quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ook zulke laarzen maar dan een lichtere kleur bruin. Ik baal er alleen altijd van dat ze niet hoog genoeg zijn. Het is net alsof ze hoge laarzen niet maken voor lange benen.
Wat voor lamp heb je trouwens daar achter staan?
Das alleen als je er zelf niet in zit.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Kssssssjjjjt van die tafel af!
Schoenen op tafel betekent armoe!
Althans dat zei mn oma altijd. Mijn paps was er altijd heel fel in en ik heb dat overgenomen..
Dat zou slim zijn ja, maar dit is niet minder werk (sterker nog, ze leert veel langer per tentamen, daarom kan ze ze ook niet allemaal in 1 keer maken) en het zijn ook geen goede cijfers.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat een gedrochten.
Als je met minder werk goede (en zelfs hogere) cjifers haalt, doet je het volgens mij juist goed.
Slim meisje.
Ik haalde niet altijd achten, maar wel meer achten en negens dan zevens idd. Ook een paar zessen helaas voor grandioze kutvakken (zoals methodologiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als jij altijd achten haalde, zou je toch Cum Laude moeten kunnen hebben gehaald?
Ik vraag me af of je alleen de Master ook Cum Laude kan halen. Want dan ga ik daarvoor. Dan maakt die 6,5 gemiddeld voor de Bachelor ook niks meer uit, eh? Haha!
Nou, als iemand een 7 haalt zul je mij idd niet snel horen zeggen: "Wow, wat goed gedaan!", maar dat hangt ook van het vak en de studie af hoor. Mark heeft enorm lopen strugglen met z'n bachelorscriptie en hij had een kutdocent die eigenlijk alleen maar zessen heeft gegeven, dus dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar je begint je post met
"Serieus?"
Dan wek je de indruk dat je het niet alleen voor jezelf niet goed genoeg vindt.
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Huilen is sterk uitgedrukt, maar ik zat ook echt te balen als ik lager dan een 8 had gehaald. Ik was dan ook in m'n nopjes met m'n cum laude. Sterker nog, ik wil nu ook cum laude promoveren.
Zeker!quote:
Wij mochten dat wel, maar het nieuwe cijfer bleef staan. Dan leer je het ook wel af.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij mogen voldoendes niet herkansen...Kut-UL!
Mooie boots, Conleche!
Volgens mijn moeder ruzie.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
Schoenen op tafel betekent armoe!
Wil ElisaB of BrightEyes mij even Greys dr adres PM-en? Dankuquote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
En Dipkip!Gekkie, niet doen hoor! Ik hoor zoiets gewoon te kunnen en ik zeik teveel (gister in elk geval
) en ik vind het al zo genant dat mensen me dingen toesturen zoals ElisaB en BrightEyes, jullie zijn gewoon veel te lief voor me allemaal!
Ja haha zo denk ik er ook over! Bovendien moet ik álles zelf doen dus ik koester de 2 zevens (en één 7.5) die ik hebquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
Mijn gradatie voor mn cijfers:
<= 5,5: Kut gezakt..
>= 5,6: Yeah gehaald!
Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitDan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.
Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Is toch niet "quote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is van de zesjescultuur
Dat heb ik ook ja. Op zich is een zeven prima, als je weet dat je je best gedaan hebt. In mijn geval is het vaak zo van "ik weet dat ik het beter kan, maar ik was weer te laat begonnen met leren" en dan ben je niet tevreden. Voor jou persoonlijk is het dan slecht, maar objectief gezien is het niet slecht genoeg om te herkansen dus dan zit je er mee. En overtuig dan maar eens mensen dat je van een uitdaging houdt.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Balen mag uiteraard, als je wéet dat er meer in zitDan baal ik inderdaad ook. Als ik een vak bovengemiddeld zwaar vind ben ik best tevreden met een 7 ofzo.
Ik was ook blij met mijn cum laude Engels BA, hoor! Ik deed twee Bachelors tegelijk, dus vond het allang tof dat één van beide cum werd! Maar zoals gezegd ben ik dan ook een streber, stiekem. Een luie streber dat wel, want ik leer zelden bovengemiddeld hard.
Pfoe, knapquote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hey Mo kop op hoor! Zo denk ik er ook over en zo gaat het bij mij ookquote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik zou voor een essay ontzettend balen met een 6 of voor vakken die ik écht leuk vind, maar over-all ben ik erg blij met een 6, want dat betekent dat ik weer een stap dichterbij het einde ben
Het hangt heel erg van je werkgever af.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Pfoe, knap![]()
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken word.
Hehehe, dat klinkt precies als mijn gedrag op de middelbare school! Mijn gymnasium heb ik echt gehaald met zo min mogelijk inspanning. Geen. Alles vond ik stom, en ik deed nergens iets aan, behalve aan mijn sociale leven. Volgens mijn moeder (ik heb het al verdrongen) zei ik dan, als zij zag dat ik alweer geen ruk uitvoerde:"Hard werken? Dat is voor domme mensen."quote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
Mijn gradatie voor mn cijfers:
<= 5,5: Kut gezakt..
>= 5,6: Yeah gehaald!
Ik leerde totdat ik wist dat ik een voldoende zou scoren. Verder leren vond ik echt zonde van mn tijd. Ik had nog wel meer te doen dan naar school gaan. Werken bijvoorbeeld. En mn social eleven in stand houden.
Geen idee! Veel mensen zeggen "Oohohoh, daar wordt later toch niet naar gekeken, dus nu had je je tijd beter kunnen besteden!"quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Pfoe, knap![]()
Ik ben zelf dit jaar wel bezig met m'n cijfers boven de 7,5-8 houden. Het was niet m'n intentie om cum laude m'n bachelor te halen, maar nu ik al op driekwart zit, vind ik het zonde om in dat laatste halfjaartje die mogelijke cum laude weg te gooien.
Al vraag ik me af hoezeer daar later eigenlijk naar gekeken wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |