Whehehee, de rammen hebben gesprokenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat studiegenootje slim.Want wie heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is en als zij op deze manier een hoog cijfer krijgt op een makkelijker manier: way to go.
Oh economie, ik heb weleens eerder gehoord dat dat een echt struikelblok is dat traditioneel slecht gemaakt wordt! Voor zo'n vak moeten ze toch eigenlijk helemaal een uitzondering maken.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Maar het is wel zuur voor mensen die wel hard hebben geleerd. Ik had hard geleerd, maar haalde een 2 omdat dit vak mij totaal niet ligt (economie in een rechtenstudie!!??).
En je laatste vak!! Jippie!! Ga je nog een Master doen of zit je in je Master?
Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehehee, de rammen hebben gesproken.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een cursus. Gingen ze 6 avonden over hetzelfde lopen zeiken, en ik wist het al voor de eerste avond had plaatsgevonden. Dus ik ben twee avonden geweest en die overige vier niet. Gingen de brave meisjes uit de groep helemaal huilen dat ik dan minder voor mijn diploma had gedaan. En ik zovan; ja, dat komt omdat ik slimmer ben.
Toen ik zei dat ze dan maar een examen voor iedereen in moesten stellen, zodat ik kon laten zien dat ik het in twee avonden net zo goed onder de knie had als zij in 6, gingen ze nog harder huilen, omdat ze geen examen wilden doen. Wat ben je dan
.
Wat een verschil. Mijn Master zal enkel uit vakken bestaan, en een scriptie van 10 ECTS. Geen stage!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ben in september begonnen aan m'n master.In november was het tentamen van het inleidende vak en daarna alleen nog stages en een scriptie. Wel gek hoor, nooit meer gewoon college.
Deze snap ik niet:quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
Dames,
Even allemaal de kin langs de meetlat!
Jij stelt dat ze er niet genoeg voor doet. Of dat nou een tentamen uitstellen is of een les niet volgen, dat lijkt me toch hetzelfde? Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat, en ook al zou ze niet sterk genoeg zijn om de opleiding op de "normaal geaccepteerde manier" te doen, dan nog is ze inventief genoeg om wel te slagen. Ze maakt een iets andere planning, maar uiteindelijk heeft ze kennis van dezelfde stof aan het eind van de opleiding.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.
Is dat erg? Ik zou me meer ergeren aan mensen die er niet voor werken en toch dingen halen, dan mensen die er blijkbaar wel voor werken. Blijkbaar haalt ze het op de een of andere manier wel, dus is ze niet te dom voor die studie.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.
Ik doe een onderzoeksmaster, wat betekent dat je eigenlijk het grootste deel van de tijd al onderzoek aan het doen bent (stage aan een universiteit). Kennelijk vindt men dat we al genoeg basiskennis hebben, waar ik het niet helemaal mee eens ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een verschil. Mijn Master zal enkel uit vakken bestaan, en een scriptie van 10 ECTS. Geen stage!
Hier dus voorlopig nog geen einde aan colleges.
Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
(Liefst erger ik me helemaal niet aan andere mensen, ik heb genoeg aan mezelf.)
Zeik eens niet zo!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Tvp
En Dipkip!Gekkie, niet doen hoor! Ik hoor zoiets gewoon te kunnen en ik zeik teveel (gister in elk geval
) en ik vind het al zo genant dat mensen me dingen toesturen zoals ElisaB en BrightEyes, jullie zijn gewoon veel te lief voor me allemaal!
Oh da's zo erg!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.
Die vind ik dan toch echt dommer dan die studiegenoot van je zusje!
Het is niet dat ze er niet genoeg voor doet maar dat ze eigenlijk niet goed genoeg is, en er via een achterdeurtje toch net mee wegkomt. Don't get me wrong, ik heb heel veel respect voor hoe ze het volhoudt terwijl ze er zo hard voor moet werken, iemand anders had het misschien allang opgegeven. Het is natuurlijk ook aan mijn zusje in dit voorbeeld om op een andere manier op te vallen en te laten zien dat ze goed is.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij stelt dat ze er niet genoeg voor doet. Of dat nou een tentamen uitstellen is of een les niet volgen, dat lijkt me toch hetzelfde? Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat, en ook al zou ze niet sterk genoeg zijn om de opleiding op de "normaal geaccepteerde manier" te doen, dan nog is ze inventief genoeg om wel te slagen. Ze maakt een iets andere planning, maar uiteindelijk heeft ze kennis van dezelfde stof aan het eind van de opleiding.
Als je een vrouw uitkiest met minder kans op vreemdgaand gedrag (dus volgens dit 'onderzoek' de dames met dunne kinnetjes!) is het waarschijnlijker dat de kinderen die je met haar krijgt ook echt van jou zijn. Dat je dus je eigen geslacht voortzet, en niet dat van de buurman grootbrengt. Daar heb je, evolutionair gezien, zelf niets aan.:)quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Deze snap ik niet:
"Evolutionair gezien is het voor een man namelijk beter als hij geen risico loopt dat zijn vrouw ook kinderen verwekt met andere mannen."
Geil!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef conleche het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Damn, wat een goeie TVP pers ik er weer uit.
Wat een rare zin.. Maar mannen willen dus een vrouw die niet vreemdgaat. Maar hoe is dat dan beter voor de evolutie?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Deze snap ik niet:
"Evolutionair gezien is het voor een man namelijk beter als hij geen risico loopt dat zijn vrouw ook kinderen verwekt met andere mannen."
Dat is inderdaad dom. Maarja, op die manier is ze snel genoeg van haar hersencellen af.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.
Die vind ik dan toch echt dommer dan die studiegenoot van je zusje!
Ik ben al blij met een 7quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh da's zo erg!
Van die mensen die in huilen uitbarsten als ze onder de 8 scoren!
En gaan huilen van blijdschap als ze hun cum laude halen!
Die mogen wel extra waterreservoirs meedragen, zoveel als er afgejankt wordt.
Ik bedoel, ik ben opgevoed met het idee "Studeren is heel belangrijk", en ik doe heus mn best (en ben af en toe best een streber, fair enough) maar bovenstaande gaat me echt VEEEEL te ver
Serieus?quote:
Wat een gedrochten.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb trouwens deze gevaartes gekocht in de strijd tegen de koude voeten bij het fietsen:
Goh bedankt, nu voel ik me helemaal niet dom?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?.
Mijn cijfersysteem: 6 onvoldoende, 7 mwah kan beter, 8 prima, 9 fantastisch, 10 überfantastisch.
Dus ik ging wel altijd voor een 8, maar vond het ook nooit echt nodig om hoger dan een 8 te halen (al is dat wel een paar keer voorgekomen).
Tot 18 ofzo is je BMI volgens mij niet ongezond laag. Alles boven de 20 is sowieso prima, bij 1m78 is dat 63 kilo. Maar zoals MariaEtcetera ook al zei, het is geen keiharde regel want iedereens bouw is anders.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef Nadinarama het volgende:
Nou ja, ik heb mijn BMI gemeten en zou nog een gezond gewicht hebben als ik 79 kilo weeg bij een lengte van 1.78m Ik weet niet hoor, 20 kilo erbij eten lijkt me echt geen optie. Is die BMI niet gewoon bull?
Die druk van per se cum laude willen slagen is niet echt fijn. Als ik ietsje meer moeite had gedaan, was het mij ook gelukt, maar ik was eigenlijk wel blij toen het er op een gegeven moment niet meer in bleek te zitten.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, Cum Laude kan ik vergeten, ik werk(te) er namelijk eerst 40, toen 32 uur naast en loop nomaal met de voltijders. Ik haal over het algemeen zessen, soms een 7 en heel soms een 8.
Ik hoop echter dat mijn ietwat lage gemiddelde verexcuseerd wordt met het feit dat ik zo snel ga.
Leuk! Ik heb ook zulke laarzen maar dan een lichtere kleur bruin. Ik baal er alleen altijd van dat ze niet hoog genoeg zijn. Het is net alsof ze hoge laarzen niet maken voor lange benen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef conleche het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Kssssssjjjjt van die tafel af!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef conleche het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?.
Mijn cijfersysteem: 6 onvoldoende, 7 mwah kan beter, 8 prima, 9 fantastisch, 10 überfantastisch.
Dus ik ging wel altijd voor een 8, maar vond het ook nooit echt nodig om hoger dan een 8 te halen (al is dat wel een paar keer voorgekomen).
Ik zeg toch niks over jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goh bedankt, nu voel ik me helemaal niet dom?
Wat een haalbaar cijfer is ligt waarschijnlijk ook aan de studie die je doet.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?.
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die druk van per se cum laude willen slagen is niet echt fijn. Als ik ietsje meer moeite had gedaan, was het mij ook gelukt, maar ik was eigenlijk wel blij toen het er op een gegeven moment niet meer in bleek te zitten.
Huilen is sterk uitgedrukt, maar ik zat ook echt te balen als ik lager dan een 8 had gehaald. Ik was dan ook in m'n nopjes met m'n cum laude. Sterker nog, ik wil nu ook cum laude promoveren.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh da's zo erg!
Van die mensen die in huilen uitbarsten als ze onder de 8 scoren!
En gaan huilen van blijdschap als ze hun cum laude halen!
Nee maar je begint je post metquote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over jou?. Gewoon dat ik een 7 niet goed genoeg vind. En zo was ik op de middelbare school al. "Ik heb maar een 7". "Máár een 7? Dat is toch hartstikke goed joh!". "Nou, vind ik niet."
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ook zulke laarzen maar dan een lichtere kleur bruin. Ik baal er alleen altijd van dat ze niet hoog genoeg zijn. Het is net alsof ze hoge laarzen niet maken voor lange benen.
Wat voor lamp heb je trouwens daar achter staan?
Das alleen als je er zelf niet in zit.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kssssssjjjjt van die tafel af!
Schoenen op tafel betekent armoe!
Althans dat zei mn oma altijd. Mijn paps was er altijd heel fel in en ik heb dat overgenomen..
Dat zou slim zijn ja, maar dit is niet minder werk (sterker nog, ze leert veel langer per tentamen, daarom kan ze ze ook niet allemaal in 1 keer maken) en het zijn ook geen goede cijfers.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat een gedrochten.
Als je met minder werk goede (en zelfs hogere) cjifers haalt, doet je het volgens mij juist goed.
Slim meisje.
Ik haalde niet altijd achten, maar wel meer achten en negens dan zevens idd. Ook een paar zessen helaas voor grandioze kutvakken (zoals methodologiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?
Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar je begint je post met
"Serieus?"
Dan wek je de indruk dat je het niet alleen voor jezelf niet goed genoeg vindt.
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Huilen is sterk uitgedrukt, maar ik zat ook echt te balen als ik lager dan een 8 had gehaald. Ik was dan ook in m'n nopjes met m'n cum laude. Sterker nog, ik wil nu ook cum laude promoveren.
Zeker!quote:
Wij mochten dat wel, maar het nieuwe cijfer bleef staan. Dan leer je het ook wel af.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij mogen voldoendes niet herkansen...Kut-UL!
Mooie boots, Conleche!
Volgens mijn moeder ruzie.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
Schoenen op tafel betekent armoe!
Wil ElisaB of BrightEyes mij even Greys dr adres PM-en? Dankuquote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
En Dipkip!Gekkie, niet doen hoor! Ik hoor zoiets gewoon te kunnen en ik zeik teveel (gister in elk geval
) en ik vind het al zo genant dat mensen me dingen toesturen zoals ElisaB en BrightEyes, jullie zijn gewoon veel te lief voor me allemaal!
Ja haha zo denk ik er ook over! Bovendien moet ik álles zelf doen dus ik koester de 2 zevens (en één 7.5) die ik hebquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
Mijn gradatie voor mn cijfers:
<= 5,5: Kut gezakt..
>= 5,6: Yeah gehaald!
Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitDan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.
Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Is toch niet "quote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is van de zesjescultuur
Dat heb ik ook ja. Op zich is een zeven prima, als je weet dat je je best gedaan hebt. In mijn geval is het vaak zo van "ik weet dat ik het beter kan, maar ik was weer te laat begonnen met leren" en dan ben je niet tevreden. Voor jou persoonlijk is het dan slecht, maar objectief gezien is het niet slecht genoeg om te herkansen dus dan zit je er mee. En overtuig dan maar eens mensen dat je van een uitdaging houdt.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitDan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.
Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Pfoe, knapquote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hey Mo kop op hoor! Zo denk ik er ook over en zo gaat het bij mij ookquote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik zou voor een essay ontzettend balen met een 6 of voor vakken die ik écht leuk vind, maar over-all ben ik erg blij met een 6, want dat betekent dat ik weer een stap dichterbij het einde ben
Het hangt heel erg van je werkgever af.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Pfoe, knap![]()
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken word.
Hehehe, dat klinkt precies als mijn gedrag op de middelbare school! Mijn gymnasium heb ik echt gehaald met zo min mogelijk inspanning. Geen. Alles vond ik stom, en ik deed nergens iets aan, behalve aan mijn sociale leven. Volgens mijn moeder (ik heb het al verdrongen) zei ik dan, als zij zag dat ik alweer geen ruk uitvoerde:"Hard werken? Dat is voor domme mensen."quote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
Mijn gradatie voor mn cijfers:
<= 5,5: Kut gezakt..
>= 5,6: Yeah gehaald!
Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Pfoe, knap![]()
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken wordt.
Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?quote:Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaal .
Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zesquote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"
Maar dan denk ik: als het met gemiddelde effort KAN, waarom niet?Plus het staat gewoon mooi
![]()
En als het met gemiddelde effort niet kan en je werkt je er voor uit de naad en jankt jezelf in slaap bij wijze van spreken, dan is het de moeite niet waard. Easy as pie.
Dus Mo en Muis en anderen: je zal mij niet horen zeggen dat een 6 slecht is of wat dan ook, of dat tevreden zijn met een 6 slecht isZolang je doet waar je je goed bij voelt en het gewoon HAALT is het toch goed?
Ik had er ook last van dat ik niet wist hoe ik mínder kon doenIk bedoel, ik deed gewoon wat ik moest doen, maar om te mikken op een zesje, ik zou niet weten hoe! Hoe weinig moet ik dan doen? Bij Letteren is het zó makkelijk om met gewoon je ding te doen een hoger cijfer te halen... Ik denk dat als ik zo mikken op een zesje ik meteen een 4 zou halen ofzo
![]()
Dat dus!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zes
Jij bent gewoon eloquentquote:Op maandag 2 februari 2009 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
(Waarom denk ik altijd dat ik heel veel woorden nodig heb om te zeggen wat anderen in 1 zin zeggen)
Een duur woord voor praatgraag / kletsmaniak / etc.!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
elowattes?
zie je, ik ben gewoon niet zo slim
Dazeggiktoch!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Eloquent is toch welbespraakt? Dat is MariaEtcetera wel.
En Chandleriaans, obviously!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Eloquent is toch welbespraakt? Dat is MariaEtcetera wel.
cum laude voor letteren in leiden is een 9 als eindcijfer (gewogen gemiddelde na de propedeuse, scriptie telt drie keer mee) met de optie van een halve punt ophoginh van je gewogen gemiddelde n.a.v. je prestaties in de ogen van de examencommissie/je eindgesprek. zo ben ik op 9 i.p.v. 8,5 uitgekomen... (stond 8,7)quote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?
Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
ik snap dat wel een beetje, al heb ik er zelf ook flink van gebaald na een 6,5 voor een tentamen dat ik dacht voor spek en bonen gemaakt te hebben om aan de vragen te wennen...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij mogen voldoendes niet herkansen...Kut-UL!
Mooie boots, Conleche!
dat denk ik soms ook wel een beetjequote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?
Nee heb ik nog nietquote:Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:
Dipkip, heb je nu Evy 2 al?
Anders moet je MoBlo even porren, die heeft het wel (toch?) en een website om het even op te zetten..
Wat leuk! Heb je al een onderwerp? Dat vind ik namelijk het moeilijkste, ik vind het heerlijk om te schrijven (essays enzo, toen ik nog alfavakken deedquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En Chandleriaans, obviously!
Maar merci beaucoup!![]()
Ooit he. Ooit. Ga ik een Boek schrijven. Een echte. Met pagina's enzo, en een kaft
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over jou?. Gewoon dat ik een 7 niet goed genoeg vind. En zo was ik op de middelbare school al. "Ik heb maar een 7". "Máár een 7? Dat is toch hartstikke goed joh!". "Nou, vind ik niet."
Eens met bovenstaandequote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Evy 2 staat al opquote:Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:
Dipkip, heb je nu Evy 2 al?
Anders moet je MoBlo even porren, die heeft het wel (toch?) en een website om het even op te zetten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Haha da's ook mijn probleem! Al zat ik te denken om bepaalde Real Life dingen te verabsurdiseren (práchtig woord!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je al een onderwerp? Dat vind ik namelijk het moeilijkste, ik vind het heerlijk om te schrijven (essays enzo, toen ik nog alfavakken deed) maar je moet wel een goed verhaal hebben.
In het 'hardlopen met een mp3 speler' had iemand ze ook al online gezet. Daar heb ik ze vandaan. Sanderrr vind het vast niet erg als ik er hier naar link:quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
BedanktIk heb ze nu ook op www.bongercorp.com/start2run gezet, 5 TB bandbreedte dus dat moet genoeg zijn.
Nicequote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Mijn gemiddelde is met die 7,5 trouwens een 8,3![]()
[ afbeelding ]
en hier zijn mijn nieuwe laarsjesmooooooooooooooooooooi
Ik heb je moeder net gezien en het is waar wat ze zegt. Het ís een troost dat ze volop geleefd heeft. Dat maakt het tegelijkertijd zo moeilijk, want je gunt iemand die van het leven houdt juist nog méér leven. En je gunt jezelf je moeder en Dean zijn oma.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
Hey mensen, wat leuk al jullie reacties op mijn moedertje..ik heb het uitgeprint voor d'r zodat ze nog ff lekker kan gloaten in d'r bedje, Ik ben vannacht bij haar gebleven en we hebben lekker gekletst en ik heb haar vastgehouden. We hebben ook nog erg gelachen, geestelijk is ze nog ongebroken maar ik zie de schaduw van de dood al op haar gezicht, een spitser neusje en haar mond die altijd heel vol was is dunner geworden, bruine kringen onder d'r ogen..heel moeilijk om te zien en niets te kunnen doen. En nog steeds blijft ze grapjes maken en maakt ze zich meer zorgen om mij en mijn broertje dan om zichzelf.
Real life dingen kunnen inderdaad al heel leuk zijn, herkenbaar enzo. Ach ja, gelukkig is schrijven echt zo'n vak waar veel mensen pas laat mee beginnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha da's ook mijn probleem! Al zat ik te denken om bepaalde Real Life dingen te verabsurdiseren (práchtig woord!), en dan bepaalde kuttige dingen zodanig te vertellen dat het sort of grappig wordt! Ik ben groot fan van Zadie Smith - die kan dat goed, bepaalde toch enigszins tragische dingen zó brengen dat het grappig wordt, zonder dat de ernst van een situatie verloren gaat!
Da's mijn plan iigVerder schrijf ik af en toe eens wat, maar tot nu toe is de Grote Lijn verre van duidelijk, helaas. Maar ik zei ooit, dus ik heb nog even
Oh en ik kan nog steeds niet kiezen tussen Engels en NederlandsEngels ligt me vaak beter, ofzo. Maar Nederlands is mijn moedertaal. Tot nu toe wint Engels.
Waar ben je? (Bij welke les)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik had écht niet in dat schema moeten kijken met hoe de volgend Evy-les eruitziet *zucht*Ik zit er al sinds gisteren tegenaan te hikken. Maar nu moet ik wel, want het is bijna donker
En ik durf niet in het parkje in het donker
Keep 'em coming! Wat mij betreft komen jouw voor en na foto in de OP. Het is zo gaaf om te zien dat je nu 'gewoon' de helft bent van toen je begon.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook weer leuk vergelijkingsmateriaal
Ik ook! Nou ja, de week erna gaat 'ie al makkelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat vond ik de kutste les van alle lessen die ik heb gedaan..
Of creatieve mensen komen sneller aan! Of zoiets! Net zoals dat merendeel hier vrij hoog opgeleid is, ik zie patronen!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Real life dingen kunnen inderdaad al heel leuk zijn, herkenbaar enzo. Ach ja, gelukkig is schrijven echt zo'n vak waar veel mensen pas laat mee beginnen.In deze tijd kun je wel beginnen met verhalen ofzo op internet en kijken of mensen het leuk vinden. Ik zou weleens wat van je willen lezen, je schrijfstijl hier is vaak heel leuk.
Het valt me trouwens op dat veel Slank-dames een leuke schrijfstijl hebben, beetje ironisch vaak. Zou er een correlatie zijn tussen dames die niet op hun mondje gevallen zijn en af willen vallen?Misschien gewoon perfectionisme?
In het Engels schrijven lijkt me wel een hele uitdaging. Wetenschappelijke dingen is tot daar aan toe maar als je emoties enzo gaat beschrijven moet je echt bijna native speaker-niveau hebben. Maarja, als je het gestudeerd hebt...
kheb dr nog wel een paar hoor... zal eens ff kijken, ik was mezelf namelijk ook ff weer aan het verbazen hoeveel ik eigenlijk veranderd was....quote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Keep 'em coming! Wat mij betreft komen jouw voor en na foto in de OP. Het is zo gaaf om te zien dat je nu 'gewoon' de helft bent van toen je begon.
De Dromendokter!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef Goodbye het volgende:
In welk programma zat je moeder gister, Vief? Dan ga ik even kijken op uitzendinggemist, ik ben benieuwd![]()
Heel veel sterkte deze laatste dagen
Senks, ga zometeen even kijkenquote:
Ik ben dus echt niet zo van 'mijn studie is moeilijkerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Tinkepink het volgende:Ik moet best wel een beetje om jullie lachen dames (maar op een leuke manier hoor
). Jullie lopen continue tegen elkaar op te bieden over jullie studies (mijne is moeilijker, nee mijne!) en als iemand dan ook een bul weet te halen op een inventieve manier wordt daar meteen ach en wee over gesproken
![]()
Hoe het in het academische milieu zit weet ik niet, maar in het bedrijfsleven zijn ze dol op inventieve types!![]()
Ik was er ook zo één: mijn collega-studenten lieten hun filmpjes filmen door een andere student. Ik vroeg gewoon de cameraploeg van de school meeWist ik tenminste zeker dat ik kwaliteit had. En de andere studenten wonden zich daar over op
Hadden ze zelf maar zo slim moeten zijn en het op deze manier moeten regelen
Heb jij soms een ander topic gelezen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Tinkepink het volgende:Ik moet best wel een beetje om jullie lachen dames (maar op een leuke manier hoor
). Jullie lopen continue tegen elkaar op te bieden over jullie studies (mijne is moeilijker, nee mijne!) en als iemand dan ook een bul weet te halen op een inventieve manier wordt daar meteen ach en wee over gesproken
![]()
Hoe het in het academische milieu zit weet ik niet, maar in het bedrijfsleven zijn ze dol op inventieve types!![]()
Nee, daar heb ik al op gereageerd!quote:
Hahaha.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb jij soms een ander topic gelezen?
Nee, maar misschien lees ik iets anders tussen de regels door dan jij?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb jij soms een ander topic gelezen?
Je bent gewoon een compleet ander mens gewordenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb dr nog wat oudere shocking foto's bijgeplaktecht TE erg die eerste foto's.....
OMG
tja in een badpak lijkt je minstens net zo dik ........ de omvang blijft hetzelfde....quote:Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een compleet ander mens geworden.
En dat jij nofi in bikini durfde toen. Ik durf pas met 70 kg ofzo weer in bikini, denk ik en dan te bedenken dat ik nu al een gezond bmi heb
.
Hihi dat dacht ik ook! Ik ben best wel mollig enzo, dus ik heb een tankiniquote:Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat jij nofi in bikini durfde toen. Ik durf pas met 70 kg ofzo weer in bikini, denk ik en dan te bedenken dat ik nu al een gezond bmi heb
.
Dat is waar. Een buik zie je ook wel door een badpak heen. Maar toch vind ik hem minder confronterend in badpak dan in bikiniquote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja in een badpak lijkt je minstens net zo dik ........ de omvang blijft hetzelfde....
en als ik ging lopen ofzo, dan kwam er wel een shirtje of hemdje ofzo overheen
maar vind het verschil wel het mooiste te illustreren door allemaal bikini-foto's te gebruiken, lekker nietsverhullend haha
Ik ben fier op je!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef SiTuSavais het volgende:
Wow!
9x2 én 1x3 minuten om het af te leren. Ik wist niet wat me overkwam, dit was de eerste keer dat ik er geen moeite mee had en ook nog es voor de eerste keer écht op een fatsoenlijk tempo![]()
Wat goedhoed!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef SiTuSavais het volgende:
Wow!
9x2 én 1x3 minuten om het af te leren. Ik wist niet wat me overkwam, dit was de eerste keer dat ik er geen moeite mee had en ook nog es voor de eerste keer écht op een fatsoenlijk tempo![]()
En BJ, de transformatie blijft interessantVooral die overgang van 90 naar 80 is echt een enorm verschil.
Tankini's zijn cool. Een échte bikini is ook niks voor mij, denk ik. Daar ben ik te stoer voorquote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi dat dacht ik ook! Ik ben best wel mollig enzo, dus ik heb een tankiniHeb eerder ook wel eens een bikini gehad, maar dan durf ik niet relaxed rond te lopen
(denk dan de hele tijd: "buik in, BUIK IN!"
)
Mja iddquote:Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Volgens mij heb jij naast een goed lijf ook een goede instelling. Op alle foto's die je tot nu toe hebt gepost heb je een big smile. Op die foto's zie je dat je met 120 kg gewoon in bikini van je vakantie kon genieten. Er zijn te veel vrouwen die door een mini rolletje om hun middel het liefst een burka zouden aantrekken op het strand.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb dr nog wat oudere shocking foto's bijgeplaktecht TE erg die eerste foto's.....
OMG
Wat is een tankini?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi dat dacht ik ook! Ik ben best wel mollig enzo, dus ik heb een tankiniHeb eerder ook wel eens een bikini gehad, maar dan durf ik niet relaxed rond te lopen
)
Ik zou echt terug moeten lezen! Mijn indruk was juist dat één iemand (mini geloof ik) moeite had met dat inhalen van tentamens in de zomer. Ik kan me geen anderen herinneren die zich er druk om maakten. Conleche en kim vonden het gewoon slim. Ik heb er ook niets over gezegd, want ik deed het zelf ook. Daarom herkende ik mezelf in de luie streber.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar misschien lees ik iets anders tussen de regels door dan jij?![]()
Nu ben ik echt weg.
Bwhehehequote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
)
Bikini waarvan het topje tot je navel komt. Zo ongeveer.quote:
Opvallend is dat hè? Ok, als ik nog 88 had gewogen was 't een ander verhaal geweest, maar nu kan het me bijster weinig schelen wat een ander van mijn lijf vindt. Als ik naar de sauna wil, dan doe ik dat gewoon en als ik in m'n blote reet de zee in wil rennen, dan doe ik dat ook gewoon. Ik had op m'n 19e al weinig last meer van puberteitonzekerheden en nu vrijwel helemaal niet meer.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja idd. Ik durf zelfs pas sinds 3 jaar in bikini (wat ook deels door pubertijd onzekerheden komt) ...
Maar wat een transformatie zeg.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is waar. Een buik zie je ook wel door een badpak heen. Maar toch vind ik hem minder confronterend in badpak dan in bikini.
Jawel joh!quote:
en eigenlijk heb ik daar, gek genoeg, nooit echt last van gehad....quote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Opvallend is dat hè? Ok, als ik nog 88 had gewogen was 't een ander verhaal geweest, maar nu kan het me bijster weinig schelen wat een ander van mijn lijf vindt. Als ik naar de sauna wil, dan doe ik dat gewoon en als ik in m'n blote reet de zee in wil rennen, dan doe ik dat ook gewoon. Ik had op m'n 19e al weinig last meer van puberteitonzekerheden en nu vrijwel helemaal niet meer.
Wat dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en er is nog een nadeel aan een lang lichaam en een badpak.....
Ik heb nog steeds een grafhekel aan badkleding. Ze maken dat spul helaas niet voor mijn figuur.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja idd. Ik durf zelfs pas sinds 3 jaar in bikini (wat ook deels door pubertijd onzekerheden komt) ...
Maar wat een transformatie zeg.
ik heb dr geen 1 meer die past, en ik juist wegens te grootquote:Op maandag 2 februari 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één bikini die past, de rest kon ik laatst allemaal wegdoen wegens te klein. Goed excuus om weer te shoppen straks..
Dankquote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bikini waarvan het topje tot je navel komt. Zo ongeveer.
Mijn topje laat maar ongeveer 1 cm van mn buik bloot, dus no problemo!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank.
Ik kan me niet goed voorstellen hoe dat je (idee van je) buik beinvloedt. Daar zit dat topje dan toch boven?
Ik heb de schurft aan die opgesneden bikinibroekjes, ik heb dan ook altijd zo'n ding met pijpjes. En die worden dan vaak zonder bovenstuk verkocht, dus uiteindelijk heb ik dan nooit een bikini.
Mooi! Nuttig woord geleerd, ik vind zo'n bovenstukje wel sexyquote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, tankini!
Ik heb een zwarte van de HemaKan je topje achter nek vastknopen.
O nee, dan bedoel ik wat andersquote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, tankini!
Wel veel lekkerder, als het aan mij ligt. Net als slapen in je niksiequote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef sigme het volgende:
Overigens zwem / zon ik bij voorkeur in m'n niksie, nog veel makkelijker. Minder sexy, dat wel.
Zo'n adidas? Daarin kan je er namelijk onmogelijk sexy of dun uitzienquote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O nee, dan bedoel ik wat anders.
Ik had vroegah een bikini die eruit zag als een topje en een broekje dat eruit zag als een boxershort voor dames.
Nee, geen Adidas, maar wel dat idee, denk ikquote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n adidas? Daarin kan je er namelijk onmogelijk sexy of dun uitzien. Je moet ze namelijk zo kopen dat het elastiek strak genoeg is om niet omhoog te kruipen. En dan creeert het vetbubbels
.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, geen Adidas, maar wel dat idee, denk ik.
haha zo eentje heb ik ook nog gehadquote:
Ik heb de mijne nog steeds en wacht op het moment dat ik hem aankan zonder problemen. Alleen is het topje een beetje ... krap. Soort shockabsorber: alles wordt platgedrukt en kan geen kant meer uitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha zo eentje heb ik ook nog gehad
voor het beachvolleyballen
maar echt mooi is het idd niet hahaaaa
Oh dat topje van die bovenstequote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]
Dat zou wel wat voor mij zijn.
freya .....quote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]
Maat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
freya .....
supermooi spul...
ik heb nog 4 bijna nieuwe bikini's in de aanbieding....
(misschien 2 keer gedragen.......)
Die heb ik gezien bij de Bijenkorfquote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Opvallend is dat hè? Ok, als ik nog 88 had gewogen was 't een ander verhaal geweest, maar nu kan het me bijster weinig schelen wat een ander van mijn lijf vindt. Als ik naar de sauna wil, dan doe ik dat gewoon en als ik in m'n blote reet de zee in wil rennen, dan doe ik dat ook gewoon. Ik had op m'n 19e al weinig last meer van puberteitonzekerheden en nu vrijwel helemaal niet meer.
je komt cker niet in bikini naar de meetquote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
*jaloers*
Ik durf nog steeds nauwelijks in bikini, en sowieso niet voordat ik iedereen duidelijk heb gemaakt dat degene die het aandurft om er ook maar over te denken me in bikini op de foto te zetten een langzame, pijnlijke dood tegemoetgaat
Haha, nee niet in bikini, en ik zie jou toch nooit in bikini, dus kan je ook nooit in de positie staan om je daadwerkelijk uitgedaagd te wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je komt cker niet in bikini naar de meet
Dit noem ik uitdagen wat je nu doet namelijk
verschillendequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef loveli het volgende:
Ik kan je wel vertellen hoe je zo'n horizontale streep krijgt...
Uhm denk jij dat ik uberhaupt een bikini draag?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Haha, nee niet in bikini, en ik zie jou toch nooit in bikini, dus kan je ook nooit in de positie staan om je daadwerkelijk uitgedaagd te wordenen nu ben ik weg, heb training!
Buikspieroefeningen? En dan ook die met je linkerelleboog richting je rechterknie ... en omgekeerd.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil ook zo'n streep van het sporten op je buik
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ik vind die koel!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, tankini!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
Dr staat een Chinees teken op mn bikini. En toen ik hem liet zien aan een Chineeslezende klasgenoot moest ie heel hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
Dr staat een Chinees teken op mn bikini. En toen ik hem liet zien aan een Chineeslezende klasgenoot moest ie heel hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet niet precies, eigenlijk niet op de verpakking gekekenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
O ja. TJ, wat voor goedje heb jij gescoord???
Zeker wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:
Ben Evy 2 aan het downloaden!!
Ik heb over een tijdje een vrijgezellenfeest waarbij we waterdingen gaan doen. En ik zie er zo verschrikkelijk tegen op om dan in badpak of bikini te moeten. Vooral vanwege mn dijen / bovenbenen. En daar is geloof ik niks op te verzinnen qua badkleding
quote:
Beide niet fijn TJ!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Fijn door dat gezeik hiero in huis tussen mn pa en stiefma is het eten verkloot
Dat eerste zoeken ze zelf maar uit zolang ze mij er buiten houden. Maar dat 2de is een strafbaar feit!quote:
Ik was ook altijd blij met een 6 tot ik een keigoeie cito had en wist dat ik met iets meer moeite een zeven had en dat vond ik genoeg maar vervolgens geen school afgemaaktquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Miss_S het volgende:
Wat een slimme mensen hier allemaal met achten, negens en tienen
Ik ben blij als ik een 6 heb, maar nu ik dit gelezen heb misschien is het toch wel tijd geworden om voor hogere punten te gaan. Studeer hier toch omdat ik er zelf voor gekozen heb
Oh dat is wel leukquote:
Mspoez had de link goed verstopt, maar in de quote staat 'ie wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk![]()
Zo'n pareo achtig ding is niet zo handig, want we gaan wildwaterdingen doen. Maar zo'n jurkje kan misschien wel.... Eens naar googelen.
Je hebt geen opleiding afgerond?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik was ook altijd blij met een 6 tot ik een keigoeie cito had en wist dat ik met iets meer moeite een zeven had en dat vond ik genoeg maar vervolgens geen school afgemaakt
Dat lijkt me vrij klote aan werk komen. Alhoewel je wel een baan hebtquote:
Ja, maar eigenlijk vind ik dat ieder zijn middelbare school diploma moet halenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die mensen bestaan ook hoor
Als ik vragen mag: welke doe je en hoeveel en op welke dagquote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook streep op buik en dat komt door buikspieroefeningen.
lang verhaal maar heb goeie redenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk vind ik dat ieder zijn middelbare school diploma moet halenNatuurlijk zijn er uitzonderingen waarin het gewoon niet mogelijk is vanwege noem maar op. Maar als dat niet aan de orde is, vind ik het heel erg zonde.
middel en mboquote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar heb je het nu over de middelbare school TJ?
Doe mij trouwens eens pm-en over het thialf gebeuren. Ik weiger rotjeknor in te gaan met de auto namelijk
Streep op buik? Que pasaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
PFje halp!
Hoe kom jij aan die streep op je buik? Die wil ik ook!
Heb mn eerste promotie al te pakken na iets meer dan 7 maanden dus wie heb opleiding nodig? En baas betaald MBOquote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Ik kwam ook zonder opleiding prima aan werk. En omhoog. Daar heb je geen opleiding voor nodig, maar capaciteiten.
I second that aangezien ik en mijn beste vriendinnetje dit allebei gedaan hebben.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Ik kwam ook zonder opleiding prima aan werk. En omhoog. Daar heb je geen opleiding voor nodig, maar capaciteiten.
Oh! Ik had eerst een bolle buik incl. vetrol over broek. Maar na kickboksen (veel conditie + kracht) had ik opeens een blokjes buik! Wonderen bestaan! (Oh nu is ie nog wel dunnig maar geen blokjes..)quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zo'n verticale van je buikspieren weet je wel!
Chico zei dat jij er een hebt
Nah, dat ligt er maar net aan wat voor werk je wil doen. Er zijn zat beroepen waar je gewoon niet in terecht kan komen zonder de juiste opleiding.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Oh, ik zeg ook zeker niet dat een opleiding zaligmakend is.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Uiteindelijk heb ik toen ik later groot was nog een keer een HBO-certificaat gehaald.
Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij isquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh! Ik had eerst een bolle buik incl. vetrol over broek. Maar na kickboksen (veel conditie + kracht) had ik opeens een blokjes buik! Wonderen bestaan! (Oh nu is ie nog wel dunnig maar geen blokjes..)
Oh ik heb ook geen evenwicht (ik val altijd om als ik sta) maar ik denk dat jij er echt niets aan kan doen? Je kan ook alleen een bokszaktraining doen (Dus als je slaat, sla je tegen een kussen en niet tegen een persoon)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij is
En nog veeeeeeeel meer waar je dat wel kan. Dus het niet hebben van een diploma hoeft niet te betekenen dat je lastig aan werk komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, dat ligt er maar net aan wat voor werk je wil doen. Er zijn zat beroepen waar je gewoon niet in terecht kan komen zonder de juiste opleiding.
D'r is inderdaad geen kans op verbetering bij mijquote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh ik heb ook geen evenwicht (ik val altijd om als ik sta) maar ik denk dat jij er echt niets aan kan doen? Je kan ook alleen een bokszaktraining doen (Dus als je slaat, sla je tegen een kussen en niet tegen een persoon)
Zo'n wijd zwemshort?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:
Ben Evy 2 aan het downloaden!!
Ik heb over een tijdje een vrijgezellenfeest waarbij we waterdingen gaan doen. En ik zie er zo verschrikkelijk tegen op om dan in badpak of bikini te moeten. Vooral vanwege mn dijen / bovenbenen. En daar is geloof ik niks op te verzinnen qua badkleding
Ik heb ook geen evenwicht, laatst liep ik de hele dag tegen alle deurposten/muren aan enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij is
Ik doe ze altijd in de sportschool. En van alles wat. Dus schuine, crunches, taille. En ongeveer 3x in de week gemiddeld. Eigenlijk als ik in Amsterdam ben bijna elke dag en als ik in Belgie ben nooit. En door het hardlopen wordt het ook versterkt. Ik wil overigens geen 6pack, dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar ik heb in het midden zo'n streep en aan de zijkant 2.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik vragen mag: welke doe je en hoeveel en op welke dag?
Nee ik wil ook geen sixpack, wat jij beschrijft wil ik. Dan ga ik dat eens proberen. Dankje!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in de sportschool. En van alles wat. Dus schuine, crunches, taille. En ongeveer 3x in de week gemiddeld. Eigenlijk als ik in Amsterdam ben bijna elke dag en als ik in Belgie ben nooit. En door het hardlopen wordt het ook versterkt. Ik wil overigens geen 6pack, dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar ik heb in het midden zo'n streep en aan de zijkant 2.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
kutje, ik laat mijn bad al 10 minuten vollopen, vergeet ik de plug er in te stoppen. Over milieuuverspilling gesproken
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef P.F het volgende:
O m'n vloer ligt in m'n kamer!
En de foto's van de shoot zijn volgens mij echt mooi!
En heb ik nog wat gemist?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef AKnynke het volgende:
oeh, maar wel een goed idee, Co, dat bad. als ik zo uitgegeten ben vind ik dat ook wel een hele fijn optie. M'n moeder bellen heb ik toch geen zin in!
Iemand nog suggesties voor leuke films voor dooie momenten die ik hier en daar weg kan plukken?
Er staat er 1 op de vorige bladzijde (van de make upquote:
Hier is het iets meer dan een week geleden. Nu ben ik gewoon te moe om wat leuks te vertellen. Morgen maar eens eventjes ofzo!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat stel ik ook al uit sinds kerst.![]()
Was je nog op tijd? Je smste trouwens op het moment dat ik behoorlijk chagarijnig was omdat ik mn nieuwe vakken niet leuk vond, en ik snapte de golven nietquote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef P.F het volgende:
O m'n vloer ligt in m'n kamer!
En de foto's van de shoot zijn volgens mij echt mooi!
En heb ik nog wat gemist?
Ik heb ook zo'n streep zonder enkele vorm van training.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook streep op buik en dat komt door buikspieroefeningen.
Ik wil ook zo'n streep maar het lukt maar niet. De horizontale (rode) strepen lukken dan weer primaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n streep zonder enkele vorm van training.
Ik had 50 minuten vertraging maar was gelukkig maar 15 minuten te laat. Nee je klonk niet chago, alleen een beetje zakelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was je nog op tijd? Je smste trouwens op het moment dat ik behoorlijk chagarijnig was omdat ik mn nieuwe vakken niet leuk vond, en ik snapte de golven niet. Dus ik weet niet hoe vriendelijk ik was
En ik wil wel zien hoe de foto's geworden zijn hoor. Ben echt benieuwd.
Ik was ontzettend blij toen ik die streep voor het eerst ontwaarde, maar in mijn geval betekent het niet dat ik een afgetrainde buik heb. Ik heb vrijwel geen vetopslag op m'n buik en dat is pure mazzel. (Ik heb dan weer heupen en lovehandles.)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n streep maar het lukt maar niet. De horizontale (rode) strepen lukken dan weer prima.
Hier heb ik echt een foto bij nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
Die streep in het midden heb ik ook zonder trainen. Maar die aan de zijkant niet.
Is dat je vriendje? Wat een hunk.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had 50 minuten vertraging maar was gelukkig maar 15 minuten te laat. Nee je klonk niet chago, alleen een beetje zakelijk!
Hier staan de foto's van m'n vloer: P.Fje gaat op kamers!
[ afbeelding ]
Vertikaal, midden over je buik. Een soort deuk (om het maar stom uit te drukken).quote:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat je vriendje? Wat een hunk.
Hij is echt cutequote:Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:
[..]
JaEn ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik haal hem zo wel weg, iets met privacy en zo
Ik heb verticaal ook een littekenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb 2 strepen maar dat noemt een normaal mens littekens
verticaal hek kleine littekensquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb verticaal ook een littekenMaar die streep die chico bedoelt komt doordat mijn bovenste buikspieren getraind zijn..
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyquote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
PF heeft een sexy vriendje! Erg adorable met dat mutsje!
misschien moet je hem het commentaar op zijn foto laten lezen, vindt ie ons vast niet meer stom![]()
Die piercing!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:
[..]
JaEn ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik haal hem zo wel weg, iets met privacy en zo
Zeg hem wel dat het mutsje hem echt leuk staatquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyMaar misschien ook niet
Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bijquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyMaar misschien ook niet
Drazicquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die piercing!![]()
Al vind ik een wenkbrauwpiercing het tofst:
[ afbeelding ]
Maar alle meisjes en jongens die hem kennen vinden hem sowieso al wel heel knap en leuk en sexy dus het is niets nieuwsquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bijMaar toen zeiden alle meisjes "Ohhh wat een hunk" en "Hij is sexy"
"
Geloof me, zijn ego zal gestreeld worden
Eh, huh? Heb ik ergens een post aan mij gericht over het hoofd gezien?quote:
Same here. Atheneum gedaan, jaartje WO Engelse Taal- en Letterkunde. Daarna Frederik Mulleracademie (HBO) gedaan. Hartstikke leuk. Ik heb nu een goede baan. De helft van mijn collega's heeft HBO, andere helft WO. Ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen die HBO hebben afgerond (en zelfs enkele gesjeesden) de betere/hogere functies hebben. Ik denk dat het deels komt omdat laatsgenoemde groep wat meer feeling heeft met de 'real world', de praktijk, wat praktischer en netwerkiger zijn ingesteld.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben dus echt niet zo van 'mijn studie is moeilijker'. Ik had een WO studie kunnen doen, maar hetgene wat ik écht leuk vind is alleen op HBO niveau. Nou, dan lijkt de keuze me snel gemaakt. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik mijn studie echt leuk vind! Sommige klasgenootjes die rechten of bedrijfskunde zijn gaan studeren volgensmij niet.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
Daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik ben een volstrekte monomaan wat mannen betreft.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......
PF, jij adorable ding dat je bent!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
En dan bedenk ik dat zo eentje 5 was toen de muur viel. En nog geen 10 toen Cobain zich door z'n kop schoot. Laat ook maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |