus dat is wel lekker en relax dagje dan! Nu nog 1 uurtje.. en dan vrij Pff heb het wel gehad hoor voor vandaag
pi_65692086
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef mefke79 het volgende:
Rubey, die is duidelijk, tjemig. Gefeliciteerd en geniet er van! Wanneer was je NOD? Mijn streepjes zagen er zelfs na een paar dagen nog niet zo mooi uit. Nog een tip: bewaren gaat niet met deze test. Die van mij is nu (amper drie weken later) al niet mooi meer.
Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?
pi_65692151
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 07:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Van welk merk is die zw-test Rubey?
...
Het is een Clear Blue, volgens de drogist de meest gevoelige!
pi_65692328
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Rubey het volgende:

[..]

Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?
kruidvat eigen merk dacht ik....

Gefeliciteerd trouwens...
pi_65693020
ik meen dat predictor mooier blijft. En Rubey, clearblue is niet speciaal gevoelig hoor, juist heel gewoon. Die testen hebben eigenlijk evenveel nodig als de predictor en die staat dan weer bekend als helemaal niet gevoelig. Geniet van je streepjes!
pi_65694321
Rubey, Gefeliciteerd met je plusje!!

[ Bericht 77% gewijzigd door Vlinder op 03-02-2009 15:39:25 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65694649
Oh, voor een MOD, Ik ben al lang ongesteld (had ik ook al verteld) mijn nieuwe NOD mag op 2 maart.

Bedankt!
pi_65694768
Fiemeeltje, wat verdrietig zeg, veel sterkte gewenst!
Ik neem je aanbod van de cake graag aan hoor, ik baal al weeeeeken *propt zich vol met cake*

Beetje uitersten zo in 1 post, maar: Rubey, gefeliciteerd!
Wauw, dat is echt geweldig nieuws, kun je gewoon t ziekenhuis mededelen dat er helemaal geen vervolgafspraak gaat komen haha

Zere/gespannen borsten heb ik sinds ik met Implanon gestopt ben maandelijks echt last van, dus volgens mij wil dat echt niet zoveel zeggen helaas.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:55:51 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65697431
Vlindur, ik heb het lijstje aangepast. Je had nog geen NOD doorgegeven en dan veranderen we de lijst niet anders blijven we aan de gang met het een eruit en er weer bij en er weer uit etc. etc.
pi_65697607
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, ik heb het lijstje aangepast. Je had nog geen NOD doorgegeven en dan veranderen we de lijst niet anders blijven we aan de gang met het een eruit en er weer bij en er weer uit etc. etc.
Oh oké! Dan zal ik dat de volgende keer gelijk ermee doorgeven!
Bedankt weer iig
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:50:01 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65701938
Ben ik een dagje werken, liggen mijn tieten ter discussie op het internet

Ik maak me verder nergens druk om hoor! Ben er eigenlijk nauwelijks mee bezig.
Tis dat leonieke en rocka allebei vroegen: voel je iets? Dat ik dacht: eens even denken en ik voel geen zere tieten en die heb ik anders bijna altijd wel in deze tijd van de maand
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:51:58 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65702022
Ow en Fiemeeltje:
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:15:47 #52
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65703044
Fiemeltje, had je die zw.test ook met sensitest gedaan? (of had ik dat al gevraagd?) Want daar heb ik dus negatieve ervaringen mee. (licht) Positieve test en toch ongesteld geworden vorige maand.
Dus dat hoeft voor mij niet meer.

Hoe voel je je nu?

Ik wil ook wel cake!!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65703503
Voel mezelf al beter bumba, nu de ergste teleurstelling voorbij is ben ik wel weer klaar voor een volgende ronde.

De zwangerschapstesten die positief waren zijn ClearBlue en Kruidvat. Dus niet echt de meest onbetrouwbare merken zou je zeggen. Ik weet wel dat ik een volgende gelegenheid erg lang ga wachten met testen, eerst maar eens zorgen dat het blijft plakken.
pi_65703632
Om weer even terug te komen op borsten

Sinds 1 a 2 dagen voelen die van mij wel anders... Gevoeliger, weet niet precies hoe te omschrijven.
Nooit eerder hier echt last van gehad, dus weet ook niet hoe en wat.
pi_65703648
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef Asyniur het volgende:
Ow en Fiemeeltje:
jou nod maandag spannend hoor!
pi_65709080
Hee!

Rubey gefeliciteerd! Wat een mooie test!! Super, geniet ervan!

Fiemeeltje, balen zeg... echt sneu...
Ik vind het knap dat je het zo positief oppakt, zeg! En inderdaad, je hebt gelijk: je weet nu dat je vruchtbaar bent, das een fijn idee!

Hier geen nieuws, niks geen kwaaltjes ofzo, gewoon afwachten..
Ik snap mijn lichaam echt niet meer, mijn temperatuur is eerder omlaag gegaan dan omhoog, terwijl ik al na dag 20 van mijn cyclus zit... bij mijn ovutestjes knalden de tweede strepen niet van het scherm af, en ook aan mijn slijm kan ik geen touw vastknopen... 't is dus echt afwachten, kan er niks van zeggen. Wel aantal maal geklust, maar niet echt positief gevoel...
pi_65710385
Tierrr, ik kan 't positief oppakken omdat het meteen de eerste ronde was en ook omdat ik al een beetje m'n twijfels had. Dit neemt echter niet weg dat ik zondag echt een klotedag gehad heb met heel veel tranen en opstandigheid. Ik wil niet weten hoe het moet voelen bij mensen die al jaren bezig zijn en dan dit meemaken. Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat het de eerste keer direct raak was en mezelf niet meteen uit het veld laten slaan.

Heb de sensitests binnengekregen, zwangerschapstest was al vrijwel negatief. Nu maar aan de ovulatietests om te kijken of ik een nieuw ei op weet te sporen.

Sterkte met afwachten Tierrr en Asyniur, over een week alweer NOD voor jou. Spannend!!

Cisco, kan het niet van de ovulatie zijn? Zoals eerder gezegd waren gevoelige tieten het eerste waar ik last van kreeg. (en ook het eerste waar de klachten weer verdwenen) Ben benieuwd hoor!
pi_65711057
Ja, dat is ook zo, Fiemeel, het is natuurlijk ook best uniek dat het de eerste ronde al meteen raak is, maar dan nog is het gewoon hartstikke rot als het misgaat... je gaat niet voor niks klussen... dat doe je omdat je het graag wilt en dan is het hartstikke jammer als je blijdschap overgaat in teleurstelling... ik vind dat je er knap mee omgaat! En tranen en opstandigheid zijn op zo'n dag helemaal niet raar!!

Sjong, ik heb nog nooit in mijn leven zere borsten gehad...
pi_65717514
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

kruidvat eigen merk dacht ik....

Gefeliciteerd trouwens...

eigen merk kruitvat is lang mooi. ik zat de mijne te bekijken van afgelopen juli, en inderdaad, die is nog net zo mooi als een dag nadat ik twee streepjes maakte... (nog erg duidelijk en mooi!)
koekje aanpakt van Fiemeeltje... lekker fiemeel, dank je wel!

[ Bericht 4% gewijzigd door mijsje op 04-02-2009 00:18:56 (oeh, koekjes... :P) ]
pi_65717576
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Asyniur het volgende:
Ben ik een dagje werken, liggen mijn tieten ter discussie op het internet

Ik maak me verder nergens druk om hoor! Ben er eigenlijk nauwelijks mee bezig.
Tis dat leonieke en rocka allebei vroegen: voel je iets? Dat ik dacht: eens even denken en ik voel geen zere tieten en die heb ik anders bijna altijd wel in deze tijd van de maand
sorry, ik zal het niet meer over je tieten hebben...
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:39:52 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65720419
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:20 schreef mijsje het volgende:

[..]

sorry, ik zal het niet meer over je tieten hebben...
Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!

Door jullie 'gestook' vind ik het nu toch wel een beetje spannend worden
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:41:28 #62
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65725952
Hier eigen merk DA na 5 jaar nog steeds mooi.
pi_65727658
Over dat voorgevel geklets allemaal - het lijkt me dat als het 'anders dan anders' voelt dat het juist wel iets kan betekenen. Dus toch wel spannend dan, Asyniur!
pi_65737372
ik weet niet zo goed wat ik van mijn gevoeligere borsten moet denken...
Heb namelijk ook sinds gisteren ontzettende pijn in mijn onderrug (links) en beetje verkouden daar ook wat pijntjes van... we zien het wel! Ik verwacht niks!
pi_65739529
Ik heb heb wel eens gevoellige tepels maar echt zere borsten heb ik nog nooit gehad.Mischien als ik ooit zwanger raak,maar dan laat ik het jullie wel weten ;-)
01-08-2008
pi_65740581
P-P ik had het juist andersom. Met ongi worden deed het zeer, maar nooit gevoelige tepels. Die kreeg ik pas toen ik zwanger was.
Meiden, ik duim voor de bijna-nod's !
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:01:11 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65740927
Ja maar, ja maar, ja maar ik was er echt niet mee bezig totdat o.a. Rocka en Leonie (e.a.?) vroegen of ik al wat voelde
En toen ging ik eens kritisch denken en toen kwam het boobieverhaal
En nou vind ik het stiekem spannend omdat 'iedereen' hier zegt: hey, dat kon wel eens een teken zijn
nog 5 nachtjes slapen tot NOD
pi_65741255
whehe, we zitten elkaar hier gek te maken

Gewoon van je eigen gevoel uitgaan Asyniur, als je er echt last van had gehad was het je vast eerder opgevallen. Maar dan nog blijft het iedere maand weer spannend gok ik zo. Ik vind het nu ook al spannend voor volgende maand...

Vandaag eens een keer niets gebakken, dus het gaat al beter met me Ben wel hevig nerveus voor komende cyclus, komt mijn ei wel? En wanneer? Gaat het weer lukken? Blijft het dan nú wel plakken? Heb afgelopen zondag maar even aangehouden als dag 1 van de nieuwe cyclus. Ben benieuwd of ik deze maand weer een ouderwets korte of weer zo'n lange ga krijgen. Ben alvast maar wel begonnen met ovutesten, bij een korte cyclus zou ik over een paar dagen m'n ei al krijgen.

Cisco, ben je er niet te veel op aan het letten? Ik weet dat het bij mij alleen maar erger werd naarmate ik er meer op ging letten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:18:13 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65746068
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:
whehe, we zitten elkaar hier gek te maken

Gewoon van je eigen gevoel uitgaan Asyniur, als je er echt last van had gehad was het je vast eerder opgevallen. Maar dan nog blijft het iedere maand weer spannend gok ik zo. Ik vind het nu ook al spannend voor volgende maand...
Fiemeel wel opletten he? ik heb nu nergens last van en normaal heb ik rond deze tijd pijnlijke boobs en tepels

Hoe is het nu met je?

Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
pi_65746888
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Asyniur het volgende:
wie kunnen we nog meer gek maken
Hahaha, nou, ik maak mezelf al wel gek, dus bespaar je de moeite...
pi_65747210
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fiemeel wel opletten he? ik heb nu nergens last van en normaal heb ik rond deze tijd pijnlijke boobs en tepels
Ja dabedoelikook

Als het wél gevoelig was geweest kon het ook nog zijn van het knijpen en duwen wat veel vrouwen tegen hun NOD beginnen te doen. 'ff checken of ze gevoelig zijn'
quote:
Hoe is het nu met je?
Heb vandaag niets gebakken, dus het gaat wel weer Heb met mezelf afgesproken dat het volgende keer gewoon goed komt. Hoop alleen dat die volgende gelegenheid niet máánden gaat duren. Het is een kwestie van afwachten en mazzel hebben. Net zoals voor ieder ander hier.
quote:
Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
pi_65751042
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:

Cisco, ben je er niet te veel op aan het letten? Ik weet dat het bij mij alleen maar erger werd naarmate ik er meer op ging letten.

Daarom ga ik er ook niet meer aan denken... bedoel ze zijn gevoelig, dat voel ik echt wel... is niet iets wat ik verzin! Maar de reden ertoe weet ik niet.. is het van eventueel zwanger zijn of eisprong of gewoon van de verkoudheid ofzo. Ik zie het gewoon wel en laat mijn borsten en andere lichaamsdelen lekker pijn doen en de oorzaak komen we vanzelf wel achter!

Spannend hoor al die aankomende NOD's
pi_65751889
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!

Door jullie 'gestook' vind ik het nu toch wel een beetje spannend worden
ik duim voor je Asyniur, ik gun het je ook zo! Maar maak je niet zenuwachtig omdat er mensen discussieren over hoe het zou kunnen/moeten zijn! (moeilijk, ik weet het, ik houd me ook nooit aan m'n eigen advies... )
quote:
Daarom ga ik er ook niet meer aan denken...
Cisco, vertel eens? hoe doe je dat? Ik probeer dat al anderhalf jaar en het lukt me maar niet...
pi_65757086
Goedetiet, ik bedoel goedemorgen.

Hoe gaat het dames? Trekken jullie het nog? Maak jezelf niet gek he. Wat voor de een een menstruatiepijntje is is voor de ander een zwangerpijntje terwijl de ander niks voelt en toch zwanger is...

Ik zit op cyclusdag 25 na mijn menstruatie. Weet niet hoe lang deze cyclus nog gaat duren. Als ik niet een week over tijd was gegaan dan zou nu mijn NOD al zijn geweest.
Ik dacht dat ik mn ei had gevoeld op zaterdag de 24ste maar Fertilty Friend heeft hem gezet op donderdag de 29ste. Heb toen niet geklust, de maandag daarvoor voor het laatst dus het zal wel niets zijn. Ik vind het ergens wel fijn dat ik niet weet wanneer mn NOD zal zijn. Kan ik mezelf ook niet gek maken.

Speaking of gek maken, volgens mij heeft mijn dochter gisteren mn rug zowat gebroken .We waren gaan zwemmen en ik kon dr in het water op gegeven moment niet meer tillen van de pijn. Voel het nu nog. Weet niet, denk dat er een spiertje dwars zit ofzo. Geen pretje. Hoop niet dat het een voorbode is want ik zie het niet zitten om 9 maanden met een stukke rug rond te lopen.

Oh, als het deze maand of volgende maand raak is dan kom ik akeling dicht in de buurt van mijn meissies verjaardag
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:33:34 #75
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65759269
Rubey wat een vet positieve test zeg!!!!

Bumba wat vervelend van je rug!!!

Ik duim hier vrolijk voor je door hoor (en alle andere meiden natuurlijk ook
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65761817
quote:
Fiemeeltje quote:Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
Ik laat me niet meer zo snel gek maken hoor ... ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld wordt. Ik heb namelijk nergens last van!

PS Wanneer was jou NOD? En hoelang ben je nu uiteindelijk ongesteld geweest? Ik wil je natuurlijk geen false hoop geven maar er zijn meerdere dames geweest met bloedingen die toch echt zwanger zijn!
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65761911
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......

Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65764295
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Hurminatore het volgende:
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......

Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65766421
Klopt Poppejans. Ben bij de HA geweest en zij heeft ons toch doorverwezen.
Mijn man en ik hebben namelijk in het verleden chlamydia gehad .....(tja het is nou niet iets om van de daken af te schreeuwen, maar helaas wel een feit) Het kan zo zijn dat je hierdoor verklevingen krijgt(als je er laat bij bent met ontdekken) Het is wel zo dat we gewoon op natuurlijke wijze en nog wel in 1 keer ook ons zoontje hebben gekregen. En dat was na de chlamydia....Ze acht de kans dus heel klein, maar die is hoe klein ook wel aanwezig. Bovendien zei ze dat ze wel een zaadonderzoek kon laten uitvoeren, maar dat zal de GYN ook doen.. Ik heb een keizersnee gehad en in zeldzame gevallen kan er littekenweefsel ontstaan in de baarmoeder waardoor het zaad soms niet eens kan binnenkomen in de baarmoeder of soms kan het bevruchte eitje daardoor niet nestelen... Deze zaken hebben er toe bijgedragen dat ze toch heeft besloten om ons nu door te verwijzen...
Vandaar......
pi_65766724
Ow.. wat balen zoiets zeg!
Maar wel weer ''voordeeltje'' dat jullie wat sneller geholpen kunnen worden, maar ik hoop natuurlijk dat jij binnen een paar dagen gewoon komt melden dat je zwanger bent
pi_65767020
Jaaah
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans klein Na 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
pi_65768731
Net mijn eerste ovulatietest gedaan, toch wel leuk om eindelijk eens ergens een tweede streepje op te zien verschijnen... Stom, want het betekent natuurlijk niks. Het is echt een heeeeel licht streepje, maar toch. Wie heeft er ook ervaring met ovu-testen? Zien jullie altijd een licht streepje behalve bij de piek, of kan het ook dat je helemaal geen streepje krijgt?
pi_65769130
Het kan ook dat er helemaal geen streepje komt hoor. Dus het lijkt erop dat je ovulatie in aantocht is (kan wel nog 5 dagen duren misschien hoor).
pi_65773845
Bumba, AUW! Doe lekker rustig aan met je rug, hopelijk voel je jezelf snel weer beter. Kan mezelf trouwens ook wel voorstellen dat het rust geeft als je je NOD niet weet. Aan de andere kant, hoe weet je dan wanneer je zou moeten testen?

Hurminatore, je hoeft jezelf niet te schamen voor de chlamydia hoor. Wel fijn dat je redelijk snel al bij de gyn terecht kunt. Hopelijk is alles gewoon in orde.

Ik denk niet dat mijn bloedverlies te maken heeft met innesteling hoor Vandaag nog een heel klein beetje verlies, dus uiteindelijk toch wel 5 dagen gebloed. De duur van een menstruatie, maar veel minder heftig. Heb nog een zwangerschapstest gedaan en de HCG is nu echt wel uit m'n lichaam. Klote, maar wel de realiteit.

judes, ik ben zelf ook pas net begonnen met ovu-testen. Had de eerste dag een hele lichte streep en de tweede niets. (gok dat de eerste streep nog van een restje HCG was). Welke ovutesten heb jij eigenlijk?

Hier gaat alles inmiddels wel weer het gangetje, had gisteren m'n parttime dag nog dus ben vandaag weer begonnen met werken. Alles loopt gewoon door heb ik gemerkt. Ik dus ook maar
pi_65775123
Hier met pijn in me rug afwachten tot mijn NOD

Goed dat je je leven weer oppakt fiemeeltje
Bumba wat rot van je rug, doe maar rustig aan!
pi_65776043
Dank je fiemeel!
pi_65778405
hurminatore inderdaad fijn dat je nu al terecht mag bij je gyn! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt! maar eerst hoop ik op een tweede streepje zondag of maandag! dat zou het gynbezoek heel anders maken...

Hier hebben we besloten om deze ronde nog een keer af te wachten. Als deze ronde weer negatief is, dan gaan we naar de ha, en vragen een doorverwijzing naar de gyn. als de ha dat niet doet, probeer ik m'n gyn te bellen waar ik in de afgelopen zomer bij geweest ben. (weet niet zeker of ik daar direct naartoe moet/kan/wil gaan, dus eerst maar via ha...)

balen fiemeeltje dat je hcg nu echt verdwenen is. het is wel duidelijk! ik hoop dat je heel gauw weer twee streepjes hebt, en dan langer in Z&G kunt blijven!
pi_65781553
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
Ik was ook nog geen jaar bezig, maar als er een indicatie is dat er iets mis is/kan zijn dan onderzoeken ze je wel hoor.
pi_65782107
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
pi_65782336
Fiemeeltje, ik heb de tests van sensitest. Ik heb wel gelezen dat er bij sommigen altijd een vaag streepje te zien is, aangezien LH in principe altijd wel aanwezig is. Als het nu betekent dat mijn ovulatie er aan zit te komen, is het wel erg vroeg! (nu dag 7) Maar daarom test ik ook, om te checken of ik het wel goed bereken. Mijn moeder heeft me ooit verteld dat zij er op een gegeven moment achter kwam dat haar eisprong al op dag 10 was. Als ik mijn temp enzo nu moet geloven, is de mijne pas rond dag 18. Dus ik wil nu gewoon even weten of dat wel klopt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:35:20 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65784050
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Hurminatore het volgende:
Jaaah
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans klein Na 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
Ik duim voor je Hurminatore
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
pi_65784282
hey hey
heb weer een test gedaan en kwam toch weer een heel licht streepje.
maar goed morgen moet ik naar de dokter en dan zien we het wel.
ik heb ook steeds veel slijm misschien een beejte raar om te zeggen maja.
ik hoor het morgen wel in denk dat ze me doorstuurd naar de gyn want daar sta ik al bekend vanwege mijn vorige zwangerschap en het gebruik van clomid.
ik laat het wel even weer weten .
pi_65784551
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
Zou ik ook doen hoor,ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar mocht het bij ons zo zijn dan bel ik ook gelijk de gyn,die weet ook van onze kinder wens.

Ik heb 2mnd ovu testen gebruikt,kreeg er echt de zenuwen van.Kon geen duidelijke streep vinden en daardoor werd ik superonzeker.Deze maand alleen NOD-dag berekend en voel me een heel stuk rustiger,nou is NOD dag nog niet in zicht,ik hoop dat ik in die week van te voren ook m'n rust kan bewaren
01-08-2008
pi_65786478
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik duim voor je Hurminatore
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:21:27 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65789462
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is? (dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
pi_65793660
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
pi_65794149
P-P, ik hoop juist dat de ovu-testen me wat meer rust geven. Ik heb het vorige maand geprobeerd met alleen NOD berekenen, omdat ik dacht dat ik er misschien teveel me bezig was door het tempen enzo. Maar ik werd er juist onrustig van dat ik niet echt wist wanneer de goede klusdagen waren etc. Maarja, je komt er pas achter waar je het beste gevoel bij hebt als je het uitprobeert... Dus misschien wordt het met de ovu-testen bij mij ook wel niks.

Ik heb trouwens wel eens geprobeerd een afspraak te maken bij mijn gyn zonder een verwijsbrief (ik was er al vaker geweest) maar dat vonden ze niet goed. In mijn vorige woonplaats, ander ziekenhuis dus, ging dat wel. Dus het ligt aan de afspraken bij de gyn denk ik. Maar ik zou het ook gewoon proberen.
pi_65802555
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is? (dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
Ja maar ik dacht mijn eisprong 1 dag eerder te voelen/zien dan ik zou hebben als ik de 14de mijn NOD zou hebben en daarbij weet ik nog steeds niet welke dag nou begin moest zien van mijn menstruatie...
Dus of de 12de mijn NOD of de 14de... dus we houden de 13de a 14de aan
pi_65802593
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
En voel je je anders dan anders? Wat denk je dat je kansen zijn?
Spannend hoor Ik ga duimen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:14:36 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65806093
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Ja, voel je al wat? Of juist niks wat je normaal wel voelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')