Laatste foto's:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ze rollen in het voer, staan er in, rennen er doorheen...
Maar met dit rode bakje houden ze het aardig netjes!
Ze zitten zelf wel helemaal onder, de haren plakken aan elkaar en ik moet ze dagelijk met een washandje wassen om ze een beetje schoon te krijgen
quote:
Even goed kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef kirsten. het volgende:
volgens mij krijst die uit foto 3 zo hard omdat er een bak op z'n staart staat Verder wel erg lief!
Gewoon zo'n scherpe puntstaartquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind die staartjes van kittens er altijd zo grappig uitzien
Het zijn gewoon rattenstaarten, bah.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef supkaa het volgende:
Die staartjes zijn echt ontzettend schattig
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het zijn gewoon rattenstaarten, bah.
Ik heb ook echt heel veel gehad aan die handleiding!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Poeke het volgende:
Ik ben trots dat ik er een beetje heb kunnen bijdragen..
Gaat goed BABS, hoe oud zijn ze nu en hoeveel wegen ze?
Begin je weer?quote:
Gomez likt ze af en toe, maar als ik effe niet oplet gooit ie er zo een de lucht in om hem met zn poten weer op te vangenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin je weer?
Vindt Gomez die kleine gremlins een beetje lief? Want hij kan je een heel eind helpen in de opvoeding als hij daar zin in heeft. Wordt hij pleegpappa.
Dan móet je echt dit filmpje ook zien:quote:
Noh! Das net Gomez toen die nog een kleine kitty wasquote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan móet je echt dit filmpje ook zien:
Ik heb 'm al dertig keer gekeken... het muziekje past er ook heel goed bij
Beauty's gaan het worden, let maar op.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Noh! Das net Gomez toen die nog een kleine kitty was
Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat deze ook nog zo groot gaan worden, zulke lelijke scharminkeltjes als het nu zijn
Ik heb dat net gepost en een paar minuten erna zit Gomez dus vol overgave de kleintjes te wassenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beauty's gaan het worden, let maar op.![]()
Dat Gomez ze wel eens een mep geeft houdt je niet tegen, dat deed moederpoes hier ook als de kleintjes te vervelend werden. Gewoon opletten dat 'ie niet kwaadaardig gaat doen met blazen en doorbijten. Tis ook niet makkelijk voor 'm.
Ooow wat ontroerend...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Daar is ie dan
Bekijk deze YouTube-video
He, laat ons F&F softies nu geloven dat een kat altruïstisch is.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik vermoed eerlijk gezegd dat Gomez ze vooral aflikt omdat ze zo lekker smaken naar vlees met saus, waar de kleintjes graag head-first induiken
Dus niet zo week doen allemaal, Gomez doet dit waarsch. uit eigenbelang(ik ken mijn kat
)
Je bent een schat.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Vooral ook winst voor mij, scheelt me weer wassen met washandjes en die plakkoppies op mn kleren
Ik zeg toch ook: winst voor alle partijen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Vooral ook winst voor mij, scheelt me weer wassen met washandjes en die plakkoppies op mn kleren
Tuulk! Daar kan ik me iets bij voorstellen, bij de eerste beweging van die grote kattepoot moet je erbij zijn om die frutsels te beschermen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dat heb ik gedaan, maar hij vond het echt helemaal niks en toen waren ze nog zo klein en kwetsbaar, dan komt zo'n mep/hap wel wat harder aan
Je hebt niet echt gelezen verder he?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Hahaha wat een monstertjes zeg. Zullen wel lekker stinken, ondanks dat je eigen kat ze nu ook wast? Wel lief wat je met ze doet.
Hoe oud zijn ze nu ongeveer? Week of 4?
Want aan die buikjes te zien zou ik ze wel snel ontwormen. Flinke kans dat die schattige mormeltjes er helemaal onder zitten.
Maar top dat je er 3 door hebt gekregen. Knap werk!
Heeft de DA al met 3 weken gedaan. Ze hebben een moeilijke start gehad dus alles moet nog in verhouding komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Want aan die buikjes te zien zou ik ze wel snel ontwormen. Flinke kans dat die schattige mormeltjes er helemaal onder zitten.
Maar top dat je er 3 door hebt gekregen. Knap werk!
Ik zei het liever.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gelezen verder he?
Ze zijn 5,5 week en al 2 weken geleden ontwormd. Waar is de *rolleyes* smiley als je em nodig hebt
Snap ik. Maar ik heb ze ná een ontworming nog nooit zo extreem uit verhouding gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft de DA al met 3 weken gedaan. Ze hebben een moeilijke start gehad dus alles moet nog in verhouding komen.![]()
Tuurlijk niet; veel te veel offtopic icm sloom internet. Als het grotendeels ontopic was, was het lezen wel leukquote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gelezen verder he?
Ze zijn 5,5 week en al 2 weken geleden ontwormd. Waar is de *rolleyes* smiley als je em nodig hebt
Wat een onzin!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik heb ze ná een ontworming nog nooit zo extreem uit verhouding gezien.
[..]
Tuurlijk niet; veel te veel offtopic icm sloom internet. Als het grotendeels ontopic was, was het lezen wel leuk
Ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet echt steeds lachen om die ronde buikjes op die hoge smalle poten
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat een onzin!Alles in beide topics is on-topic
Maar als het je niet interesseert verder geeft ook niet, maar dan moet je misschien je commentaar wat zorgvuldiger formuleren
Het zijn straatkatjes uit Curacao, verhoudingen zoals jij die kent gaan hier niet op, alle beesten zien er hier anders uit.
Ik had al geen behoefte meer om uit te leggen wat on-topic betekendequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef Skaai het volgende:
Ik lees hier opeens iets over hobbelpaardenpoep en da's ook heul niet interessant. Doe mij maar kittendrollen.
En die Gomez, het ziet er zelfs als het om eigenbelang gaat lief uit
.
Poekequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef Poeke het volgende:
Hobbelpaardpoep: Met veel plezier verwijs ik naar mijn reactie in: Bob de halve Coon
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Poeke
Je bent best een felle tante![]()
Mag jij mij uitleggen welke mening ik daar verkondig. Bij mijn weten stel ik hooguit wat vragen en geef ik bepaalde dingen aan waar je wat aan zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Poeke het volgende:
Ik kan zooo slecht tegen mensen die voordat ze hun mening verkondigen (in dit geval een zeer uitgesproken mening) niet de moeite doen om zich juist te informeren...
Ik zie zojuist dat ze pas sinds gister nieuw is dus zal misschien de klappen dan de zweep van een forum nog moeten leren kennen...
Mens zout op aub als je niks constructiefs bij te dragen hebt, aju parapluquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen welke mening ik daar verkondig. Bij mijn weten stel ik hooguit wat vragen en geef ik bepaalde dingen aan waar je wat aan zou kunnen hebben.
Als jij dat al als kritiek ziet, en er zo opgefokt mee om gaat, zou je eens bij jezelf moeten twijfelen. Maargoed, je zal het vast normaler/beter bedoelen dan dat hier staat
Ook dit heeft veel met dít topic temaken trouwens zeg
Ik wacht wel op de linken, van het andere topicquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Mens zout op aub als je niks constructiefs bij te dragen hebt, aju paraplu
Zo staat ie beter.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Daar is ie dan
-edit- waarom zie je nou geen previewplaatje van het filmpje
It's done, smartassquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de linken, van het andere topic![]()
Jij kan datquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo staat ie beter.![]()
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gFk-HufzMZ4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/gFk-HufzMZ4&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ik heb speciale krachten.quote:
Je hebt toch wel al dequote:Op woensdag 28 januari 2009 01:31 schreef Ole het volgende:
Zoek ik elke keer weer, maar dat komt omdat ik niet heb gepost hier
Hij deed het vandaag weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:34 schreef Ole het volgende:
ja, vooral vanGomez
![]()
mijn kat spitste ook zijn oren bij het gemiauw!![]()
Maar hij mist zijn vriendje, dus ik vond het zielig om het geluid te lang aan te laten staan
Heb er geen topic over geopend, ging heel snel (hartje had het na 10 jaar begeven)quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij deed het vandaag weer
Welk vriendje? Kheb dan iets gemist denk ik? Zelfs na je AT kijken niks gevonden
Weinig nieuws eigenlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef TheAgent het volgende:
Ongelooflijk wat je op FOK allemaal tegenkomt.Ik ben zelf ook dol op katten.
Ik heb de topics eens snel doorgelezen. Straks de details eens bekijken. Puik werk.Hoe is het ondertussen met ze?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Weinig nieuws eigenlijk
Ze eten goed, ze slapen goed, ze rennen, klimmen op alles waar ze op kunnen klimmen en liggen het liefst op mn boobs te slapen![]()
Gelukkig liggen ze ook nog wel es gewoon in de bench te slapen, zoals nu, anders had ik geen leven
Een fotootje dan om het af te leren, mn vriend lag te slapen en dat gesnurk was reuze interessant(de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat hij wel snel wakker werd na deze foto
)
[ afbeelding ]
Veel (straat)katten hier zien er wat vreemd uit.. hele lange smalle poten en grote orenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik schrok ook even van hun gewicht. Maar grote kans dat er iets oosters oid inzit. Gezien de lange smalle poten. En die zijn als kitten zijnde ook erg klein en mager. Boy was met 13weken even groot als mijn hand. Boy=burmees. Dus dat kan wel het een en ander verklaren.
Je doet het hartstikke goed. En gezien de filmpjes zijn ze erg levendig.
Are you seriousquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:52 schreef Ole het volgende:
Dat laatse is heel vaak zo hoor, bij katten. Die moederpoezen hebben het gewoon met meerdere kerels gedaan
Uhuh! Als de geilheid is in de kat, ligt het verstand op de mat. Met poes ernaast en alle kerels mogen er van haar overheen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Are you serious
Dat wist ik dus echt niet he
Dat neemt toch niet weg dat er op Aruba meer skinny cats kunnen lopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik woon op Curacao lieve schat
Nee, maar dat zou ik niet weten, ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat neemt toch niet weg dat er op Aruba meer skinny cats kunnen lopen
Zeg he, ik weet veel van katten maar aardrijkskunde was nooit m'n sterkste punt. En lezen ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik woon op Curacao lieve schat
Wordt vast een mooi meissie hoor. Nu ist nog echt gremlin.quote:Hmm dan is het meisje volgens mij iets heel anders
Die heeft veel grotere oren en een heel smal snoetje, lijkt idd wel een beetje op iets Burmees-achtigs
Weer wat nieuws geleerd
Uh, ja, precies! Dat bedoelde ik!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat neemt toch niet weg dat er op Aruba meer skinny cats kunnen lopen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mensen kan dat alleen bij een 2-eige tweeling. Ik had daar eigenlijk nooit van gehoord maar als ik erover nadenk klinkt hel wel logisch.
Bij katten wist ik het wel. Toen wij op zoek waren naar een speelkameraardje voor Zorro kwam ik een fokster tegen waarvan de poes drachtig was. Ze wist alleen niet zeker of hun coon kater de papa zal zijn omdat amam poes 1 middag ontsnapt was tijdens haar krolse periode.
quote:De poes wordt gedekt. Tijdens de dekking pakt de kater haar met zijn tanden beet in haar nekvel. Deze prikkel, tezamen met de prikkel die de met weerhaakjes bezette penis bij het uitreden geeft, brengt zenuwsignalen in beweging naar de hypofyse in de hersenen waardoor de ovulatie (eisprong) een dag of twee na de dekking plaatsvindt.
Drie of vier dagen kunnen dekkingen plaatsvinden.
Omdat de ovulatie ná de dekking plaatsvindt, is het goed mogelijk dat een poes die door meer dan één kater gedekt is, een nestje werpt van meerdere vaders.
Had ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Stom misschien, maar ik maak me een beetje bezorgd
Ik struikel altijd over de nickquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:22 schreef Barbaaf het volgende:
Als we nu met z'n allen hèèèèèl hard roepen, misschien komt ze dan?![]()
ik raak ook wel een beetje bezorgd
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die foto's die gaan komen, ik ga mezelf wat meer voorbereidingstijd gunnen echter
Nu ga ik weer off, tot ooit![]()
Ja, offline. Was al anderhalf uur geleden van plan om naar bed te gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij offline? Krijg berichten terug
De knokkels zijn BABS is koortsvrij!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die foto's die gaan komen, ik ga mezelf wat meer voorbereidingstijd gunnen echter
Nu ga ik weer off, tot ooit![]()
Ej...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De knokkels zijn BABS is koortsvrij!Ik zei toch dat internet op haar eiland eruit lag?
![]()
Fijn dat de poezels het goed doen!![]()
Maar foto's moeten er komen. Geen smoesjes dat ze niet stil zitten of zo.Gewoon alle pootjes vastbinden en je krijgt praaaaachtige foto's.
Nog wel, maar er moeten wel snel foto's/updates komen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:48 schreef Charizma het volgende:
We love you babs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat is toch een flinke update?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach gut, kijk ze nou toch! Het zijn échte poesjes geworden! Wat zien ze er goed uit!
En wat een leuke namen!
Koetsjie, koetsjie krabbel krauw!![]()
![]()
![]()
Ja, sorry maar drie weken zonder update vraagt om een fllinke reactie. Balen van je internet zeg, maar fijn dat ze het goed doen. Jij ook weer helemaal genezen?
En heb je nog eens nagedacht over het Redcat nieuwsbrief verhaaltje?![]()
Echte kittens dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat is toch een flinke update?
Ze vechten nu met elkaar, eten vaste brokjes, zijn zindelijk, miauwen alleen als ze aandacht of eten willen, springen op alles en durven er meestal ook weer af, balletjes en touwtjes zijn heel leuk, maar achter de koelkast en onder de bank is het ook heel spannend
Gomez is nog steeds best eng, maar zn staart pakken toch ook wel leuk
Op schoot zitten willen ze alleen nog als ze moe zijn, verder moet er constant gespeeld, gerend, gesprongen, gevochten, gebeten en gekrabt worden
Dat verhaaltje wil ik graag schrijven, ben er al aan begonnen, maar doordat mn ouders hier waren weinig gedaan![]()
+1quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef Patapon het volgende:
owh dat filmpje.... dat ze op het eind naar je toe rennen, echt heel lief!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik krijg net een berichtje van degene die Boelie wilde hebben:
"Ik had het berichtje nog niet naar jullie gestuurd of we hebben een kitten gekregen van Erika en Brian!! Ze hadden er ook een voor zichzelf gehaald. Dus die kleine van mij, bij jullie, moet maar naar iemand anders toe."
Echt!"die moet maar naar iemand anders toe" *kook*
Alsof ik niet al weken er vanuit ga dat zij dat poesje willen hebben
Ik denk dat ik ze allemaal maar meeneem en pas in NL een nieuw baasje zoek
Het resultaat van een langdurig evolutionair proces in gebieden met een warm klimaat. Grote oren, lange poten en een mager lichaam helpen het dier de warmte beter af te voeren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:53 schreef Charizma het volgende:
Zwaar grote oren, lange dunne pootjes en een vreemde vacht.
Het is een vreemde mix volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben dus niets Siamees oid? Alle katten zijn daar gewoon zo?En hoe gaat dat hier dan, past de vacht zich aan oid of blijven ze zo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als Bob niet terugkomt mag je hier wel zon gremlin komen brengen hoor.Bob moet gewoon terugkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben dus niets Siamees oid? Alle katten zijn daar gewoon zo?En hoe gaat dat hier dan, past de vacht zich aan oid of blijven ze zo?
Niks siamees, het zijn echte Antilliaanse Korthaar katjes
Volgens de DA zouden ze dan vanzelf een ondervacht krijgen (die hebben ze nu helemaal niet), dus sowieso de eerste tijd maar effe lekker binnen. Gelukkig gaan we in de lente terug en niet in de winter
Whatever you're about to discover we off that.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie zit speciaal in F&F voor dit topic
Dat klinkt inderdaad heel logischquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:48 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Het resultaat van een langdurig evolutionair proces in gebieden met een warm klimaat. Grote oren, lange poten en een mager lichaam helpen het dier de warmte beter af te voeren.
Naar analogie hebben diersoorten in poolgebieden een wat ronder, gedrongen lijf, kleine oren en kortere poten.
pappa poesquote:
Haha die zal het wel erg warm hebben daar! Als je als kat in de winter in Nederland ineens wordt overgevlogen naar Curaçao weet je volgens mij niet wat je overkomtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja Gomez is een dikke Hollandsche huiskat
Die heb ik gewoon meegenomen uit Nederland en die gaat ook weer mee terug uiteraard.
Met de babies gaat het helemaal prima, effe geen nieuwe foto's, want nog steeds geen internet thuis
Die blijven ook wel samenquote:Op donderdag 26 februari 2009 03:51 schreef Ole het volgende:
'ja maar...
je hebt toch jut en jul!!!
die moeten samenblijven toch?
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Morgen weer foto's!
Jawel en dat willen ze nog steeds, maar als ik een beter plekje kan vinden waar ze samen kunnen blijven vinden ook zij dat fijnerquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:31 schreef Cat22 het volgende:Internet!
![]()
Was er ook niet een vriend van jullie die één katje wilde? Of is dat juist deafhaker.
En hun gewichten ookquote:
RIP Azraël.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef ElisaB het volgende:
Tis toch zonde dat eentje het niet gered heeft
Stripe.. Who's the Boss 8)quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog even snel nieuwe pics
Haar vachtje ziet er echt zoveel beter uit nu
[ afbeelding ]
Proestquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Boelie wil heel graag een close-up
[ afbeelding ]
Wat zij ^^ zegtquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef Poeke het volgende:
Mijn hart, wat doe je!!!!![]()
![]()
Als je er een mee naar Nederland neemt die nog geen thuis heeft, dan neem ik hem/haar..
Ik heb dibs..quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:56 schreef Poeke het volgende:
Ik heb dibs..Ik heb haar de handleiding gegeven
Jij mag de volgende wel hebben![]()
Als je ze op het eiland niet kwijt kan, dan is er vast wel over te pratenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Tenzij je bereid bent daarin bij te dragen natuurlijk, dan gaan ze wel mee
Waarvoor nog altijd duizendmaal dankquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:56 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb dibs..Ik heb haar de handleiding gegeven
Jij mag de volgende wel hebben![]()
Ik zou ze wel kwijt kunnen hoor, maar ik word er zo droevig van hoe mensen hier met dieren omgaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je ze op het eiland niet kwijt kan, dan is er vast wel over te praten
Ja, daar zou ik ook eindeloos veel moeite mee hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik zou ze wel kwijt kunnen hoor, maar ik word er zo droevig van hoe mensen hier met dieren omgaan.
Veel mensen laten ze niet inenten en overal vrij rondlopen terwijl er zoveel zwerfhonden rondlopen. Wij hebben gewoon heel veel geluk met onze locatie, een afgesloten resort zonder honden, maar dat is vrij uniek hier helaas
Oh en als ze in NL zouden zijn kan ik ze nog een keer zien
Ik vind het toch een moeilijk idee om ze hier "achter te laten"....
Ben je gek ofzo! Ik heb niet al die moeite gedaan om ze dan ergens te dumpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook eindeloos veel moeite mee hebben
Maar in elk geval: niet zomaar buiten zetten en zelf vertrekken, want dan ga ik huilen! Wij hebben hier in elk geval een vrij plekje, dus als het moet....
Dan is het goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben je gek ofzo! Ik heb niet al die moeite gedaan om ze dan ergens te dumpen
Je moet even navraag doen naar mijn hart en kattenquote:Maar als jij al zegt: als het moet... dan klink je ook niet echt enthousiast
Schat, ik weet dat je hartstikke gek bent op die beesten en ik trek je dierenliefde ook echt niet in twijfelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Je moet even navraag doen naar mijn hart en katten
-Lang verhaal wat ik allang wist-
We snappen mekaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Schat, ik weet dat je hartstikke gek bent op die beesten en ik trek je dierenliefde ook echt niet in twijfel
Ik zou me zelf alleen bezwaard voelen je ermee "op te zadelen" alleen omdat ik ze zelf graag in NL heb
Mijn motivatie is gewoon dat ze net zo verwend moeten worden als door mij en dat zie ik hier iemand nog niet doen, mensen verklaren me nu al voor gek
Owwww..... ! Ik zat echt te denken aan honderden per katquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Idd geweldig!
De kosten zullen niet enorm de pan uitrijzen hoor
Het chippen en inenten zal denk ik per kitten ong. EUR75,- kosten.
De vervoerskosten met KLM kosten normaal EUR75,- per kennel als je vanaf Curacao reist (flat-rate), maar dan moeten ze wel alle 3 in een kennel mogen reizen en het onderzoek daarna loopt nog
Ik bedoel: het is wel geld, daar niet van. Maar ik wist niet goed waar ik aan moest denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef ElisaB het volgende:
Owwww..... ! Ik zat echt te denken aan honderden per kat
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel: het is wel geld, daar niet van. Maar ik wist niet goed waar ik aan moest denken
Als ze meemoeten, waar ze ook naartoe gaan: ik stort € 50 in de sponsorpot
FOK! = Famous Online Kittens!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De 3 worden een echte Fok!-kattenfamilie zo
Ooow wat cool!!!! Ik heb nog voor haar gezorgdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:07 schreef awesome78 het volgende:
Onze laatste telg was ook een FOK-kittyand we hebben ruimte voor een derde royalty!
Je hebt gelijk ook, ik weet dat ze in die contreien een vreemde kijk op huisdieren kunnen hebben.
Zeg maar dat het weer heel kut is hier, maar dat we lekkere nommies hebben en een gigantische afgesloten kloostertuin incl bijpassend fauna.
Met vriendelijke groet, Emperor P. Oekie
[ afbeelding ]
en her Royal Kittyness Miyuki Haruki, sister of P.oekie
[ afbeelding ]
Ja wel wat ernstigs, anders ga ik niet helemaal terug hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Ow jee, niet iets al te ernstigs hoop ik? Sterkte!
Het zou wel een goede gelegenheid zijn om kennis te maken met potentiële eigenaren. Dus mensen, MELDEN!
Wij ook!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kreeg een beetje vage foto van mn vriend, ze zijn echt groot geworden in mn afwezigheid!
Deze week ga ik terug en mn lief zei al dat ik zou schrikken hoe groot ze nu waren, ben zo benieuwd!
Ow ja, dat gaat hárd de eerste wekenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kreeg een beetje vage foto van mn vriend, ze zijn echt groot geworden in mn afwezigheid!
Deze week ga ik terug en mn lief zei al dat ik zou schrikken hoe groot ze nu waren, ben zo benieuwd!
quote:Op maandag 6 april 2009 18:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik vertrek morgen pas terug naar Curacao!
Ben zelf òòk heeeel erg benieuwd hoe mijn schatjes eruit zien, ik heb ze zo gemist
Natuurlijk ga ik dan meteen foto's maken!
wordt vrijwilliger in een dierenasielquote:Op maandag 6 april 2009 18:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek kleine kittens in mijn omgeveing waar ik effe mee kan spelen. Die beestjes zijn zoooo schattg.
'miew.. miew. miew' en dat kleine staartje..
Iddquote:Op donderdag 9 april 2009 14:30 schreef Cat22 het volgende:
Het zijn pubers geworden!![]()
Lang, slungelig, de hele dag rondhangen, de oren van je kop vreten en alles slopen.
Misschien kun je een nieuw adoptie topic starten of een oproepje in de TT laten zetten? Er zijn genoeg mensen die de pubers heren willen adopteren, ze moeten het alleen te weten komen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Boelie stond idd op dr achterpootjes, ze was erg geinteresseerd in het koordje van de camera
Intussen heb ik nog steeds geen nieuwe baasjes voor de 2 heren gevonden, dus het wordt steeds waarschijnlijker dat ze mee gaan naar NL.
Nu moet ik wel nog concrete aanmeldingen hebben van mensen die er graag een willen!
Ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:07 schreef TheAgent het volgende:
Ah, een nieuw topic. Zullen we deze even dichtspammen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |