quote:- Een kopie van het geldige bewijs van inschrijving van een dagopleiding aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam;
- Een verklaring van de onderwijsinstelling of Informatie Beheer Groep waarin vermeld staat wanneer je met je studie begonnen bent.
netjes. ben ook druk aan het zoeken atm maar het wil nog niet echt lukken.quote:
Inschrijven op www.studentenwoningweb.nlquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Stakky het volgende:
[..]
netjes. ben ook druk aan het zoeken atm maar het wil nog niet echt lukken.
Dus als je nog tips hebt xD
ben geen student meer schat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Inschrijven op www.studentenwoningweb.nl
Elke week reageren (ik werd iedere week 8e, deze keer had ik geluk..)
www.floorplanner.comquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar heb je trouwens die kamerindeling mee gemaakt?
Vast geen standaard Paint ofzo..
Tof!quote:
Die wou dus niet downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
Sketchup van google is ook best gaaf, zelfs 3d! Alleen is wel wat uitzoeken hoe het werkt..
Bewijs van inschrijving was bij mij (UvA) mn collegekaart, daar stond ook 'Bewijs van Inschrijving' bovenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef P.F het volgende:
Ik krijg het opgeleverd met witte muren en zonder vloer! Dus die moet ik ook nog regelen!
En nog een praktische vraag, heb ik deze thuis gestuurd gekregen of moet ik deze nog aanvragen(HvA)
[..]
In west ongeveerquote:
Ik had in mijn studentenkamer tapijttegels. Werkt ook prima. Redelijk goedkoop, makkelijk te leggen, eenvoudig om evt. mee te nemen als je weer verhuist en als er eentje onherstelbaar bevlekt is leg je er gewoon een nieuwe neer (je houdt er altijd wel een paar over met leggen).quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Wat betreft een vloer: ik zou gaan voor laminaat of zeil,
Thanks voor de vloertips!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Succes! En een meeleesTVP
Wat betreft een vloer: ik zou gaan voor laminaat of zeil, makkelijk schoon te houden. Met laminaat moet je wel rekening ermee houden dat je nog een ondervloer moet kopen. Zeil is goedkoper, maar kan je weer moeilijker doorverkopen aan een eventuele volgende bewoner.
Mijn laminaatvloer komt van Stox, zit aan de Haarlemmerweg bij de Praxis. Ze verkopen daar soms restpartijen, vaak partijtjes van 20m2, meer dan de helft goedkoper. Voor een kamer natuurlijk perfectIs wel vrij duur, het goedkoopste wat ik daar gezien heb is 7,- per m2. Je kunt natuurlijk ook voor el cheapo laminaat kiezen van de Quantum of IKEA voor nog geen 5,- per m2.
Wat betreft zeil: ik geloof dat Carpet right nu een aanbieding heeft, 40% korting ofzo.
Al enig idee over wat voor kleuren je in je kamer wil? Turquoise met zwartbruin soms?
Ik heb denk ik een halve meter aan boeken, maar die laat ik op school in mijn kluis (denk ik..)quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Ewelina het volgende:
Er is geen aanrecht in die kamer, ik vermoed dat PF een eigen koelkast meeneemt. Maar hoge kastjes zijn inderdaad erg handig. PF heeft een laptop, dus een grote tafel als bureau is fijn, zeker omdat je er ook gewoon aan kunt eten enzo. In mijn 1e kamer had ik alleen een computertafel staan (had nog geen laptop) en daar moest ik dan aan eten, dat is niet heel fijn.
PF, heb je veel boeken?
Ja ik ga het zeker rustig houden qua kleuren, alles witquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tip: hoge kasten aan de muur boven de bank en de tafel/bureau(van de keukenkastjes boven het aanrecht). Kan veel in en neemt weinig plaats weg.
Verder: kies voor óf een bureau óf een tafel, waarbij ik voor de tafel zou gaan.
Hou het rustig qua kleuren.
Je hebt een PM!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef k_man het volgende:
Stuur nog ff een PM als je mijn bankje wilt hebben.
Jij hebt toch een collegekaart? En het was OF, dus je hoeft maar 1 van de 2 dingen in te leveren..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb de verklaring van de IB groep ingeleverd, die van mijn opleiding ben ik kwijt dus die moet ik later laten zien
Nee het is ENquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij hebt toch een collegekaart? En het was OF, dus je hoeft maar 1 van de 2 dingen in te leveren..
Ik heb m'n collegekaart gevondenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het is EN
En ik had een collegekaart maar die kan ik niet meer vinden
Die briefjes zijn (denk ik) bewijs van inschrijving. Lang, lang geleden wilde de woonstichting mijn collegekaart zien als bewijs dat ik ingeschreven was. Ligt dus maar net aan de instelling die het bewijs wil hebben, gewoon even navragen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb m'n collegekaart gevondenMaar is dit nu 100% zeker je bewijs van inschrijving? Of zijn dat die twee briefjes die er bij zaten? Of is dat je verklaring van inschrijving?
Ik neem maandag m'n pasje mee en zoek morgen verder.. Is m'n pasje niet voldoende en heb ik die briefjes niet kunnen vinden dan vraag ik die briefjes opnieuw aan..quote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Die briefjes zijn (denk ik) bewijs van inschrijving. Lang, lang geleden wilde de woonstichting mijn collegekaart zien als bewijs dat ik ingeschreven was. Ligt dus maar net aan de instelling die het bewijs wil hebben, gewoon even navragen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:56 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
TVP
Je bedoeld dat ik meteen de huur + 25 euro moet pinnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef Ewelina het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat je meteen de huur van de rest van de maand moet betalen? En niet vergeten om je in te schrijven bij de gemeente en je adres te wijzigen bij de IBG!!!
Maar wel haar was thuis brengen in het weekendquote:Op maandag 19 januari 2009 08:34 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag begint PF dr volwassen, zelfstandige leven
Ja, je moet meteen betalenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik meteen de huur + 25 euro moet pinnen?
En inschrijven bij de gemeente + adres wijzigen IB-groep heb ik al gedaan!
Ja volgens mij ook!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:33 schreef kwakveense het volgende:
ze hebben vast wel een wasmachine in een huis met 12...
Ik woon nu 5 minuten inplaats van 1 uur en 45 minuten van mijn studie! Dus ik denk dat het alleen maar beter gaat!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voorspel weinig goeds voor je studie nu.
Vriendje zei: Heee je hebt wel een vloer!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Dr ligt een vloer in? Ik dacht dat het beton was. Maar waar zie jij regenbogen en bloemen enzo?
.
Ja in de badkamer maar er is overheen geschilderd.. En allemaal verfresten maar die zie je niet op de foto en ik heb m'n kamertje al schoongemaakt vanmiddagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Dr ligt een vloer in? Ik dacht dat het beton was. Maar waar zie jij regenbogen en bloemen enzo?
.
Stuk beter dan mijn 1e kamer iig... een hok van 6m2 onderin Zuid-Oost bij een hele enge hospitaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk hoor PF! Ziet er beter uit dan waarin ik mijn kamercarrière ben begonnen.. Ben benieuwd wat je er van maakt!
Mijn kamer? Het slaap gedeelte is 13m2 en de gang 2m2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stuk beter dan mijn 1e kamer iig... een hok van 6m2 onderin Zuid-Oost bij een hele enge hospita
Hoe groot is het?
Ja tuurlijk!! Je bent van harte welkom!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:47 schreef Chicolate het volgende:
Mag ik een keer langskomen als het af is?Of als het nog niet af is, ga ik je helpen
. Maar dan moet je er wel meer dan 3 weken over doen om het af te maken.
Als ik de muren heb geverfd en er een bed in staat dat ik nog moet kopen. Maar ik kan niet zo goed kiezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef Nad-ja het volgende:
Ziet er leuk uit! Wanneer ga je echt verhuizen?
mei 2007..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef feelsgoodman het volgende:
Gefeliciteerd! Hoelang zat je al op Studentenwoningweb als ik vragen mag? Bij mij schiet het echt niet op.
Ik zit er vanaf eind 2007. Hopelijk zit het mij een deze maanden ook eens mee.quote:
Ik ben allergisch voor stof (quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
PFje, haal gewoon bij de Carpetland o.i.d. een coupon lekkere warme zachte vloerbedekking
Die slinger je gewoon over die vloer heen en dan wordt het al heel gauw knus en gezellig! En weg verf op de vloer, zie je dan niets meer van!
Hehe, ik zal het hier ook maar even posten danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Ah oke, duidelijk! En over je bed heb ik in het andere topic geantwoord *heen en weer rent*
Jaa uiteraard!! Leuk!! Misschien moet ik maar een slank housewarmingparty gevenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef Ewelina het volgende:
Mag ik ook komen kijken als het af is? En als je na 29 januari hulp nodig hebt (voor die tijd moet ik tentamens leren) dan roep je maar
20 man in je kamertje, allemaal tegelijk en iedereen wil alles zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Jaa uiteraard!! Leuk!! Misschien moet ik maar een slank housewarmingparty geven
Dat kan best, want we zijn toch allemaal heel slank dus dat past makkelijk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
20 man in je kamertje, allemaal tegelijk en iedereen wil alles zien.
De rechter is de slaapkamer van co, ik moet eigenlijk even vragen of ik die wel in mijn collage mag gebruikenquote:
Jup!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef PimpofPersia het volgende:
Huh zit je in Amsterdam west? Qua afmetingen etc is mijn kamer in noord bijna precies hetzelfde
Kan ook beide! Satijn slaat trouwens wel heerlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef P.F het volgende:
[..]
De rechter is de slaapkamer van co, ik moet eigenlijk even vragen of ik die wel in mijn collage mag gebruiken
Ik twijfel tussen 1 muur oudroze of een satijnen kinky dekbed
Ja maar dan moet het wel wit en dat ziet er cheap uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kan ook beide! Satijn slaat trouwens wel heerlijk(ik heb een satijnen dekbed) En een satijnen kusensloop is ook nog eens beter voor je haar.
Nouja dat is wel beter sowieso want Noord is nog troostelozer dan Staphorst op een zondag. Aan de andere kant is de kamer zeker niet slecht. Ik deel de keuken ook met een man of 12 maar zie er zelden anderen en het is niet eens bijzonder smerig ofzo.quote:
Hoeveel kost zo een soort zeil per m2?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook een laminaatprint op mijn zeil. Best of both worlds, imho.
Mijn nieuwe huisgenootje heeft kliklaminaat. Ook classy, maar meer lawaaierig en kouder in de winter.
Dat grijs is wel classy idd, voor mij gaat er niets boven een massief houten vloerquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef P.F het volgende:
Dit vind ik echt een super vloer![]()
[ afbeelding ]
PF OP DE DEURquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
Het regenboog plafond
[ afbeelding ]
En hier op de deur staat ook iets
[ afbeelding ]
Die is juist vernieuwd als het goed is, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:15 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had eerst ook zo'n douchekop, dat is echt het eerste wat je wil vervangen!
Ja ga ik sowieso ook doen!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Game_Error het volgende:
Ik zou beginnen met die deur naar de "gang" eruit te halen, dat zit alleen maar in de weg
Er komt een straaltje van ongeveer 4 cm2 uit, terwijl de waterdruk rustig een gigantische regendouchekop aankanquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Die is juist vernieuwd als het goed is, wat is er mis mee?
O en ik heb ook een spiegel/sleutelhaakje voor in de gang
[ afbeelding ]
Regendouchekopquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er komt een straaltje van ongeveer 4 cm2 uit, terwijl de waterdruk rustig een gigantische regendouchekop aankan
Ik woon in Diemen, maar had dezelfde douchekopquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef P.F het volgende:
[..]
RegendouchekopWoon jij bij mij dan???
Oh, een thermostatische douchekop is ook fijn
Handig topic!! Huishouden volgens schema #2
Nog wel even een lattenbodem regelen dan hèquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
Als het goed is kan ik dit bed kopen voor een zelf gebakken taart![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuk bed!! Was van de week bij de Ikea en daar hadden ze een gehaakt sprei voor op het voeteneind. Kost maar 4,99 geloof ik, die zou harstikke leuk bij het bed staan!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel leuk, maar houten bedden kraken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Mag het plaatje met de inrichting weer terugquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Plaatje aan OP toegevoegd op verzoek TS
Bij de Primark! (Rotterdam) Das wel goedkoopquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Set van 2 gastendoekjes, 2 handdoeken en 2 badlakens voor 3 euro.
Très girly!quote:
Haar schilder? PFje schildert dr nieuwe kamertje echt wel zelfquote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Très girly!Wordt het helemaal Laura Ashley?
en jouw schilder ziet er een stuk beter uit dan mijn verfende Litouwer
Die stond buiten op ons balkon, onder de verf! Ik heb er geen vlekje op gemaakt, echt waarquote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Laureline het volgende:
Gebruik je nou zo'n leuk Gispenstoeltje als verfstoel?
Even denken hoor! Volgens mij van 16:00 tot 17:30! We waren wel met z'n tweeën!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Leuk, een echte PF kamer! Hoe lang heb je nou over dat stukje gedaan?
[..]
Haar schilder? PFje schildert dr nieuwe kamertje echt wel zelf
Oh das nog snel. Ik ging met mijn moeder mijn kamer ooit eens verven ... we waren een hele dag bezig met mijn kleine hokjequote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Even denken hoor! Volgens mij van 16:00 tot 17:30! We waren wel met z'n tweeën!
Leuk! Heb je alvast een designstuk in je kamerquote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Die stond buiten op ons balkon, onder de verf! Ik heb er geen vlekje op gemaakt, echt waar![]()
!!
Is dat een design stoel? Is toch gewoon een ordinaire bureaustoel? En ik heb hem netjes terug gebracht..quote:Op maandag 26 januari 2009 20:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leuk! Heb je alvast een designstuk in je kamer
Ja hoor! En volgens mij is het in 1 laag dekkendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
TVP! ging het verven een beetje makkelijk?
Een donkere vloer is onderdaad wel mooi, maar het doet je kamer zo snel klein lijken. De kamer op het plaatje is vrij groot en erg licht. Ook is de vloer glanzend gelakt, door de speigeling/weerkaatsing lijkt het dan ook nog groter (gewoon laminaat is bijna altijd mat). Ik zou in jouw kamertje kiezen voor een lichtere vloer denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hoor! En volgens mij is het in 1 laag dekkend
Ik twijfel nog steeds tussen de vloer, in m'n hoofd ziet die lichte vloer er beter uit bij de muren, maar als ik google staat een donkere vloer toch ook wel erg mooi bij wit..
[ afbeelding ]
En licht staat dan weer een beetje saai..
[ afbeelding ]
Mijn vriendje vond 't niet te roze, en hij voelde zich er prettig bij maar niet in z'n eigen kamerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
PF, leuke kleur op je muren!
Als de volgende bewoner van de andere sekse blijkt te zijn, zal hij blij met je zijn
Ik heb de donkere gekozen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:58 schreef neen het volgende:
Welke kleur vloer heb je nu gekocht dan? Die hele lichte of die hele donkere? Of iets ertussenin?
Mijn raam is op het westen heb ik net opgezocht via google mapsquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
ik ken het dilemma, licht of donker. En licht is gewoon wat saai en tam. Maar donker maakt klein, en mijn huis is al donker van zichzelf (woonkamer op het noorden dus geen directe zon) En dat maakt het nog kleiner, ik ga voor een licht eiken laminaat
Dat is / blijft lekker koel in de zomerse hitte.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn raam is op het westen heb ik net opgezocht via google maps
nee hoor. met goed zoeken niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef P.F het volgende:
Dan zou ik het in de vrije sector gaan zoeken maar dan betaal je wel >900 euro per maand of zoMaar goed misschien kunnen ze je ergens anders verder helpen..
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
Ik ben wezen furfen!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lijkt me enorm lastig, aangezien je ook moet zagen enzo, en je het ook nog in een mooi patroontje moet kunnen leggen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Is het mogelijk kliklaminaat in m'n eentje te leggen zonder ervaring?
Ik zou iemand met ervaring, of een volwassen man met een beetje oog ervoor, laten helpen. Als het mis gaat moet je dr veel te lang tegenaan kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Is het mogelijk kliklaminaat in m'n eentje te leggen zonder ervaring?
Zegt de expertquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef loveli het volgende:
Tip: hou niet te veel ruimte over aan de randen, zoveel zet het echt niet uit.
Ik heb nog geen plinten! Moet ik dan witte, roze of donkerbruine nemen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Laminaat zet ook echt nauwelijks uit, echt hout is wat anders.
Maar ik zou het wel met iemand samen doen P.F. tenzij je een enorme bikkelbui hebt!
Heb je wel plinten gekocht ook?
Ik denk dat ze laminaatplinten bedoelt. Dus die zijn in de zelfde kleur als je laminaat en plak je op de grond tegen de muur.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plinten! Moet ik dan witte, roze of donkerbruine nemen?
Mijn vader of vriendje gaat helpen! Woohoo!
De plinten tegen de muur zitten daar toch standaard? Daar zou ik niet aankomen. Je moet plintjes hebben die je over het laminaat plakt (over de ruimte die het laminaat van de muur afligt). Het mooist is een kleur die aansluit bij je laminaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb alleen deze plinten, maar die schijnen niet mooi te zijn..
[ afbeelding ]
Die kan ik dan altijd nog later kopen neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De plinten tegen de muur zitten daar toch standaard? Daar zou ik niet aankomen. Je moet plintjes hebben die je over het laminaat plakt (over de ruimte die het laminaat van de muur afligt). Het mooist is een kleur die aansluit bij je laminaat.
Ja. Al zou ik persoonlijk wel aanraden om ze meteen te leggen zodra je laminaatvloer klaar is. Het is namelijk echt zo'n karweitje wat je steeds uitstelt en vervolgens maar niet meer doet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Die kan ik dan altijd nog later kopen neem ik aan?
+1quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik persoonlijk wel aanraden om ze meteen te leggen zodra je laminaatvloer klaar is. Het is namelijk echt zo'n karweitje wat je steeds uitstelt en vervolgens maar niet meer doet.
De vloer ligt er in! Er is alleen nog een meningsverschil over de plinten, maar die moet ik sowieso nog gaan kopenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik persoonlijk wel aanraden om ze meteen te leggen zodra je laminaatvloer klaar is. Het is namelijk echt zo'n karweitje wat je steeds uitstelt en vervolgens maar niet meer doet.
FOTO'S!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
De vloer ligt er in! Er is alleen nog een meningsverschil over de plinten, maar die moet ik sowieso nog gaan kopen
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Aha, is dat nou je vriendje en dat je vader, PF?
Spannend!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef P.F het volgende:
Ik ga er vanavond voor het eerst slapen!!
[ afbeelding ]
* TJDoornbos kijkt naar je Avaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Anne het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik roze mooi vind!
Thenks!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Anne het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik roze mooi vind!
Uhm, ik ben geloof ik niet naar de bezichtiging geweest! Wel een andere keer in november of zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:36 schreef Horloge het volgende:
M&V dus, aan die foto's te zien. Heb daar ook een keer bezichtigd, mooie kamers en zeer gezellig uitziende keuken/gedeelde ruimtes. En die huisbaas (Lucia heet ze toch?) is zooo aardig! Echt heel erg begaan met de bewoners.
Helaas was het iets teveel uit de richting van mijn uni voor die prijs, anders had ik er nu wellicht ook gewoond.
Nu ik erover nadenk, kan het zijn dat ik jou heb gezien en gesproken tijdens die bewuste bezichtiging, begin januari? (4 of 6 januari ofzoiets?)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef moby92 het volgende:
[..]
In Photo Booth, appeltje + F.
Leuke kamer overigens, ik kan ook echt niet wachten.
Hoogslapers zijn wel ideaal inderdaad. Die heb je ook in tweepersoonsbedden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:45 schreef Modus het volgende:
Ik heb bijna 10 jaar in een hok gewoond met vrijwel vergelijkbare indeling, was alleen een fractie breder. Met zo 'weinig' ruimte kan je niet anders dan zeer efficiënt inrichten want het staat zo vol. 2-persoonsbed en je kan eik geen kant meer op.. Hoogslaper een optie?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoogslaper is trouwens best kut, als je plafond niet al te hoog is en iemand boven je woont..
Die tafel mocht ik lenen uit de keuken maar hij was heel erg lelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
PF, waarom heb je een kleedje over je tafel? Ik vind dat helemaal niet bij je verder hippe kamer passen! Koop desnoods leuk zeil bij KitschKitchen of zo!
Wat een onwijs leuke kamer zeg! Voel je je er ook al helemaal thuis?
Beetje vervelend als je gaat editen, nu kun je niet meer zien waar die posts over gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef k_man het volgende:
Dan heb ik niks gezegd.
Door de foto's kwam het op die manier over.
Tadaaa:quote:Op maandag 23 februari 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Die tafel mocht ik lenen uit de keuken maar hij was heel erg lelijkDus ik heb er een plaidje over gelegd. Maarrr nu heb ik van de slankies een roze tafelkleed met witte stippen gehad dus gaat die er op
!
Die is toch mooi? Van m'n mama geleendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk hoor!![]()
En nu nog een vrolijke en passende bloempot.
Hij is te klein en niet roze.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Die is toch mooi? Van m'n mama geleend
Ze plakken aan twee kanten, met zuignapjes!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Hoe werken die handjes nou, klem je daar dingen in of plakken ze?
Want ik had al gehoord dat er 'sticky hands' in het pakket zaten, maar dat zijn die dus? En die plakken dan nog steeds als ze nat zijn? Want ik wil ze ook
Je kunt je ook inschrijven op www.kamerverhuur.nl dat is gratis en heeft ook veel effect. Heb ik ook gedaan vorig jaar.quote:
Die heb ik gekregen!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:30 schreef Barbie het volgende:
Dat regenboogding is gaaf! Waar heb je die gevonden?
't was in de aanbieding en ik geef binnenkort een feestjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef neen het volgende:
Bavaria? Dat vind ik geen kwaliteitsbier PF
Maar je crib ziet er goed uit!
Ziet er goed uit Farfallusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:13 schreef P.F het volgende:
Update!! De indeling is ook (weer) veranderd!
[ afbeelding ]
Raam
[ afbeelding ]
Deur naar het gangetje/de ingang
[ afbeelding ]
"inloopkast"
[ afbeelding ]
Bankje
[ afbeelding ]
Bed
[ afbeelding ]
Kast