Très girly!quote:
Haar schilder? PFje schildert dr nieuwe kamertje echt wel zelfquote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Très girly!Wordt het helemaal Laura Ashley?
en jouw schilder ziet er een stuk beter uit dan mijn verfende Litouwer
Die stond buiten op ons balkon, onder de verf! Ik heb er geen vlekje op gemaakt, echt waarquote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Laureline het volgende:
Gebruik je nou zo'n leuk Gispenstoeltje als verfstoel?
Even denken hoor! Volgens mij van 16:00 tot 17:30! We waren wel met z'n tweeën!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Leuk, een echte PF kamer! Hoe lang heb je nou over dat stukje gedaan?
[..]
Haar schilder? PFje schildert dr nieuwe kamertje echt wel zelf
Oh das nog snel. Ik ging met mijn moeder mijn kamer ooit eens verven ... we waren een hele dag bezig met mijn kleine hokjequote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Even denken hoor! Volgens mij van 16:00 tot 17:30! We waren wel met z'n tweeën!
Leuk! Heb je alvast een designstuk in je kamerquote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Die stond buiten op ons balkon, onder de verf! Ik heb er geen vlekje op gemaakt, echt waar![]()
!!
Is dat een design stoel? Is toch gewoon een ordinaire bureaustoel? En ik heb hem netjes terug gebracht..quote:Op maandag 26 januari 2009 20:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leuk! Heb je alvast een designstuk in je kamer
Ja hoor! En volgens mij is het in 1 laag dekkendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
TVP! ging het verven een beetje makkelijk?
Een donkere vloer is onderdaad wel mooi, maar het doet je kamer zo snel klein lijken. De kamer op het plaatje is vrij groot en erg licht. Ook is de vloer glanzend gelakt, door de speigeling/weerkaatsing lijkt het dan ook nog groter (gewoon laminaat is bijna altijd mat). Ik zou in jouw kamertje kiezen voor een lichtere vloer denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hoor! En volgens mij is het in 1 laag dekkend
Ik twijfel nog steeds tussen de vloer, in m'n hoofd ziet die lichte vloer er beter uit bij de muren, maar als ik google staat een donkere vloer toch ook wel erg mooi bij wit..
[ afbeelding ]
En licht staat dan weer een beetje saai..
[ afbeelding ]
Mijn vriendje vond 't niet te roze, en hij voelde zich er prettig bij maar niet in z'n eigen kamerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
PF, leuke kleur op je muren!
Als de volgende bewoner van de andere sekse blijkt te zijn, zal hij blij met je zijn
Ik heb de donkere gekozen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:58 schreef neen het volgende:
Welke kleur vloer heb je nu gekocht dan? Die hele lichte of die hele donkere? Of iets ertussenin?
Mijn raam is op het westen heb ik net opgezocht via google mapsquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
ik ken het dilemma, licht of donker. En licht is gewoon wat saai en tam. Maar donker maakt klein, en mijn huis is al donker van zichzelf (woonkamer op het noorden dus geen directe zon) En dat maakt het nog kleiner, ik ga voor een licht eiken laminaat
Dat is / blijft lekker koel in de zomerse hitte.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn raam is op het westen heb ik net opgezocht via google maps
nee hoor. met goed zoeken niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef P.F het volgende:
Dan zou ik het in de vrije sector gaan zoeken maar dan betaal je wel >900 euro per maand of zoMaar goed misschien kunnen ze je ergens anders verder helpen..
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
Ik ben wezen furfen!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lijkt me enorm lastig, aangezien je ook moet zagen enzo, en je het ook nog in een mooi patroontje moet kunnen leggen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Is het mogelijk kliklaminaat in m'n eentje te leggen zonder ervaring?
Ik zou iemand met ervaring, of een volwassen man met een beetje oog ervoor, laten helpen. Als het mis gaat moet je dr veel te lang tegenaan kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Is het mogelijk kliklaminaat in m'n eentje te leggen zonder ervaring?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |