Die is juist vernieuwd als het goed is, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:15 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had eerst ook zo'n douchekop, dat is echt het eerste wat je wil vervangen!
Ja ga ik sowieso ook doen!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Game_Error het volgende:
Ik zou beginnen met die deur naar de "gang" eruit te halen, dat zit alleen maar in de weg
Er komt een straaltje van ongeveer 4 cm2 uit, terwijl de waterdruk rustig een gigantische regendouchekop aankanquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Die is juist vernieuwd als het goed is, wat is er mis mee?
O en ik heb ook een spiegel/sleutelhaakje voor in de gang
[ afbeelding ]
Regendouchekopquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er komt een straaltje van ongeveer 4 cm2 uit, terwijl de waterdruk rustig een gigantische regendouchekop aankan
Ik woon in Diemen, maar had dezelfde douchekopquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef P.F het volgende:
[..]
RegendouchekopWoon jij bij mij dan???
Oh, een thermostatische douchekop is ook fijn
Handig topic!! Huishouden volgens schema #2
Nog wel even een lattenbodem regelen dan hèquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
Als het goed is kan ik dit bed kopen voor een zelf gebakken taart![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuk bed!! Was van de week bij de Ikea en daar hadden ze een gehaakt sprei voor op het voeteneind. Kost maar 4,99 geloof ik, die zou harstikke leuk bij het bed staan!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel leuk, maar houten bedden kraken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Mag het plaatje met de inrichting weer terugquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Plaatje aan OP toegevoegd op verzoek TS
Bij de Primark! (Rotterdam) Das wel goedkoopquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Set van 2 gastendoekjes, 2 handdoeken en 2 badlakens voor 3 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |