Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?quote:Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaal .
Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zesquote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"
Maar dan denk ik: als het met gemiddelde effort KAN, waarom niet?Plus het staat gewoon mooi
![]()
En als het met gemiddelde effort niet kan en je werkt je er voor uit de naad en jankt jezelf in slaap bij wijze van spreken, dan is het de moeite niet waard. Easy as pie.
Dus Mo en Muis en anderen: je zal mij niet horen zeggen dat een 6 slecht is of wat dan ook, of dat tevreden zijn met een 6 slecht isZolang je doet waar je je goed bij voelt en het gewoon HAALT is het toch goed?
Ik had er ook last van dat ik niet wist hoe ik mínder kon doenIk bedoel, ik deed gewoon wat ik moest doen, maar om te mikken op een zesje, ik zou niet weten hoe! Hoe weinig moet ik dan doen? Bij Letteren is het zó makkelijk om met gewoon je ding te doen een hoger cijfer te halen... Ik denk dat als ik zo mikken op een zesje ik meteen een 4 zou halen ofzo
![]()
Dat dus!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zes
Jij bent gewoon eloquentquote:Op maandag 2 februari 2009 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
(Waarom denk ik altijd dat ik heel veel woorden nodig heb om te zeggen wat anderen in 1 zin zeggen)
Een duur woord voor praatgraag / kletsmaniak / etc.!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
elowattes?
zie je, ik ben gewoon niet zo slim
Dazeggiktoch!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Eloquent is toch welbespraakt? Dat is MariaEtcetera wel.
En Chandleriaans, obviously!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Eloquent is toch welbespraakt? Dat is MariaEtcetera wel.
cum laude voor letteren in leiden is een 9 als eindcijfer (gewogen gemiddelde na de propedeuse, scriptie telt drie keer mee) met de optie van een halve punt ophoginh van je gewogen gemiddelde n.a.v. je prestaties in de ogen van de examencommissie/je eindgesprek. zo ben ik op 9 i.p.v. 8,5 uitgekomen... (stond 8,7)quote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?
Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
ik snap dat wel een beetje, al heb ik er zelf ook flink van gebaald na een 6,5 voor een tentamen dat ik dacht voor spek en bonen gemaakt te hebben om aan de vragen te wennen...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij mogen voldoendes niet herkansen...Kut-UL!
Mooie boots, Conleche!
dat denk ik soms ook wel een beetjequote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?
Nee heb ik nog nietquote:Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:
Dipkip, heb je nu Evy 2 al?
Anders moet je MoBlo even porren, die heeft het wel (toch?) en een website om het even op te zetten..
Wat leuk! Heb je al een onderwerp? Dat vind ik namelijk het moeilijkste, ik vind het heerlijk om te schrijven (essays enzo, toen ik nog alfavakken deedquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En Chandleriaans, obviously!
Maar merci beaucoup!![]()
Ooit he. Ooit. Ga ik een Boek schrijven. Een echte. Met pagina's enzo, en een kaft
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over jou?. Gewoon dat ik een 7 niet goed genoeg vind. En zo was ik op de middelbare school al. "Ik heb maar een 7". "Máár een 7? Dat is toch hartstikke goed joh!". "Nou, vind ik niet."
Eens met bovenstaandequote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |