quote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is waar. Een buik zie je ook wel door een badpak heen. Maar toch vind ik hem minder confronterend in badpak dan in bikini.
Jawel joh!quote:
en eigenlijk heb ik daar, gek genoeg, nooit echt last van gehad....quote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Opvallend is dat hè? Ok, als ik nog 88 had gewogen was 't een ander verhaal geweest, maar nu kan het me bijster weinig schelen wat een ander van mijn lijf vindt. Als ik naar de sauna wil, dan doe ik dat gewoon en als ik in m'n blote reet de zee in wil rennen, dan doe ik dat ook gewoon. Ik had op m'n 19e al weinig last meer van puberteitonzekerheden en nu vrijwel helemaal niet meer.
Wat dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en er is nog een nadeel aan een lang lichaam en een badpak.....
Ik heb nog steeds een grafhekel aan badkleding. Ze maken dat spul helaas niet voor mijn figuur.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja idd. Ik durf zelfs pas sinds 3 jaar in bikini (wat ook deels door pubertijd onzekerheden komt) ...
Maar wat een transformatie zeg.
ik heb dr geen 1 meer die past, en ik juist wegens te grootquote:Op maandag 2 februari 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één bikini die past, de rest kon ik laatst allemaal wegdoen wegens te klein. Goed excuus om weer te shoppen straks..
Dankquote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bikini waarvan het topje tot je navel komt. Zo ongeveer.
Mijn topje laat maar ongeveer 1 cm van mn buik bloot, dus no problemo!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank.
Ik kan me niet goed voorstellen hoe dat je (idee van je) buik beinvloedt. Daar zit dat topje dan toch boven?
Ik heb de schurft aan die opgesneden bikinibroekjes, ik heb dan ook altijd zo'n ding met pijpjes. En die worden dan vaak zonder bovenstuk verkocht, dus uiteindelijk heb ik dan nooit een bikini.
Mooi! Nuttig woord geleerd, ik vind zo'n bovenstukje wel sexyquote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, tankini!
Ik heb een zwarte van de HemaKan je topje achter nek vastknopen.
O nee, dan bedoel ik wat andersquote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, tankini!
Wel veel lekkerder, als het aan mij ligt. Net als slapen in je niksiequote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef sigme het volgende:
Overigens zwem / zon ik bij voorkeur in m'n niksie, nog veel makkelijker. Minder sexy, dat wel.
Zo'n adidas? Daarin kan je er namelijk onmogelijk sexy of dun uitzienquote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O nee, dan bedoel ik wat anders.
Ik had vroegah een bikini die eruit zag als een topje en een broekje dat eruit zag als een boxershort voor dames.
Nee, geen Adidas, maar wel dat idee, denk ikquote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n adidas? Daarin kan je er namelijk onmogelijk sexy of dun uitzien. Je moet ze namelijk zo kopen dat het elastiek strak genoeg is om niet omhoog te kruipen. En dan creeert het vetbubbels
.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, geen Adidas, maar wel dat idee, denk ik.
haha zo eentje heb ik ook nog gehadquote:
Ik heb de mijne nog steeds en wacht op het moment dat ik hem aankan zonder problemen. Alleen is het topje een beetje ... krap. Soort shockabsorber: alles wordt platgedrukt en kan geen kant meer uitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha zo eentje heb ik ook nog gehad
voor het beachvolleyballen
maar echt mooi is het idd niet hahaaaa
Oh dat topje van die bovenstequote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]
Dat zou wel wat voor mij zijn.
freya .....quote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]
Maat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
freya .....
supermooi spul...
ik heb nog 4 bijna nieuwe bikini's in de aanbieding....
(misschien 2 keer gedragen.......)
Die heb ik gezien bij de Bijenkorfquote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
Dit broekje:
[ afbeelding ]
En dan zo'n toptank:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Opvallend is dat hè? Ok, als ik nog 88 had gewogen was 't een ander verhaal geweest, maar nu kan het me bijster weinig schelen wat een ander van mijn lijf vindt. Als ik naar de sauna wil, dan doe ik dat gewoon en als ik in m'n blote reet de zee in wil rennen, dan doe ik dat ook gewoon. Ik had op m'n 19e al weinig last meer van puberteitonzekerheden en nu vrijwel helemaal niet meer.
je komt cker niet in bikini naar de meetquote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
*jaloers*
Ik durf nog steeds nauwelijks in bikini, en sowieso niet voordat ik iedereen duidelijk heb gemaakt dat degene die het aandurft om er ook maar over te denken me in bikini op de foto te zetten een langzame, pijnlijke dood tegemoetgaat
Haha, nee niet in bikini, en ik zie jou toch nooit in bikini, dus kan je ook nooit in de positie staan om je daadwerkelijk uitgedaagd te wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je komt cker niet in bikini naar de meet
Dit noem ik uitdagen wat je nu doet namelijk
verschillendequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef loveli het volgende:
Ik kan je wel vertellen hoe je zo'n horizontale streep krijgt...
Uhm denk jij dat ik uberhaupt een bikini draag?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Haha, nee niet in bikini, en ik zie jou toch nooit in bikini, dus kan je ook nooit in de positie staan om je daadwerkelijk uitgedaagd te wordenen nu ben ik weg, heb training!
Buikspieroefeningen? En dan ook die met je linkerelleboog richting je rechterknie ... en omgekeerd.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil ook zo'n streep van het sporten op je buik
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ik vind die koel!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, tankini!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
Dr staat een Chinees teken op mn bikini. En toen ik hem liet zien aan een Chineeslezende klasgenoot moest ie heel hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |