Is dat je vriendje? Wat een hunk.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had 50 minuten vertraging maar was gelukkig maar 15 minuten te laat. Nee je klonk niet chago, alleen een beetje zakelijk!
Hier staan de foto's van m'n vloer: P.Fje gaat op kamers!
[ afbeelding ]
Vertikaal, midden over je buik. Een soort deuk (om het maar stom uit te drukken).quote:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat je vriendje? Wat een hunk.
Hij is echt cutequote:Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:
[..]
JaEn ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik haal hem zo wel weg, iets met privacy en zo
Ik heb verticaal ook een littekenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb 2 strepen maar dat noemt een normaal mens littekens
verticaal hek kleine littekensquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb verticaal ook een littekenMaar die streep die chico bedoelt komt doordat mijn bovenste buikspieren getraind zijn..
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyquote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
PF heeft een sexy vriendje! Erg adorable met dat mutsje!
misschien moet je hem het commentaar op zijn foto laten lezen, vindt ie ons vast niet meer stom![]()
Die piercing!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:42 schreef P.F het volgende:
[..]
JaEn ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik haal hem zo wel weg, iets met privacy en zo
Zeg hem wel dat het mutsje hem echt leuk staatquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyMaar misschien ook niet
Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bijquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zo iets heeft van: Aaaaaah m'n privacyMaar misschien ook niet
Drazicquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die piercing!![]()
Al vind ik een wenkbrauwpiercing het tofst:
[ afbeelding ]
Maar alle meisjes en jongens die hem kennen vinden hem sowieso al wel heel knap en leuk en sexy dus het is niets nieuwsquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zeg je "Ja ik plaatste de foto's van het vloertje leggen in mijn klustopic, en toen kwam er PER ONGELUK een foto met jouw hoofd bijMaar toen zeiden alle meisjes "Ohhh wat een hunk" en "Hij is sexy"
"
Geloof me, zijn ego zal gestreeld worden
Eh, huh? Heb ik ergens een post aan mij gericht over het hoofd gezien?quote:
Same here. Atheneum gedaan, jaartje WO Engelse Taal- en Letterkunde. Daarna Frederik Mulleracademie (HBO) gedaan. Hartstikke leuk. Ik heb nu een goede baan. De helft van mijn collega's heeft HBO, andere helft WO. Ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen die HBO hebben afgerond (en zelfs enkele gesjeesden) de betere/hogere functies hebben. Ik denk dat het deels komt omdat laatsgenoemde groep wat meer feeling heeft met de 'real world', de praktijk, wat praktischer en netwerkiger zijn ingesteld.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben dus echt niet zo van 'mijn studie is moeilijker'. Ik had een WO studie kunnen doen, maar hetgene wat ik écht leuk vind is alleen op HBO niveau. Nou, dan lijkt de keuze me snel gemaakt. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik mijn studie echt leuk vind! Sommige klasgenootjes die rechten of bedrijfskunde zijn gaan studeren volgensmij niet.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
Daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik ben een volstrekte monomaan wat mannen betreft.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo heel erg om ouder te worden. Maar als ik dan het vriendje van PF zie......
PF, jij adorable ding dat je bent!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |