abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 15:28:50 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65658440
Het vorige deel: Slank #522 Waar de OV-kaart gehaat wordt

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 2 februari 2009 @ 15:29:15 #2
14746 k_i_m
pi_65658459
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind dat studiegenootje slim. Want wie heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is en als zij op deze manier een hoog cijfer krijgt op een makkelijker manier: way to go.
Whehehee, de rammen hebben gesproken .

Ik heb dat ook wel eens gehad met een cursus. Gingen ze 6 avonden over hetzelfde lopen zeiken, en ik wist het al voor de eerste avond had plaatsgevonden. Dus ik ben twee avonden geweest en die overige vier niet. Gingen de brave meisjes uit de groep helemaal huilen dat ik dan minder voor mijn diploma had gedaan. En ik zovan; ja, dat komt omdat ik slimmer ben .

Toen ik zei dat ze dan maar een examen voor iedereen in moesten stellen, zodat ik kon laten zien dat ik het in twee avonden net zo goed onder de knie had als zij in 6, gingen ze nog harder huilen, omdat ze geen examen wilden doen . Wat ben je dan .
In my life
Why do I smile
pi_65658460
yes!
pi_65658488
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens! Maar het is wel zuur voor mensen die wel hard hebben geleerd. Ik had hard geleerd, maar haalde een 2 omdat dit vak mij totaal niet ligt (economie in een rechtenstudie!!??).

En je laatste vak!! Jippie!! Ga je nog een Master doen of zit je in je Master?
Oh economie, ik heb weleens eerder gehoord dat dat een echt struikelblok is dat traditioneel slecht gemaakt wordt! Voor zo'n vak moeten ze toch eigenlijk helemaal een uitzondering maken.

Ik ben in september begonnen aan m'n master. In november was het tentamen van het inleidende vak en daarna alleen nog stages en een scriptie. Wel gek hoor, nooit meer gewoon college.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65658528
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Whehehee, de rammen hebben gesproken .

Ik heb dat ook wel eens gehad met een cursus. Gingen ze 6 avonden over hetzelfde lopen zeiken, en ik wist het al voor de eerste avond had plaatsgevonden. Dus ik ben twee avonden geweest en die overige vier niet. Gingen de brave meisjes uit de groep helemaal huilen dat ik dan minder voor mijn diploma had gedaan. En ik zovan; ja, dat komt omdat ik slimmer ben .

Toen ik zei dat ze dan maar een examen voor iedereen in moesten stellen, zodat ik kon laten zien dat ik het in twee avonden net zo goed onder de knie had als zij in 6, gingen ze nog harder huilen, omdat ze geen examen wilden doen . Wat ben je dan .
Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.
pi_65658560
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:

Ik ben in september begonnen aan m'n master. In november was het tentamen van het inleidende vak en daarna alleen nog stages en een scriptie. Wel gek hoor, nooit meer gewoon college.
Wat een verschil. Mijn Master zal enkel uit vakken bestaan, en een scriptie van 10 ECTS. Geen stage!
Hier dus voorlopig nog geen einde aan colleges.
pi_65658627
quote:
Deze snap ik niet:

"Evolutionair gezien is het voor een man namelijk beter als hij geen risico loopt dat zijn vrouw ook kinderen verwekt met andere mannen."

maandag 2 februari 2009 @ 15:33:08 #10
14746 k_i_m
pi_65658650
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.
Jij stelt dat ze er niet genoeg voor doet. Of dat nou een tentamen uitstellen is of een les niet volgen, dat lijkt me toch hetzelfde? Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat, en ook al zou ze niet sterk genoeg zijn om de opleiding op de "normaal geaccepteerde manier" te doen, dan nog is ze inventief genoeg om wel te slagen. Ze maakt een iets andere planning, maar uiteindelijk heeft ze kennis van dezelfde stof aan het eind van de opleiding.
In my life
Why do I smile
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 15:35:44 #11
70532 loveli
N
pi_65658756
quote:

[..]

Is dat erg? Ik zou me meer ergeren aan mensen die er niet voor werken en toch dingen halen, dan mensen die er blijkbaar wel voor werken. Blijkbaar haalt ze het op de een of andere manier wel, dus is ze niet te dom voor die studie.
(Liefst erger ik me helemaal niet aan andere mensen, ik heb genoeg aan mezelf.)
crap in = crap out
pi_65658782
hoi
Ja doei.
pi_65658787
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat een verschil. Mijn Master zal enkel uit vakken bestaan, en een scriptie van 10 ECTS. Geen stage!
Hier dus voorlopig nog geen einde aan colleges.
Ik doe een onderzoeksmaster, wat betekent dat je eigenlijk het grootste deel van de tijd al onderzoek aan het doen bent (stage aan een universiteit). Kennelijk vindt men dat we al genoeg basiskennis hebben, waar ik het niet helemaal mee eens ben.

Over die evolutie: het doel is om zoveel mogelijk je eigen genen te verspreiden en de verspreiding van andermans genen te voorkomen. Aangezien vrouwen maar een beperkt aantal kinderen kunnen krijgen is het dus beter om te zorgen dat die zo veel mogelijk van jou zijn en niet van andere mannen.
Sommige diersoorten produceren ook meer zaadcellen als het vrouwtje meerdere sekspartners heeft, heel handig.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:38:11 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65658850
.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:39:10 #15
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65658885
quote:

[..]

Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.

Die vind ik dan toch echt dommer dan die studiegenoot van je zusje!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:40:44 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65658944
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef loveli het volgende:

[..]

(Liefst erger ik me helemaal niet aan andere mensen, ik heb genoeg aan mezelf.)

So true!

Net zoiets als 'discussies' voeren over bepaalde zaken, maar in feite alleen maar zeiken en je ergeren: HET HEEFT GEEN ZIN!

Wat uiteraard niet wil zeggen dat een potje zeiken niet heel opluchtend kan zijn Al krijg ik dan weer last van hetzelfde als Loveli, dat ik me dan aan mezelf erger omdat ik me erger aan andere dingen The ciiiiircle of liiiiiife.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 15:40:57 #17
163650 Greys
pi_65658956
Tvp

En Dipkip! Gekkie, niet doen hoor! Ik hoor zoiets gewoon te kunnen en ik zeik teveel (gister in elk geval ) en ik vind het al zo genant dat mensen me dingen toesturen zoals ElisaB en BrightEyes, jullie zijn gewoon veel te lief voor me allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 15:42:17 #18
148689 Muis006
pi_65659003
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Tvp

En Dipkip! Gekkie, niet doen hoor! Ik hoor zoiets gewoon te kunnen en ik zeik teveel (gister in elk geval ) en ik vind het al zo genant dat mensen me dingen toesturen zoals ElisaB en BrightEyes, jullie zijn gewoon veel te lief voor me allemaal!
Zeik eens niet zo!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:42:41 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65659021
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.

Oh da's zo erg!

Van die mensen die in huilen uitbarsten als ze onder de 8 scoren!
En gaan huilen van blijdschap als ze hun cum laude halen!

Die mogen wel extra waterreservoirs meedragen, zoveel als er afgejankt wordt.
Ik bedoel, ik ben opgevoed met het idee "Studeren is heel belangrijk ", en ik doe heus mn best (en ben af en toe best een streber, fair enough) maar bovenstaande gaat me echt VEEEEL te ver
  maandag 2 februari 2009 @ 15:42:43 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659023
Ik vind het best slim om je tentamens te spreiden . Alleen MOET je het dan bij de tweede gelegenheid wel halen, anders ben je de pineut (mag je colleges opnieuw gaan volgen etc.)
Niet meer actief op Fok!
pi_65659041
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jij stelt dat ze er niet genoeg voor doet. Of dat nou een tentamen uitstellen is of een les niet volgen, dat lijkt me toch hetzelfde? Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat, en ook al zou ze niet sterk genoeg zijn om de opleiding op de "normaal geaccepteerde manier" te doen, dan nog is ze inventief genoeg om wel te slagen. Ze maakt een iets andere planning, maar uiteindelijk heeft ze kennis van dezelfde stof aan het eind van de opleiding.
Het is niet dat ze er niet genoeg voor doet maar dat ze eigenlijk niet goed genoeg is, en er via een achterdeurtje toch net mee wegkomt. Don't get me wrong, ik heb heel veel respect voor hoe ze het volhoudt terwijl ze er zo hard voor moet werken, iemand anders had het misschien allang opgegeven. Het is natuurlijk ook aan mijn zusje in dit voorbeeld om op een andere manier op te vallen en te laten zien dat ze goed is.
Misschien reageer ik er ook te sterk op, ben er gewoon een beetje allergisch voor dat het onderwijs steeds makkelijker wordt en dat studenten als iets te moeilijk is meteen boos worden op de universiteit in plaats van naar hun eigen tekortkomingen te kijken. Alsof iedere student één of ander recht heeft om het allemaal maar te halen en er niemand mag afvallen, dat is niet zo. Het heet niet voor niets 'hoger onderwijs', het is niet de bedoeling dat iedereen het kan.
pi_65659042
Nou ja, ik heb mijn BMI gemeten en zou nog een gezond gewicht hebben als ik 79 kilo weeg bij een lengte van 1.78m Ik weet niet hoor, 20 kilo erbij eten lijkt me echt geen optie. Is die BMI niet gewoon bull?
pi_65659063
M'n nieuwe aanwinst:

Damn, wat een goeie TVP pers ik er weer uit.
pi_65659086
op de tafel
Ja doei.
pi_65659087
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Deze snap ik niet:

"Evolutionair gezien is het voor een man namelijk beter als hij geen risico loopt dat zijn vrouw ook kinderen verwekt met andere mannen."

Als je een vrouw uitkiest met minder kans op vreemdgaand gedrag (dus volgens dit 'onderzoek' de dames met dunne kinnetjes!) is het waarschijnlijker dat de kinderen die je met haar krijgt ook echt van jou zijn. Dat je dus je eigen geslacht voortzet, en niet dat van de buurman grootbrengt. Daar heb je, evolutionair gezien, zelf niets aan.:)
  maandag 2 februari 2009 @ 15:44:19 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659090
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef conleche het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]

Geil!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:45:19 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659124
Gut, m'n nichtje van 9 komt online en ik ga snel op offline staan, want ik heb geen zin om met haar te praten. Ik hoop niet dat ze door heeft dat ik vanwege haar offline ga. Nu voel ik me schuldig .
Niet meer actief op Fok!
pi_65659144
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Deze snap ik niet:

Wat een rare zin.. Maar mannen willen dus een vrouw die niet vreemdgaat. Maar hoe is dat dan beter voor de evolutie?
Fok!bejaarde
pi_65659145
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad dom. Maarja, op die manier is ze snel genoeg van haar hersencellen af.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:46:02 #30
148689 Muis006
pi_65659156
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh da's zo erg!

Die mogen wel extra waterreservoirs meedragen, zoveel als er afgejankt wordt.
Ik bedoel, ik ben opgevoed met het idee "Studeren is heel belangrijk ", en ik doe heus mn best (en ben af en toe best een streber, fair enough) maar bovenstaande gaat me echt VEEEEL te ver
Ik ben al blij met een 7
pi_65659168
Ik heb zelfs een kuiltje in m'n kin. Ohoh!!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:46:23 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65659170
Mooie laarzen Co!

En meisje over BMI: gezond gewicht hebben wil niet zeggen dat je superslank bent. Het wil wel zeggen dat je in principe weinig kans hebt op gezondheidsproblemen gerelateerd aan overgewicht.
BMI is wel een beetje bull, gewoon omdat het bijv. bouw en spieren niet meetelt. Maar het is een uitgangspunt.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:46:28 #33
14746 k_i_m
pi_65659174
Sta je nou op de tafel Co? .
In my life
Why do I smile
  maandag 2 februari 2009 @ 15:47:22 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659209
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben al blij met een 7
Serieus? .
Mijn cijfersysteem: 6 onvoldoende, 7 mwah kan beter, 8 prima, 9 fantastisch, 10 überfantastisch.
Dus ik ging wel altijd voor een 8, maar vond het ook nooit echt nodig om hoger dan een 8 te halen (al is dat wel een paar keer voorgekomen).
Niet meer actief op Fok!
pi_65659231
Ha, Cum Laude kan ik vergeten, ik werk(te) er namelijk eerst 40, toen 32 uur naast en loop nominaal met de voltijders. Ik haal over het algemeen zessen, soms een 7 en heel soms een 8.

Ik hoop echter dat mijn ietwat lage gemiddelde verexcuseerd wordt met het feit dat ik zo snel ga.
pi_65659236
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb trouwens deze gevaartes gekocht in de strijd tegen de koude voeten bij het fietsen:
Wat een gedrochten.

Als je met minder werk goede (en zelfs hogere) cjifers haalt, doet je het volgens mij juist goed.
Slim meisje.
pi_65659240
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Sta je nou op de tafel Co? .
Vinje niet geil??
  maandag 2 februari 2009 @ 15:48:42 #38
148689 Muis006
pi_65659267
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Serieus? .
Mijn cijfersysteem: 6 onvoldoende, 7 mwah kan beter, 8 prima, 9 fantastisch, 10 überfantastisch.
Dus ik ging wel altijd voor een 8, maar vond het ook nooit echt nodig om hoger dan een 8 te halen (al is dat wel een paar keer voorgekomen).
Goh bedankt, nu voel ik me helemaal niet dom?

pi_65659288
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef Nadinarama het volgende:
Nou ja, ik heb mijn BMI gemeten en zou nog een gezond gewicht hebben als ik 79 kilo weeg bij een lengte van 1.78m Ik weet niet hoor, 20 kilo erbij eten lijkt me echt geen optie. Is die BMI niet gewoon bull?
Tot 18 ofzo is je BMI volgens mij niet ongezond laag. Alles boven de 20 is sowieso prima, bij 1m78 is dat 63 kilo. Maar zoals MariaEtcetera ook al zei, het is geen keiharde regel want iedereens bouw is anders.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:49:24 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659299
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, Cum Laude kan ik vergeten, ik werk(te) er namelijk eerst 40, toen 32 uur naast en loop nomaal met de voltijders. Ik haal over het algemeen zessen, soms een 7 en heel soms een 8.

Ik hoop echter dat mijn ietwat lage gemiddelde verexcuseerd wordt met het feit dat ik zo snel ga.
Die druk van per se cum laude willen slagen is niet echt fijn. Als ik ietsje meer moeite had gedaan, was het mij ook gelukt, maar ik was eigenlijk wel blij toen het er op een gegeven moment niet meer in bleek te zitten.
Niet meer actief op Fok!
pi_65659301
quote:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]

Leuk! Ik heb ook zulke laarzen maar dan een lichtere kleur bruin. Ik baal er alleen altijd van dat ze niet hoog genoeg zijn. Het is net alsof ze hoge laarzen niet maken voor lange benen.

Wat voor lamp heb je trouwens daar achter staan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65659312
quote:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]

Kssssssjjjjt van die tafel af!

Schoenen op tafel betekent armoe!

Althans dat zei mn oma altijd. Mijn paps was er altijd heel fel in en ik heb dat overgenomen. .
Fok!bejaarde
  maandag 2 februari 2009 @ 15:50:19 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65659330
quote:

[..]

Serieus? .

Bij een letterenopleiding is het in principe ook veel minder moeilijk om hoge cijfers te halen, denk ik, als je een beetje een goede pen hebt Zo ervaar ik dat iig.
Bij mij:
6 = O-keeee, dat ging niet zo goed (maar nog niet op mn lijst gehad, dus beetje irreëel).
7= Hm okee, gehaald, puik, jammer dat het niet hoger was.
8= Nais.
9 = *glee*
10 = vrijwel onmogelijk, voor mij althans
  maandag 2 februari 2009 @ 15:50:20 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659332
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Goh bedankt, nu voel ik me helemaal niet dom?

Ik zeg toch niks over jou? . Gewoon dat ik een 7 niet goed genoeg vind. En zo was ik op de middelbare school al. "Ik heb maar een 7". "Máár een 7? Dat is toch hartstikke goed joh!". "Nou, vind ik niet."
Niet meer actief op Fok!
pi_65659371
quote:

[..]

Serieus? .
Wat een haalbaar cijfer is ligt waarschijnlijk ook aan de studie die je doet.
Bij mijn laatste bachelorstudie haalde eigenlijk bijna niemand een 8 of hoger. Tienen kwamen nooit voor, negens heel af en toe bij aardige docenten. Bij selectie van masters enzo is het ook bekend dat hier over het algemeen lagere cijfers gegeven worden, dus dan was een 7 al best netjes.
pi_65659379
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die druk van per se cum laude willen slagen is niet echt fijn. Als ik ietsje meer moeite had gedaan, was het mij ook gelukt, maar ik was eigenlijk wel blij toen het er op een gegeven moment niet meer in bleek te zitten.
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?

Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
pi_65659384
Mooie laarzen Conleche!

En Vergeetmewelletje, ik weet dat ze lelijk zijn. Het zijn zelfs Crocs. Maar ze zijn wel waterdicht. En lekker warm gevoerd. En dus volgens mij uitstekend om de afgestorven tenen mee te bestrijden op de fiets.
pi_65659386
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh da's zo erg!

Huilen is sterk uitgedrukt, maar ik zat ook echt te balen als ik lager dan een 8 had gehaald. Ik was dan ook in m'n nopjes met m'n cum laude. Sterker nog, ik wil nu ook cum laude promoveren.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:51:37 #49
148689 Muis006
pi_65659392
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zeg toch niks over jou? . Gewoon dat ik een 7 niet goed genoeg vind. En zo was ik op de middelbare school al. "Ik heb maar een 7". "Máár een 7? Dat is toch hartstikke goed joh!". "Nou, vind ik niet."
Nee maar je begint je post met

"Serieus? "

Dan wek je de indruk dat je het niet alleen voor jezelf niet goed genoeg vindt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 15:51:42 #50
163650 Greys
pi_65659396
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Vinje niet geil??
Ganzzz!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65659397
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb ook zulke laarzen maar dan een lichtere kleur bruin. Ik baal er alleen altijd van dat ze niet hoog genoeg zijn. Het is net alsof ze hoge laarzen niet maken voor lange benen.

Wat voor lamp heb je trouwens daar achter staan?

Rechts?? Das een hanglamp. Het lijkt misschien of het hout van de kast een standaard is?? Beetje retro-achtige lamp van de Ikea. Links in de verte is ook een hanglamp, van zo'n winkeltje in de 9 straatjes.
pi_65659432
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Kssssssjjjjt van die tafel af!

Althans dat zei mn oma altijd. Mijn paps was er altijd heel fel in en ik heb dat overgenomen. .
Das alleen als je er zelf niet in zit.
pi_65659453
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat een gedrochten.

Als je met minder werk goede (en zelfs hogere) cjifers haalt, doet je het volgens mij juist goed.
Slim meisje.
Dat zou slim zijn ja, maar dit is niet minder werk (sterker nog, ze leert veel langer per tentamen, daarom kan ze ze ook niet allemaal in 1 keer maken) en het zijn ook geen goede cijfers.
Ok, nu hou ik erover op.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:53:27 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659462
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?

Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
Ik haalde niet altijd achten, maar wel meer achten en negens dan zevens idd. Ook een paar zessen helaas voor grandioze kutvakken (zoals methodologie ). Maar ik had net iets teveel zevens en omdat dat echt kutvakken waren had ik ook geen zin om ze te herkansen. Zo graag wilde ik ook weer niet cum laude afstuderen. Dat was dan wel op bachelorniveau geweest, trouwens. Tijdens mijn master haalde ik drie achten en twee zevens. Niet goed genoeg dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_65659540
Wij mogen voldoendes niet herkansen...Kut-UL!

Mooie boots, Conleche!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:55:46 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65659553
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee maar je begint je post met

"Serieus? "

Dan wek je de indruk dat je het niet alleen voor jezelf niet goed genoeg vindt.
Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaal .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:56:00 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65659559
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Huilen is sterk uitgedrukt, maar ik zat ook echt te balen als ik lager dan een 8 had gehaald. Ik was dan ook in m'n nopjes met m'n cum laude. Sterker nog, ik wil nu ook cum laude promoveren.
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zit Dan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.

Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:56:03 #58
14746 k_i_m
pi_65659562
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Vinje niet geil??
Zeker! .

Ik vind die donkerrode kleur heel mooi! Ik had vroeger ook zulke laarzen, en die gingen stuk aan de naad bij de bal van mijn voet. En ik heb nooit meer zulke terug kunnen vinden .
In my life
Why do I smile
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 15:57:17 #59
70532 loveli
N
pi_65659598
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:

Mooie boots, Conleche!
Wij mochten dat wel, maar het nieuwe cijfer bleef staan. Dan leer je het ook wel af.
crap in = crap out
pi_65659627
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
Volgens mijn moeder ruzie.
pi_65659645
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Wil ElisaB of BrightEyes mij even Greys dr adres PM-en? Danku

Tis maar een kleinigheidje hoor, als je dr over gaat mutsen ik wou je een Lush kortingsbon sturen en wat proefsnuffelstukjes zeep
pi_65659692
Mijn gradatie voor mn cijfers:
<= 5,5: Kut gezakt..
>= 5,6: Yeah gehaald!

Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
Fok!bejaarde
  maandag 2 februari 2009 @ 16:03:19 #63
148689 Muis006
pi_65659825
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:

Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
Ja haha zo denk ik er ook over! Bovendien moet ik álles zelf doen dus ik koester de 2 zevens (en één 7.5) die ik heb

Ohja edit: het is bij mij wel 5.8 = gehaald. Alles daaronder is onvoldoende volgens mijn faculteit
pi_65659914
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zit Dan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.

Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.

Zo zie ik mezelf ook, als een luie streber.
pi_65659975
* motorbloempje is van de zesjescultuur
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:10:32 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65660130
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is van de zesjescultuur
Is toch niet " "?

Je doet je best, en als het voor jou genoeg is, prima toch!
Bovendien doe jij een studie waar ik ook blij zou zijn met een 6, wat ik nu doe is gewoon niet erg moeilijk voor mij (wel leuk en interessant hoor! Maar gewoon niet erg moeilijk), dus vind ik dat ik kan aspireren naar hogere cijfers

Als ik wiskunde/scheikunde/natuurkunde/economie, weetikveel zou studeren zou ik een gat in de lucht springen iedere keer als ik een vak überhaupt HAAL
pi_65660157
quote:

[..]

Dat heb ik ook ja. Op zich is een zeven prima, als je weet dat je je best gedaan hebt. In mijn geval is het vaak zo van "ik weet dat ik het beter kan, maar ik was weer te laat begonnen met leren" en dan ben je niet tevreden. Voor jou persoonlijk is het dan slecht, maar objectief gezien is het niet slecht genoeg om te herkansen dus dan zit je er mee. En overtuig dan maar eens mensen dat je van een uitdaging houdt.
Hier ook een luie streber dus...
pi_65660218
nou ja, ik zou voor een essay ontzettend balen met een 6 of voor vakken die ik écht leuk vind, maar over-all ben ik erg blij met een 6, want dat betekent dat ik weer een stap dichterbij het einde ben
Ja doei.
pi_65660278
quote:

[..]

Pfoe, knap
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken wordt.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:14:55 #70
148689 Muis006
pi_65660304
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik zou voor een essay ontzettend balen met een 6 of voor vakken die ik écht leuk vind, maar over-all ben ik erg blij met een 6, want dat betekent dat ik weer een stap dichterbij het einde ben
Hey Mo kop op hoor! Zo denk ik er ook over en zo gaat het bij mij ook
pi_65660345
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Pfoe, knap
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken word.
Het hangt heel erg van je werkgever af.
Er zijn er bij die vinden een cijferlijst heel erg belangrijk, en willen dan ook diploma's en cijferlijsten zien bij je sollicitatie. Andere bedrijven vragen nergens naar.
Maar afijn, het staat natuurlijk wel heel tof op je CV, dus ik zou er zeker voor gaan als ik jou was.
pi_65660369
het schijnt nogal not-done te zijn om genoegen te nemen met een 6 op het WO, vandaar de

en ach.. ergens denk ik ook wel: ik doe dit voor mijn eigen toekomst, het is mijn eigen keuze, dus waarom met een 6 genoegen nemen?

Maar ik zit gewoon niet zo in elkaar in de praktijk dan
Ja doei.
pi_65660484
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:

Hehehe, dat klinkt precies als mijn gedrag op de middelbare school! Mijn gymnasium heb ik echt gehaald met zo min mogelijk inspanning. Geen. Alles vond ik stom, en ik deed nergens iets aan, behalve aan mijn sociale leven. Volgens mijn moeder (ik heb het al verdrongen) zei ik dan, als zij zag dat ik alweer geen ruk uitvoerde:"Hard werken? Dat is voor domme mensen." Ik heb zo'n hekel aan mezelf als puber.

Op de kunstacademie werd ik pas een enorme streber. Als ik niet werd uitverkoren voor een opdracht, of niet als 1 van de besten werd gezien door de leraren, kon ik daarvan wakker liggen. Maar toen deed ik voor het eerst van mijn leven iets dat ik zelf echt wilde. Dat maakt alle verschil.
pi_65660544
Ach, in de meeste gevallen maakt het echt niet uit wat voor cijfers je haalt. Tenzij je superambitieus bent qua baan of nog wilt promoveren ofzo, maar gewoon een leuke baan vind je vast ook wel zonder cum laude afgestudeerd te zijn.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:21:39 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65660549
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Pfoe, knap
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken wordt.
Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"
Maar dan denk ik: als het met gemiddelde effort KAN, waarom niet? Plus het staat gewoon mooi

En als het met gemiddelde effort niet kan en je werkt je er voor uit de naad en jankt jezelf in slaap bij wijze van spreken, dan is het de moeite niet waard. Easy as pie.

Dus Mo en Muis en anderen: je zal mij niet horen zeggen dat een 6 slecht is of wat dan ook, of dat tevreden zijn met een 6 slecht is Zolang je doet waar je je goed bij voelt en het gewoon HAALT is het toch goed?

Ik had er ook last van dat ik niet wist hoe ik mínder kon doen Ik bedoel, ik deed gewoon wat ik moest doen, maar om te mikken op een zesje, ik zou niet weten hoe! Hoe weinig moet ik dan doen? Bij Letteren is het zó makkelijk om met gewoon je ding te doen een hoger cijfer te halen... Ik denk dat als ik zo mikken op een zesje ik meteen een 4 zou halen ofzo
pi_65660574
quote:
Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaal .
Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 februari 2009 @ 16:23:33 #77
148689 Muis006
pi_65660617
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"
Maar dan denk ik: als het met gemiddelde effort KAN, waarom niet? Plus het staat gewoon mooi

En als het met gemiddelde effort niet kan en je werkt je er voor uit de naad en jankt jezelf in slaap bij wijze van spreken, dan is het de moeite niet waard. Easy as pie.

Dus Mo en Muis en anderen: je zal mij niet horen zeggen dat een 6 slecht is of wat dan ook, of dat tevreden zijn met een 6 slecht is Zolang je doet waar je je goed bij voelt en het gewoon HAALT is het toch goed?

Ik had er ook last van dat ik niet wist hoe ik mínder kon doen Ik bedoel, ik deed gewoon wat ik moest doen, maar om te mikken op een zesje, ik zou niet weten hoe! Hoe weinig moet ik dan doen? Bij Letteren is het zó makkelijk om met gewoon je ding te doen een hoger cijfer te halen... Ik denk dat als ik zo mikken op een zesje ik meteen een 4 zou halen ofzo
Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zes
  maandag 2 februari 2009 @ 16:27:50 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65660762
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zes
Dat dus!
(Waarom denk ik altijd dat ik heel veel woorden nodig heb om te zeggen wat anderen in 1 zin zeggen )
  maandag 2 februari 2009 @ 16:28:44 #79
148689 Muis006
pi_65660796
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat dus!
(Waarom denk ik altijd dat ik heel veel woorden nodig heb om te zeggen wat anderen in 1 zin zeggen )
Jij bent gewoon eloquent
pi_65660856
elowattes?

zie je, ik ben gewoon niet zo slim
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:34:10 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65660970
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
elowattes?

zie je, ik ben gewoon niet zo slim
Een duur woord voor praatgraag / kletsmaniak / etc.!

And the winner of the conciseness award 2009 is: MUIS!
*bada-boom-PISH!*
  maandag 2 februari 2009 @ 16:37:13 #82
148689 Muis006
pi_65661066
Bij bada-boom-PISH krijg ik altijd een Chandlervibe!

maandag 2 februari 2009 @ 16:38:25 #83
148689 Muis006
pi_65661108
Could I... BE any more eloquent?
pi_65661128
Ja doei.
pi_65661248
Eloquent is toch welbespraakt? Dat is MariaEtcetera wel.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:44:35 #86
148689 Muis006
pi_65661329
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Dazeggiktoch!
  maandag 2 februari 2009 @ 16:46:47 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65661420
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
En Chandleriaans, obviously!

Maar merci beaucoup!

Ooit he. Ooit. Ga ik een Boek schrijven. Een echte. Met pagina's enzo, en een kaft
pi_65661446
Je kunt ook praatgraag zijn en niet welbespraakt, da's wat minder fijn om naar te luisteren/te lezen...
pi_65661510
Ik ben ook zo iemand die gewoon blij is met wat alles wat voldoende is. .

Net 2 uur gewandeld! Was af en toe best nog hard werken, tegen de wind in.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:50:31 #90
148689 Muis006
pi_65661552
Nu heb ik zin om Friends te kijken, maar ik moet eerst nog de herhalingsopgaven over het somteken enzo maken (trés moeilijk ).
  maandag 2 februari 2009 @ 16:51:51 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65661600
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

cum laude voor letteren in leiden is een 9 als eindcijfer (gewogen gemiddelde na de propedeuse, scriptie telt drie keer mee) met de optie van een halve punt ophoginh van je gewogen gemiddelde n.a.v. je prestaties in de ogen van de examencommissie/je eindgesprek. zo ben ik op 9 i.p.v. 8,5 uitgekomen... (stond 8,7)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:53:12 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65661651
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:

Mooie boots, Conleche!
ik snap dat wel een beetje, al heb ik er zelf ook flink van gebaald na een 6,5 voor een tentamen dat ik dacht voor spek en bonen gemaakt te hebben om aan de vragen te wennen...

het is ontzettend veel extra werk, en kosten, zo'n herkansing, en ik snap wel dat ze willen voorkomen dat mensen (zoals ik deed) voor spek en bonen tentamens gaan maken om aan de vraagstelling te wennen en als t eindresultaat niet bevalt lekker een her te gaan doen...
pi_65661668
Dipkip, heb je nu Evy 2 al?

Anders moet je MoBlo even porren, die heeft het wel (toch?) en een website om het even op te zetten..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 2 februari 2009 @ 16:54:27 #94
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65661700
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?
dat denk ik soms ook wel een beetje niet dat ik t net goed vínd maar omdat vanuitmn eigen referentie kader een 7 gewoon niet echt om over naar huis te schrijven is...

ik wrd er du niet lyrisch van, als ik iemand over een zeven hoor, maar ik zal heus niet zeggen "goh maar een zeven" juist omdat ik idd. niet wee thoe zwaar het tentamen was en hoe moeilijk...
  maandag 2 februari 2009 @ 16:55:35 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65661746
ik heb duidelijk even pauze...

mag hier niet eten in t pand, en ze doen alleen aan lunchpauze, dus ik mis mn om de twee uur eetmomentjes een beetje... morgen toch maar iets anders verzinnen...
pi_65661770
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:

Anders moet je MoBlo even porren, die heeft het wel (toch?) en een website om het even op te zetten..
Nee heb ik nog niet

*por*
pi_65661945
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En Chandleriaans, obviously!

Maar merci beaucoup!

Ooit he. Ooit. Ga ik een Boek schrijven. Een echte. Met pagina's enzo, en een kaft
Wat leuk! Heb je al een onderwerp? Dat vind ik namelijk het moeilijkste, ik vind het heerlijk om te schrijven (essays enzo, toen ik nog alfavakken deed ) maar je moet wel een goed verhaal hebben.
pi_65661954
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

quote:
Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Eens met bovenstaande . Maar onder de 7,5 haal ik eigenlijk alleen maar als ik niet goed geleerd heb, te laat ben begonnen oid. En wij mogen voldoendes herkansen. En soms telt daarbij zelfs het hoogste cijfer. Maar mijn 2e cijfer is altijd hoger.

Introductie van de vakken voor komend semester gehad. Dat is even flink balen, heb dr een stevige koppijn en motivatiedeuk aan overgehouden . 3 vd 3 vakken zijn puur natuurkunde, of hebben te maken met natuurkunde. En er was geen tijd om te eten, mn pauzes zaten vol "help ik snap het niet" of er was gewoon geen pauze. Het minder eten gaat iig goed .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 2 februari 2009 @ 17:03:09 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65662008
ik ben een streber... ik had laatst een 7,5 gehaald en daar baalde ik enorm van.....

(want mijn gemiddelde ging daardoor omlaag )

ik wil het beste eruit halen nu ik een opleiding doe die er echt toe doet en die ik ZELF graag wil doen

en ik ben dus ook net weer @home van school, ben alleen nog wel ff de stad in geweest en heb ook laarzen gekocht jippie!!
(en o ja, wat shirtjes )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65662055
vrij

Ja doei.
pi_65662083
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:

Evy 2 staat al op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:06:07 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65662101
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat leuk! Heb je al een onderwerp? Dat vind ik namelijk het moeilijkste, ik vind het heerlijk om te schrijven (essays enzo, toen ik nog alfavakken deed ) maar je moet wel een goed verhaal hebben.
Haha da's ook mijn probleem! Al zat ik te denken om bepaalde Real Life dingen te verabsurdiseren (práchtig woord! ), en dan bepaalde kuttige dingen zodanig te vertellen dat het sort of grappig wordt! Ik ben groot fan van Zadie Smith - die kan dat goed, bepaalde toch enigszins tragische dingen zó brengen dat het grappig wordt, zonder dat de ernst van een situatie verloren gaat!

Da's mijn plan iig Verder schrijf ik af en toe eens wat, maar tot nu toe is de Grote Lijn verre van duidelijk, helaas. Maar ik zei ooit, dus ik heb nog even

Oh en ik kan nog steeds niet kiezen tussen Engels en Nederlands Engels ligt me vaak beter, ofzo. Maar Nederlands is mijn moedertaal. Tot nu toe wint Engels.
pi_65662154
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:56 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee heb ik nog niet

*por*
In het 'hardlopen met een mp3 speler' had iemand ze ook al online gezet. Daar heb ik ze vandaan. Sanderrr vind het vast niet erg als ik er hier naar link:
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Bedankt Ik heb ze nu ook op www.bongercorp.com/start2run gezet, 5 TB bandbreedte dus dat moet genoeg zijn.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:12:36 #104
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65662342
Mijn gemiddelde is met die 7,5 trouwens een 8,3

en hier zijn mijn nieuwe laarsjes mooooooooooooooooooooi
pi_65662409
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Mijn gemiddelde is met die 7,5 trouwens een 8,3

[ afbeelding ]
en hier zijn mijn nieuwe laarsjes mooooooooooooooooooooi
Nice
pi_65662491
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
Hey mensen, wat leuk al jullie reacties op mijn moedertje..ik heb het uitgeprint voor d'r zodat ze nog ff lekker kan gloaten in d'r bedje, Ik ben vannacht bij haar gebleven en we hebben lekker gekletst en ik heb haar vastgehouden. We hebben ook nog erg gelachen, geestelijk is ze nog ongebroken maar ik zie de schaduw van de dood al op haar gezicht, een spitser neusje en haar mond die altijd heel vol was is dunner geworden, bruine kringen onder d'r ogen..heel moeilijk om te zien en niets te kunnen doen. En nog steeds blijft ze grapjes maken en maakt ze zich meer zorgen om mij en mijn broertje dan om zichzelf.
Ik heb je moeder net gezien en het is waar wat ze zegt. Het ís een troost dat ze volop geleefd heeft. Dat maakt het tegelijkertijd zo moeilijk, want je gunt iemand die van het leven houdt juist nog méér leven. En je gunt jezelf je moeder en Dean zijn oma.

Ik heb niet zo lang geleden de verfilming gezien van Ik omhels je met duizend armen. Dat was een bijzonder slechte film, maar ik heb tóch vreselijk gehuild om een fragment waarin de moeder op sterven ligt en ze dit nummer zingen:

Het leven is heerlijk, het leven is mooi
Maar - vlieg uit in de lucht en kruip niet in een kooi
Mens, durf te leven
Je kop in de hoogte, je neus in de wind
En lap aan je laars hoe een ander het vindt
Hou een hart vol van warmte en van liefde in je borst
Maar wees op je vierkante meter een Vorst!
Wat je zoekt, kan geen ander je geven
Mens, durf te leven!

(Wellicht ten overvloede, maar je moeder is inderdaad wonderschoon.)
pi_65662517
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha da's ook mijn probleem! Al zat ik te denken om bepaalde Real Life dingen te verabsurdiseren (práchtig woord! ), en dan bepaalde kuttige dingen zodanig te vertellen dat het sort of grappig wordt! Ik ben groot fan van Zadie Smith - die kan dat goed, bepaalde toch enigszins tragische dingen zó brengen dat het grappig wordt, zonder dat de ernst van een situatie verloren gaat!

Da's mijn plan iig Verder schrijf ik af en toe eens wat, maar tot nu toe is de Grote Lijn verre van duidelijk, helaas. Maar ik zei ooit, dus ik heb nog even

Oh en ik kan nog steeds niet kiezen tussen Engels en Nederlands Engels ligt me vaak beter, ofzo. Maar Nederlands is mijn moedertaal. Tot nu toe wint Engels.
Real life dingen kunnen inderdaad al heel leuk zijn, herkenbaar enzo. Ach ja, gelukkig is schrijven echt zo'n vak waar veel mensen pas laat mee beginnen. In deze tijd kun je wel beginnen met verhalen ofzo op internet en kijken of mensen het leuk vinden. Ik zou weleens wat van je willen lezen, je schrijfstijl hier is vaak heel leuk.
Het valt me trouwens op dat veel Slank-dames een leuke schrijfstijl hebben, beetje ironisch vaak. Zou er een correlatie zijn tussen dames die niet op hun mondje gevallen zijn en af willen vallen? Misschien gewoon perfectionisme?
In het Engels schrijven lijkt me wel een hele uitdaging. Wetenschappelijke dingen is tot daar aan toe maar als je emoties enzo gaat beschrijven moet je echt bijna native speaker-niveau hebben. Maarja, als je het gestudeerd hebt...
pi_65662532
Ik had écht niet in dat schema moeten kijken met hoe de volgend Evy-les eruitziet *zucht* Ik zit er al sinds gisteren tegenaan te hikken. Maar nu moet ik wel, want het is bijna donker En ik durf niet in het parkje in het donker
pi_65662579
Zo. De tortilla ligt in de pan te garen; perfecte vergaarbak voor restjes groenten en kruiden (met aardappel, courgette, tomaat, paprika, ui, lente-ui, knoflook, peterselie, dille, bieslook en geitenkaas). Zo vast een klein stukje proeven voordat ik richting spinning ga.

Lekker, zo'n vrije dag! Op een paar trommels was na heb ik -niets- gedaan
pi_65662608
Hier staat vanavond broccolisoep op het menu. Ik maak dat voor het eerst, dus ik ben benieuwd. .
pi_65662764
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik had écht niet in dat schema moeten kijken met hoe de volgend Evy-les eruitziet *zucht* Ik zit er al sinds gisteren tegenaan te hikken. Maar nu moet ik wel, want het is bijna donker En ik durf niet in het parkje in het donker
Waar ben je? (Bij welke les)

En hop hop natuurlijk; als de vorige les te doen was kan je nu deze les aan!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 2 februari 2009 @ 17:25:47 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65662782
ik heb ook weer leuk vergelijkingsmateriaal
zo'n 20 - 25 kg geleden denk ik....
(halverwege het afvalproces dus)
pi_65662797
8 x 2 minuten En CF zei dat ik dood zou gaan
*gaat*
Als ie niet lukt probeer ik hem gewoon net zo lang totdat ie dat wel doet.
pi_65662841
Dat vond ik de kutste les van alle lessen die ik heb gedaan. .
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 17:30:51 #115
70532 loveli
N
pi_65662936
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook weer leuk vergelijkingsmateriaal
Keep 'em coming! Wat mij betreft komen jouw voor en na foto in de OP. Het is zo gaaf om te zien dat je nu 'gewoon' de helft bent van toen je begon.
crap in = crap out
pi_65663003
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat vond ik de kutste les van alle lessen die ik heb gedaan. .
Ik ook! Nou ja, de week erna gaat 'ie al makkelijk
Zo, lekker naar de zonnebank zometeen. En daarna helemaal de heuvel opfietsen voor spinning
  maandag 2 februari 2009 @ 17:35:38 #117
236335 neen
schone schijn
pi_65663100
Heb ik nou 8 topics gemist ofzo?
Viking weer klaar met die shizzle? Druk aan het oefenen met Mark nu?

Ik houd van 6jes, met een 6 heb ik precies genoeg gedaan. Alleen opdrachten die ik leuk vind daar wil ik nog wel meer moeite in steken maar niet om een hoger cijfer te halen, gewoon voor het plezier.
Vrijdag trouwens gestopt met studie, stufi en al die onzin opgezegd en vandaag het hele huis maar opgeruimd en langs wat winkels geweest en her en der cv gegeven of een sollicitatieformulier ingevuld

O ja, weekend was heel slecht. Feestje bij een vriend van me die een half jaar naar Australie gaat dus onder andere pizza, doner, chinees en patat gegeten en natuurlijk zeer veel bier gedronken
het lijkt niet wat het is
  maandag 2 februari 2009 @ 17:37:08 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65663150
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Real life dingen kunnen inderdaad al heel leuk zijn, herkenbaar enzo. Ach ja, gelukkig is schrijven echt zo'n vak waar veel mensen pas laat mee beginnen. In deze tijd kun je wel beginnen met verhalen ofzo op internet en kijken of mensen het leuk vinden. Ik zou weleens wat van je willen lezen, je schrijfstijl hier is vaak heel leuk.
Het valt me trouwens op dat veel Slank-dames een leuke schrijfstijl hebben, beetje ironisch vaak. Zou er een correlatie zijn tussen dames die niet op hun mondje gevallen zijn en af willen vallen? Misschien gewoon perfectionisme?
In het Engels schrijven lijkt me wel een hele uitdaging. Wetenschappelijke dingen is tot daar aan toe maar als je emoties enzo gaat beschrijven moet je echt bijna native speaker-niveau hebben. Maarja, als je het gestudeerd hebt...
Of creatieve mensen komen sneller aan! Of zoiets! Net zoals dat merendeel hier vrij hoog opgeleid is, ik zie patronen! Maar je hebt gelijk, ik lig vaak genoeg dubbel om posts van SHE of Vivi ofzo, en veel anderen!

Ik zat te kijken of ik iets had om naar je te PMen, maar ik heb eigenlijk alleen fragmenten of dingen die ik niet zo goed vind Ik heb bijvoorbeeld een creative writing cursus gevolgd tijdens mijn BA, dat was echt tof! Maar wat ik heb geschreven vond ik veelal niet geweldig. Ja, ik had een conversatie tussen een hippie-moeder en haar zoon die daar schijtziek van wordt, daar zaten wel leuke stukjes bij. En een 'portrait' van een nogal temperamentvolle 15-jarige. Zulke dingen. Geen echte verhaallijnen

Maar wie weet! Als ik er een keer iets goeds uit pomp laat ik het je weten Iig leuk te horen dat je mijn manier van posten kunt waarderen
pi_65663158
In welk programma zat je moeder gister, Vief? Dan ga ik even kijken op uitzendinggemist, ik ben benieuwd

Heel veel sterkte deze laatste dagen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:38:24 #120
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65663189
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Keep 'em coming! Wat mij betreft komen jouw voor en na foto in de OP. Het is zo gaaf om te zien dat je nu 'gewoon' de helft bent van toen je begon.
kheb dr nog wel een paar hoor... zal eens ff kijken, ik was mezelf namelijk ook ff weer aan het verbazen hoeveel ik eigenlijk veranderd was....

maandag 2 februari 2009 @ 17:39:19 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65663218
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef Goodbye het volgende:
In welk programma zat je moeder gister, Vief? Dan ga ik even kijken op uitzendinggemist, ik ben benieuwd

Heel veel sterkte deze laatste dagen
De Dromendokter!

Edit: en nee ik ben niet Vief, zag dat je de vraag aan haar richtte lalala. Maar goed, ik weet niet of ze online is
pi_65663246
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De Dromendokter!
Senks, ga zometeen even kijken

Reactie op je edit: Maakt niet uit hoor! Ik vond het juist zo stom om de vraag in het algemeen te stellen. Dat is net als over iemand praten wanneer degene erbij staat
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:49:44 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65663549
120 kg

105 kg

90 kg

80 kg

70 kg

bijgewerkt met gewone foto's

[ Bericht 35% gewijzigd door Beessie-Jen op 02-02-2009 18:01:34 ]
  maandag 2 februari 2009 @ 17:53:41 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65663693
Ik moet best wel een beetje om jullie lachen dames (maar op een leuke manier hoor ). Jullie lopen continue tegen elkaar op te bieden over jullie studies (mijne is moeilijker, nee mijne!) en als iemand dan ook een bul weet te halen op een inventieve manier wordt daar meteen ach en wee over gesproken
Hoe het in het academische milieu zit weet ik niet, maar in het bedrijfsleven zijn ze dol op inventieve types!

Ik was er ook zo één: mijn collega-studenten lieten hun filmpjes filmen door een andere student. Ik vroeg gewoon de cameraploeg van de school mee Wist ik tenminste zeker dat ik kwaliteit had. En de andere studenten wonden zich daar over op Hadden ze zelf maar zo slim moeten zijn en het op deze manier moeten regelen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65663745
pi_65663810
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet best wel een beetje om jullie lachen dames (maar op een leuke manier hoor ). Jullie lopen continue tegen elkaar op te bieden over jullie studies (mijne is moeilijker, nee mijne!) en als iemand dan ook een bul weet te halen op een inventieve manier wordt daar meteen ach en wee over gesproken
Hoe het in het academische milieu zit weet ik niet, maar in het bedrijfsleven zijn ze dol op inventieve types!

Ik was er ook zo één: mijn collega-studenten lieten hun filmpjes filmen door een andere student. Ik vroeg gewoon de cameraploeg van de school mee Wist ik tenminste zeker dat ik kwaliteit had. En de andere studenten wonden zich daar over op Hadden ze zelf maar zo slim moeten zijn en het op deze manier moeten regelen
Ik ben dus echt niet zo van 'mijn studie is moeilijker '. Ik had een WO studie kunnen doen, maar hetgene wat ik écht leuk vind is alleen op HBO niveau. Nou, dan lijkt de keuze me snel gemaakt. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik mijn studie echt leuk vind! Sommige klasgenootjes die rechten of bedrijfskunde zijn gaan studeren volgensmij niet.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:57:02 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65663819
Bwaah Tink, ik stelde juist dat mijn studie (voor mij) best makkelijk is! Althans, ik hoef geen moeite te doen om een 6 te halen, dat idee
Verder, ach: zolang de mogelijkheden er zijn en mensen alles halen...

Waddissit Goodbai?
  maandag 2 februari 2009 @ 17:58:33 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65663883
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Vanwege mijn reactie?
pi_65663915
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Heb jij soms een ander topic gelezen?
pi_65663944
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vanwege mijn reactie?
Nee, daar heb ik al op gereageerd!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:00:28 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65663954
Oke, ik moet weg. Niet met z'n allen over me heenvallen hoor! Ik heb geen tijd om te reageren en het was ook niet lullig bedoeld. Aai.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:00:29 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65663955
Ik zeg ook helemaal niet dat mijn studie moeilijk is. Volgens mij denkt iedereen ook 'Nederlands, pff, eitje, dat kan iedereen!' . Nou zó eenvoudig was het ook weer niet, maar ik wil best geloven dat een bètastudie of een alfastudie als klassieke talen een stuk pittiger is dan Nederlands . En idd: ik heb gedaan wat ik leuk vond, maar als k een ander vakgebied leuker had gevonden, ook al was dat moeilijker dan Nederlands, dan had ik daar ook gerust voor kunnen kiezen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:01:13 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65663985
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hahaha.
Nu gaan we Tink ervan langs geven .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:01:23 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65663988
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, maar misschien lees ik iets anders tussen de regels door dan jij?
Nu ben ik echt weg.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:02:45 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664031
ik heb dr nog wat oudere shocking foto's bijgeplakt echt TE erg die eerste foto's.....

OMG
  maandag 2 februari 2009 @ 18:04:49 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664097
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb dr nog wat oudere shocking foto's bijgeplakt echt TE erg die eerste foto's.....

OMG
Je bent gewoon een compleet ander mens geworden .
En dat jij nofi in bikini durfde toen . Ik durf pas met 70 kg ofzo weer in bikini, denk ik en dan te bedenken dat ik nu al een gezond bmi heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_65664155
Wow !
9x2 én 1x3 minuten om het af te leren. Ik wist niet wat me overkwam, dit was de eerste keer dat ik er geen moeite mee had en ook nog es voor de eerste keer écht op een fatsoenlijk tempo

En BJ, de transformatie blijft interessant Vooral die overgang van 90 naar 80 is echt een enorm verschil.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:06:27 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664160
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat jij nofi in bikini durfde toen . Ik durf pas met 70 kg ofzo weer in bikini, denk ik en dan te bedenken dat ik nu al een gezond bmi heb .
tja in een badpak lijkt je minstens net zo dik ........ de omvang blijft hetzelfde....
en als ik ging lopen ofzo, dan kwam er wel een shirtje of hemdje ofzo overheen

maar vind het verschil wel het mooiste te illustreren door allemaal bikini-foto's te gebruiken, lekker nietsverhullend haha
  maandag 2 februari 2009 @ 18:06:37 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65664164
quote:

[..]

Hihi dat dacht ik ook! Ik ben best wel mollig enzo, dus ik heb een tankini Heb eerder ook wel eens een bikini gehad, maar dan durf ik niet relaxed rond te lopen (denk dan de hele tijd: "buik in, BUIK IN!" )
  maandag 2 februari 2009 @ 18:07:52 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664210
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

tja in een badpak lijkt je minstens net zo dik ........ de omvang blijft hetzelfde....
en als ik ging lopen ofzo, dan kwam er wel een shirtje of hemdje ofzo overheen

maar vind het verschil wel het mooiste te illustreren door allemaal bikini-foto's te gebruiken, lekker nietsverhullend haha
Dat is waar. Een buik zie je ook wel door een badpak heen. Maar toch vind ik hem minder confronterend in badpak dan in bikini .
Niet meer actief op Fok!
pi_65664214
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef SiTuSavais het volgende:
Wow !
9x2 én 1x3 minuten om het af te leren. Ik wist niet wat me overkwam, dit was de eerste keer dat ik er geen moeite mee had en ook nog es voor de eerste keer écht op een fatsoenlijk tempo
Ik ben fier op je!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:08:08 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65664219
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef SiTuSavais het volgende:
Wow !

En BJ, de transformatie blijft interessant Vooral die overgang van 90 naar 80 is echt een enorm verschil.
Wat goedhoed! *trotse aai over de bol*

Oh en ik viel niet over Tink, ik zag d'r al van verre! (*flauw*) Nee, maar ik las idd ook niet zo wat zij bedoelde, afgezien dan dat Mini idd zei dat ze dat een beetje raar vond van haar zusje's studiegenootje Maar ja!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:08:20 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664223
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hihi dat dacht ik ook! Ik ben best wel mollig enzo, dus ik heb een tankini Heb eerder ook wel eens een bikini gehad, maar dan durf ik niet relaxed rond te lopen (denk dan de hele tijd: "buik in, BUIK IN!" )
Tankini's zijn cool. Een échte bikini is ook niks voor mij, denk ik. Daar ben ik te stoer voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_65664235
quote:

[..]

Mja idd . Ik durf zelfs pas sinds 3 jaar in bikini (wat ook deels door pubertijd onzekerheden komt) ...

Maar wat een transformatie zeg .
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 18:08:45 #145
70532 loveli
N
pi_65664241
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

OMG
Volgens mij heb jij naast een goed lijf ook een goede instelling. Op alle foto's die je tot nu toe hebt gepost heb je een big smile. Op die foto's zie je dat je met 120 kg gewoon in bikini van je vakantie kon genieten. Er zijn te veel vrouwen die door een mini rolletje om hun middel het liefst een burka zouden aantrekken op het strand.
crap in = crap out
pi_65664243
quote:

[..]

Wat is een tankini?
pi_65664266
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, maar misschien lees ik iets anders tussen de regels door dan jij?
Nu ben ik echt weg.
Ik zou echt terug moeten lezen! Mijn indruk was juist dat één iemand (mini geloof ik) moeite had met dat inhalen van tentamens in de zomer. Ik kan me geen anderen herinneren die zich er druk om maakten. Conleche en kim vonden het gewoon slim. Ik heb er ook niets over gezegd, want ik deed het zelf ook. Daarom herkende ik mezelf in de luie streber. Wat dat 'mijn studie is moeilijker' betreft las ik juist het tegenovergestelde, namelijk 'Jouw studie is gewoon moeilijker!' (als verklaring voor waarom een ander de lat minder hoog legt of lagere cijfers haalt).

Tot zover het overanalyseren.
pi_65664271
quote:

[..]

Bwhehehe
pi_65664272
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is een tankini?
Bikini waarvan het topje tot je navel komt. Zo ongeveer.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:10:19 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664286
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja idd . Ik durf zelfs pas sinds 3 jaar in bikini (wat ook deels door pubertijd onzekerheden komt) ...

Opvallend is dat hè? Ok, als ik nog 88 had gewogen was 't een ander verhaal geweest, maar nu kan het me bijster weinig schelen wat een ander van mijn lijf vindt. Als ik naar de sauna wil, dan doe ik dat gewoon en als ik in m'n blote reet de zee in wil rennen, dan doe ik dat ook gewoon. Ik had op m'n 19e al weinig last meer van puberteitonzekerheden en nu vrijwel helemaal niet meer.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:10:41 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664291
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is waar. Een buik zie je ook wel door een badpak heen. Maar toch vind ik hem minder confronterend in badpak dan in bikini .

en er is nog een nadeel aan een lang lichaam en een badpak.....

pi_65664328
Ik heb nog maar één bikini die past, de rest kon ik laatst allemaal wegdoen wegens te klein. Goed excuus om weer te shoppen straks. .
  maandag 2 februari 2009 @ 18:12:50 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664340
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh en ik viel niet over Tink
Jawel joh!

* Viking84 doet een poging tot rellen .

Mijn tong voelt gek en m'n eten smaakt anders. Ook nog een bijwerking van de operatie .

Als ik morgen nog duizelig ben blijf ik maar zo veel mogelijk in bed, denk ik. Zou dat helpen? Of moet ik gewoon blijven rondstappen en gaat het dan ook vanzelf wel over? (ik wil graag de snelste manier ). Misschien weet BJ het toevallig?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:13:27 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664354
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Opvallend is dat hè? Ok, als ik nog 88 had gewogen was 't een ander verhaal geweest, maar nu kan het me bijster weinig schelen wat een ander van mijn lijf vindt. Als ik naar de sauna wil, dan doe ik dat gewoon en als ik in m'n blote reet de zee in wil rennen, dan doe ik dat ook gewoon. Ik had op m'n 19e al weinig last meer van puberteitonzekerheden en nu vrijwel helemaal niet meer.
en eigenlijk heb ik daar, gek genoeg, nooit echt last van gehad....

maja krijg je natuurlijk ook, als je vaak bloot bent met meerdere mensen, heb natuurlijk altijd een teamsport gedaan .....
  maandag 2 februari 2009 @ 18:13:29 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664356
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en er is nog een nadeel aan een lang lichaam en een badpak.....

Wat dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65664386
Tink: iedereen vond het hier juist prima dat mensen op inventieve manieren hun bul halen hoor, ik was volgens mij de enige die daar problemen mee had in een specifiek geval.
Ik dacht trouwens dat de conclusie van de moeilijkheidsdiscussie was dat alles te doen kan zijn voor mensen die er aanleg voor hebben. Juist een paar bèta's hier zeiden dat hun studie helemaal niet zo moeilijk is, dus volgens mij viel dat tegen elkaar opbieden reuze mee.

Om mij heen op de universiteit vinden mensen het trouwens niet zo leuk als studenten zich ergens makkelijk vanaf maken. Inventief zijn is goed, maar trucjes uithalen om minder te hoeven leren zou je niet moeten doen als je echt geïnteresseerd bent in de stof en verder wilt in dit vak, want dan heb je wel hoge cijfers en een goede basiskennis nodig.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:14:47 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65664388

Tadaa, tankini!
Ik heb een zwarte van de Hema Kan je topje achter nek vastknopen.
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 18:15:18 #158
70532 loveli
N
pi_65664408
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een grafhekel aan badkleding. Ze maken dat spul helaas niet voor mijn figuur.
crap in = crap out
  maandag 2 februari 2009 @ 18:15:29 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664415
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één bikini die past, de rest kon ik laatst allemaal wegdoen wegens te klein. Goed excuus om weer te shoppen straks. .
ik heb dr geen 1 meer die past, en ik juist wegens te groot

en @Viking: ik denk dat je vooral niet te gek moet doen, ik vermoed dat jouw duizeligheid wordt veroorzaakt door je evenwichtsorgaan (aangezien dat in je oor zit....).. en dan helpt lopen enzo niet echt....

en een badpak wil wel eens een beetje 'kort' zijn als je een lang lichaam hebt....
dus kruipen op plekken waar je dat niet wilt
pi_65664423
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bikini waarvan het topje tot je navel komt. Zo ongeveer.
Dank .

Ik kan me niet goed voorstellen hoe dat je (idee van je) buik beinvloedt. Daar zit dat topje dan toch boven?

Ik heb de schurft aan die opgesneden bikinibroekjes, ik heb dan ook altijd zo'n ding met pijpjes. En die worden dan vaak zonder bovenstuk verkocht, dus uiteindelijk heb ik dan nooit een bikini.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:17:24 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65664456
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Dank .

Ik kan me niet goed voorstellen hoe dat je (idee van je) buik beinvloedt. Daar zit dat topje dan toch boven?

Ik heb de schurft aan die opgesneden bikinibroekjes, ik heb dan ook altijd zo'n ding met pijpjes. En die worden dan vaak zonder bovenstuk verkocht, dus uiteindelijk heb ik dan nooit een bikini.
Mijn topje laat maar ongeveer 1 cm van mn buik bloot, dus no problemo!
Uiteraard moet je hem dan niet zo strak kopen dat je een muffintop krijgt, huu.
pi_65664497
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]

Tadaa, tankini!
Mooi! Nuttig woord geleerd, ik vind zo'n bovenstukje wel sexy .
  maandag 2 februari 2009 @ 18:18:57 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664508
quote:
[ afbeelding ]

Tadaa, tankini!
O nee, dan bedoel ik wat anders .
Ik had vroegah een bikini die eruit zag als een topje en een broekje dat eruit zag als een boxershort voor dames .
Niet meer actief op Fok!
pi_65664530
Overigens zwem / zon ik bij voorkeur in m'n niksie, nog veel makkelijker. Minder sexy, dat wel.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:21:04 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664571
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef sigme het volgende:
Overigens zwem / zon ik bij voorkeur in m'n niksie, nog veel makkelijker. Minder sexy, dat wel.
Wel veel lekkerder, als het aan mij ligt. Net als slapen in je niksie . Hoef je je ook niet druk te maken dat je bovenstukje eraf floept als je van de duikplank gaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_65664577
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O nee, dan bedoel ik wat anders .
Ik had vroegah een bikini die eruit zag als een topje en een broekje dat eruit zag als een boxershort voor dames .
Zo'n adidas? Daarin kan je er namelijk onmogelijk sexy of dun uitzien . Je moet ze namelijk zo kopen dat het elastiek strak genoeg is om niet omhoog te kruipen. En dan creeert het vetbubbels .
  maandag 2 februari 2009 @ 18:21:27 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664585
pi_65664588
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:22:04 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65664601
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo'n adidas? Daarin kan je er namelijk onmogelijk sexy of dun uitzien . Je moet ze namelijk zo kopen dat het elastiek strak genoeg is om niet omhoog te kruipen. En dan creeert het vetbubbels .
Nee, geen Adidas, maar wel dat idee, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_65664642
Ik vind een zwart bikinitopje (halter) met een lange felgekleurde zwemshort (voor surfen enzo) wel leuk eigenlijk . Niemand die je benen ziet, maar wel de platte buik en mooie voorgevel (want ik trek natuurlijk geen bikini aan als mn buik niet plat is. En zo zit ik echt in elkaar. Ik vermijd dat soort dingen als ik niet lekker in mn vel zit/ongesteld ben/aangekomen ben. Tot het weer strak is )
pi_65664658
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, geen Adidas, maar wel dat idee, denk ik .
pi_65664694
Jeetje wat een strebers hier allemaal
Ik ben altijd wel van de 7ens. Maar ik leer dan ook gewoon tot ik het idee heb ik dat ik de stof genoeg beheers om een tentamen te kunnen maken, en niet omdat ik een 9 wil halen.
En mijn laatste tentamen is nog steeds een raadsel, ik dacht echt een 4 te hebben en het was een 7.4 (=voor mij best hoog!).

BJ: Wauw, ik blijf ook onder de indruk van jouw foto;s! superinspiratie
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:25:34 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664703
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha zo eentje heb ik ook nog gehad
voor het beachvolleyballen

maar echt mooi is het idd niet hahaaaa
pi_65664755
* TJDoornbos hoest zich bekant van 1 hoog het raam uit

Echt tot 13.00 uur voelde ik me een vaatdoek, toen bij een collega 1 of ander goedje gescoord en sindsdien voel ik me oké alleen hoest ik nog als een roker

Nog wat van belang gemist?

BJ goed bezig!
pi_65664767
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha zo eentje heb ik ook nog gehad
voor het beachvolleyballen

maar echt mooi is het idd niet hahaaaa
Ik heb de mijne nog steeds en wacht op het moment dat ik hem aankan zonder problemen. Alleen is het topje een beetje ... krap. Soort shockabsorber: alles wordt platgedrukt en kan geen kant meer uit .
pi_65664770
Ik heb er altijd een groter probleem mee dat ik zo ontzettend wit ben dan met m'n buik als ik een bikini draag
Dan zijn m'n benen enzo nooit mooi 'egaal'
pi_65664775
Dit broekje:

En dan zo'n toptank:

Dat zou wel wat voor mij zijn.
pi_65664811
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]

Oh dat topje van die bovenste . Daarin komt alles zo mooi uit. En dan het broekje van de tweede. Dat zou wel wat voor mij zijn, in een andere kleur . Precies omgekeerde .
  maandag 2 februari 2009 @ 18:29:35 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65664821
quote:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]

freya .....
supermooi spul...

ik heb nog 4 bijna nieuwe bikini's in de aanbieding....

(misschien 2 keer gedragen.......)
pi_65664833
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

freya .....
supermooi spul...

ik heb nog 4 bijna nieuwe bikini's in de aanbieding....

(misschien 2 keer gedragen.......)
Maat?
pi_65664964
quote:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]

Die heb ik gezien bij de Bijenkorf
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65664973
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*jaloers*
Ik durf nog steeds nauwelijks in bikini, en sowieso niet voordat ik iedereen duidelijk heb gemaakt dat degene die het aandurft om er ook maar over te denken me in bikini op de foto te zetten een langzame, pijnlijke dood tegemoetgaat
pi_65665105
Oh bikini is nog steeds niet mijn favoriet, maar nu ik toch al eens 20 kilo ben afgevallen heb ik er toch meer schijt aan wat anderen van mij vinden
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65665110
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

*jaloers*
Ik durf nog steeds nauwelijks in bikini, en sowieso niet voordat ik iedereen duidelijk heb gemaakt dat degene die het aandurft om er ook maar over te denken me in bikini op de foto te zetten een langzame, pijnlijke dood tegemoetgaat
je komt cker niet in bikini naar de meet

Dit noem ik uitdagen wat je nu doet namelijk
pi_65665260
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

je komt cker niet in bikini naar de meet

Dit noem ik uitdagen wat je nu doet namelijk
Haha, nee niet in bikini, en ik zie jou toch nooit in bikini, dus kan je ook nooit in de positie staan om je daadwerkelijk uitgedaagd te worden en nu ben ik weg, heb training!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:42:46 #186
148689 Muis006
pi_65665311
Ik wil ook zo'n streep van het sporten op je buik

Hoe krijg ik dat voor elkaar ?
  maandag 2 februari 2009 @ 18:43:00 #187
148689 Muis006
pi_65665316
En dan niet antwoorden: sporten.

Maar welke oefeningen!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:43:22 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65665329
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maat?
verschillende

eentje maat 42 broekje met 75Ftop
broekje maat 40 met 75F
broekje 40 met 75F
en broekje 38 met 70F top....

zal binnnenkort wel eens ff foto;s plaatsen....
  maandag 2 februari 2009 @ 18:44:08 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65665365
tis dat ik niet kan komen... anders kwam ik in bikini hahahahaaaaa
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 18:44:26 #190
70532 loveli
N
pi_65665379
Ik kan je wel vertellen hoe je zo'n horizontale streep krijgt...
crap in = crap out
  maandag 2 februari 2009 @ 18:45:07 #191
148689 Muis006
pi_65665404
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef loveli het volgende:
Ik kan je wel vertellen hoe je zo'n horizontale streep krijgt...

Horizontale strepen heb ik wel, als ik lang zit ofzo.
pi_65665565
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Haha, nee niet in bikini, en ik zie jou toch nooit in bikini, dus kan je ook nooit in de positie staan om je daadwerkelijk uitgedaagd te worden en nu ben ik weg, heb training!
Uhm denk jij dat ik uberhaupt een bikini draag?
  maandag 2 februari 2009 @ 18:52:26 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65665666
ik loop altijd gewoon in bikini. heb ooit toen ik eenjaar of 18 was de knop omgezet: die buik zit er toch, mn benen vind ik veel lelijker, k doe lekker een bikini aan (een gewone, tankini's vind ik echt te verschrikkelijk voor woorden, nofi ) anders word ik nooit minder wit op mn buik. wie t niet appetijtelijk vindt kijkt maar een andere kant op.

dat is de houding i.e.g.... ik voel me natuurlijk heus wel onzeker in bikini als ik er daadwerkelijk 1 aan heb.
@ BJ: misschien pas ik van de zomer wel in je bikini's! heb nu 44 en 80DD/E namelijk...
pi_65665691
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil ook zo'n streep van het sporten op je buik

Hoe krijg ik dat voor elkaar ?
Buikspieroefeningen? En dan ook die met je linkerelleboog richting je rechterknie ... en omgekeerd.

Vraag het PF! Zij heeft hem .
pi_65665728
quote:
[ afbeelding ]

Tadaa, tankini!
Ik vind die koel!!!

Ik heb van de week een turquoise bikini bij de HEMA gekocht. Niet briljant bleek bij thuiskomst, maar ook niet heel lelijk en een mooie kleur als je bruin wordt.

Heb net echt heel lekker gesport. Man, wat ben ik daar gelukkig mee, dat ik sporten zo leuk vind!!!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:55:47 #196
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65665775
Bikini's en ik gaan niet samen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65665842
Ik draag wel bikini's! Badpakken en tankini's laten me alleen maar dikker lijken
pi_65665851
Dr staat een Chinees teken op mn bikini. En toen ik hem liet zien aan een Chineeslezende klasgenoot moest ie heel hard lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65665866
ow Leuk die 2 hier in huis lopen te ruziën. Zit echt moeite te doen niet ff 2 hoeken uit te delen!
pi_65665906
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
Dr staat een Chinees teken op mn bikini. En toen ik hem liet zien aan een Chineeslezende klasgenoot moest ie heel hard lachen.
SPOILER
  maandag 2 februari 2009 @ 19:00:07 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65665916
ik ga zo lekker ook weer sporten Co lekker zweten en beuken in de sporthal
pi_65665926
O ja. TJ, wat voor goedje heb jij gescoord???
pi_65665931
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
SPOILER
pi_65665944
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
O ja. TJ, wat voor goedje heb jij gescoord???
weet niet precies, eigenlijk niet op de verpakking gekeken
pi_65665987
Ik kon de bikini toen trouwens nog terugbrengen, kaartjes enzo er nog aan. Maar ik vind het eigenlijk wel stoer
pi_65666208
Ben Evy 2 aan het downloaden!!

Ik heb over een tijdje een vrijgezellenfeest waarbij we waterdingen gaan doen. En ik zie er zo verschrikkelijk tegen op om dan in badpak of bikini te moeten. Vooral vanwege mn dijen / bovenbenen. En daar is geloof ik niks op te verzinnen qua badkleding
  maandag 2 februari 2009 @ 19:10:33 #207
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65666305
Ik had altijd badpakken maar een paar zomers geleden dacht ik : ik ben in bikini mooier dan in badpak (en eigenlijk bloot het mooist) dus toen heb ik er drie gekocht, een zwarte fluwelen, een knalblauwe en sinds ik die allebei vergeten bleek te zijn toen ik eenmaal in Frankrijk was ook nog een rode.
Prrrrr
pi_65666341
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:

Ik heb over een tijdje een vrijgezellenfeest waarbij we waterdingen gaan doen. En ik zie er zo verschrikkelijk tegen op om dan in badpak of bikini te moeten. Vooral vanwege mn dijen / bovenbenen. En daar is geloof ik niks op te verzinnen qua badkleding
Zeker wel!

En er zijn van die bandana-dingen (hopen dat ik het goed schrijf). Ik heb zelf een zwemjurkje, geweldig vind ik die, maar die zijn moeilijk te vinden geloof ik.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:15:35 #209
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65666517

Zwemjurkje?
Prrrrr
pi_65666596
Lijstje:

O: 1 geroosterde snee brood met gesmolten kaas, rode ui en italiaanse kruiden
L: 2 x geroosterde snee brood met filet A. rode ui en peper.
T: 2 kleine mandarijntjes
T: wodka en 25 60 gram cassavechips
In de planning:
D: kip uit de oven, gecarameliseerde, gegrilde witlof.
pi_65666600
Fijn door dat gezeik hiero in huis tussen mn pa en stiefma is het eten verkloot
pi_65666604
Dipkip: er zijn van die doeken voor om je heupen, die zijn hartstikke leuk bij een bikini/badpak.
pi_65666612
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef mspoez het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zwemjurkje?

Precies! Geweldig toch?
  maandag 2 februari 2009 @ 19:18:14 #214
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65666625
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Fijn door dat gezeik hiero in huis tussen mn pa en stiefma is het eten verkloot
Beide niet fijn TJ!
Prrrrr
pi_65666677
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef mspoez het volgende:

[..]

Beide niet fijn TJ!
Dat eerste zoeken ze zelf maar uit zolang ze mij er buiten houden. Maar dat 2de is een strafbaar feit!
pi_65666770
Ik hb in ZA voor het eerst in tijden weer bikini's aangehad Maar voor gewoon baantjes trekken draag ik altijd een badpak. Zwemmen in bikini sucks
pi_65666897
Bij die bonprix hebben ze ook een leuk tanktinisetje met goed broekje en top!

En waar ik bandana zei moet pareo zijn. Stop.
pi_65666963
Wat een slimme mensen hier allemaal met achten, negens en tienen
Ik ben blij als ik een 6 heb, maar nu ik dit gelezen heb misschien is het toch wel tijd geworden om voor hogere punten te gaan. Studeer hier toch omdat ik er zelf voor gekozen heb
  maandag 2 februari 2009 @ 19:29:57 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65667150

Ik ben bekaf. Na het studeren nog even gezwommen, wel lekker! Nu zo eten koken..kip met bacon uit de oven en een grote bak met salade. Lekker, als het goed is!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65667164
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Miss_S het volgende:
Wat een slimme mensen hier allemaal met achten, negens en tienen
Ik ben blij als ik een 6 heb, maar nu ik dit gelezen heb misschien is het toch wel tijd geworden om voor hogere punten te gaan. Studeer hier toch omdat ik er zelf voor gekozen heb
Ik was ook altijd blij met een 6 tot ik een keigoeie cito had en wist dat ik met iets meer moeite een zeven had en dat vond ik genoeg maar vervolgens geen school afgemaakt
pi_65667279
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef mspoez het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zwemjurkje?
Oh dat is wel leuk

Zo'n pareo achtig ding is niet zo handig, want we gaan wildwaterdingen doen. Maar zo'n jurkje kan misschien wel.... Eens naar googelen.
pi_65667359
brb ff shoarma halen, ze krijgen hier de ************* maar
pi_65667475
O Adelante, ik heb koude voetjes en dat doet me denken: waar blijven m'n magnetron sloffies?????

*Je weet dat als de mussen dood van het dak vallen, die sloffen minder interessant zijn hè??
pi_65667527
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh dat is wel leuk

Zo'n pareo achtig ding is niet zo handig, want we gaan wildwaterdingen doen. Maar zo'n jurkje kan misschien wel.... Eens naar googelen.
Mspoez had de link goed verstopt, maar in de quote staat 'ie wel.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:38:36 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65667530
t is hier in de bieb ook echt ijskoud!! wha! dikke sjaal al om ( k zit te wachten op aangevraagde handschriften...)
pi_65667751
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik was ook altijd blij met een 6 tot ik een keigoeie cito had en wist dat ik met iets meer moeite een zeven had en dat vond ik genoeg maar vervolgens geen school afgemaakt
Je hebt geen opleiding afgerond?
pi_65667763
tvp!
  maandag 2 februari 2009 @ 19:45:16 #228
148689 Muis006
pi_65667817
PFje halp!

Hoe kom jij aan die streep op je buik? Die wil ik ook!
pi_65667983
Ik heb ook streep op buik en dat komt door buikspieroefeningen.
pi_65668008
zo net kipfilet op de bakplaat klaar gemaakt, met knoflook, chilli peper, peper, beetje zout en een mini beetje sesam olie

Deze kan ik dan mooi de rest van de week gebruiken voor in mijn maaltijdsalades enzo
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65668032
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klopt
pi_65668061
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die mensen bestaan ook hoor
The way you rock'n'roll
pi_65668070
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Klopt
Dat lijkt me vrij klote aan werk komen. Alhoewel je wel een baan hebt
pi_65668103
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die mensen bestaan ook hoor
Ja, maar eigenlijk vind ik dat ieder zijn middelbare school diploma moet halen Natuurlijk zijn er uitzonderingen waarin het gewoon niet mogelijk is vanwege noem maar op. Maar als dat niet aan de orde is, vind ik het heel erg zonde.
pi_65668121
Maar heb je het nu over de middelbare school TJ?

Doe mij trouwens eens pm-en over het thialf gebeuren. Ik weiger rotjeknor in te gaan met de auto namelijk
The way you rock'n'roll
  maandag 2 februari 2009 @ 19:53:19 #236
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65668129
Wat weegt een chocoladepiemel, zo eentje die je op de markt kan kopen? Ik kan 'm niet meer wegen want hij zit al in mijn buikkie...
Prrrrr
  maandag 2 februari 2009 @ 19:53:40 #237
148689 Muis006
pi_65668142
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
Als ik vragen mag: welke doe je en hoeveel en op welke dag ?
pi_65668167
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar eigenlijk vind ik dat ieder zijn middelbare school diploma moet halen Natuurlijk zijn er uitzonderingen waarin het gewoon niet mogelijk is vanwege noem maar op. Maar als dat niet aan de orde is, vind ik het heel erg zonde.
lang verhaal maar heb goeie reden
pi_65668196
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar heb je het nu over de middelbare school TJ?

Doe mij trouwens eens pm-en over het thialf gebeuren. Ik weiger rotjeknor in te gaan met de auto namelijk
middel en mbo

Sorry wat zei je
pi_65668208
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
PFje halp!

Hoe kom jij aan die streep op je buik? Die wil ik ook!
Streep op buik? Que pasa ?!
pi_65668211
Ik kwam ook zonder opleiding prima aan werk. En omhoog. Daar heb je geen opleiding voor nodig, maar capaciteiten.

Uiteindelijk heb ik toen ik later groot was nog een keer een HBO-certificaat gehaald .
pi_65668287
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Ik kwam ook zonder opleiding prima aan werk. En omhoog. Daar heb je geen opleiding voor nodig, maar capaciteiten.
Heb mn eerste promotie al te pakken na iets meer dan 7 maanden dus wie heb opleiding nodig? En baas betaald MBO
  maandag 2 februari 2009 @ 19:56:40 #243
148689 Muis006
pi_65668289
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Streep op buik? Que pasa ?!
Ja zo'n verticale van je buikspieren weet je wel!
Chico zei dat jij er een hebt
pi_65668333
quote:
I second that aangezien ik en mijn beste vriendinnetje dit allebei gedaan hebben.
The way you rock'n'roll
pi_65668370
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja zo'n verticale van je buikspieren weet je wel!
Chico zei dat jij er een hebt
Oh! Ik had eerst een bolle buik incl. vetrol over broek. Maar na kickboksen (veel conditie + kracht) had ik opeens een blokjes buik! Wonderen bestaan! (Oh nu is ie nog wel dunnig maar geen blokjes..)
pi_65668386
quote:
Nah, dat ligt er maar net aan wat voor werk je wil doen. Er zijn zat beroepen waar je gewoon niet in terecht kan komen zonder de juiste opleiding.
pi_65668417
quote:

Uiteindelijk heb ik toen ik later groot was nog een keer een HBO-certificaat gehaald .
Oh, ik zeg ook zeker niet dat een opleiding zaligmakend is. Maar toen ik in mijn examenjaar een baantje voor 20 u zocht werd ik op veel plekken afgewezen puur omdat ik geen diploma had. Tsjah, leek me lastig als je dan gewoon je brood wil verdienen!
pi_65668448
Kijk, met smokey eyes! Op de echte foto's ziet 't er wel tof uit! (En m'n haar/pony is ook geknipt maar die heeft er vandaag geen zin in )

maandag 2 februari 2009 @ 20:00:39 #249
148689 Muis006
pi_65668462
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Oh! Ik had eerst een bolle buik incl. vetrol over broek. Maar na kickboksen (veel conditie + kracht) had ik opeens een blokjes buik! Wonderen bestaan! (Oh nu is ie nog wel dunnig maar geen blokjes..)
Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij is
pi_65668517
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij is
Oh ik heb ook geen evenwicht (ik val altijd om als ik sta) maar ik denk dat jij er echt niets aan kan doen? Je kan ook alleen een bokszaktraining doen (Dus als je slaat, sla je tegen een kussen en niet tegen een persoon)
pi_65668529
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nah, dat ligt er maar net aan wat voor werk je wil doen. Er zijn zat beroepen waar je gewoon niet in terecht kan komen zonder de juiste opleiding.
En nog veeeeeeeel meer waar je dat wel kan. Dus het niet hebben van een diploma hoeft niet te betekenen dat je lastig aan werk komt.

Alleen als je je zinnen zet op iets waarvoor je wettelijk verplicht bent voldoende gediplomeerd te zijn lijken me uitgesloten - maar zo heel veel zijn dat er toch niet?
  maandag 2 februari 2009 @ 20:03:15 #252
148689 Muis006
pi_65668579
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Oh ik heb ook geen evenwicht (ik val altijd om als ik sta) maar ik denk dat jij er echt niets aan kan doen? Je kan ook alleen een bokszaktraining doen (Dus als je slaat, sla je tegen een kussen en niet tegen een persoon)
D'r is inderdaad geen kans op verbetering bij mij die van een bokszak is wel een goede, alleen durf ik nooit naar de sportschool! Ik vind het eng daar en ik loop als een oud paard te hijgen
pi_65668686
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:

Zo'n wijd zwemshort?

Maar dan voor vrouwen, die bestaan ook. Bij O'neill hebben ze dit bijv, met allemaal bloemen enzo . Ik ga het strand niet op, wegens heup en bovenbeen partij waar je U tegen zegt (vergeleken met mn bovenlichaam).
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen evenwicht, laatst liep ik de hele dag tegen alle deurposten/muren aan enzo . Maar als je het niet leuk vindt, moet je zoiets niet doen natuurlijk .
pi_65668726
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als ik vragen mag: welke doe je en hoeveel en op welke dag ?
Ik doe ze altijd in de sportschool. En van alles wat. Dus schuine, crunches, taille. En ongeveer 3x in de week gemiddeld. Eigenlijk als ik in Amsterdam ben bijna elke dag en als ik in Belgie ben nooit. En door het hardlopen wordt het ook versterkt. Ik wil overigens geen 6pack, dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar ik heb in het midden zo'n streep en aan de zijkant 2.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:09:01 #255
148689 Muis006
pi_65668820
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik doe ze altijd in de sportschool. En van alles wat. Dus schuine, crunches, taille. En ongeveer 3x in de week gemiddeld. Eigenlijk als ik in Amsterdam ben bijna elke dag en als ik in Belgie ben nooit. En door het hardlopen wordt het ook versterkt. Ik wil overigens geen 6pack, dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar ik heb in het midden zo'n streep en aan de zijkant 2.
Nee ik wil ook geen sixpack, wat jij beschrijft wil ik. Dan ga ik dat eens proberen. Dankje!
pi_65668834
kutje, ik laat mijn bad al 10 minuten vollopen, vergeet ik de plug er in te stoppen. Over milieuvervuiling gesproken
pi_65668872
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
kutje, ik laat mijn bad al 10 minuten vollopen, vergeet ik de plug er in te stoppen. Over milieuuverspilling gesproken
  maandag 2 februari 2009 @ 20:13:08 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65668992
oeh, maar wel een goed idee, Co, dat bad. als ik zo uitgegeten ben vind ik dat ook wel een hele fijn optie. M'n moeder bellen heb ik toch geen zin in!

Iemand nog suggesties voor leuke films voor dooie momenten die ik hier en daar weg kan plukken?
pi_65669032
O m'n vloer ligt in m'n kamer!
En de foto's van de shoot zijn volgens mij echt mooi!

En heb ik nog wat gemist?
pi_65669058
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef P.F het volgende:

FOTOOOOOOWS
pi_65669104
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef AKnynke het volgende:
oeh, maar wel een goed idee, Co, dat bad. als ik zo uitgegeten ben vind ik dat ook wel een hele fijn optie. M'n moeder bellen heb ik toch geen zin in!

Iemand nog suggesties voor leuke films voor dooie momenten die ik hier en daar weg kan plukken?

Dat stel ik ook al uit sinds kerst.

pi_65669137
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef conleche het volgende:

[..]

FOTOOOOOOWS
Er staat er 1 op de vorige bladzijde (van de make up !)
De foto's van m'n vloer ben ik aan het uploaden
  maandag 2 februari 2009 @ 20:16:37 #263
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65669138
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat stel ik ook al uit sinds kerst.

Hier is het iets meer dan een week geleden. Nu ben ik gewoon te moe om wat leuks te vertellen. Morgen maar eens eventjes ofzo!
pi_65669147
Lijstje:
O: magere yoghurt met granaatappelpitten (knars, knars), sinaasappelsap
L: bruine boterham kroket, bak sla met gekookt ei
T: half uur fietsen door de ijsregen
T: appel
D: spinazie en rosbief bulgogisaus
T: 45 minuten crosstrainer
T: citroenkwark en 2 handjes nootjes

Volgens mij nog te weinig calorieën, dus ik eet nog even door Boterham pindakaas ofzo.
pi_65669206
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef P.F het volgende:

Was je nog op tijd? Je smste trouwens op het moment dat ik behoorlijk chagarijnig was omdat ik mn nieuwe vakken niet leuk vond, en ik snapte de golven niet . Dus ik weet niet hoe vriendelijk ik was

En ik wil wel zien hoe de foto's geworden zijn hoor . Ben echt benieuwd.
pi_65669222
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook zo'n streep zonder enkele vorm van training.
pi_65669266
Zo, nu is m'n badje weer vol.... en daarna kip en met m'n nieuwe boek op de bank.....Ik vond dit een fijne lummeldag.....
pi_65669687
Oh ja, lijstje.

• Bak brinta
  • 1 kar paardemest in- en uitscheppen (geteld: 100 scheppen met de mestriek)
  • 3 zuurdesemboterhammen (kaas, bliktonijn, pindakaas) 1 bakkerboterham chocopasta
  • 1,5 kar paardemest in- en uit. Nu is alle paardemest binnen,
  • 1 zelfgemaakte pizza (100 gr deeg; 1/3 blik tomaat (ingekookt), 1 plak gerookte ham, ongeveer 75gr emmenthaler, 3 olijven). Toe: kwart banaan, driekwart peer, scheutje chocoladevla.
  • 1 zoete port
  • 3 espresso

Kan je trouwens ook ergens een beetje handig zo'n lijstje pizzaingredienten omrekenen naar calorien?
  • ik moet verrassend weinig
    pi_65669721
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n streep zonder enkele vorm van training.
    Ik wil ook zo'n streep maar het lukt maar niet. De horizontale (rode) strepen lukken dan weer prima .

Net een foto gevonden van vakantie. Waar ik echt een 'buikje' had. Toen vond ik het al erg. Nu schaam ik me helemaal voor die foto . Goed bruikbaar als 'voor'-foto, mocht ik ooit verder afvallen.
    pi_65669782
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Was je nog op tijd? Je smste trouwens op het moment dat ik behoorlijk chagarijnig was omdat ik mn nieuwe vakken niet leuk vond, en ik snapte de golven niet . Dus ik weet niet hoe vriendelijk ik was

En ik wil wel zien hoe de foto's geworden zijn hoor . Ben echt benieuwd.
    Ik had 50 minuten vertraging maar was gelukkig maar 15 minuten te laat. Nee je klonk niet chago, alleen een beetje zakelijk !

Hier staan de foto's van m'n vloer: P.Fje gaat op kamers!
    pi_65669905
    Lijstje:

O:Brinta met halve banaan
    S: lopend naar de uni
    L: 2 krentenbollen
    S: lopend naar het station
    T: 2 crackers met slankie en paar cashewnootjes
    D: 1,5 pitabroodje met mozarella, paprika en champignon en chilisaus
    S: 20 min crosstrainer
    pi_65669987
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n streep maar het lukt maar niet. De horizontale (rode) strepen lukken dan weer prima .
    Ik was ontzettend blij toen ik die streep voor het eerst ontwaarde, maar in mijn geval betekent het niet dat ik een afgetrainde buik heb. Ik heb vrijwel geen vetopslag op m'n buik en dat is pure mazzel. (Ik heb dan weer heupen en lovehandles.)
    pi_65670028
    Die streep in het midden heb ik ook zonder trainen. Maar die aan de zijkant niet.
    pi_65670086
    Ik heb geen idee welke streep ik heb
    pi_65670194
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
    Die streep in het midden heb ik ook zonder trainen. Maar die aan de zijkant niet.
    Hier heb ik echt een foto bij nodig.
    pi_65670258
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had 50 minuten vertraging maar was gelukkig maar 15 minuten te laat. Nee je klonk niet chago, alleen een beetje zakelijk !

Hier staan de foto's van m'n vloer: P.Fje gaat op kamers!
    [ afbeelding ]
    Is dat je vriendje? Wat een hunk.
    pi_65670271
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
    Ik heb 2 strepen maar dat noemt een normaal mens littekens
    pi_65670274
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
    Vertikaal, midden over je buik. Een soort deuk (om het maar stom uit te drukken).
      maandag 2 februari 2009 @ 20:42:16 #279
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_65670310
    Wat een metamorfose, BJ!

Ik heb 1000 kcal gegeten en net een uur taebo gedaan. Ik moet dus nog wat erbij!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_65670311
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is dat je vriendje? Wat een hunk.
    Ja En ja

Maar ik haal hem zo wel weg, iets met privacy en zo
    pi_65670352
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja En ja

Hij is echt cute .
    pi_65670355
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik heb 2 strepen maar dat noemt een normaal mens littekens
    Ik heb verticaal ook een litteken Maar die streep die chico bedoelt komt doordat mijn bovenste buikspieren getraind zijn..
    pi_65670384
    complete lijstje:
    O: brinta + magere melk
    T: niets, niets bij
    L: 3 crackers pindakaas
    T: plakje kaas (had niets in huis en wilde niet op 3 crackers rennen)
    D: pastasalade met haricots verts en olijfjes + appel
    Misschien dat ik nog een appel of als ik honger krijg een klein kommetje magere kwark eet
    pi_65670410
    PF heeft een sexy vriendje! Erg adorable met dat mutsje!

misschien moet je hem het commentaar op zijn foto laten lezen, vindt ie ons vast niet meer stom
    pi_65670499
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb verticaal ook een litteken Maar die streep die chico bedoelt komt doordat mijn bovenste buikspieren getraind zijn..
    verticaal hek kleine littekens

maargoed dat werd niet gevraagd
    pi_65670528
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
    PF heeft een sexy vriendje! Erg adorable met dat mutsje!

misschien moet je hem het commentaar op zijn foto laten lezen, vindt ie ons vast niet meer stom
    Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacy Maar misschien ook niet
    pi_65670571
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja En ja

Die piercing!

Al vind ik een wenkbrauwpiercing het tofst:

pi_65670589
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacy Maar misschien ook niet
    Zeg hem wel dat het mutsje hem echt leuk staat . Desnoods namens dat meisje met 'chemicals' in dr naam
    pi_65670632
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bij Maar toen zeiden alle meisjes "Ohhh wat een hunk" en "Hij is sexy" "

Geloof me, zijn ego zal gestreeld worden
    pi_65670673
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die piercing!

Al vind ik een wenkbrauwpiercing het tofst:

[ afbeelding ]
    Drazic HBH
    pi_65670719
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bij Maar toen zeiden alle meisjes "Ohhh wat een hunk" en "Hij is sexy" "

Geloof me, zijn ego zal gestreeld worden
    Maar alle meisjes en jongens die hem kennen vinden hem sowieso al wel heel knap en leuk en sexy dus het is niets nieuws Maar ik zal het doorgeven
    pi_65670735
    @ Goodbye ben ik nu minder lief
    pi_65670763
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef TJDoornbos het volgende:
    @ Goodbye ben ik nu minder lief
    Eh, huh? Heb ik ergens een post aan mij gericht over het hoofd gezien?
    pi_65670774
    Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......
      maandag 2 februari 2009 @ 20:52:29 #295
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65670817
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben dus echt niet zo van 'mijn studie is moeilijker '. Ik had een WO studie kunnen doen, maar hetgene wat ik écht leuk vind is alleen op HBO niveau. Nou, dan lijkt de keuze me snel gemaakt. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik mijn studie echt leuk vind! Sommige klasgenootjes die rechten of bedrijfskunde zijn gaan studeren volgensmij niet.
    Same here. Atheneum gedaan, jaartje WO Engelse Taal- en Letterkunde. Daarna Frederik Mulleracademie (HBO) gedaan. Hartstikke leuk. Ik heb nu een goede baan. De helft van mijn collega's heeft HBO, andere helft WO. Ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen die HBO hebben afgerond (en zelfs enkele gesjeesden) de betere/hogere functies hebben. Ik denk dat het deels komt omdat laatsgenoemde groep wat meer feeling heeft met de 'real world', de praktijk, wat praktischer en netwerkiger zijn ingesteld.
    Zo ben ik zelf in ieder geval zeker. Er posten hier hooggeleerde dames en ik heb daar veel bewondering voor, maar in het werkende leven komt het er pas echt op aan! Dan tellen al je kwaliteiten mee, ook en juist die je niet hebt aangeboord tijdens je studie.
    pi_65670845
    Een voorproefje

*klikbaar*

Ze zijn gemaakt door freud!

[ Bericht 14% gewijzigd door P.F op 02-02-2009 21:02:13 ]
    pi_65670902
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
    Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......

En dan bedenk ik dat zo eentje 5 was toen de muur viel. En nog geen 10 toen Cobain zich door z'n kop schoot. Laat ook maar .
    pi_65670907
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
    Een voorproefje

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

*klikbaar*

Wow!! Mooi PF!! Je lijkt zo volwassen ineens!!
    pi_65670921
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
    Daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik ben een volstrekte monomaan wat mannen betreft.
    pi_65670930
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
    Een voorproefje

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

*klikbaar*
    PF, jij adorable ding dat je bent!

Heb je nou via Fok een fotograaf geregeld, of hoe?
    pi_65670969
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

En dan bedenk ik dat zo eentje 5 was toen de muur viel. En nog geen 10 toen Cobain zich door z'n kop schoot. Laat ook maar .
    We kunnen er natuurlijk ook gewoon schijt aan hebben. Dat doen die kerels ook al eeuwen!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')