En nog veeeeeeeel meer waar je dat wel kan. Dus het niet hebben van een diploma hoeft niet te betekenen dat je lastig aan werk komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, dat ligt er maar net aan wat voor werk je wil doen. Er zijn zat beroepen waar je gewoon niet in terecht kan komen zonder de juiste opleiding.
D'r is inderdaad geen kans op verbetering bij mijquote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh ik heb ook geen evenwicht (ik val altijd om als ik sta) maar ik denk dat jij er echt niets aan kan doen? Je kan ook alleen een bokszaktraining doen (Dus als je slaat, sla je tegen een kussen en niet tegen een persoon)
Zo'n wijd zwemshort?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:
Ben Evy 2 aan het downloaden!!
Ik heb over een tijdje een vrijgezellenfeest waarbij we waterdingen gaan doen. En ik zie er zo verschrikkelijk tegen op om dan in badpak of bikini te moeten. Vooral vanwege mn dijen / bovenbenen. En daar is geloof ik niks op te verzinnen qua badkleding
Ik heb ook geen evenwicht, laatst liep ik de hele dag tegen alle deurposten/muren aan enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij is
Ik doe ze altijd in de sportschool. En van alles wat. Dus schuine, crunches, taille. En ongeveer 3x in de week gemiddeld. Eigenlijk als ik in Amsterdam ben bijna elke dag en als ik in Belgie ben nooit. En door het hardlopen wordt het ook versterkt. Ik wil overigens geen 6pack, dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar ik heb in het midden zo'n streep en aan de zijkant 2.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik vragen mag: welke doe je en hoeveel en op welke dag?
Nee ik wil ook geen sixpack, wat jij beschrijft wil ik. Dan ga ik dat eens proberen. Dankje!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in de sportschool. En van alles wat. Dus schuine, crunches, taille. En ongeveer 3x in de week gemiddeld. Eigenlijk als ik in Amsterdam ben bijna elke dag en als ik in Belgie ben nooit. En door het hardlopen wordt het ook versterkt. Ik wil overigens geen 6pack, dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar ik heb in het midden zo'n streep en aan de zijkant 2.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
kutje, ik laat mijn bad al 10 minuten vollopen, vergeet ik de plug er in te stoppen. Over milieuuverspilling gesproken
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef P.F het volgende:
O m'n vloer ligt in m'n kamer!
En de foto's van de shoot zijn volgens mij echt mooi!
En heb ik nog wat gemist?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef AKnynke het volgende:
oeh, maar wel een goed idee, Co, dat bad. als ik zo uitgegeten ben vind ik dat ook wel een hele fijn optie. M'n moeder bellen heb ik toch geen zin in!
Iemand nog suggesties voor leuke films voor dooie momenten die ik hier en daar weg kan plukken?
Er staat er 1 op de vorige bladzijde (van de make upquote:
Hier is het iets meer dan een week geleden. Nu ben ik gewoon te moe om wat leuks te vertellen. Morgen maar eens eventjes ofzo!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat stel ik ook al uit sinds kerst.![]()
Was je nog op tijd? Je smste trouwens op het moment dat ik behoorlijk chagarijnig was omdat ik mn nieuwe vakken niet leuk vond, en ik snapte de golven nietquote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef P.F het volgende:
O m'n vloer ligt in m'n kamer!
En de foto's van de shoot zijn volgens mij echt mooi!
En heb ik nog wat gemist?
Ik heb ook zo'n streep zonder enkele vorm van training.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook streep op buik en dat komt door buikspieroefeningen.
Ik wil ook zo'n streep maar het lukt maar niet. De horizontale (rode) strepen lukken dan weer primaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n streep zonder enkele vorm van training.
Ik had 50 minuten vertraging maar was gelukkig maar 15 minuten te laat. Nee je klonk niet chago, alleen een beetje zakelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was je nog op tijd? Je smste trouwens op het moment dat ik behoorlijk chagarijnig was omdat ik mn nieuwe vakken niet leuk vond, en ik snapte de golven niet. Dus ik weet niet hoe vriendelijk ik was
En ik wil wel zien hoe de foto's geworden zijn hoor. Ben echt benieuwd.
Ik was ontzettend blij toen ik die streep voor het eerst ontwaarde, maar in mijn geval betekent het niet dat ik een afgetrainde buik heb. Ik heb vrijwel geen vetopslag op m'n buik en dat is pure mazzel. (Ik heb dan weer heupen en lovehandles.)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n streep maar het lukt maar niet. De horizontale (rode) strepen lukken dan weer prima.
Hier heb ik echt een foto bij nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
Die streep in het midden heb ik ook zonder trainen. Maar die aan de zijkant niet.
Is dat je vriendje? Wat een hunk.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had 50 minuten vertraging maar was gelukkig maar 15 minuten te laat. Nee je klonk niet chago, alleen een beetje zakelijk!
Hier staan de foto's van m'n vloer: P.Fje gaat op kamers!
[ afbeelding ]
Vertikaal, midden over je buik. Een soort deuk (om het maar stom uit te drukken).quote:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat je vriendje? Wat een hunk.
Hij is echt cutequote:Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:
[..]
JaEn ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik haal hem zo wel weg, iets met privacy en zo
Ik heb verticaal ook een littekenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb 2 strepen maar dat noemt een normaal mens littekens
verticaal hek kleine littekensquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb verticaal ook een littekenMaar die streep die chico bedoelt komt doordat mijn bovenste buikspieren getraind zijn..
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyquote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
PF heeft een sexy vriendje! Erg adorable met dat mutsje!
misschien moet je hem het commentaar op zijn foto laten lezen, vindt ie ons vast niet meer stom![]()
Die piercing!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:
[..]
JaEn ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik haal hem zo wel weg, iets met privacy en zo
Zeg hem wel dat het mutsje hem echt leuk staatquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyMaar misschien ook niet
Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bijquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyMaar misschien ook niet
Drazicquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die piercing!![]()
Al vind ik een wenkbrauwpiercing het tofst:
[ afbeelding ]
Maar alle meisjes en jongens die hem kennen vinden hem sowieso al wel heel knap en leuk en sexy dus het is niets nieuwsquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bijMaar toen zeiden alle meisjes "Ohhh wat een hunk" en "Hij is sexy"
"
Geloof me, zijn ego zal gestreeld worden
Eh, huh? Heb ik ergens een post aan mij gericht over het hoofd gezien?quote:
Same here. Atheneum gedaan, jaartje WO Engelse Taal- en Letterkunde. Daarna Frederik Mulleracademie (HBO) gedaan. Hartstikke leuk. Ik heb nu een goede baan. De helft van mijn collega's heeft HBO, andere helft WO. Ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen die HBO hebben afgerond (en zelfs enkele gesjeesden) de betere/hogere functies hebben. Ik denk dat het deels komt omdat laatsgenoemde groep wat meer feeling heeft met de 'real world', de praktijk, wat praktischer en netwerkiger zijn ingesteld.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben dus echt niet zo van 'mijn studie is moeilijker'. Ik had een WO studie kunnen doen, maar hetgene wat ik écht leuk vind is alleen op HBO niveau. Nou, dan lijkt de keuze me snel gemaakt. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik mijn studie echt leuk vind! Sommige klasgenootjes die rechten of bedrijfskunde zijn gaan studeren volgensmij niet.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
Daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik ben een volstrekte monomaan wat mannen betreft.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......
PF, jij adorable ding dat je bent!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |