Je hebt geen opleiding afgerond?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik was ook altijd blij met een 6 tot ik een keigoeie cito had en wist dat ik met iets meer moeite een zeven had en dat vond ik genoeg maar vervolgens geen school afgemaakt
Dat lijkt me vrij klote aan werk komen. Alhoewel je wel een baan hebtquote:
Ja, maar eigenlijk vind ik dat ieder zijn middelbare school diploma moet halenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die mensen bestaan ook hoor
Als ik vragen mag: welke doe je en hoeveel en op welke dagquote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook streep op buik en dat komt door buikspieroefeningen.
lang verhaal maar heb goeie redenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk vind ik dat ieder zijn middelbare school diploma moet halenNatuurlijk zijn er uitzonderingen waarin het gewoon niet mogelijk is vanwege noem maar op. Maar als dat niet aan de orde is, vind ik het heel erg zonde.
middel en mboquote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar heb je het nu over de middelbare school TJ?
Doe mij trouwens eens pm-en over het thialf gebeuren. Ik weiger rotjeknor in te gaan met de auto namelijk
Streep op buik? Que pasaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
PFje halp!
Hoe kom jij aan die streep op je buik? Die wil ik ook!
Heb mn eerste promotie al te pakken na iets meer dan 7 maanden dus wie heb opleiding nodig? En baas betaald MBOquote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Ik kwam ook zonder opleiding prima aan werk. En omhoog. Daar heb je geen opleiding voor nodig, maar capaciteiten.
I second that aangezien ik en mijn beste vriendinnetje dit allebei gedaan hebben.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Ik kwam ook zonder opleiding prima aan werk. En omhoog. Daar heb je geen opleiding voor nodig, maar capaciteiten.
Oh! Ik had eerst een bolle buik incl. vetrol over broek. Maar na kickboksen (veel conditie + kracht) had ik opeens een blokjes buik! Wonderen bestaan! (Oh nu is ie nog wel dunnig maar geen blokjes..)quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zo'n verticale van je buikspieren weet je wel!
Chico zei dat jij er een hebt
Nah, dat ligt er maar net aan wat voor werk je wil doen. Er zijn zat beroepen waar je gewoon niet in terecht kan komen zonder de juiste opleiding.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Oh, ik zeg ook zeker niet dat een opleiding zaligmakend is.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef sigme het volgende:
Uiteindelijk heb ik toen ik later groot was nog een keer een HBO-certificaat gehaald.
Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij isquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh! Ik had eerst een bolle buik incl. vetrol over broek. Maar na kickboksen (veel conditie + kracht) had ik opeens een blokjes buik! Wonderen bestaan! (Oh nu is ie nog wel dunnig maar geen blokjes..)
Oh ik heb ook geen evenwicht (ik val altijd om als ik sta) maar ik denk dat jij er echt niets aan kan doen? Je kan ook alleen een bokszaktraining doen (Dus als je slaat, sla je tegen een kussen en niet tegen een persoon)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja kickboksen is niks voor mij met mijn gebrek aan evenwicht en het feit dat vechtsport niet echt iets voor mij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |