quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat een onzin!Alles in beide topics is on-topic
Maar als het je niet interesseert verder geeft ook niet, maar dan moet je misschien je commentaar wat zorgvuldiger formuleren
Het zijn straatkatjes uit Curacao, verhoudingen zoals jij die kent gaan hier niet op, alle beesten zien er hier anders uit.
Ik had al geen behoefte meer om uit te leggen wat on-topic betekendequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef Skaai het volgende:
Ik lees hier opeens iets over hobbelpaardenpoep en da's ook heul niet interessant. Doe mij maar kittendrollen.
En die Gomez, het ziet er zelfs als het om eigenbelang gaat lief uit
.
Poekequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef Poeke het volgende:
Hobbelpaardpoep: Met veel plezier verwijs ik naar mijn reactie in: Bob de halve Coon
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Poeke
Je bent best een felle tante![]()
Mag jij mij uitleggen welke mening ik daar verkondig. Bij mijn weten stel ik hooguit wat vragen en geef ik bepaalde dingen aan waar je wat aan zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Poeke het volgende:
Ik kan zooo slecht tegen mensen die voordat ze hun mening verkondigen (in dit geval een zeer uitgesproken mening) niet de moeite doen om zich juist te informeren...
Ik zie zojuist dat ze pas sinds gister nieuw is dus zal misschien de klappen dan de zweep van een forum nog moeten leren kennen...
Mens zout op aub als je niks constructiefs bij te dragen hebt, aju parapluquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen welke mening ik daar verkondig. Bij mijn weten stel ik hooguit wat vragen en geef ik bepaalde dingen aan waar je wat aan zou kunnen hebben.
Als jij dat al als kritiek ziet, en er zo opgefokt mee om gaat, zou je eens bij jezelf moeten twijfelen. Maargoed, je zal het vast normaler/beter bedoelen dan dat hier staat
Ook dit heeft veel met dít topic temaken trouwens zeg
Ik wacht wel op de linken, van het andere topicquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Mens zout op aub als je niks constructiefs bij te dragen hebt, aju paraplu
Zo staat ie beter.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Daar is ie dan
-edit- waarom zie je nou geen previewplaatje van het filmpje
It's done, smartassquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de linken, van het andere topic![]()
Jij kan datquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo staat ie beter.![]()
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gFk-HufzMZ4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/gFk-HufzMZ4&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ik heb speciale krachten.quote:
Je hebt toch wel al dequote:Op woensdag 28 januari 2009 01:31 schreef Ole het volgende:
Zoek ik elke keer weer, maar dat komt omdat ik niet heb gepost hier
Hij deed het vandaag weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:34 schreef Ole het volgende:
ja, vooral vanGomez
![]()
mijn kat spitste ook zijn oren bij het gemiauw!![]()
Maar hij mist zijn vriendje, dus ik vond het zielig om het geluid te lang aan te laten staan
Heb er geen topic over geopend, ging heel snel (hartje had het na 10 jaar begeven)quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij deed het vandaag weer
Welk vriendje? Kheb dan iets gemist denk ik? Zelfs na je AT kijken niks gevonden
Weinig nieuws eigenlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef TheAgent het volgende:
Ongelooflijk wat je op FOK allemaal tegenkomt.Ik ben zelf ook dol op katten.
Ik heb de topics eens snel doorgelezen. Straks de details eens bekijken. Puik werk.Hoe is het ondertussen met ze?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |