quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Rubey het volgende:
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het AMC worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.
MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast![]()
![]()
![]()
en dat nieuws op 1 dag
Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef Asyniur het volgende:
Rubey, gefeliciteerd!![]()
Wie is de volgende? behalve ik dan natuurlijk
Fiemeeltje, ik kan me het verdriet van de teleurstelling heel goed voorstellen. ga je wel nog even bij je ha langs? (en, lekker, cake! doe maar een stukjequote:
NOD is aankomende maandag. Ik heb er geen gevoel over. Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
ah vandaar Asyniurik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!
Huh? Ik heb nog nooit van leven last van zere tetten gehad en ook nu niet, met 12 weken. Wel of geen zere borsten of wel of geen misselijkheid is geen definitief teken van een zwangerschap, alleen een positieve test is dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
ah vandaar Asyniurik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!
Dat zou kunnen. Maar daar houdt ik meestal niet zo vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ymme, een verjaardagvluggertje kan toch ook
Nou, hier geen enkel zwangerschapskwaaltje meer, alles zit weer in de reguliere stand. Bloedverlies is vrijwel verdwenen, het was minder dan een gewone menstruatie, dus ik weet niet of ik nu een nieuwe cyclus kan gaan draaien of dat ik nog moet wachten op een eigenlijke menstruatie. Ach we zien wel, ik heb van die sensitest dingetjes dus ik ga m'n cyclus maar even volgen om na te gaan of ik weer een ovulatie krijg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We weten in ieder geval dat het kan...
Aangezien ik nog steeds een klein beetje depri ben heb ik vandaag koekjes gebakken...
* uitdeelt
Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef mefke79 het volgende:
Rubey, die is duidelijk, tjemig. Gefeliciteerd en geniet er van! Wanneer was je NOD? Mijn streepjes zagen er zelfs na een paar dagen nog niet zo mooi uit. Nog een tip: bewaren gaat niet met deze test. Die van mij is nu (amper drie weken later) al niet mooi meer.
Het is een Clear Blue, volgens de drogist de meest gevoelige!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Van welk merk is die zw-test Rubey?
...
kruidvat eigen merk dacht ik....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Rubey het volgende:
[..]
Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?
Oh oké! Dan zal ik dat de volgende keer gelijk ermee doorgeven!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, ik heb het lijstje aangepast. Je had nog geen NOD doorgegeven en dan veranderen we de lijst niet anders blijven we aan de gang met het een eruit en er weer bij en er weer uit etc. etc.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
kruidvat eigen merk dacht ik....
Gefeliciteerd trouwens...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Asyniur het volgende:
Ben ik een dagje werken, liggen mijn tieten ter discussie op het internet![]()
Ik maak me verder nergens druk om hoor! Ben er eigenlijk nauwelijks mee bezig.
Tis dat leonieke en rocka allebei vroegen: voel je iets? Dat ik dacht: eens even denken en ik voel geen zere tieten en die heb ik anders bijna altijd wel in deze tijd van de maand![]()
Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:20 schreef mijsje het volgende:
[..]
sorry, ik zal het niet meer over je tieten hebben...
Fiemeel wel opletten he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:
whehe, we zitten elkaar hier gek te maken
Gewoon van je eigen gevoel uitgaan Asyniur, als je er echt last van had gehad was het je vast eerder opgevallen.Maar dan nog blijft het iedere maand weer spannend gok ik zo. Ik vind het nu ook al spannend voor volgende maand...
Ja dabedoelikookquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fiemeel wel opletten he?ik heb nu nergens last van en normaal heb ik rond deze tijd pijnlijke boobs en tepels
![]()
Heb vandaag niets gebakken, dus het gaat wel weerquote:Hoe is het nu met je?![]()
quote:Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik!wie kunnen we nog meer gek maken
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:
Cisco, ben je er niet te veel op aan het letten? Ik weet dat het bij mij alleen maar erger werd naarmate ik er meer op ging letten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!![]()
![]()
Door jullie 'gestook' vind ik het nu toch wel een beetje spannend worden
Cisco, vertel eens? hoe doe je dat? Ik probeer dat al anderhalf jaar en het lukt me maar niet...quote:Daarom ga ik er ook niet meer aan denken...
Ik laat me niet meer zo snel gek maken hoorquote:Fiemeeltje quote:Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Hurminatore het volgende:
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......![]()
Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
Ik was ook nog geen jaar bezig, maar als er een indicatie is dat er iets mis is/kan zijn dan onderzoeken ze je wel hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
Ik duim voor je Hurminatorequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Hurminatore het volgende:
Jaaah![]()
![]()
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans kleinNa 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
Zou ik ook doen hoor,ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar mocht het bij ons zo zijn dan bel ik ook gelijk de gyn,die weet ook van onze kinder wens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik duim voor je Hurminatore![]()
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
Ja maar ik dacht mijn eisprong 1 dag eerder te voelen/zien dan ik zou hebben als ik de 14de mijn NOD zou hebben en daarbij weet ik nog steeds niet welke dag nou begin moest zien van mijn menstruatie...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is?(dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
En voel je je anders dan anders? Wat denk je dat je kansen zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
Ja, voel je al wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |