quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Weinig nieuws eigenlijk
Ze eten goed, ze slapen goed, ze rennen, klimmen op alles waar ze op kunnen klimmen en liggen het liefst op mn boobs te slapen![]()
Gelukkig liggen ze ook nog wel es gewoon in de bench te slapen, zoals nu, anders had ik geen leven
Een fotootje dan om het af te leren, mn vriend lag te slapen en dat gesnurk was reuze interessant(de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat hij wel snel wakker werd na deze foto
)
[ afbeelding ]
Veel (straat)katten hier zien er wat vreemd uit.. hele lange smalle poten en grote orenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik schrok ook even van hun gewicht. Maar grote kans dat er iets oosters oid inzit. Gezien de lange smalle poten. En die zijn als kitten zijnde ook erg klein en mager. Boy was met 13weken even groot als mijn hand. Boy=burmees. Dus dat kan wel het een en ander verklaren.
Je doet het hartstikke goed. En gezien de filmpjes zijn ze erg levendig.
Are you seriousquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:52 schreef Ole het volgende:
Dat laatse is heel vaak zo hoor, bij katten. Die moederpoezen hebben het gewoon met meerdere kerels gedaan
Uhuh! Als de geilheid is in de kat, ligt het verstand op de mat. Met poes ernaast en alle kerels mogen er van haar overheen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Are you serious
Dat wist ik dus echt niet he
Dat neemt toch niet weg dat er op Aruba meer skinny cats kunnen lopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik woon op Curacao lieve schat
Nee, maar dat zou ik niet weten, ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat neemt toch niet weg dat er op Aruba meer skinny cats kunnen lopen
Zeg he, ik weet veel van katten maar aardrijkskunde was nooit m'n sterkste punt. En lezen ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik woon op Curacao lieve schat
Wordt vast een mooi meissie hoor. Nu ist nog echt gremlin.quote:Hmm dan is het meisje volgens mij iets heel anders
Die heeft veel grotere oren en een heel smal snoetje, lijkt idd wel een beetje op iets Burmees-achtigs
Weer wat nieuws geleerd
Uh, ja, precies! Dat bedoelde ik!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat neemt toch niet weg dat er op Aruba meer skinny cats kunnen lopen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mensen kan dat alleen bij een 2-eige tweeling. Ik had daar eigenlijk nooit van gehoord maar als ik erover nadenk klinkt hel wel logisch.
Bij katten wist ik het wel. Toen wij op zoek waren naar een speelkameraardje voor Zorro kwam ik een fokster tegen waarvan de poes drachtig was. Ze wist alleen niet zeker of hun coon kater de papa zal zijn omdat amam poes 1 middag ontsnapt was tijdens haar krolse periode.
quote:De poes wordt gedekt. Tijdens de dekking pakt de kater haar met zijn tanden beet in haar nekvel. Deze prikkel, tezamen met de prikkel die de met weerhaakjes bezette penis bij het uitreden geeft, brengt zenuwsignalen in beweging naar de hypofyse in de hersenen waardoor de ovulatie (eisprong) een dag of twee na de dekking plaatsvindt.
Drie of vier dagen kunnen dekkingen plaatsvinden.
Omdat de ovulatie ná de dekking plaatsvindt, is het goed mogelijk dat een poes die door meer dan één kater gedekt is, een nestje werpt van meerdere vaders.
Had ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Stom misschien, maar ik maak me een beetje bezorgd
Ik struikel altijd over de nickquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:22 schreef Barbaaf het volgende:
Als we nu met z'n allen hèèèèèl hard roepen, misschien komt ze dan?![]()
ik raak ook wel een beetje bezorgd
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die foto's die gaan komen, ik ga mezelf wat meer voorbereidingstijd gunnen echter
Nu ga ik weer off, tot ooit![]()
Ja, offline. Was al anderhalf uur geleden van plan om naar bed te gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij offline? Krijg berichten terug
De knokkels zijn BABS is koortsvrij!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die foto's die gaan komen, ik ga mezelf wat meer voorbereidingstijd gunnen echter
Nu ga ik weer off, tot ooit![]()
Ej...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De knokkels zijn BABS is koortsvrij!Ik zei toch dat internet op haar eiland eruit lag?
![]()
Fijn dat de poezels het goed doen!![]()
Maar foto's moeten er komen. Geen smoesjes dat ze niet stil zitten of zo.Gewoon alle pootjes vastbinden en je krijgt praaaaachtige foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |