quote:- Een kopie van het geldige bewijs van inschrijving van een dagopleiding aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam;
- Een verklaring van de onderwijsinstelling of Informatie Beheer Groep waarin vermeld staat wanneer je met je studie begonnen bent.
netjes. ben ook druk aan het zoeken atm maar het wil nog niet echt lukken.quote:
Inschrijven op www.studentenwoningweb.nlquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Stakky het volgende:
[..]
netjes. ben ook druk aan het zoeken atm maar het wil nog niet echt lukken.
Dus als je nog tips hebt xD
ben geen student meer schat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Inschrijven op www.studentenwoningweb.nl
Elke week reageren (ik werd iedere week 8e, deze keer had ik geluk..)
www.floorplanner.comquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar heb je trouwens die kamerindeling mee gemaakt?
Vast geen standaard Paint ofzo..
Tof!quote:
Die wou dus niet downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
Sketchup van google is ook best gaaf, zelfs 3d! Alleen is wel wat uitzoeken hoe het werkt..
Bewijs van inschrijving was bij mij (UvA) mn collegekaart, daar stond ook 'Bewijs van Inschrijving' bovenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef P.F het volgende:
Ik krijg het opgeleverd met witte muren en zonder vloer! Dus die moet ik ook nog regelen!
En nog een praktische vraag, heb ik deze thuis gestuurd gekregen of moet ik deze nog aanvragen(HvA)
[..]
In west ongeveerquote:
Ik had in mijn studentenkamer tapijttegels. Werkt ook prima. Redelijk goedkoop, makkelijk te leggen, eenvoudig om evt. mee te nemen als je weer verhuist en als er eentje onherstelbaar bevlekt is leg je er gewoon een nieuwe neer (je houdt er altijd wel een paar over met leggen).quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Wat betreft een vloer: ik zou gaan voor laminaat of zeil,
Thanks voor de vloertips!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Succes! En een meeleesTVP
Wat betreft een vloer: ik zou gaan voor laminaat of zeil, makkelijk schoon te houden. Met laminaat moet je wel rekening ermee houden dat je nog een ondervloer moet kopen. Zeil is goedkoper, maar kan je weer moeilijker doorverkopen aan een eventuele volgende bewoner.
Mijn laminaatvloer komt van Stox, zit aan de Haarlemmerweg bij de Praxis. Ze verkopen daar soms restpartijen, vaak partijtjes van 20m2, meer dan de helft goedkoper. Voor een kamer natuurlijk perfectIs wel vrij duur, het goedkoopste wat ik daar gezien heb is 7,- per m2. Je kunt natuurlijk ook voor el cheapo laminaat kiezen van de Quantum of IKEA voor nog geen 5,- per m2.
Wat betreft zeil: ik geloof dat Carpet right nu een aanbieding heeft, 40% korting ofzo.
Al enig idee over wat voor kleuren je in je kamer wil? Turquoise met zwartbruin soms?
Ik heb denk ik een halve meter aan boeken, maar die laat ik op school in mijn kluis (denk ik..)quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Ewelina het volgende:
Er is geen aanrecht in die kamer, ik vermoed dat PF een eigen koelkast meeneemt. Maar hoge kastjes zijn inderdaad erg handig. PF heeft een laptop, dus een grote tafel als bureau is fijn, zeker omdat je er ook gewoon aan kunt eten enzo. In mijn 1e kamer had ik alleen een computertafel staan (had nog geen laptop) en daar moest ik dan aan eten, dat is niet heel fijn.
PF, heb je veel boeken?
Ja ik ga het zeker rustig houden qua kleuren, alles witquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tip: hoge kasten aan de muur boven de bank en de tafel/bureau(van de keukenkastjes boven het aanrecht). Kan veel in en neemt weinig plaats weg.
Verder: kies voor óf een bureau óf een tafel, waarbij ik voor de tafel zou gaan.
Hou het rustig qua kleuren.
Je hebt een PM!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef k_man het volgende:
Stuur nog ff een PM als je mijn bankje wilt hebben.
Jij hebt toch een collegekaart? En het was OF, dus je hoeft maar 1 van de 2 dingen in te leveren..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb de verklaring van de IB groep ingeleverd, die van mijn opleiding ben ik kwijt dus die moet ik later laten zien
Nee het is ENquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij hebt toch een collegekaart? En het was OF, dus je hoeft maar 1 van de 2 dingen in te leveren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |