Ja, laten we dat maar eens even doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we hier dus volgen hoe hij van lelijk naar kaal lelijk naar weer prachtig gaat transformeren
Toen ik daar binnenkwam dacht ik ook 'Oohh, dat valt nog wel mee' tot ik even onder zn kin ging kriebelen en een gigantische klit beet had ineensquote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Hij is nu al zo mooiwat zal dat sneu zijn zonder haar met zo'n harige kop
maar het klinkt goed allemaal, ik hoop dat Bob het heel fijn krijgt!
Als je nu foto's van een geschoren poesje verwacht zit je een beetje in het verkeerde subforum lijkt me...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
tvp voor geschoren-foto's die ik anders toch niet krijg
. . .quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Als je nunfoto's van een geschoren poesje verwacht zit je een beetje in het verkeerde subforum lijkt me...
Maar goed: methode Britney dus. Wij hebben (tot nu toe) alleen maar korthaar gehad, geeft wat meer zooi maar minder onderhoud!
En nog een spelfout/typefout ook. Moet jij als moderator niet het goede voorbeeld geven met 'ontopic blijven?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. . .
dubbele punt
apostrof
haakje sluiten
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
tvp voor geschoren-foto's die ik anders toch niet krijg
Dan moet jij geen nietszeggende posts plaatsen. Denk je dat ik zelf niet doorheb dat ik in F&F zit?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En nog een spelfout/typefout ook. Moet jij als moderator niet het goede voorbeeld geven met 'ontopic blijven?
Bij dezen een welgemeende emo.gif voor jou.quote:[edit]
My bad... Griep heeft me te pakken, zit niet zo goed op te letten...
Zeg dan ook gewoon <emo.gif> ofzo...
[/edit]
Dat lijkt mij een heel goed plan.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we hier dus volgen hoe hij van lelijk naar kaal lelijk naar weer prachtig gaat transformeren
Ach, dat haar zit zo vastgeklit, daar valt geen enkel haartje uit hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je nu foto's van een geschoren poesje verwacht zit je een beetje in het verkeerde subforum lijkt me...
Maar goed: methode Britney dus. Wij hebben (tot nu toe) alleen maar korthaar gehad, geeft wat meer zooi maar minder onderhoud!
Oh, pardon hoor, overheen gelezen.. Alleen als iemand ze samen wilde zou hij ook gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef LekkerApart het volgende:
Enne mijn vraag over de twee coons uit de op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vanvond eindelijk. Ik was al bang dat het niet meer door zou gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:11 schreef Noek het volgende:
Geen nieuws verder over Bob? Hup hup.
Anders zitten er nog twee langharigen in het asiel van jeweets.
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:41 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je dit topic überhaupt gelezen? Kom je hier wel gelijk aan met je toon, maar als je een kam in zijn vacht zet wordt het hel op aarde voor dat beest, ja? Ik zeg toch expres, vaker dan eens, dat het niet een paar klitten zijn maar één en al gigantische klitten die elkaar opvolgen waar je niet doorheen komt? Houd je muil dan als je niet wil lezen of vraag het normaal voor de zoveelste keer, dan wil ik ook nog wel normaal in herhaling gaan. Maar kom zeg.
Eerste wat we gekocht hebben is een kam en borstel speciaal voor hem, om hem eraan te laten wennen, like doh. Man. Le-zen, en anders vra-gen. Dank.
En dan heb ik t nog gedaan ook
Anders had je tante Noek maar lief moeten aankijken.quote:
Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zondag 25 januari 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders had je tante Noek maar lief moeten aankijken.
Gaat je broer ook mee of is die van het soort,' Als jij nu eens een Bob voor me regelt dan sla ik je nooooit meer in elkaar?'
Hobbelpaardpoep: wat doe jij in en F&F forum als je niet de moeite leest alles te lezen. In het topic over de drie kittens van BABS zat je al te stoken en nu doe je hier hetzelfde..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Waarom heeft het asiel de kat eigenlijk nog niet geschoren?
Zon vilt vacht jeukt, en hij zal er toch onder willen krabben. Gevolg is dat die zo de plukken vacht er tot bloedens toe uittrekt. Iedere dag langer wachten is 1 dag teveel.
Niet scheren om jullie te laten afschrikken vind ik nogal een dieronvriendelijke manier. Bewaar dan de geschoren vacht.
Ohw en misschien handige tip; als je grote klitten krijgt (bv onder oksel of bij oor) knip ze dan half in met een uitdunschaartje. Dan kan je ze zo uit elkaar trekken zonder dat je echt hoeft te knippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
Ohhhhhhh! Gelukkig, ik dacht dat je broer hem misschien even niet kon hebben (ik was al aan het teruglezen of ik iets gemist hadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn zusje wilde m even zien, dus ze hadden tussenstop hier. Zit nu bij mn broer hoor
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hobbelpaardpoep: wat doe jij in en F&F forum als je niet de moeite leest alles te lezen. In het topic over de drie kittens van BABS zat je al te stoken en nu doe je hier hetzelfde..
Probeer eerst eens de moeite doen GOED te LEZEN alvorens je reactie te posten.. of anders, blijf lekker weg...Als ik niet goed lees, verwacht ik wel dat jij natuurlijk een preciese quote kan geven over het stukje wat ik dan gemist zou hebben. Evenals de andere zogenaamd ontbrekende quote van iemand anders die hier postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag mij toch af wat er stoken aan is; als je toch bezig bent mag je dat gelijk uitleggen. Het verschil tussen een chat een blog en fora is dat je op fora (en dus ook een forum als dit) discussies kan voeren. Neem aan dat jij dat begrijpt. Ik kan mijn uitspraken prima onderbouwen, dus vraag me af wat er dan stoken aan is. Als je alleen de reacties verwacht die je wilt horen, ga dan lekker een prive blog bijhouden.
Voor nu; ik verwacht van beide stukjes de quote + locatie. Zou best kunnen dat ik eroverheen gelezen heb, maar als je zon toon aan slaat, doe het dan wel mét een link oid.
Don't pray for easy lifes, pray to be a stronger person.
Ik zal je maar even een handje helpen, omdat inmiddels wel duidelijk is dat je zelfs te beroerd bent de openingspost van een topic te lezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:42 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Als ik niet goed lees, verwacht ik wel dat jij natuurlijk een preciese quote kan geven over het stukje wat ik dan gemist zou hebben. Evenals de andere zogenaamd ontbrekende quote van iemand anders die hier postte.
Ik vraag mij toch af wat er stoken aan is; als je toch bezig bent mag je dat gelijk uitleggen. Het verschil tussen een chat een blog en fora is dat je op fora (en dus ook een forum als dit) discussies kan voeren. Neem aan dat jij dat begrijpt. Ik kan mijn uitspraken prima onderbouwen, dus vraag me af wat er dan stoken aan is. Als je alleen de reacties verwacht die je wilt horen, ga dan lekker een prive blog bijhouden.
Voor nu; ik verwacht van beide stukjes de quote + locatie. Zou best kunnen dat ik eroverheen gelezen heb, maar als je zon toon aan slaat, doe het dan wel mét een link oid.
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders had je tante Noek maar lief moeten aankijken.
Gaat je broer ook mee of is die van het soort,' Als jij nu eens een Bob voor me regelt dan sla ik je nooooit meer in elkaar?'
Ja speciaal voor jouquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat enig, hij heeft echt moeite genomen zn profiel in te vullen
Nu willen we Bob-foto's!
Nou, was dat nou zoveel moeite? Dankjewelquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zal je maar even een handje helpen, omdat inmiddels wel duidelijk is dat je zelfs te beroerd bent de openingspost van een topic te lezen
1. "Waarom heeft het asiel de kat eigenlijk nog niet geschoren?"
- de kat komt niet uit het asiel, je had alleen de eerste paar zinnen van de OP hoeven lezen, dan had je dat alvast geweten
2. "Niet scheren om jullie te laten afschrikken vind ik nogal een dieronvriendelijke manier. Bewaar dan de geschoren vacht."
- Ook vermeld in de OP (:o), de kat wordt regelmatig geschoren omdat de eigenaars geen tijd hebben om het beestje te kammen. Er staat ook niks over afschrikken, dus dat heb je zelf bedacht
Dit was het enige verhaaltje wat ik maar heb verteld. Jij bent en pics van baas Bob.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:21 schreef Kruger het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat voor verhalen vertel jij wel niet over mij?,
Was het zoveel moeite om de OP te lezen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:05 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Nou, was dat nou zoveel moeite? Dankjewel![]()
Geweldig dit
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Broer-van-Haraaaaaaaaaa!
Ai laf joe!
Omdat je Bob in huis hebt genomen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |