Whehehee, de rammen hebben gesprokenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat studiegenootje slim.Want wie heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is en als zij op deze manier een hoog cijfer krijgt op een makkelijker manier: way to go.
Oh economie, ik heb weleens eerder gehoord dat dat een echt struikelblok is dat traditioneel slecht gemaakt wordt! Voor zo'n vak moeten ze toch eigenlijk helemaal een uitzondering maken.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Maar het is wel zuur voor mensen die wel hard hebben geleerd. Ik had hard geleerd, maar haalde een 2 omdat dit vak mij totaal niet ligt (economie in een rechtenstudie!!??).
En je laatste vak!! Jippie!! Ga je nog een Master doen of zit je in je Master?
Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehehee, de rammen hebben gesproken.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een cursus. Gingen ze 6 avonden over hetzelfde lopen zeiken, en ik wist het al voor de eerste avond had plaatsgevonden. Dus ik ben twee avonden geweest en die overige vier niet. Gingen de brave meisjes uit de groep helemaal huilen dat ik dan minder voor mijn diploma had gedaan. En ik zovan; ja, dat komt omdat ik slimmer ben.
Toen ik zei dat ze dan maar een examen voor iedereen in moesten stellen, zodat ik kon laten zien dat ik het in twee avonden net zo goed onder de knie had als zij in 6, gingen ze nog harder huilen, omdat ze geen examen wilden doen. Wat ben je dan
.
Wat een verschil. Mijn Master zal enkel uit vakken bestaan, en een scriptie van 10 ECTS. Geen stage!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ben in september begonnen aan m'n master.In november was het tentamen van het inleidende vak en daarna alleen nog stages en een scriptie. Wel gek hoor, nooit meer gewoon college.
Deze snap ik niet:quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
Dames,
Even allemaal de kin langs de meetlat!
Jij stelt dat ze er niet genoeg voor doet. Of dat nou een tentamen uitstellen is of een les niet volgen, dat lijkt me toch hetzelfde? Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat, en ook al zou ze niet sterk genoeg zijn om de opleiding op de "normaal geaccepteerde manier" te doen, dan nog is ze inventief genoeg om wel te slagen. Ze maakt een iets andere planning, maar uiteindelijk heeft ze kennis van dezelfde stof aan het eind van de opleiding.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.
Is dat erg? Ik zou me meer ergeren aan mensen die er niet voor werken en toch dingen halen, dan mensen die er blijkbaar wel voor werken. Blijkbaar haalt ze het op de een of andere manier wel, dus is ze niet te dom voor die studie.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij slim genoeg was, en dit meisje juist te dom om het op de normale manier te halen.
Ik doe een onderzoeksmaster, wat betekent dat je eigenlijk het grootste deel van de tijd al onderzoek aan het doen bent (stage aan een universiteit). Kennelijk vindt men dat we al genoeg basiskennis hebben, waar ik het niet helemaal mee eens ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een verschil. Mijn Master zal enkel uit vakken bestaan, en een scriptie van 10 ECTS. Geen stage!
Hier dus voorlopig nog geen einde aan colleges.
Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
(Liefst erger ik me helemaal niet aan andere mensen, ik heb genoeg aan mezelf.)
Zeik eens niet zo!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Tvp
En Dipkip!Gekkie, niet doen hoor! Ik hoor zoiets gewoon te kunnen en ik zeik teveel (gister in elk geval
) en ik vind het al zo genant dat mensen me dingen toesturen zoals ElisaB en BrightEyes, jullie zijn gewoon veel te lief voor me allemaal!
Oh da's zo erg!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.
Die vind ik dan toch echt dommer dan die studiegenoot van je zusje!
Het is niet dat ze er niet genoeg voor doet maar dat ze eigenlijk niet goed genoeg is, en er via een achterdeurtje toch net mee wegkomt. Don't get me wrong, ik heb heel veel respect voor hoe ze het volhoudt terwijl ze er zo hard voor moet werken, iemand anders had het misschien allang opgegeven. Het is natuurlijk ook aan mijn zusje in dit voorbeeld om op een andere manier op te vallen en te laten zien dat ze goed is.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij stelt dat ze er niet genoeg voor doet. Of dat nou een tentamen uitstellen is of een les niet volgen, dat lijkt me toch hetzelfde? Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat, en ook al zou ze niet sterk genoeg zijn om de opleiding op de "normaal geaccepteerde manier" te doen, dan nog is ze inventief genoeg om wel te slagen. Ze maakt een iets andere planning, maar uiteindelijk heeft ze kennis van dezelfde stof aan het eind van de opleiding.
Als je een vrouw uitkiest met minder kans op vreemdgaand gedrag (dus volgens dit 'onderzoek' de dames met dunne kinnetjes!) is het waarschijnlijker dat de kinderen die je met haar krijgt ook echt van jou zijn. Dat je dus je eigen geslacht voortzet, en niet dat van de buurman grootbrengt. Daar heb je, evolutionair gezien, zelf niets aan.:)quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Deze snap ik niet:
"Evolutionair gezien is het voor een man namelijk beter als hij geen risico loopt dat zijn vrouw ook kinderen verwekt met andere mannen."
Geil!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef conleche het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Damn, wat een goeie TVP pers ik er weer uit.
Wat een rare zin.. Maar mannen willen dus een vrouw die niet vreemdgaat. Maar hoe is dat dan beter voor de evolutie?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Deze snap ik niet:
"Evolutionair gezien is het voor een man namelijk beter als hij geen risico loopt dat zijn vrouw ook kinderen verwekt met andere mannen."
Dat is inderdaad dom. Maarja, op die manier is ze snel genoeg van haar hersencellen af.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zit een meisje op mijn opleiding dat ieder vak in de eerste zit met een 8 of 9 haalt. En die zit aan de speed omdat ze dan beter kan leren.
Die vind ik dan toch echt dommer dan die studiegenoot van je zusje!
Ik ben al blij met een 7quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh da's zo erg!
Van die mensen die in huilen uitbarsten als ze onder de 8 scoren!
En gaan huilen van blijdschap als ze hun cum laude halen!
Die mogen wel extra waterreservoirs meedragen, zoveel als er afgejankt wordt.
Ik bedoel, ik ben opgevoed met het idee "Studeren is heel belangrijk", en ik doe heus mn best (en ben af en toe best een streber, fair enough) maar bovenstaande gaat me echt VEEEEL te ver
Serieus?quote:
Wat een gedrochten.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb trouwens deze gevaartes gekocht in de strijd tegen de koude voeten bij het fietsen:
Goh bedankt, nu voel ik me helemaal niet dom?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?.
Mijn cijfersysteem: 6 onvoldoende, 7 mwah kan beter, 8 prima, 9 fantastisch, 10 überfantastisch.
Dus ik ging wel altijd voor een 8, maar vond het ook nooit echt nodig om hoger dan een 8 te halen (al is dat wel een paar keer voorgekomen).
Tot 18 ofzo is je BMI volgens mij niet ongezond laag. Alles boven de 20 is sowieso prima, bij 1m78 is dat 63 kilo. Maar zoals MariaEtcetera ook al zei, het is geen keiharde regel want iedereens bouw is anders.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef Nadinarama het volgende:
Nou ja, ik heb mijn BMI gemeten en zou nog een gezond gewicht hebben als ik 79 kilo weeg bij een lengte van 1.78m Ik weet niet hoor, 20 kilo erbij eten lijkt me echt geen optie. Is die BMI niet gewoon bull?
Die druk van per se cum laude willen slagen is niet echt fijn. Als ik ietsje meer moeite had gedaan, was het mij ook gelukt, maar ik was eigenlijk wel blij toen het er op een gegeven moment niet meer in bleek te zitten.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, Cum Laude kan ik vergeten, ik werk(te) er namelijk eerst 40, toen 32 uur naast en loop nomaal met de voltijders. Ik haal over het algemeen zessen, soms een 7 en heel soms een 8.
Ik hoop echter dat mijn ietwat lage gemiddelde verexcuseerd wordt met het feit dat ik zo snel ga.
Leuk! Ik heb ook zulke laarzen maar dan een lichtere kleur bruin. Ik baal er alleen altijd van dat ze niet hoog genoeg zijn. Het is net alsof ze hoge laarzen niet maken voor lange benen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef conleche het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Kssssssjjjjt van die tafel af!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef conleche het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?.
Mijn cijfersysteem: 6 onvoldoende, 7 mwah kan beter, 8 prima, 9 fantastisch, 10 überfantastisch.
Dus ik ging wel altijd voor een 8, maar vond het ook nooit echt nodig om hoger dan een 8 te halen (al is dat wel een paar keer voorgekomen).
Ik zeg toch niks over jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goh bedankt, nu voel ik me helemaal niet dom?
Wat een haalbaar cijfer is ligt waarschijnlijk ook aan de studie die je doet.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?.
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die druk van per se cum laude willen slagen is niet echt fijn. Als ik ietsje meer moeite had gedaan, was het mij ook gelukt, maar ik was eigenlijk wel blij toen het er op een gegeven moment niet meer in bleek te zitten.
Huilen is sterk uitgedrukt, maar ik zat ook echt te balen als ik lager dan een 8 had gehaald. Ik was dan ook in m'n nopjes met m'n cum laude. Sterker nog, ik wil nu ook cum laude promoveren.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh da's zo erg!
Van die mensen die in huilen uitbarsten als ze onder de 8 scoren!
En gaan huilen van blijdschap als ze hun cum laude halen!
Nee maar je begint je post metquote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over jou?. Gewoon dat ik een 7 niet goed genoeg vind. En zo was ik op de middelbare school al. "Ik heb maar een 7". "Máár een 7? Dat is toch hartstikke goed joh!". "Nou, vind ik niet."
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ook zulke laarzen maar dan een lichtere kleur bruin. Ik baal er alleen altijd van dat ze niet hoog genoeg zijn. Het is net alsof ze hoge laarzen niet maken voor lange benen.
Wat voor lamp heb je trouwens daar achter staan?
Das alleen als je er zelf niet in zit.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kssssssjjjjt van die tafel af!
Schoenen op tafel betekent armoe!
Althans dat zei mn oma altijd. Mijn paps was er altijd heel fel in en ik heb dat overgenomen..
Dat zou slim zijn ja, maar dit is niet minder werk (sterker nog, ze leert veel langer per tentamen, daarom kan ze ze ook niet allemaal in 1 keer maken) en het zijn ook geen goede cijfers.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat een gedrochten.
Als je met minder werk goede (en zelfs hogere) cjifers haalt, doet je het volgens mij juist goed.
Slim meisje.
Ik haalde niet altijd achten, maar wel meer achten en negens dan zevens idd. Ook een paar zessen helaas voor grandioze kutvakken (zoals methodologiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?
Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar je begint je post met
"Serieus?"
Dan wek je de indruk dat je het niet alleen voor jezelf niet goed genoeg vindt.
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Huilen is sterk uitgedrukt, maar ik zat ook echt te balen als ik lager dan een 8 had gehaald. Ik was dan ook in m'n nopjes met m'n cum laude. Sterker nog, ik wil nu ook cum laude promoveren.
Zeker!quote:
Wij mochten dat wel, maar het nieuwe cijfer bleef staan. Dan leer je het ook wel af.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij mogen voldoendes niet herkansen...Kut-UL!
Mooie boots, Conleche!
Volgens mijn moeder ruzie.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
Schoenen op tafel betekent armoe!
Wil ElisaB of BrightEyes mij even Greys dr adres PM-en? Dankuquote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
En Dipkip!Gekkie, niet doen hoor! Ik hoor zoiets gewoon te kunnen en ik zeik teveel (gister in elk geval
) en ik vind het al zo genant dat mensen me dingen toesturen zoals ElisaB en BrightEyes, jullie zijn gewoon veel te lief voor me allemaal!
Ja haha zo denk ik er ook over! Bovendien moet ik álles zelf doen dus ik koester de 2 zevens (en één 7.5) die ik hebquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
Mijn gradatie voor mn cijfers:
<= 5,5: Kut gezakt..
>= 5,6: Yeah gehaald!
Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitDan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.
Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Is toch niet "quote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is van de zesjescultuur
Dat heb ik ook ja. Op zich is een zeven prima, als je weet dat je je best gedaan hebt. In mijn geval is het vaak zo van "ik weet dat ik het beter kan, maar ik was weer te laat begonnen met leren" en dan ben je niet tevreden. Voor jou persoonlijk is het dan slecht, maar objectief gezien is het niet slecht genoeg om te herkansen dus dan zit je er mee. En overtuig dan maar eens mensen dat je van een uitdaging houdt.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitDan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.
Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Pfoe, knapquote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hey Mo kop op hoor! Zo denk ik er ook over en zo gaat het bij mij ookquote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik zou voor een essay ontzettend balen met een 6 of voor vakken die ik écht leuk vind, maar over-all ben ik erg blij met een 6, want dat betekent dat ik weer een stap dichterbij het einde ben
Het hangt heel erg van je werkgever af.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Pfoe, knap![]()
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken word.
Hehehe, dat klinkt precies als mijn gedrag op de middelbare school! Mijn gymnasium heb ik echt gehaald met zo min mogelijk inspanning. Geen. Alles vond ik stom, en ik deed nergens iets aan, behalve aan mijn sociale leven. Volgens mijn moeder (ik heb het al verdrongen) zei ik dan, als zij zag dat ik alweer geen ruk uitvoerde:"Hard werken? Dat is voor domme mensen."quote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
Mijn gradatie voor mn cijfers:
<= 5,5: Kut gezakt..
>= 5,6: Yeah gehaald!
Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Pfoe, knap![]()
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken wordt.
Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?quote:Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaal .
Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zesquote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"
Maar dan denk ik: als het met gemiddelde effort KAN, waarom niet?Plus het staat gewoon mooi
![]()
En als het met gemiddelde effort niet kan en je werkt je er voor uit de naad en jankt jezelf in slaap bij wijze van spreken, dan is het de moeite niet waard. Easy as pie.
Dus Mo en Muis en anderen: je zal mij niet horen zeggen dat een 6 slecht is of wat dan ook, of dat tevreden zijn met een 6 slecht isZolang je doet waar je je goed bij voelt en het gewoon HAALT is het toch goed?
Ik had er ook last van dat ik niet wist hoe ik mínder kon doenIk bedoel, ik deed gewoon wat ik moest doen, maar om te mikken op een zesje, ik zou niet weten hoe! Hoe weinig moet ik dan doen? Bij Letteren is het zó makkelijk om met gewoon je ding te doen een hoger cijfer te halen... Ik denk dat als ik zo mikken op een zesje ik meteen een 4 zou halen ofzo
![]()
Dat dus!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is heel erg afhankelijk van je opleiding denk ik Ik heb vakken waarbij het slagingspercentage in de eerste zit rond de 25, 30 zit. Dan ben ik echt wel tevreden met mijn zes
Jij bent gewoon eloquentquote:Op maandag 2 februari 2009 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
(Waarom denk ik altijd dat ik heel veel woorden nodig heb om te zeggen wat anderen in 1 zin zeggen)
Een duur woord voor praatgraag / kletsmaniak / etc.!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
elowattes?
zie je, ik ben gewoon niet zo slim
Dazeggiktoch!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Eloquent is toch welbespraakt? Dat is MariaEtcetera wel.
En Chandleriaans, obviously!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Eloquent is toch welbespraakt? Dat is MariaEtcetera wel.
cum laude voor letteren in leiden is een 9 als eindcijfer (gewogen gemiddelde na de propedeuse, scriptie telt drie keer mee) met de optie van een halve punt ophoginh van je gewogen gemiddelde n.a.v. je prestaties in de ogen van de examencommissie/je eindgesprek. zo ben ik op 9 i.p.v. 8,5 uitgekomen... (stond 8,7)quote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?
Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
ik snap dat wel een beetje, al heb ik er zelf ook flink van gebaald na een 6,5 voor een tentamen dat ik dacht voor spek en bonen gemaakt te hebben om aan de vragen te wennen...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij mogen voldoendes niet herkansen...Kut-UL!
Mooie boots, Conleche!
dat denk ik soms ook wel een beetjequote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lekker aardig dan. Als iemand hier een 7 haalt denk jij dus mwah? Terwijl je helemaal niet weet hoeveel moeite het gekost heeft?
Nee heb ik nog nietquote:Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:
Dipkip, heb je nu Evy 2 al?
Anders moet je MoBlo even porren, die heeft het wel (toch?) en een website om het even op te zetten..
Wat leuk! Heb je al een onderwerp? Dat vind ik namelijk het moeilijkste, ik vind het heerlijk om te schrijven (essays enzo, toen ik nog alfavakken deedquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En Chandleriaans, obviously!
Maar merci beaucoup!![]()
Ooit he. Ooit. Ga ik een Boek schrijven. Een echte. Met pagina's enzo, en een kaft
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over jou?. Gewoon dat ik een 7 niet goed genoeg vind. En zo was ik op de middelbare school al. "Ik heb maar een 7". "Máár een 7? Dat is toch hartstikke goed joh!". "Nou, vind ik niet."
Eens met bovenstaandequote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |