quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoogslaper is trouwens best kut, als je plafond niet al te hoog is en iemand boven je woont..
Die tafel mocht ik lenen uit de keuken maar hij was heel erg lelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
PF, waarom heb je een kleedje over je tafel? Ik vind dat helemaal niet bij je verder hippe kamer passen! Koop desnoods leuk zeil bij KitschKitchen of zo!
Wat een onwijs leuke kamer zeg! Voel je je er ook al helemaal thuis?
Beetje vervelend als je gaat editen, nu kun je niet meer zien waar die posts over gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef k_man het volgende:
Dan heb ik niks gezegd.
Door de foto's kwam het op die manier over.
Tadaaa:quote:Op maandag 23 februari 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Die tafel mocht ik lenen uit de keuken maar hij was heel erg lelijkDus ik heb er een plaidje over gelegd. Maarrr nu heb ik van de slankies een roze tafelkleed met witte stippen gehad dus gaat die er op
!
Die is toch mooi? Van m'n mama geleendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk hoor!![]()
En nu nog een vrolijke en passende bloempot.
Hij is te klein en niet roze.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Die is toch mooi? Van m'n mama geleend
Ze plakken aan twee kanten, met zuignapjes!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Hoe werken die handjes nou, klem je daar dingen in of plakken ze?
Want ik had al gehoord dat er 'sticky hands' in het pakket zaten, maar dat zijn die dus? En die plakken dan nog steeds als ze nat zijn? Want ik wil ze ook
Je kunt je ook inschrijven op www.kamerverhuur.nl dat is gratis en heeft ook veel effect. Heb ik ook gedaan vorig jaar.quote:
Die heb ik gekregen!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:30 schreef Barbie het volgende:
Dat regenboogding is gaaf! Waar heb je die gevonden?
't was in de aanbieding en ik geef binnenkort een feestjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef neen het volgende:
Bavaria? Dat vind ik geen kwaliteitsbier PF
Maar je crib ziet er goed uit!
Ziet er goed uit Farfallusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:13 schreef P.F het volgende:
Update!! De indeling is ook (weer) veranderd!
[ afbeelding ]
Raam
[ afbeelding ]
Deur naar het gangetje/de ingang
[ afbeelding ]
"inloopkast"
[ afbeelding ]
Bankje
[ afbeelding ]
Bed
[ afbeelding ]
Kast