abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65566877
Lieve foto. Maar ik kan me voorstellen dat hij heel snel wakker werd van snuffelgezichtjes en scherpe kitten nageltjes.

Om eerlijk te zijn schrik ik wel een beetje van hoe mager ze nog zijn, bij die rechtse kun je de ruggegraat gewoon zien lopen. Geen kritiek naar jou toe hoor, en dit is absoluut geen 'ik heb het topic niet gelezen smart ass post'. Maar ze zijn echt nog niet op het gewicht wat ze zouden moeten hebben met deze leeftijd.

Gelukkig zijn ze levendig genoeg, altijd een goed teken. En ze zijn al van ver gekomen. Eten en drinken ze nog voldoende? En houd die gewichtjes scherp in de gaten! Als er eentje iets afvalt, bijvoeren of een tripje naar de DA, want veel terugval kunnen ze op die leeftijd en met dat gewicht niet hebben.

Je doet het verder haske goed hoor.
Hopelijk heb ik je geen schrik aangejaagd, maar ik wilde even aangeven dat deze katjes vooralsnog geen gemiddeld gewicht hebben. En dan denk ik ook even aan Azrael.

Edit:He bah, en nu staat deze vervelende zorgenpost bovenaan de pagina. Doe nog maar eens een leuke foto plaatsen voor de fans.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65567087
Ik weet het
Ze komen nog steeds aan gelukkig, maar ik voel die ruggegraatjes ook goed zitten. Ze groeien ook niet echt snel, maar volgens de DA is dat hier normaal... dat kan ik alleen maar aannemen, want hoe katjes het hier doen normaal gesproken weet ik ook niet.
Azrael was trouwens wel een ander verhaal, die raakte zn levenslustigheid helemaal kwijt en at ook niet, had vreselijke diarree
Deze hebben allemaal (makkelijk op te ruimen ) vaste drolletjes
Toch blijft het een beetje eng, ik hoop gewoon dat ze wat meer gaan groeien de komende weken, want inmiddels zijn ze al bijna 6 weken, al zie je dat er niet aan af

Het magere katje wat je ziet op de foto trouwens is het vrouwtje, dat was aan het begin het zorgenkindje, die is ook een stuk kleiner dan de andere 2 en nog steeds een beetje een zorgenkindje... ze eet wel veel gelukkig, maar waar ze het laat? (jaaaaaa ze zijn allang ontwormd voor de wijsneuzen).
Whatever you're about to discover we off that.
pi_65567224
Ik schrok ook even van hun gewicht. Maar grote kans dat er iets oosters oid inzit. Gezien de lange smalle poten. En die zijn als kitten zijnde ook erg klein en mager. Boy was met 13weken even groot als mijn hand. Boy=burmees. Dus dat kan wel het een en ander verklaren.
Je doet het hartstikke goed. En gezien de filmpjes zijn ze erg levendig.
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2009 @ 14:44:04 #104
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_65567318
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Weinig nieuws eigenlijk
Ze eten goed, ze slapen goed, ze rennen, klimmen op alles waar ze op kunnen klimmen en liggen het liefst op mn boobs te slapen
Gelukkig liggen ze ook nog wel es gewoon in de bench te slapen, zoals nu, anders had ik geen leven

Een fotootje dan om het af te leren, mn vriend lag te slapen en dat gesnurk was reuze interessant (de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat hij wel snel wakker werd na deze foto )
[ afbeelding ]
lijkt me heerlijk wakker worden
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_65567523
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik schrok ook even van hun gewicht. Maar grote kans dat er iets oosters oid inzit. Gezien de lange smalle poten. En die zijn als kitten zijnde ook erg klein en mager. Boy was met 13weken even groot als mijn hand. Boy=burmees. Dus dat kan wel het een en ander verklaren.
Je doet het hartstikke goed. En gezien de filmpjes zijn ze erg levendig.
Veel (straat)katten hier zien er wat vreemd uit.. hele lange smalle poten en grote oren
Wij hebben hier aardig wat aanloop van zwerfkatten in huis (Gomez neemt veel vriendjes mee) en die zijn ook veel kleiner dan hij.
Overigens valt de ruggegraat bij madame extra op omdat over haar ruggetje een donkere streep loopt en ze heeft echt extreem weinig haar, vergeleken met de andere 2 helemaal. Dat vind ik op zich wel een beetje vreemd, omdat die andere 2 wel aardig fluffy zijn. Soms vermoed ik dat het stiekem niet allemaal familie van elkaar is
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 januari 2009 @ 14:52:42 #106
22592 crew  Ole
pi_65567622
Dat laatse is heel vaak zo hoor, bij katten. Die moederpoezen hebben het gewoon met meerdere kerels gedaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_65567667
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:52 schreef Ole het volgende:
Dat laatse is heel vaak zo hoor, bij katten. Die moederpoezen hebben het gewoon met meerdere kerels gedaan
Are you serious
Dat wist ik dus echt niet he
pi_65568244
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Are you serious
Dat wist ik dus echt niet he
Uhuh! Als de geilheid is in de kat, ligt het verstand op de mat. Met poes ernaast en alle kerels mogen er van haar overheen.

Bij katten komen meerdere eicellen vrij per vruchtbare periode, vandaar ook de nestjes van 4,5, 6 of meer. En als ze in een korte periode meer mannen heeft gehad kan het best zo zijn dat het ene zaadje het andere inhaalt.

Toen ik nog in het durrup woonde zag je de buurpoes vaak ook rondlopen met kittens die duidelijk verschillend waren. Er liep één semi-langhaar kater rond en zo af en toe zag je daar een kind van opduiken. Moeder gaf één ding steevast door aan haar kroost (als ze cypers-wit waren tenminste) en dat was een witte streep op hun dij. Ik heb hier één van haar dochters rondlopen en die heeft dat ook,net als haar inmiddels overleden (half) broer het had. Maar voor de rest waren het altijd nestjes toverballen.

Trouwens, bij mensen kan het ook hoor. Een tweeling kan twee verschillende vaders hebben.

Enne: goed dat je het in de gaten hebt en houdt. Wellicht lopen er op Aruba meer skinny cats rond dan hier.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65568377
Ik woon op Curacao lieve schat

Hmm dan is het meisje volgens mij iets heel anders
Die heeft veel grotere oren en een heel smal snoetje, lijkt idd wel een beetje op iets Burmees-achtigs

Weer wat nieuws geleerd
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:14:26 #110
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_65568505
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dat neemt toch niet weg dat er op Aruba meer skinny cats kunnen lopen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_65568564
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Lips het volgende:

[..]

Nee, maar dat zou ik niet weten, ik kom daar nooit
pi_65569897
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zeg he, ik weet veel van katten maar aardrijkskunde was nooit m'n sterkste punt. En lezen ook niet.
Ik wist dat je ergens woont waar het werrum is. Vond ik al heel goed van mezelf.
quote:
Hmm dan is het meisje volgens mij iets heel anders
Die heeft veel grotere oren en een heel smal snoetje, lijkt idd wel een beetje op iets Burmees-achtigs

Weer wat nieuws geleerd
Wordt vast een mooi meissie hoor. Nu ist nog echt gremlin.
pi_65569917
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Lips het volgende:

[..]

Uh, ja, precies! Dat bedoelde ik!
pi_65571868
Bij mensen kan dat alleen bij een 2-eige tweeling. Ik had daar eigenlijk nooit van gehoord maar als ik erover nadenk klinkt hel wel logisch.
Bij katten wist ik het wel. Toen wij op zoek waren naar een speelkameraardje voor Zorro kwam ik een fokster tegen waarvan de poes drachtig was. Ze wist alleen niet zeker of hun coon kater de papa zal zijn omdat amam poes 1 middag ontsnapt was tijdens haar krolse periode.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 januari 2009 @ 18:15:23 #115
22592 crew  Ole
pi_65574440
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mensen kan dat alleen bij een 2-eige tweeling. Ik had daar eigenlijk nooit van gehoord maar als ik erover nadenk klinkt hel wel logisch.
Bij katten wist ik het wel. Toen wij op zoek waren naar een speelkameraardje voor Zorro kwam ik een fokster tegen waarvan de poes drachtig was. Ze wist alleen niet zeker of hun coon kater de papa zal zijn omdat amam poes 1 middag ontsnapt was tijdens haar krolse periode.
quote:
De poes wordt gedekt. Tijdens de dekking pakt de kater haar met zijn tanden beet in haar nekvel. Deze prikkel, tezamen met de prikkel die de met weerhaakjes bezette penis bij het uitreden geeft, brengt zenuwsignalen in beweging naar de hypofyse in de hersenen waardoor de ovulatie (eisprong) een dag of twee na de dekking plaatsvindt.
Drie of vier dagen kunnen dekkingen plaatsvinden.
Omdat de ovulatie ná de dekking plaatsvindt, is het goed mogelijk dat een poes die door meer dan één kater gedekt is, een nestje werpt van meerdere vaders.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 20:55:20 #116
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_65670941
Nu we van het schokkende paringsgedrag van onze poezen zijn bijgekomen is het weer tijd voor foto's en updates
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_65673164
Haha, we waren er echt stil van!

Deze post bevat tevens ingebouwd fotoverzoek.
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:01:52 #118
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_65780348
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
fotoverzoek.
I second that
Be water my friend
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:26:45 #119
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65781309
Ik ook
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:29:04 #120
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_65783828
Ik ook, heb mijn kittenfix nodig!
pi_65786497
Ha, ik wil ook wat zien! De kittens van pagina 1/2 die ik gepost had gaan hard, die hebben natuurlijk nog een mama ook. Er zijn er drie alleen 330-350 en eentje volgens mij 270.. Morgen worden ze 2 weken! Dus gaat hard, al hebben we dan een achterlopertje.. Hoe is het met de gremlinpoezels?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:15:30 #122
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65797455
jaaaaa UPDATE UPDATE!!
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_65844280
pi_65853815
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_65856454
Zal TS nog behoorlijk ziek geworden zijn van de knokkelkoorts? is niet te hopen aangezien er allang geen update is geweest.
  zondag 8 februari 2009 @ 18:34:14 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65856557
laatste bezoek: 6 dagen, 5 uur geleden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 8 februari 2009 @ 18:53:41 #127
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_65857228
Be water my friend
  zondag 8 februari 2009 @ 21:04:20 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_65861518
Medicijnen
Er bestaan geen medicijnen of injecties om knokkelkoorts te voorkomen of te genezen. Medicijnen kunnen wel helpen de klachten te verminderen. Tegen de koorts en pijn kunt u paracetamol gebruiken. Omdat uw bloed bij knokkelkoorts dunner kan zijn, mag u geen bloedverdunnende pijnstillers gebruiken zoals bijvoorbeeld acetylsalicylzuur, diclofenac, ibuprofen of naproxen. Tegen overgeven kunt u domperidon nemen. Zorg dat u voldoende drinkt. Om uitdroging tegen te gaan kunt u zakjes met ORS (Oral Rehydration Salt) oplossen in gekookt water dat is afgekoeld, en er steeds wat van drinken.

Hoe gaat het verder?
Het kan een aantal weken duren totdat u van een eerste infectie hersteld bent. Daarna bent u levenslang ongevoelig (immuun) voor één type denguevirus. Wanneer u daarna met een ander type denguevirus besmet wordt, is de kans op een ernstig beloop (dengue hemorragische koorts) veel groter.

Even geduld dus
pi_65862822
Of ze voelt zich zoveel beter dat ze geen tijd voor internet had. Of de verbinding ligt eruit.

Effe afwachten.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:09:57 #130
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65863895
Of die kleine gremlin-monsters vragen zoveel aandacht dat BABS geen tijd heeft om te reageren
Uit Eindhoven
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:22:26 #131
33954 ElisaB
pi_65904140
Ik wil graag weten hoe het met BABS en de kleintjes is
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 februari 2009 @ 10:01:51 #132
22592 crew  Ole
pi_65905007
Nou hoor
pi_65906549
Stom misschien, maar ik maak me een beetje bezorgd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65908133
Ja, beetje vreemd dat ze niet meer online is geweest... Maar ik ga ervan uit dat de verbinding eruit ligt. Ze woont tenslotte op een eiland.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 13:22:40 #135
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_65910679
Als we nu met z'n allen hèèèèèl hard roepen, misschien komt ze dan?

ik raak ook wel een beetje bezorgd
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:32:54 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65911021
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Stom misschien, maar ik maak me een beetje bezorgd
Had ik ook
pi_65911138
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:22 schreef Barbaaf het volgende:
Als we nu met z'n allen hèèèèèl hard roepen, misschien komt ze dan?

ik raak ook wel een beetje bezorgd
Ik struikel altijd over de nick
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:12:04 #138
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_65912277
Met babs gaat alles goed hoor, ze is tenslotte een bad ass bitch.
Be water my friend
pi_65934487
hahaha nou ik ben niet plotseling overleden aan een ernstige vorm van knokkelkoorts hoor
Het fantastische Curacaose internte ligt er echter wel al sinds eind januari ergens uit
En mn ouders zijn hier op visite, dus ik ben niet echt ergens gaan zitten met mn laptoppie om te internetten, sorry

Met de kits gaat het heel goed, ze groeien echt flink nu, de grootste is inmiddels 550 gram, het meisje nog steeds wat klein met 400 gram, maar al 100 gram zwaarder dan een week geleden, dus dat gaat prima
Komende week krijgen ze hun eerste prikje alweer
Foto's lukt niet erg momenteel, ze racen als idioten door de kamer en stilzitten is er gewoonweg niet bij vasthouden en dan een foto maken hebben we ook geprobeerd net, maar ze wurmden alle kanten op

kortom, ik leef nog, de kits ook, heb alleen geen internet en visite
hopelijk ben ik snel weer online, tot die tijd helaas geen daily updates, maar daar zijn jullie al aan gewend lees ik zo
pi_65934551
Ik lees nu pas alle reacties, wat lief dat jullie allen zo bezorgd waren
Gelukkig was ik al heel snel weer gezond hoor
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:58:29 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65934668
She's aliiiiiiiiiiiiiiiiive
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:59:21 #142
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65934702
Jeeeeej Gaat goed dus... gelukkig

Maar onder die foto's ga je niet uitkomen dus he...
Uit Eindhoven
pi_65934748
phieuwwww, gelukkig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:02:11 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65934798
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef nokwanda het volgende:
phieuwwww, gelukkig
Ben jij offline? Krijg berichten terug
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:02:31 #145
33954 ElisaB
pi_65934809
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
She's aliiiiiiiiiiiiiiiiive
Wave!!!!!
pi_65934872
Die foto's die gaan komen, ik ga mezelf wat meer voorbereidingstijd gunnen echter
Nu ga ik weer off, tot ooit
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:07:06 #147
33954 ElisaB
pi_65934974
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die foto's die gaan komen, ik ga mezelf wat meer voorbereidingstijd gunnen echter

(maar we houden je eraan)
pi_65935057
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben jij offline? Krijg berichten terug
Ja, offline. Was al anderhalf uur geleden van plan om naar bed te gaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65935182
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

De knokkels zijn BABS is koortsvrij! Ik zei toch dat internet op haar eiland eruit lag?

Fijn dat de poezels het goed doen!
Maar foto's moeten er komen. Geen smoesjes dat ze niet stil zitten of zo. Gewoon alle pootjes vastbinden en je krijgt praaaaachtige foto's. Of een eetmoment uitkiezen of als ze op schoot liggen slapen of als ze denken dat ze een muis aan kunnen vallen (pre-aanvalsstadium). Of zo.

Verzin maar wat voor je fans.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:19:12 #150
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65935289
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De knokkels zijn BABS is koortsvrij! Ik zei toch dat internet op haar eiland eruit lag?

Fijn dat de poezels het goed doen!
Maar foto's moeten er komen. Geen smoesjes dat ze niet stil zitten of zo. Gewoon alle pootjes vastbinden en je krijgt praaaaachtige foto's.
Ej...

Ductape werkt veel beter

Nee hoor BABS, geef die gremlins maar een extra knuffel en kijk maar wanneer je ze mooi op de pica krijgt
Uit Eindhoven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')