Zegt de expertquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef loveli het volgende:
Tip: hou niet te veel ruimte over aan de randen, zoveel zet het echt niet uit.
Ik heb nog geen plinten! Moet ik dan witte, roze of donkerbruine nemen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Laminaat zet ook echt nauwelijks uit, echt hout is wat anders.
Maar ik zou het wel met iemand samen doen P.F. tenzij je een enorme bikkelbui hebt!
Heb je wel plinten gekocht ook?
Ik denk dat ze laminaatplinten bedoelt. Dus die zijn in de zelfde kleur als je laminaat en plak je op de grond tegen de muur.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plinten! Moet ik dan witte, roze of donkerbruine nemen?
Mijn vader of vriendje gaat helpen! Woohoo!
De plinten tegen de muur zitten daar toch standaard? Daar zou ik niet aankomen. Je moet plintjes hebben die je over het laminaat plakt (over de ruimte die het laminaat van de muur afligt). Het mooist is een kleur die aansluit bij je laminaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb alleen deze plinten, maar die schijnen niet mooi te zijn..
[ afbeelding ]
Die kan ik dan altijd nog later kopen neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De plinten tegen de muur zitten daar toch standaard? Daar zou ik niet aankomen. Je moet plintjes hebben die je over het laminaat plakt (over de ruimte die het laminaat van de muur afligt). Het mooist is een kleur die aansluit bij je laminaat.
Ja. Al zou ik persoonlijk wel aanraden om ze meteen te leggen zodra je laminaatvloer klaar is. Het is namelijk echt zo'n karweitje wat je steeds uitstelt en vervolgens maar niet meer doet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Die kan ik dan altijd nog later kopen neem ik aan?
+1quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik persoonlijk wel aanraden om ze meteen te leggen zodra je laminaatvloer klaar is. Het is namelijk echt zo'n karweitje wat je steeds uitstelt en vervolgens maar niet meer doet.
De vloer ligt er in! Er is alleen nog een meningsverschil over de plinten, maar die moet ik sowieso nog gaan kopenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik persoonlijk wel aanraden om ze meteen te leggen zodra je laminaatvloer klaar is. Het is namelijk echt zo'n karweitje wat je steeds uitstelt en vervolgens maar niet meer doet.
FOTO'S!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
De vloer ligt er in! Er is alleen nog een meningsverschil over de plinten, maar die moet ik sowieso nog gaan kopen
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Aha, is dat nou je vriendje en dat je vader, PF?
Spannend!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef P.F het volgende:
Ik ga er vanavond voor het eerst slapen!!
[ afbeelding ]
* TJDoornbos kijkt naar je Avaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Anne het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik roze mooi vind!
Thenks!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Anne het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik roze mooi vind!
Uhm, ik ben geloof ik niet naar de bezichtiging geweest! Wel een andere keer in november of zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:36 schreef Horloge het volgende:
M&V dus, aan die foto's te zien. Heb daar ook een keer bezichtigd, mooie kamers en zeer gezellig uitziende keuken/gedeelde ruimtes. En die huisbaas (Lucia heet ze toch?) is zooo aardig! Echt heel erg begaan met de bewoners.
Helaas was het iets teveel uit de richting van mijn uni voor die prijs, anders had ik er nu wellicht ook gewoond.
Nu ik erover nadenk, kan het zijn dat ik jou heb gezien en gesproken tijdens die bewuste bezichtiging, begin januari? (4 of 6 januari ofzoiets?)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef moby92 het volgende:
[..]
In Photo Booth, appeltje + F.
Leuke kamer overigens, ik kan ook echt niet wachten.
Hoogslapers zijn wel ideaal inderdaad. Die heb je ook in tweepersoonsbedden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:45 schreef Modus het volgende:
Ik heb bijna 10 jaar in een hok gewoond met vrijwel vergelijkbare indeling, was alleen een fractie breder. Met zo 'weinig' ruimte kan je niet anders dan zeer efficiënt inrichten want het staat zo vol. 2-persoonsbed en je kan eik geen kant meer op.. Hoogslaper een optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |