Evy 2 staat al opquote:Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:
Dipkip, heb je nu Evy 2 al?
Anders moet je MoBlo even porren, die heeft het wel (toch?) en een website om het even op te zetten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Haha da's ook mijn probleem! Al zat ik te denken om bepaalde Real Life dingen te verabsurdiseren (práchtig woord!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je al een onderwerp? Dat vind ik namelijk het moeilijkste, ik vind het heerlijk om te schrijven (essays enzo, toen ik nog alfavakken deed) maar je moet wel een goed verhaal hebben.
In het 'hardlopen met een mp3 speler' had iemand ze ook al online gezet. Daar heb ik ze vandaan. Sanderrr vind het vast niet erg als ik er hier naar link:quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
BedanktIk heb ze nu ook op www.bongercorp.com/start2run gezet, 5 TB bandbreedte dus dat moet genoeg zijn.
Nicequote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Mijn gemiddelde is met die 7,5 trouwens een 8,3![]()
[ afbeelding ]
en hier zijn mijn nieuwe laarsjesmooooooooooooooooooooi
Ik heb je moeder net gezien en het is waar wat ze zegt. Het ís een troost dat ze volop geleefd heeft. Dat maakt het tegelijkertijd zo moeilijk, want je gunt iemand die van het leven houdt juist nog méér leven. En je gunt jezelf je moeder en Dean zijn oma.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
Hey mensen, wat leuk al jullie reacties op mijn moedertje..ik heb het uitgeprint voor d'r zodat ze nog ff lekker kan gloaten in d'r bedje, Ik ben vannacht bij haar gebleven en we hebben lekker gekletst en ik heb haar vastgehouden. We hebben ook nog erg gelachen, geestelijk is ze nog ongebroken maar ik zie de schaduw van de dood al op haar gezicht, een spitser neusje en haar mond die altijd heel vol was is dunner geworden, bruine kringen onder d'r ogen..heel moeilijk om te zien en niets te kunnen doen. En nog steeds blijft ze grapjes maken en maakt ze zich meer zorgen om mij en mijn broertje dan om zichzelf.
Real life dingen kunnen inderdaad al heel leuk zijn, herkenbaar enzo. Ach ja, gelukkig is schrijven echt zo'n vak waar veel mensen pas laat mee beginnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha da's ook mijn probleem! Al zat ik te denken om bepaalde Real Life dingen te verabsurdiseren (práchtig woord!), en dan bepaalde kuttige dingen zodanig te vertellen dat het sort of grappig wordt! Ik ben groot fan van Zadie Smith - die kan dat goed, bepaalde toch enigszins tragische dingen zó brengen dat het grappig wordt, zonder dat de ernst van een situatie verloren gaat!
Da's mijn plan iigVerder schrijf ik af en toe eens wat, maar tot nu toe is de Grote Lijn verre van duidelijk, helaas. Maar ik zei ooit, dus ik heb nog even
Oh en ik kan nog steeds niet kiezen tussen Engels en NederlandsEngels ligt me vaak beter, ofzo. Maar Nederlands is mijn moedertaal. Tot nu toe wint Engels.
Waar ben je? (Bij welke les)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik had écht niet in dat schema moeten kijken met hoe de volgend Evy-les eruitziet *zucht*Ik zit er al sinds gisteren tegenaan te hikken. Maar nu moet ik wel, want het is bijna donker
En ik durf niet in het parkje in het donker
Keep 'em coming! Wat mij betreft komen jouw voor en na foto in de OP. Het is zo gaaf om te zien dat je nu 'gewoon' de helft bent van toen je begon.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook weer leuk vergelijkingsmateriaal
Ik ook! Nou ja, de week erna gaat 'ie al makkelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat vond ik de kutste les van alle lessen die ik heb gedaan..
Of creatieve mensen komen sneller aan! Of zoiets! Net zoals dat merendeel hier vrij hoog opgeleid is, ik zie patronen!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Real life dingen kunnen inderdaad al heel leuk zijn, herkenbaar enzo. Ach ja, gelukkig is schrijven echt zo'n vak waar veel mensen pas laat mee beginnen.In deze tijd kun je wel beginnen met verhalen ofzo op internet en kijken of mensen het leuk vinden. Ik zou weleens wat van je willen lezen, je schrijfstijl hier is vaak heel leuk.
Het valt me trouwens op dat veel Slank-dames een leuke schrijfstijl hebben, beetje ironisch vaak. Zou er een correlatie zijn tussen dames die niet op hun mondje gevallen zijn en af willen vallen?Misschien gewoon perfectionisme?
In het Engels schrijven lijkt me wel een hele uitdaging. Wetenschappelijke dingen is tot daar aan toe maar als je emoties enzo gaat beschrijven moet je echt bijna native speaker-niveau hebben. Maarja, als je het gestudeerd hebt...
kheb dr nog wel een paar hoor... zal eens ff kijken, ik was mezelf namelijk ook ff weer aan het verbazen hoeveel ik eigenlijk veranderd was....quote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Keep 'em coming! Wat mij betreft komen jouw voor en na foto in de OP. Het is zo gaaf om te zien dat je nu 'gewoon' de helft bent van toen je begon.
De Dromendokter!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef Goodbye het volgende:
In welk programma zat je moeder gister, Vief? Dan ga ik even kijken op uitzendinggemist, ik ben benieuwd![]()
Heel veel sterkte deze laatste dagen
Senks, ga zometeen even kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |